Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Abstrachuje - Czego NIE MÓWIĄ kierowcy i pasażerowie... ;)

 

Nie no powiedz lepiej czy dobrze Ci placa za reklame tej zniewiescialej zabawki ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no powiedz lepiej czy dobrze Ci placa za reklame tej zniewiescialej zabawki ;)

 

Mnie zgoła zerowo - co do chłopaków , to trzeba ich spytać. Ponoć o product placement ich hejtują teraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budżetowy kombiak - LIII w dwulitrowym dieslu, z wyposażenia pakiet GT/Bose i 4Control

2w5vcpk.jpg

ooo fajna.

Ja jeżdżę Laguną II (przed liftingiem) i jestem bardzo zadowolony pomimo złej sławy tego modelu. Mam ją od ponad trzech lat i poza dwiema drobnymi naprawami wynikającymi z eksploatacji nic złego się nie działo z autem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest romseyman

Budżetowy kombiak - LIII w dwulitrowym dieslu, z wyposażenia pakiet GT/Bose i 4Control

2w5vcpk.jpg

III generacja okazuje sie byc calkiem udana i jezeli ktos planuje kupic roczne lub dwuletnie auto to dzieki skopanej opinii poprzednika kupuje niezle auto za dobra cene.

Edited by romseyman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wracając do najbardziej interesującego obecnie auta na rynku, czyli do Citroena Cactusa ;) - najlepszy polski test tego auta poniżej! :)

 

najlepszy polski test? mysle ze powinni obrac inna metode. ile cementu sie zmiesci, ile ludzi sie zmiesci, jak trzyma sie na polnej drodze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

najlepszy polski test? mysle ze powinni obrac inna metode. ile cementu sie zmiesci, ile ludzi sie zmiesci, jak trzyma sie na polnej drodze :D

 

Uratował wódkę - to najważniejsze!  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widziałem deski rozdzielcze w ciut starszych Cytrynach np.C4 gdzie przed kierowcą jest wyświetlacz jak z roweru a na środku w jakiejś szczelinie następny to brało mnie na... W erze designu deski rozdzielczej jaki zaproponowała np. Honda w poprzednim modelu Civic to design cytryny po prostu wykrzywiał.

 

 

Wysłane z Tapatalk przez A1457

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez zdecydowalem sie na tuning w moim aucie - dokupilem relingi "et voila" efekt:

 

post-44118-0-08542300-1414871698_thumb.jpg

 

Ps: Auto zyskalo od razu duzo w oczach mojej zony + wieksze przyspieszenie pod gorke i mniejsze spalanie podczas postoju na parkingu ;)

 

 


Parisien - tête de chien! - Parigot - tête de veau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka miesięcy oczekiwania i jest.

 

73939691051694024675.jpg

 

A już niedługo stage 2 i .........

59393941961835550442.jpg

Edited by S-3

Share this post


Link to post
Share on other sites

328 KM i 465 Nm ??

Poproszę o szczegóły bo samym chiptuningiem tego nie zrobiłeś ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka miesięcy oczekiwania i jest.

 

73939691051694024675.jpg

 

A już niedługo stage 2 i .........

59393941961835550442.jpg

Robi wrażenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

328 KM i 465 Nm ??

Poproszę o szczegóły bo samym chiptuningiem tego nie zrobiłeś ;)

Ja zrozumialem ze kolega dopiero planuje stage 2 zainstalowac w samochodzie . Mysle ze poza nowym ECU , bez nowych wytryskow , intercoolera , pelnego " intake" i wydechu sie nie obejdzie  :)


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zrozumialem ze kolega dopiero planuje stage 2 zainstalowac w samochodzie . Mysle ze poza nowym ECU , bez nowych wytryskow , intercoolera , pelnego " intake" i wydechu sie nie obejdzie  :)

Chyba masz rację , zasugerowałem się że jak wrzucił wykres to dotyczy jego auta a nie zauważyłem małego dopisku powyżej ;) . Miałem w A5 quattro ten silnik i u mnie po wstawieniu wydajniejszego IC od A7 BiTDi , zrobieniu kompletnego wydechu ze sportkatem i wgraniu softu hamownia pokazała 300 KM i 440 Nm .

Edited by Drake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętasz może jakie cisnienie wtedy turbo podawalo ? 

 

Mnie się wydaje ze seryjna " suszarka " będzie za mało wydajna, dodatkowe 30KM ( w porównaniu do Twojego przypadku)  to byłoby dodatkowe około 5psi podane przez turbo 


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętasz może jakie cisnienie wtedy turbo podawalo ? 

 

Mnie się wydaje ze seryjna " suszarka " będzie za mało wydajna, dodatkowe 30KM ( w porównaniu do Twojego przypadku)  to byłoby dodatkowe około 5psi podane przez turbo

 

Nie pamietam , co nie znaczy ze się nie mogę dowiedzieć :) Pamietam tylko , ze tuner stwierdził ze jest to jedna z najmocniejszych w kraju A5 2.0 TFSI na fabrycznej sprężarce . Także wynik z hamowni który mamy wyżej jest możliwy tylko i wyłącznie w oparciu o wymianę na wydajniejsze turbo np.K04

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seryjnie to k03?  

 

Ja mialem.kiedys volvo 850t, seryjne turbo mitsubishi, nie pamiętam teraz jaki model ale fabrycznie podawalo troszkę poniżej 9psi, po tuningu turbo podawalo 18psi z dodatkowym manualnym "boost controller ", w szczytowym momencie było w stanie podać nawet 21psi ale nie był kompresor w stanie wydolic i ciśnienie spadło do 17-18 psi a i tak czasami  i to było za dużo i turbo zaczynałowariowac. Najprostszym sposobem na rozwiązania problemu byka wymiana sprężarki na garret t04. Sam silnik byk w stanie wytrzymać z wtryskiem wody ciągły boost  około 24psi . Wiem ze VW " bottom end " jest bardzo wytrzymały i mechanicznie te silniki z pewnymi modyfiakcjami wytrzymują dużo większe obciążenia.  

Ja kiedyś zajmowałem się takimi rzeczami jako hobby z naszymi tutejszymi ropniakami czyli pickup truck. Ale to silniki "trochę " większe i moce osiągalne tez. Zabawa fajna ale może być strasznie kosztowna, jedna pomyłka i kilkanaście tysięcy lub więcej wyrzucone do śmieci. 


Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak , fabryczne turbo w 2.0 TFSI ma oznaczenie K03 a produkuje je IHI .

Na stronie Compsportu , tunera uznawanego w PL za najlepiej ogarniającego te silniki jest więcej info na temat kuracji wzmacniających aż do ekstremalnych 425 KM i 510 Nm , także jak widać te silniki maja niesamowita podatność na tuning .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego S-3 wrzuc wiecej fotek tej Skody w tym kolorze......ostatnio mam parcie na takie kolory i uważam, że to najmodniejszy w tym momencie na rynku :)


" tylko Seiko " Damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękne wykresiki @S-3

Ciekawe co ten pocisk zatrzymuje.

Fabryczny zestaw daje radę ?

 

Pełen szacunek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

od ostatnich 3 lat poruszam się najlpeszą marką samochodu jaka może być ŚŁUŻBOWY

 

zaczęło się od Avensis'a 2006 rok 2,2 diesel jeden z najlepszych samochodów jaki miałem (jak na ten rocznik oczywiście)

po tym był Quashqai z 2012 roku 1,6 diesel 130 koni, miałem od nowości, zrobiłem w półtora roku więcej niż 75000km i nic się nie działo generalnie jak by ktoś się zastanawiał to polecam

a teraz od września Golf 6 2.0 tdi

 

i zaraz będzie zmiana na golf 7 w jakiej opcji jeszcze nie wiem, może sportsvan

ale nówka :) 

 

zdjęć nie robiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.