Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

QuadrifoglioVerde

BANKI I ICH AWARIE

Rekomendowane odpowiedzi

Słuchajcie,

mam już dosyć ING, ciągłe awarie w tym banku zaczynają paraliżować moją działalność gosp. Notorycznie nie działa bankowość internetowa, nie można przejrzeć historii itd. Owszem dla kogoś kto konta nie używa w działalności może nie być to duży problem ale dla mnie to jedna z najważniejszych cech banku. Kluczowa.

Możecie polecić jakiś inny bank w którym systemy są stabilne ?

Aby była jasność do samego systemu ING nie mam zarzutów jest dobrze pomyślany i wygodnie się z niego korzysta ( pod warunkiem, że akurat działa ) ale problemy z bazami danych są tam po prostu normą. Co tydzień albo jakieś prace konserwacyjne, albo większa awaria uniemożliwiająca dostęp do bankowości internetowej lub znacznie ograniczające jego funkcjonalność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przykład mBank. Natomiast zdecydowanie nie polecę Aliora. Ich strona do obsługi konta jest MZ zupełnie nieintuicyjna i całkowicie pozbawiona logiki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bazant

mBank - jeszcze mnie nie zawiódł, jedyny minus że Ci cali marketingowcy od czasu do czasu dzwonią i próbują wciskać jakieś ubezpieczenia itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mBank - jeszcze mnie nie zawiódł, jedyny minus że Ci cali marketingowcy od czasu do czasu dzwonią i próbują wciskać jakieś ubezpieczenia itp.

 

Wejdź w panel ustawień, następnie zgody i tam możesz odznaczyć zgodę na kontakt ze strony mBanku w konkretnej sprawie. Warto zostawić tylko mOkazje. Jeśli masz zaznaczoną np. zgodę na kontakt w sprawie ubezpieczeń i wejdziesz w market lub okazje, gdzie znajduje się jakieś ubezpieczenie, to za chwilę będzie telefon z propozycją ubezpieczenia na życie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PKOBP   - od chyba 20 lat żadnego problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja używam mBank od kilku lat i śmiało mogę polecić.


Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo pozytywnie mnie zaskakuje pkobp zarówno na komputer jak i aplikacja mobilna.


O i T 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie polecam mBank, mają słabsze momenty, ale raczej technologicznie są rozwinięci i problemów z systemem często nie ma. Prace konserwacyjne mają dość często ale są to zawsze soboty w nocy, więc ja jakoś specjalnie nie odczułem paraliżu w funkcjonowaniu. Korzystam z mbanku od 15stu lat.

Odradzam przechodzenie do banku który niedawno łączył się z innym bo zazwyczaj to rodzi mnóstwo problemów w funkcjonowaniu systemów, a od tego chcesz się uwolnić :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Santander i jest ten sam problem. Notorycznie awarie, przepięcia itp - nie polecam. Weekend'owy brak dostępu to już standard i to już od dłuższego czasu.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bazant

Wejdź w panel ustawień, następnie zgody i tam możesz odznaczyć zgodę na kontakt ze strony mBanku w konkretnej sprawie. Warto zostawić tylko mOkazje. Jeśli masz zaznaczoną np. zgodę na kontakt w sprawie ubezpieczeń i wejdziesz w market lub okazje, gdzie znajduje się jakieś ubezpieczenie, to za chwilę będzie telefon z propozycją ubezpieczenia na życie.

Dziękuję za informację. Dodam jeszcze że kilka razy korzystałem z infolinii lub czata w mBanku i zawsze rozwiązali problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez kiedyś używałem ING ale zrezygnowałem po tym, jak w 20tys mieście pod Warszawa nie maja swojego bankomatu/wpłatomatu i musiałem jeździć do Warszawy....

Teraz jestem w PKO BP i bardzo sobie chwale.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Trochę już osób poleciło mBank i ja też polecę bo korzystam od wielu lat i słownie raz zdarzyły mi się lekkie problemy bo nie dało się zalogować. Złego słowa nie powiem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzeżcie się Nest Banku. Ciągłe awarie.

Ostatnio dwa razy próbowałem wypłacić po 1000 tysiąc złotych w dwóch różnych bankomatach. Nie wypłaciło, z jednego tylko dostałem potwierdzenie o odrzuceniu transakcji.

Natomiast kwotę 2000 zł zablokowano na koncie.

Wielokrotnie pisanie wiadomości i dzwonienie, nikt nie umiał pomóc. Dopiero po postraszeniu ich zgłoszeniem sprawy na Policję, odblokowali kwotę na rachunku po tygodniu czasu.

 

Partacze i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę polecić PKOBP. Używam osobiście, przez kilka lat również służbowo i nie przypominam sobie żadnych problemów. Wszystko idzie gładko i bezproblemowo, przy dużych ilościach przelewów i krajowych i zagranicznych. Dobra, i co najważniejsze, na ogół kompetentna obsługa na infolinii. Jakieś konserwacje i modernizacje przeprowadzane są zazwyczaj w weekendy i to w nocy, no i nie są zbyt częste. I chyba ważne jest to, że masz dobry dostęp do oddziałów i bankomatów. Firmy mają też swojego opiekuna (nie wiem czy wszystkie, być może zależy to od wielkości firmy).

 

Wysłane z mojego Galaxy A8 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Mam dwa konta.

Pekao SA oraz mBank.

 

mBank ma straszną stronę www ale za to super aplikację mobilną i praktycznie zawsze i wszystko działa.

W Pekao SA nie działa nic. Aplikacja to dno, chwalą się możliwością założenia konta przez zdjęcie, a nie potrafią uruchomić szybkich przelewów. O tym, że księgowanie środków trwa u nich wili nie wspomnę.

Wczoraj byłem z córką na ostrym chirurgicznym to kartą Pekao i Apple Pay pay z tą kartą nie udało się nawet zapłacić za napój w automacie. mBank poszło w sekundę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też polecę mBank- już z 15 lat mam tam konto. Jak napisał Jash, strona desktopowa tragiczna, poprzednia wersja była czytelniejsza. Jednak przez super zrobioną aplikację praktycznie wszystko idzie ogarnąć. Czasem zdarzy się komunikat że gdzieś w nocy na weekendzie będzie konserwacja robiona.

Poza tym od jakiegoś czasu równolegle używam Revoluta, też polecam, super sprawa.

 

S7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam mBank (od 13 lat bez jakichkolwiek problemów. Jeśli coś się wydarzyło, każda reklamacja rozpatrywana była szybko i po mojej myśli). Strona główna w wersji na komputer po zmianach trochę mniej czytelna ale żadnych kłopotów z nią nie ma. Aplikacja na telefon wprost genialna :)   

Dołożyli konto wielowalutowe w połączeniu z kartą debetową + kantor elektroniczny - do zakupów spoza Polski jak znalazł. Bez żadnych prowizji i opłat za przewalutowanie. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość TigerBear

Z PkoSa nie mam żadnych problemów.

 

Natomiast Santander i PKO BP to dramat.

W tym drugim obsługa klienta stacjonarnego to głęboki PRL, na samo wspomnienie rzygać mi się chce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kilku lat PKO BP i póki co jestem zadowolony. Jeśli chodzi o obsługę klienta stacjonarnego to cos w tym jest, ja na szczęście za często nie muszę z tego korzystać, a ostatnio byłem po długiej przerwie i wydaje mi się że to też się poprawia w stosunku do tego co było jeszcze kilka lat temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przykład mBank. Natomiast zdecydowanie nie polecę Aliora. Ich strona do obsługi konta jest MZ zupełnie nieintuicyjna i całkowicie pozbawiona logiki.

Matko jak Aliora jest nieintuicyjna to IMO dla mnbaku trzeba być genialnym inaczej  :D żeby się tam poruszać.

Ostatnio szukałem nr konta 5 min.

 

Najlepszy system ma od lat Pekao SA  - największa wada brak przelewów  natychmiastowych


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strona mBanku nie jest taka zła. Być może to kwestia przyzwyczajenia, bo chociaż mam styczność ze stronami PKO BP, Millennium, na stronę mBanku nie narzekam. No, może Millennium nieco lepiej wypada pod tym względem.

 

A wszystkich, którzy narzekają na stronę mBanku zapraszam serdecznie do Aliora ;)

 

 

Edyta:

 

@Lawnowerman

Wniosek jeden, to czy podoba Ci się strona banku i czy wygodnie się po niej porusza w dużej mierze zależy od przyzwyczajenia :)

Powyższego posta pisałem zanim przeczytałem Twojego ;) Dla mnie Alior ma tragiczną stronę, a moja lepsza połowa z pewnych względów musi mieć konto firmowe w Aliorze przez rok i nie może się doczekać, kiedy będzie mogła zrezygnować ;) Jest jeszcze inna opcja. Ja piszę o stronie do konta firmowego w Aliorze. Nie znam strony dla klientów indywidualnych, być może o niej piszesz i tą postrzegasz dużo lepiej od mBanku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strona mBanku nie jest taka zła. Być może to kwestia przyzwyczajenia, bo chociaż mam styczność ze stronami PKO BP, Millennium, na stronę mBanku nie narzekam. No, może Millennium nieco lepiej wypada pod tym względem.

 

A wszystkich, którzy narzekają na stronę mBanku zapraszam serdecznie do Aliora ;)

Po zmianach wizualnych wprowadzonych przez mBank na stronie www faktycznie czasami trzeba trochę się nagimnastykować aby coś odszukać. Za to co do działania samej strony - zawsze działa i żadnych zawieszeń.  Jak ktoś ma z nią problem (kłopoty z koncentracją, objawy ADHD i tym podobne :( ) - wgrywa sobie aplikację mobilną, która na dzień dzisiejszy nie ma sobie równych ;)    


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Lawnowerman

Wniosek jeden, to czy podoba Ci się strona banku i czy wygodnie się po niej porusza w dużej mierze zależy od przyzwyczajenia :)

Powyższego posta pisałem zanim przeczytałem Twojego ;) Dla mnie Alior ma tragiczną stronę, a moja lepsza połowa z pewnych względów musi mieć konto firmowe w Aliorze przez rok i nie może się doczekać, kiedy będzie mogła zrezygnować ;) Jest jeszcze inna opcja. Ja piszę o stronie do konta firmowego w Aliorze. Nie znam strony dla klientów indywidualnych, być może o niej piszesz i tą postrzegasz dużo lepiej od mBanku :)

 

 

W Aliorze jest raczej prosto - nie mam uwag.

Mbank jest bardziej nastawiony na usługi - prosciej jest tam kupić ubezpieczenie niz zrobić przelew...


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś BZWBK był ok, ale od kilku lat same problemy. Omijam i nie polecam.

Ich facebook był antyreklamą...

 

PkoBP czy Inteligo są ok.

Pod warunkiem że nie korzysta się z banku stacjonarnego.

Kilka lat temu ich skrót powinien brzmieć Polskie Kolejki Oczekujących. 45 min to dobry czas na spędzenie w kolejce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.