kiniol 2281 #11301 Napisano 14 Lutego 2015 O 99GL z pięciobiegową skrzynią? 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #11302 Napisano 14 Lutego 2015 Nie bardzo wiem czy w dobry wątek wbijam, a potrzebuję porady.Nie chcę zakładać kolejnego konta na forum samochodowym żeby poczytać i tam nie zostać... a tutaj widzę że jest też sporo osób które chyba może pomóc mi w tym temacie Mianowicie mam prośbę czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się co do auta BMW E46 z silnikiem 2.0d 150KM z roku 2002Szukam kombi... Z góry dziękuję za informacje jeśli nie tu to może na PW 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11303 Napisano 14 Lutego 2015 (edytowane) Nie bardzo wiem czy w dobry wątek wbijam, a potrzebuję porady.Nie chcę zakładać kolejnego konta na forum samochodowym żeby poczytać i tam nie zostać... a tutaj widzę że jest też sporo osób które chyba może pomóc mi w tym temacie Mianowicie mam prośbę czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się co do auta BMW E46 z silnikiem 2.0d 150KM z roku 2002Szukam kombi... Z góry dziękuję za informacje jeśli nie tu to może na PWPomyśl nad 3.0d. Bardzo fajnie to lata, a pali bardzo przyzwoicie. Były dwie wersje tego silnika 184 i 204 km ze wskwzaniem na ten drugi. Jakbyś jeszcze trafił w xdrive to jest naprawdę ok. Jedynie szczególną opieką trzeba objąc turbo i odmę.Silnikem 3.0 nie było problemu spalić 6'2 w trasie i to całkiem nieźle goniąc, xdrive robił robote. Edytowane 14 Lutego 2015 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pit55 509 #11304 Napisano 14 Lutego 2015 SAAB 2.3T który pali 8l/100km...znaczy się przez co najmniej 40km był pchany ... 8l palił mi 9-3 (polecony lat temu 7 na tym forum) 1,9 w dieslu.Bez dwóch zdań, szczerość to rzadka cecha Mi wszyscy kumple doradzali 1.9 tdi bo pali tylko 4,5-5l/100km. Zapomnieli dodać żeby 2 tyś obr. nie przekraczać. Wtedy szkoda oktafka tyle paliła ale z drugiej strony łopatki turbiny od niskich obrotøw ciągle się zapiekały i notfaule łapał.Pozdrawiam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #11305 Napisano 14 Lutego 2015 Pomyśl nad 3.0d. Bardzo fajnie to lata, a pali bardzo przyzwoicie. Były dwie wersje tego silnika 184 i 204 km ze wskwzaniem na ten drugi. Jakbyś jeszcze trafił w xdrive to jest naprawdę ok. Jedynie szczególną opieką trzeba objąc turbo i odmę.Chyba nie zamieszczę się w swoim budżecie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11306 Napisano 14 Lutego 2015 Chyba nie zamieszczę się w swoim budżecie[/quoteW takim razie 2.0d też będzie ok, ale doświadczeń z nim nie mam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabuniek 182 #11307 Napisano 14 Lutego 2015 O 99GL z pięciobiegową skrzynią?Saab 90 z 87r, tak 5cio, z tego co pamietam:P 0 PAM 005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #11308 Napisano 14 Lutego 2015 W E46 ja szukałbym 6-cylindrowej benzyny bez turbo.Z tych najmniejszych do 2000 roku w 320i był silnik 2.0 150 KM, a po 2000 2.2 170 KM. Obydwa nieźle sobie radzą w lekkiej 3-ce, są bezawaryjne, znakomicie wyważone, praktycznie nie przenoszą drgań do kabiny, ale nie lubią gazu. Jeśli musi być diesel, to nie masz wyboru. 2.0 150 KM mistrzem bezawaryjności wprawdzie nie jest, ale i tak jest o niebo lepszy niż wcześniejszy 2.0 136 KM 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3874 #11309 Napisano 14 Lutego 2015 (edytowane) Chłopaki nie szkoda Wam kasy na auta nie japońskie powyżej 10 lat ?Przecież trafienie dobrze utrzymanego egzemplarza graniczy z cudem. A już marki premium a zwłaszcza BMW...to chyba tylko od znajomej cioci z Hamburga bym się nie bał kupować. Moim zdaniem ilość rzeczy które trzeba będzie zrobić w krótkim czasie po nabyciu takiej używki nie jest warta zakupu. Wpakujemy kupę pieniędzy a to wciąż będzie stare auto. Są elementy które po prostu z wiekiem się zużywają a które nie koniecznie są eksploatacyjne, wszelkie gumy, uszczelki to wszystko traci elastyczność, wygniata się. Auto takie chodź byśmy wymienili całe zawieszenie i części eksploatacyjne i tak nie będzie jeździć jak nowe, nie oszukujmy się, auto traci sztywność z czasem. Edytowane 14 Lutego 2015 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PAWELL31 1 #11310 Napisano 14 Lutego 2015 Bez sensu jest 2.0 w e46... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #11311 Napisano 14 Lutego 2015 Kurcze tylko że mnie nie stać na nowe?! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo #11312 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Bez sensu jest 2.0 w e46...pelna zgoda2.0 24v pali tyle co 2.5 24v, a napewno wiecej niz 2.8 wiec jesli spalanie 320i i 325i jest takie samo, to raczej niema sensu kupowac 320ikoszty serwisu podobnea osiagi to przepasc posiadam w tej chwili 330ci (wklejalem gdzies zdjecia w tym watku)...spalanie, serwis, nie sa jakies makabryczne... ale czas na zmiane Edytowane 15 Lutego 2015 przez Angelo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11313 Napisano 15 Lutego 2015 pelna zgoda2.0 24v pali tyle co 2.5 24v, a napewno wiecej niz 2.8 wiec jesli spalanie 320i i 325i jest takie samo, to raczej niema sensu kupowac 320ikoszty serwisu podobnea osiagi to przepasc posiadam w tej chwili 330ci (wklejalem gdzies zdjecia w tym watku)...spalanie, serwis, nie sa jakies makabryczne... ale czas na zmiane No sprzedaj je Kwiatkowi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #11314 Napisano 15 Lutego 2015 Dawaj ofertę na PW Tylko z tego co pamiętam to trochę daleko fo Ciebie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #11315 Napisano 15 Lutego 2015 A mnie saab 9-3 2.0t zrobiony na 205 KM i 300 Nm ( seria 150 KM ) palił mniej, niż seria...Wychodziło po mieście, bez oszczędzania ok 9l/100 km w 9 uwierzę, ale w cyklu mieszanym.Miasto / trasa / laweta 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #11316 Napisano 15 Lutego 2015 Chłopaki nie szkoda Wam kasy na auta nie japońskie powyżej 10 lat ?Przecież trafienie dobrze utrzymanego egzemplarza graniczy z cudem. A już marki premium a zwłaszcza BMW...to chyba tylko od znajomej cioci z Hamburga bym się nie bał kupować. Moim zdaniem ilość rzeczy które trzeba będzie zrobić w krótkim czasie po nabyciu takiej używki nie jest warta zakupu. Wpakujemy kupę pieniędzy a to wciąż będzie stare auto. Są elementy które po prostu z wiekiem się zużywają a które nie koniecznie są eksploatacyjne, wszelkie gumy, uszczelki to wszystko traci elastyczność, wygniata się. Auto takie chodź byśmy wymienili całe zawieszenie i części eksploatacyjne i tak nie będzie jeździć jak nowe, nie oszukujmy się, auto traci sztywność z czasem. Matko opisujesz to tak, jakby całe auto > 10 lat rozpadało sie, albo zamieniało sie w banana zginającego sie jak po wizycie w mikrofalówce.Auta japońskie się nie zużywają? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabuniek 182 #11317 Napisano 15 Lutego 2015 Matko opisujesz to tak, jakby całe auto > 10 lat rozpadało sie, albo zamieniało sie w banana zginającego sie jak po wizycie w mikrofalówce.Auta japońskie się nie zużywają?No też nie bardzo rozumiem ten wpis, miałem mazda 6 z 2004r i z przebiegiem 244 000km i na litość boską, wygladała tak samo jak VW, Ford czy cokolowiek z tego rocznika z tym przebiegiem, a może nawet i gorzej bo rdzy były chyba więcej. Miałem japońskie i niemieckie, oraz szwedzkie auta i chyba jednak w szwedach jest najmniejszy problem z rdzą, a wszystkie opowieści o bezawaryjnosci japończyków to mit (coś jak Jezus, wszyscy o nim słyszeli ale nikt go nie widział) 0 PAM 005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11318 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Dawaj ofertę na PW Tylko z tego co pamiętam to trochę daleko fo Ciebie Po dobrą furę nigdy nie jest daleko. Chyba otworzę forumowy komis Edytowane 15 Lutego 2015 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11319 Napisano 15 Lutego 2015 No też nie bardzo rozumiem ten wpis, miałem mazda 6 z 2004r i z przebiegiem 244 000km i na litość boską, wygladała tak samo jak VW, Ford czy cokolowiek z tego rocznika z tym przebiegiem, a może nawet i gorzej bo rdzy były chyba więcej. Miałem japońskie i niemieckie, oraz szwedzkie auta i chyba jednak w szwedach jest najmniejszy problem z rdzą, a wszystkie opowieści o bezawaryjnosci japończyków to mit (coś jak Jezus, wszyscy o nim słyszeli ale nikt go nie widział)Amen 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #11320 Napisano 15 Lutego 2015 Oczywiście że nie jest za daleko ale jaką ja mam pewność że to akurat dobra fura? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11321 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) Oczywiście że nie jest za daleko ale jaką ja mam pewność że to akurat dobra fura? Ja bym zaryzykował chyba,że sprzedający twierdzi inaczej, ale wiesz to zamknięta społeczność a user raczej konkretny Edytowane 15 Lutego 2015 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sabuniek 182 #11322 Napisano 15 Lutego 2015 (edytowane) A co do spalania w saabie, mój 9000CS 2,3 FPT palił w mieście 18L i co z tego, był to wspaniały silnik (choć mój był tak awaryjny że zacząłem przedwcześnie siwieć) i miąłem dość ciężką noge, o 2.0 w modelu 90 ciężko coś napisać, ile wlałem tyle spalił Edytowane 15 Lutego 2015 przez sabuniek 0 PAM 005 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek #11323 Napisano 15 Lutego 2015 Ja bym zaryzykował A chyba też 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #11324 Napisano 15 Lutego 2015 A chyba też Pogadaj z Angelo, gość ma pojęcie o atach i parę fur w życiu przerobił... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #11325 Napisano 15 Lutego 2015 No też nie bardzo rozumiem ten wpis, miałem mazda 6 z 2004r i z przebiegiem 244 000km i na litość boską, wygladała tak samo jak VW, Ford czy cokolowiek z tego rocznika z tym przebiegiem, a może nawet i gorzej bo rdzy były chyba więcej. Miałem japońskie i niemieckie, oraz szwedzkie auta i chyba jednak w szwedach jest najmniejszy problem z rdzą, a wszystkie opowieści o bezawaryjnosci japończyków to mit (coś jak Jezus, wszyscy o nim słyszeli ale nikt go nie widział)ODpowiedź chyba nie do mnie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach