Bartosz 86 45 #10801 Napisano 27 Października 2014 Dla mnie fabryczne światła jednak bez porównania lepsze 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10802 Napisano 27 Października 2014 Dla mnie fabryczne światła jednak bez porównania lepsze Przednie czy tylne? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz 86 45 #10803 Napisano 27 Października 2014 (edytowane) Przednie czy tylne? Tylne Zdjęcie z przednimi dopiero teraz mi się wyświetliło i z przodu bardzo dobrze to wygląda, pewnie dlatego, że Abarth czyli dedykowany produkt zgodny z całym zamysłem stylistycznym. Tylne swiatła jak dla mnie są bardzo efekciarskie i obco wyglądają - ja jestem raczej przeciwnikiem takich tunerskich dodatków wizualnych. Jak mnie pamięć nie myli to design punciaka jest zasługą Giorgetto Giugiaro i moim zdaniem normalny śmiertelnik nie ma tutaj co poprawiać - chyba, że ma na nazwisko Pininfarina Moim zdaniem jak dacie do tyłu czarne lampy abartha to będzie dużo lepiej - dyskretnie a jednak z pazurem Edytowane 27 Października 2014 przez Bartosz 86 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10804 Napisano 28 Października 2014 (edytowane) Tylne Zdjęcie z przednimi dopiero teraz mi się wyświetliło i z przodu bardzo dobrze to wygląda, pewnie dlatego, że Abarth czyli dedykowany produkt zgodny z całym zamysłem stylistycznym. Tylne swiatła jak dla mnie są bardzo efekciarskie i obco wyglądają - ja jestem raczej przeciwnikiem takich tunerskich dodatków wizualnych. Jak mnie pamięć nie myli to design punciaka jest zasługą Giorgetto Giugiaro i moim zdaniem normalny śmiertelnik nie ma tutaj co poprawiać - chyba, że ma na nazwisko Pininfarina Moim zdaniem jak dacie do tyłu czarne lampy abartha to będzie dużo lepiej - dyskretnie a jednak z pazurem Ja wiem - poprawiać po Giugiaro to świętokradztwo, jednak wiejski tuning ma swoje prawa! Musiałbym zrobić fotkę syna Punciaka z tymi nowymi tylnymi LED-ami, to byś zobaczył - wyglądają dużo lepiej niż te na zdjęciu powyżej i IMO o niebo lepiej od pstrokatych nieco oryginałów , nie wywołują też żadnych konfliktów w elektryce, jak to LED-y lubią robić. Edytowane 28 Października 2014 przez il Dottore 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Espiernes 0 #10805 Napisano 28 Października 2014 Ja jeżdżę Suzuki Splash. Niby mało męski, ale mało pali, dobrze się prowadzi. Jak dla mnie w sam raz. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman #10806 Napisano 28 Października 2014 (edytowane) il Dottore - co jest pod maska?IMHO (bez urazy) tylne lampy ''wies tanczy i spiewa''. Edytowane 28 Października 2014 przez romseyman 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mistrz17 6680 #10807 Napisano 28 Października 2014 Jakiś lub jakaś zarysował mi zderzak w mojej foce. Mam do was pytanie czy mając autocasco i ubezpieczenie zniżek zgłaszając szkodę do ubezpieczyciela bez podania sprawcy przy następnym wykupie pakietu podniosą składkę?Mała szkoda ale boli jak patrzę. 0 "Jeśli bałagan na biurku świadczy o bałaganie w głowie, o czym świadczy puste biurko?" Albert Einstein Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10808 Napisano 28 Października 2014 il Dottore - co jest pod maska?IMHO (bez urazy) tylne lampy ''wies tanczy i spiewa''. 1.4 16VNo przecież mówię że to wiejski tuning! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #10809 Napisano 28 Października 2014 500 - OK, sukces bez dyskusji, ale 500L to przecież pokraka, 500x wygląda fajnie, za to cena będzie niefajna, jak znam życie. fajną fotkę znalazłem: http://www.autocentrum.pl/dyn_wat_lightbox_img.php?path=41744f44e46041745745845145b46144945d45c41741941f41941a41f41d41e41941841c41741944743441645245844f 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domurst 2 #10810 Napisano 28 Października 2014 (edytowane) Też pierwsze co pomyślałem to Grande Punto, ale przy budżecie ca. 25000 to już chyba będzie rocznikowo Punto Evo, które popsuli na maksa (brzydka morda). W tej cenie szukałbym już Bravo - sporo pojemniejszy, dużo krajowych, salonowych egzemplarzy, fajne silniki (i diesle i benzynki wspomagane turbo). Sam szukałem dla siebie kompakta kilka miesięcy temu i stanęło na Bravo w wersji sport - identycznym jak ten tu: Japońce to też pomysł, ale za te same pieniądze kupisz auto conajmniej 3 lata starsze, pewnie gorzej wyposażone, z droższym serwisem. Edytowane 28 Października 2014 przez domurst 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AdamB #10811 Napisano 28 Października 2014 Ja myslalem o Corsie, Fabi, Fiescie i Polo. Muszę poczytać więcej o tym fiacie i japońcach. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10812 Napisano 28 Października 2014 Też pierwsze co pomyślałem to Grande Punto, ale przy budżecie ca. 25000 to już chyba będzie rocznikowo Punto Evo, które popsuli na maksa (brzydka morda). W tej cenie szukałbym już Bravo - sporo pojemniejszy, dużo krajowych, salonowych egzemplarzy, fajne silniki (i diesle i benzynki wspomagane turbo). Sam szukałem dla siebie kompakta kilka miesięcy temu i stanęło na Bravo w wersji sport - identycznym jak ten tu: Japońce to też pomysł, ale za te same pieniądze kupisz auto conajmniej 3 lata starsze, pewnie gorzej wyposażone, z droższym serwisem. Słyszałem, że ten Fiat Bravo to cholernie niedoceniony samochód. No i dobrze - niskie ceny sprawiają że z drugiej ręki jest atrakcyjną propozycją. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10813 Napisano 28 Października 2014 Wracając do najbardziej interesującego obecnie auta na rynku, czyli do Citroena Cactusa - najlepszy polski test tego auta poniżej! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #10814 Napisano 29 Października 2014 Japońce to też pomysł, ale za te same pieniądze kupisz auto conajmniej 3 lata starsze, pewnie gorzej wyposażone, z droższym serwisem. a np taki jazz. 2010 rok, to raczej fiata 2013 nie kupisz za 25 000. Świetnie wyposażone auto, ze świetnie wykorzystaną przestrzenią wewnatrz, zbierające dobre opinie na temat bezawaryjności. Fiat Punto wygrywa na pewno niższymi kosztami części i napraw, prostotą konstrukcji, wyposażenie jak trafisz, bo to rynek wtórny i będzie rok, maksymalnie 2 młodszy.http://otomoto.pl/honda-jazz-1-2-1-2-i-vtec-2010r-85tys-km-oryginal-C34823999.html Ten segment ( traci i procentowo i kwotowo najmniej na wartości. W cenie ładnego punto kupisz bravo, w celu ładnego polo, jest szansa, że kupisz golfa. Tak samo golf na rynku wtórnym, potrafi kosztować podobnie co passat itd. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartosz 86 45 #10815 Napisano 29 Października 2014 Ja wczoraj miałem przyjemność pooglądać sobie Cactusa na żywo i o ile na zdjęciach mi się nie podobał to na zywo zrobił znacznie lepsze wrażenie. Przede wszystkim jest znacznie mniejszy niż sugerują to zdjęcia i w takich proporcjach wygląda całkiem korzystnie. Nie wiem jak jeździ ale wygląda całkiem OK 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domurst 2 #10816 Napisano 29 Października 2014 (edytowane) Ten segment ( traci i procentowo i kwotowo najmniej na wartości. W cenie ładnego punto kupisz bravo, w celu ładnego polo, jest szansa, że kupisz golfa. Tak samo golf na rynku wtórnym, potrafi kosztować podobnie co passat itd. Odwieczny temat pt. "dołóż tylko kilka procent więcej i masz auto o klasę wyżej". Problem tylko w jakim stanie są te auta. Ja zaczynałem od klasy średniej, ale przy budżecie jakim dysponowałem, który teoretycznie był wystarczający, auta pokroju AR159, Saab 9-3 czy Volvo V50 w które na początku celowałem okazywały się być trupami albo autami picowanymi na sprzedaż. Dlatego zszedłem półkę niżej i kupiłem za trochę mniej auto pewniejsze, z uczciwą historią i w przyzwoitym stanie. Dlatego może niepotrzebnie doradzałem koledze Bravo - może faktycznie szukaj małego autka... Grande Punto nawet po nieudanym stylistycznie lifcie, oczywiście w mojej subiektywnej opinii, miażdży Fiestę, o Corsie i Fabii nie wspominając. Co do mitu awaryjności Fiata to skutecznie się z niego wyleczyłem, czego dowodem jest 3 z rzędu Fiat (wcześniej było Punto i Stilo, które nadal świetnie się sprawuje - zostało w rodzinie). Fiaciorstwo mam w jednym paluszku więc chętnie pomogę gdybyś miał jakieś konkretniejsze pytania. Edytowane 29 Października 2014 przez domurst 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #10817 Napisano 29 Października 2014 Odwieczny temat pt. "dołóż tylko kilka procent więcej i masz auto o klasę wyżej". Problem tylko w jakim stanie są te auta. Ja zaczynałem od klasy średniej, ale przy budżecie jakim dysponowałem, który teoretycznie był wystarczający, auta pokroju AR159, Saab 9-3 czy Volvo V50 w które na początku celowałem okazywały się być trupami albo autami picowanymi na sprzedaż. Dlatego zszedłem półkę niżej i kupiłem za trochę mniej auto pewniejsze, z uczciwą historią i w przyzwoitym stanie. Dlatego może niepotrzebnie doradzałem koledze Bravo - może faktycznie szukaj małego autka... Grande Punto nawet po nieudanym stylistycznie lifcie, oczywiście w mojej subiektywnej opinii, miażdży Fiestę, o Corsie i Fabii nie wspominając. Co do mitu awaryjności Fiata to skutecznie się z niego wyleczyłem, czego dowodem jest 3 z rzędu Fiat (wcześniej było Punto i Stilo, które nadal świetnie się sprawuje - zostało w rodzinie). Fiaciorstwo mam w jednym paluszku więc chętnie pomogę gdybyś miał jakieś konkretniejsze pytania. Zgadzam się z Tobą. Generalizując używane auto klasy wyższej to prawie na pewno większy przebieg i wyższe koszty eksploatacji. Awaryjność raczej też wyższa, ze względu na stopień skomplikowania. Zyskujemy na komforcie, bezpieczeństwie, jakości materiałów wnętrza i nadwozia i trwałości (nie mylić z awaryjnością). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lpociask 18 #10818 Napisano 29 Października 2014 W temacie fajnego auta do 25tys polecam Lexus'a IS 200 miałem takiego to było moje pierwsze auto foto poniżej : Teraz coś wiekszego Jeep Grand Cherokee Limited WK 4,7 2006r. 0 Seiko SARB017 Alpinist, Seiko SRP307K1 Black Monster, Orient Bambino V3 Grey ER2400KA, Casio G SHOCK G-9000-1V, Pulsar PU7005X1, Seiko SNZG11, Seiko SNZJ07, Apple Watch Sport 42mm Space Grey Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10819 Napisano 29 Października 2014 Abstrachuje - Czego NIE MÓWIĄ kierowcy i pasażerowie... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nash13 16 #10820 Napisano 29 Października 2014 Abstrachuje - Czego NIE MÓWIĄ kierowcy i pasażerowie... Nie no powiedz lepiej czy dobrze Ci placa za reklame tej zniewiescialej zabawki 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
il Dottore 31 #10821 Napisano 30 Października 2014 Nie no powiedz lepiej czy dobrze Ci placa za reklame tej zniewiescialej zabawki Mnie zgoła zerowo - co do chłopaków , to trzeba ich spytać. Ponoć o product placement ich hejtują teraz. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam_83 10 #10822 Napisano 30 Października 2014 Budżetowy kombiak - LIII w dwulitrowym dieslu, z wyposażenia pakiet GT/Bose i 4Control 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dasiek7 16 #10823 Napisano 31 Października 2014 Gratki piekne kombi, duzo lepiej wyglada od sedana :-) 0 " tylko Seiko " Damian Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymar 63 #10824 Napisano 31 Października 2014 Budżetowy kombiak - LIII w dwulitrowym dieslu, z wyposażenia pakiet GT/Bose i 4Controlooo fajna.Ja jeżdżę Laguną II (przed liftingiem) i jestem bardzo zadowolony pomimo złej sławy tego modelu. Mam ją od ponad trzech lat i poza dwiema drobnymi naprawami wynikającymi z eksploatacji nic złego się nie działo z autem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman #10825 Napisano 31 Października 2014 (edytowane) Budżetowy kombiak - LIII w dwulitrowym dieslu, z wyposażenia pakiet GT/Bose i 4ControlIII generacja okazuje sie byc calkiem udana i jezeli ktos planuje kupic roczne lub dwuletnie auto to dzieki skopanej opinii poprzednika kupuje niezle auto za dobra cene. Edytowane 31 Października 2014 przez romseyman 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach