Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Co do skory w lexusie to z tego co wiem jest wręcz przeciwnie. Jest Ona lepszej jakości niż u np niemieckich konkurentów.

Nie mam tez pojęcia jak wyglada kwestia jakości wnętrza w nowych lexusach jednak porównując mój do niemieckiej trójki z tych samych lat produkcji to odważnie śmiem twierdzić, ze w lexusie jest lepiej.

 

Cieszy mnie, ze na rynku jest taki wybór i każdy może znaleźć coś pod swoje wymagania. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam to f10 tez mial bagaznik dosc nieksztaltny :) szczegolnie wersja xdrive. Natomiast A6 c7 mialo prawie idealny szescian. Prosta podloga, bez nadkoli, dobrze rozmieszczone, chowane haki , bardzo praktyczne haki w podszybiu na mala torbe z zakupami. Tam bylo wszystko przemyslane w najdrobniejszym szczegole. No ale to byl samochod idealny, wlasciwie przez 4 lata to do czego moglem sie przyczepic to pokretlo systemu multimedialnego. Moim zdaniem powinno bylo krecic sie w odwrotnych kierunkach :) Jezeli to poprawili, to moglbym ten samochod brac w ciemno, bez obawy, ze sie czyms rozczaruje :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW, Audi, Mercedes pod tym względem wg mnie są autami lepiej przemyślanymi ale myśle, ze Lexus miał być właśnie inny. Samochód dla ustatkowanego odbiorcy, któremu nie zależy na tym czy wejdzie w dana zakręt 200 oraz czy zapakuje bagaż dla 5 osób. I wydaje mi się, ze tak cel osiągneli. Z reszta Japończycy gabarytowo są mniejsi od Europejczyków wiec może ich bagaże są tez mniejsze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniżej są wymiary, pierwsza kolumna GS, następnie E, później 5

Modele rocznik 2014

 

2695d27786a31aacd8089d146b4077b4.jpgbcd67c8d511ea9f96bd3a697627a302a.jpg

 

Sent from my E6653 using Tapatalk


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najwyrazniej projektujac te samochody, japonczycy nie brali pod uwage potrzeb mojej zony :) Ja tak naprawde jestem zwolennikiem malych bagaznikow. Im mniej mozna tam wlozyc tym lepiej. Ma to wplyw pozniej na rozklad masy w samochodzie. Przy predkosciach 100-120 km nie ma duzego znaczenia, ale przy 180-200 roznica jest juz dosc odczuwalna.

Lexusowi praktycznosci tez trudno odmowic. Moim zdaniem te samochody sa bardzo dobrze dopracowane. Wszystko jest uporzadkowane nic nie odstaje, nie skrzypi, wszystko jest na miejscu i dziala bez zarzutow, a smochod praktycznie bezszelestnie plynie i po 1000 km wysiada sie z nego bez oznak wiekszego zmeczenia. Koledzy maja chyba jednak troche racji z ta jakoscia materialow teraz w Lexusie. Jak 2 lata temu szukalem samochdu, to tez mnie troche rozczarowal NX. Jakos tak to wnetrze nie wydalo mi sie lepsze niz RAV4, a chyba powinno bo marka zobowiazuje. Troche tak jakby Lexus juz doszedl do celu i nie musial walczyc o kolejnych klientow :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciut mniejszy od swoich niemieckich odpowiedników ale jest to zdecydowanie ta sama klasa samochodu. Co do jakości materialow nie bede sie wypowiadal bo juz kiedys ustalilismy ze nasze wersje niemieckich samochod sa gorsze niż Wasze.  

W każdym badz razie jak ja kupowałem samochod to dla mnie GS był zdecydowanie najlepszym wyborem,  moje kryteria byly w takiej kolejnosci 

 

1 wyglad

2 bezawaryjnosc / opinie uzytkownikow 

3 wielkosc wnetrza 

4 jakość materialow 

 

Z tego wszystkiego, jakość wykonczenia wg mnie była lepsza w Lexusie niż np.w bmw 5,  nie gorsza niż w MB I Cadillacu. Pamietajmy ze był to 2014r., 

Na dzien dzisiejszy mysle ze Niemieckie samochody moga byc ladniej ( z lepszych materialow)  zrobione w leksusie raczej za bardzo nic sie nie zmieniło.  

