Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Przy pewnych prędkościach to żadne auto i żaden fotelik nie pomoże. Więc moc mocą, ale ta moc właśnie może zabić.

Moc może zabić? Chyba nieodpowiedzialne albo nieumiejętne korzystanie z niej. 

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że ani moc, ani nawet prędkość nie zabija, a zbyt gwałtowne jej wytracenie =]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okazuje się, że ani moc, ani nawet prędkość nie zabija, a zbyt gwałtowne jej wytracenie =]

Amen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wracając do Superb, to zgadzam się,że kombi to jedyny słuszny kierunek  :), z reszta dla mnie tylko kombi. Raz w życiu miałem "checzbeka" i to była pomyłka. U mnie bagażnik jest wykorzystywany codziennie, i tu kolejna zaleta mocnego silnika. Nawet jak załaduje mu 500 kg, to nie robi to na nim żadnego wrażenia  :)

Co do bagażnika w Superbach to kombi jest potrzebne jeśli przewozisz telewizory starego typu albo lodówki - bagażniki w limuzynie są ogromne - mam 182 wzrostu i długie łapy ale nie dotknę ręką końca bagażnika stojąc na ziemi obiema nogami 

Co do bezpieczeństwa to w tym samochodzie jesteś obudowany dookoła - długa maska grube drzwi tył 3.5 metra za tobą w konfrontacji z Tico pewnie niewiele bym to poczuł za to osoba z Tico cienko by na tym wyszła 

Ja mam starszy model i niedługo będę zmieniał i tez będzie to Superb2.0 TDi  - przy prędkościach 90-110  spalanie to 4.6-4,8 litra mój rekord to 4.3 ale jazda była wybitnie na oszczędność 80-90 na 6 biegu bez przyspieszania i wyprzedzania 

W długich trasach i przelotach autostradowych czyli 140km/h - ....... (  :rolleyes: )  spokojnie mieści się w 6 litrach i prędkości oscylujące przy 2 setkach nie są problemem (oczywiście na Niemieckich autostradach  :rolleyes:  ) 

Po mieście i w ciasnych zakamarkach to widomo nie pokręci sie tak samo jak Tico na zasadzie Bzyk..bzyk... tutaj trzeba trochę pomanewrować

Ja polecam !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza. Rożnica między sedanem a kombi jest taka, że w tym drugim masz płaską podłogę i tak jak piszesz, można przewozić gabaryty. Mnie niejednokrotnie zdarzało się, że widlakiem pakowali mi paletę do bagażnika (mina chłopaków z DHL w ciężarówkach bezcenna :)) - w sedanie niewykonalne.

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak jeśli wozisz takie gabaryty to zdecydowanie kombi - to co jeszcze nie dopisałem to elastyczny silnik - na 4-5 tce mogę jechać 5o km/h a równie dobrze 130 no i bardzo dynamiczne wyprzedzanie spory zapas mocy i moment 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Została dotknięta bardzo istotna sprawa - foteliki. Ja mam korbę na tym punkcie. Nie oszczędzam nigdy na tym. Mam znajomego, jeździ BMW 3.0d z 2012 i ma foteliki z Tesco za 159 zł - serio. Tłumaczył mi kiedyś, że to taki bajer z tymi drogimi fotelikami, ale nie przekona mnie. Nie ma nic ważniejszego niż zdrowie/życie najbliższych. jak mu powiedziałem ile dałem z mój fotelik, to się w głowę popukał. No ale tak już mam, zawsze zapięte pasy, dobre foteliki i bezpieczne auto jak tylko się da. Moc mocą, jazda jazd, ale nie znasz minuty ani godziny, więc przezorny zawsze ubezpieczony :)

Widać ewidentny kontrast poziomu inteligencji i człowieczeństwa ;) Nie zmieniaj się i nie słuchaj kolegi ;)


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze ze koledzy pomykaja Audi a6 wiec zapytam o rade: jestem wlasnie na etapie podejmowania decyzji o zakupie i ciagle (mimo jazdy obiema opcjami) nie mam pewnosci. waham sie pomiedzy A6 a bmw 5 ona modele w kombi (rodzina i duzy pies), silnik 3000 cm3 raczej diesel bo sporo jezdze. Macie jakies sugestie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem a6c6 w benzynie 2.0 TFSI 210 koni po tunigu ABT .Fajne auto,tylko troszkę twarde.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widze ze koledzy pomykaja Audi a6 wiec zapytam o rade: jestem wlasnie na etapie podejmowania decyzji o zakupie i ciagle (mimo jazdy obiema opcjami) nie mam pewnosci. waham sie pomiedzy A6 a bmw 5 ona modele w kombi (rodzina i duzy pies), silnik 3000 cm3 raczej diesel bo sporo jezdze. Macie jakies sugestie?

 

A o których modelach myślisz?

Ja przesiadłem się z BMW 5 F10 na Audi A6 C7. Jak masz pytania, pisz na priv.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W BMW 5-er jak lubisz komfortowe resorowanie to nie odhaczaj opcji M-pakiet :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głos na BMW ;) W mojej ocenie lepsza w prowadzeniu, no i tylny napęd ;) NO chyba, że porównujemy xdriva do quattro, to głos na quattro :) - wiem pomogłem, nie za ma co :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie zimą tylni napęd lux :) Miałem c klasę w kombi to zimą nie mogłem na krawężnik wjechać..

