Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Recommended Posts

2 minuty temu, Szyszkops napisał:

Po czym Wy go zawsze poznajecie emoji18.png?

Po bezrefleksyjnej naturze 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega pioti mega cierpliwy - czekal na swoje pierwsze 5 wypowiedzi az od 29 kwietnia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup Omegę, przy ich obecnej polityce za 5 lat cena minimum razy 1.5

Edited by desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

W czym problem zatem, skoro nie masz ciśnienia na Rolexa ( nie wierz Sarkozemu 😉 bierz co Cię ucieszy . 
A jak musi być Rolex - DJ to 100% Rolexa wciąż za normalną cenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem raczej o „jego” ( choć przypisywanej przez PR jego przyjacielowi) sentencji - kto nie ma Rolexa przed 50 - przegrał życie 😉 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn
1 godzinę temu, desmo napisał:

Grypsera i megalomania cię zdradza...Lotus „ ić stont” jak mawiał klasyk...

Zasadniczo masz rację , chcieli dobrze ale wyszło jak zawsze. Pierwsze kupione w PL SUBy już się pojawiają w sprzedaży. Tak się kończy kreatywne podejście do dystrybucji. A mieli promować miłośników zegarków i lojalnych klientów...


Ale jak niby by mieli ocenić czy potencjalny klient kupuje żeby od razu sprzedać czy nie. Oni nawet historii nie sprawdzają, bo mnie pytali przy odbiorze dopiero czy mam kartę żeby nabić punkty. 
 

Poza tym czy rolą AD jest walczyć z szara strefa i analizować klientów ? Chyba nie. Powinny być normalne kolejki fifo z jawnym numerem, a tak jest jeszcze gorzej. Tak samo klient zapisany na starą referencję powinien być zapytany czy chce się przenieść na nową, zanim zapiszą  innych. Rozumiem wkurzenie i ze sporo osób realnie miłośników zegarków już w tym cyrku nie chce uczestniczyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, byniek napisał:

A jak wygląda sytuacja np. Na Teneryfie? 

2 lata temu byłemu salonie Rolexa i z tego co wiem, większość modeli, była od ręki.


 

W styczniu tylko złote DJ-e, żadnego sportowego modelu. Na Hulka lista była zamknięta. 


Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kto jak nie AD wie czy ma do czynienia z handlarzem, miłośnikiem czy pierwszorazowym klientem.Niestety wielu z tej ostatniej grupy to przysłowiowi  „taksówkarze na polowaniu na akcje”. Jakiś mądrala w centrali wymyślił że jak damy parę sztuk  nowym klientom bez historii to się od nas odczepią ... niestety sito „nie przewidziało” że motywacje tych ostatnich dziś są mocno handlowe.

Klasyka korpo - biuro myśli że wie lepiej niż teren...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn

Ale w jaki sposób ma to określić ? Przecież nie prowadzi wywiadu, tylko przyjmuje zaliczkę i na tym zazwyczaj interakcja się kończy. Ba, jak napisałem nawet nie sprawdzają historii zakupów. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesjonalny sprzedawca zna swoich klientôw , plus historia zakupôw i już mamy 80% informacji. A decyzja powinna zapadać kolektywnie a nie arbitralnie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest tbn

Kilku czy nawet kilkunastu stałych klientów na butik, którzy co jakiś czas kupią zegarek nie utrzyma butiku. Poza tym to chyba poziom profesjonalizmu którego nie ma co szukać w Polsce. Oni często nie maja elementarnej wiedzy na temat produktu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Według mnie to mogą znać jedynie klientów, którzy dużo kupili, czasami pare sztuk tego samego modelu - tacy są handlarzami. Ale uniemożliwić kupno nowym klientom byłoby strzałem w kolano.

Tylko starzy będą kupować ? Trudno jest to dobrze rozwiązać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Profesjonalny sprzedawca nie potrzebuje historii sprzedaży...choć bywa ona pomocna by sprawdzić czy sprzedawca ma racjė 😉

Edited by desmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie salony w wawie dziś odwiedziłem, pojedyncze twotoneDJ, poza nimi wymiecione witryny. Aż żal patrzeć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

strasznie jałowy jest ten wątek.Ja bym go zamknoł.

Nie ma rolków w salonach to nie ma.

Na chu..... drążyć temat.

Jak będą to bedą.Wasz płacz i użalanie sie nie zmieni tego.Firma ma dziwną politykę sprzedaży i co jej zrobicie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, tbn napisał:

Ale w jaki sposób ma to określić ? Przecież nie prowadzi wywiadu, tylko przyjmuje zaliczkę i na tym zazwyczaj interakcja się kończy. Ba, jak napisałem nawet nie sprawdzają historii zakupów. 


Po tym jak wpłaciłeś zaliczkę, Twój paragon i formularz został zeskanowany i wysłany do centrali. Tam, na podstawie Twoich danych sprawdzili historie zakupową lub jej brak. Gdyby się okazało że np. przez 10 lat kupiłeś 5 Submarinerow, to dostałbyś telefon że nie załapałeś się do kolejki i masz odebrać zaliczkę. Salon dostał zegarek z nakazem z centrali aby wydać go Tobie. Kiedyś salon dostawał zegarek i sam decydował komu go lokalnie sprzeda, to się zmieniło już jakiś czas temu. Idąc po odbiór sprzedawca zapytał o kartę bo Cię nie zna i jest mu obojętne czy ja masz czy nie, ponieważ on nic nie może i o niczym nie decyduje i jedynie robi co mu każą z centrali - wydaje towar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, robol1 napisał:

strasznie jałowy jest ten wątek.Ja bym go zamknoł.

Nie ma rolków w salonach to nie ma.

Na chu..... drążyć temat.

Jak będą to bedą.Wasz płacz i użalanie sie nie zmieni tego.Firma ma dziwną politykę sprzedaży i co jej zrobicie?

 

A może najpierw „kupioł” słownik ;)

 

Zegarki pojawiają się czasami danego dnia. Ja szukając DJ często przeglądałem forum, bo koledzy pisali gdzie jaki jest dostępny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Wczoraj otrzymałem maila z salonu z informacja,że model się zmienił i że mam prawo do odebrania zaliczki lub podpisania dokumentów i czekania na nowy model.

Po uprzednim podpisaniu dokumentów dostałem wiadomość,że moje dokumenty zostały wysłane do centrali i że mam cierpliwie czekać.

Czyli nic nowego:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Centrala już zrobiła weryfikacje osób, które zapisały się w kolejkę kolejki i juz jest nowa kolejka. Także można dowiadywać się w salonie czy ktoś jest godzien ich ran całować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, robol1 napisał:

strasznie jałowy jest ten wątek.Ja bym go zamknoł.

Nie ma rolków w salonach to nie ma.

Na chu..... drążyć temat.

Jak będą to bedą.Wasz płacz i użalanie sie nie zmieni tego.Firma ma dziwną politykę sprzedaży i co jej zrobicie?

 

Ja bym proponował, żeby osoby niezainteresowane listą kolejkową Rolexa przestały się w tym wątku udzielać. 

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja bym proponował, żeby osoby nie zainteresowane listą kolejkową Rolexa przestały się w tym wątku udzielać. 

To jest uniwersalna rada dotyczaca wszystkich watkow. Co z oczu to z serca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisać każdy może,
Trochę lepiej, lub trochę gorzej,
Ale nie oto chodzi,
Jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
Inaczej się udusi,
uuu

 

Tak to jakoś szło :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.