Edytowane przez akism

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać ewidentny kontrast poziomu inteligencji i człowieczeństwa ;) Nie zmieniaj się i nie słuchaj kolegi ;)

Dziękuję za komplement, nie zmieniam się - pełny spokój :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie zimą tylni napęd lux :) Miałem c klasę w kombi to zimą nie mogłem na krawężnik wjechać..

Czepiasz się ;) - to przez kombi :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Woziłem całą zimę 2 koła w Alu i jakoś dałem radę..Za to quatro jedzie się jak po szynach.

Edytowane przez akism

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.Za to quatro jedzie się jak po szynach.

Nic dodać, nic ująć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie E-klasa 3.2 w benzynie zimą radziła sobie niewiele gorzej niż ML 4.0 Cdi. 


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E klasa cięższa od c klasy,ale ml powinien się sprawdzić dużo lepiej,np w górach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy stałej szybkości 150 to jeszcze mniej.

Na moim wakacyjnym wyjeździe po Europie (ok. 5000 km) średnio wyszło 6,4, a trochę miast też w tym było...

Tak co do zużycia paliwa , średnio

60-40 autostrada miasto może nawet 70-30

 

post-16365-14232485624366_thumb.jpg


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o których modelach myślisz?

Ja przesiadłem się z BMW 5 F10 na Audi A6 C7. Jak masz pytania, pisz na priv.

Jak wypada Ci subiektywne porownanie ? Powoli planuje ruch dokladnie w odwrotna strone i tak naprawde wg moich potrzeb powinienem poprostu kupic kolejne C7 tylko co to za radocha z takiego samego samochodu ? :) Gdzies tam chodzi mi po glowie jeszcze X4 ale to raczej bez sensu na autostrady. 


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym zwrócić uwagę szanownych kolegów na oto takie projekty.

Podobają mi się bardzo tylko znając nasze polskie realia może skończyć się klapą. Syrenka jeździ już w fazie projektu natomiast Syrena to głównie projekt studyjny z zastrzeżoną nazwą.

 

http://moto.onet.pl/aktualnosci/syrena-kontra-syrenka-glosny-powrot-polskiej-marki/8js8e

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wypada Ci subiektywne porownanie ? Powoli planuje ruch dokladnie w odwrotna strone i tak naprawde wg moich potrzeb powinienem poprostu kupic kolejne C7 tylko co to za radocha z takiego samego samochodu ? :) Gdzies tam chodzi mi po glowie jeszcze X4 ale to raczej bez sensu na autostrady. 

U mnie jednak pragmatyzm wziął górę i zostałem przy tym samym aucie, tylko nowszym modelu. Miałem ochotę na "skok w bok" ale myśląc racjonalnie doszedłem do wniosku, że po co szukać szczęścia, jak mam już sprawdzone rozwiązanie, które świetnie mi się sprawdza i wiem czego się spodziewać :) No i nie żałuję, oczywiście między poprzednim silnikiem, a obecnym jest przepaść, no ale to wciąż ten sam model, tylko nowszy :) Według mnie X4 na autostradę to raczej średni pomysł, ale samo  auto jak najbardziej zacne :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wypada Ci subiektywne porownanie ? Powoli planuje ruch dokladnie w odwrotna strone i tak naprawde wg moich potrzeb powinienem poprostu kupic kolejne C7 tylko co to za radocha z takiego samego samochodu ? :) Gdzies tam chodzi mi po glowie jeszcze X4 ale to raczej bez sensu na autostrady. 

 

Generalnie to bardzo podobne samochody, w tym segmencie auta bliskie są perfekcji, więc nie mogą się znacząco różnić.

Ja przesiadałem się ze słabszego silnika na dużo mocniejszy, więc odczucia mam dość jednoznaczne.

Ale generalnie to tak:

- jeśli miałbym brać samochód z napędem na jedną oś, to wolę tył i BMW.

- jeśli 4x4 to moim zdaniem quattro nadal jest lepsze. Odkąd przejechałem się samochodem z quattro i aktywnym sportowym mechanizmem różnicowym (to niestety płatny dodatek, dopiero w S6 jest w standardzie) , wiedziałem, że to jest to.

Fabryczne ustawienia zawieszeń są bardzo zbliżone, chociaż to w BMW jest bardziej komfortowe (sic!), po dołożeniu S-line i M-pakietu sytuacja minimalnie się odwraca. Natomiast aktywna pneumatyka w Audi to jest bajka, masz komfortową limuzynę i sportowe auto w jednym, zdecydowanie polecam.

Generalnie pod względem ergonomii, jakości wykończenia czy rozwiązań technicznych to jest praktycznie to samo, w Audi jest trochę więcej technologicznych bajerów (np świetne reflektory LEDowe), za to system obsługi multimediów i nawigacji jest bardziej dopracowany w BMW.

 

U mnie zdecydowała najbardziej awaryjność posiadanej F10, miałem już jej dosyć. I serwisu też. No i salon serwis Audi mam pod nosem, a do BMW 130 km. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie zdecydowała najbardziej awaryjność posiadanej F10, miałem już jej dosyć. I serwisu też.

 

Możesz napisać coś więcej o tej awaryjności?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.