Zreszta czytalem ze Leksus najprawdopodobniej wycofa GS'a z rynku I zostanie z sedanow tylko ES IS i LS


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U nas w ogóle nie ma w ofercie ES-a, luka pomiędzy IS a LS byłaby zbyt wielka.

Natomiast GS oferowany jest tylko jako hybryda lub 200t, nie ma klasycznej 6-cio cylindrowej benzyny bez elektrycznego wspomagania i z sensownym bagażnikiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest powodem chęci wycofania gsa?

 

Co oznacza jakość materiałów w środku? Spasowanie, praca na nierównościach, trwałość?

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wspólnik ma właśnie gs-a 300 i do normalnej jazdy w zupełności to wystarcza, ale miałem wrażenie, że jednak ciut za słaby jest ten silnik do tego auta. Choć z drugiej strony wiadomym jest, że można chcieć więcej i więcej, bo mocy i momentu nigdy nie jest za dużo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek, wydawałoby się że wersja V6 AWD jest najlepsza opcja, a Wy takiej nie macie nawet w ofercie.

 

@ overrange

Nie wiem dlaczego miałby być GS zlikwidowany, może dlatego że nie sprzedają go na tyle duzo. GS ma swoją płytę podwozia której nie dzieli z żadnym innym samochodem.

Pozatym u nas w klasie średniej jest jeszcze ES który jest zdecydowanie tańszym i większym samochodem. Jeździ tych modeli zdecydowanie więcej niż GS'ów

 

 

Jakośc materiałów w środku dla mnie to jest, taki przykład tylko

 

Audi/ BMW / MB ma jakas cześć kabiny wyłożona np skóra a Lexus ma w tym miejscu plastik.

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rysiu, jeździłem ostatnio RS6 i R8 i uważam, że te auta są za mocne do normalnej jazdy po drogach, tutaj nadmiar mocy + nerwowe zachowanie napędu przeszkadzają. Co innego na torze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale gaz nie ma przecież tylko położeń 0/1  :P

 

 

Ale bardzo ciężko jest go dozować przy takich reakcjach skrzyni.

Podobne wrażenie miałem podczas jazdy 900 KM Nissanem GTR, przy minimalnym ruchu prawą nogą samochód skakał do przodu, jakby ktoś go kopnął solidnie w tylny zderzak.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochody na rynek USA mogą się różnić w zakresie użytych materiałów od tych na rynek Europejski.

Widziałem to na przykładzie Porsche Cayen sprowadzonego z USA.

Któryś z modeli samochodów Japońskich na rynek USA miał mniej spawów.

 

Co do bezawaryjności Lexusa.

Znajomy miał Mercedesa S i mówił coś o gwieździe i jeździe. Tyle że przeszło mu jak zobaczył książkę serwisową z Lexusa a tam tyloo przeglądy.

On ze swoim Mercem regularnie w serwisie...

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rysiu, jeździłem ostatnio RS6 i R8 i uważam, że te auta są za mocne do normalnej jazdy po drogach, tutaj nadmiar mocy + nerwowe zachowanie napędu przeszkadzają. Co innego na torze.

Muszę się zgodzić - A6 jest dużo przyjemniejsze do użytkowania codziennego niż RS6. R8 nie jeździłem - tylko siedziałem i moim zdaniem to auto to wypadu na kawę w niedziele.

 

A6 jest zarówno przyjemniejsze do użytkowanie do jazdy po mieście, na autostradzie czy dojazd do mnie na wieś po polach. Pisze o 245KM A6. Nie wiem jak słabsze modele ale mi te 240KM wystarcza. Pewnie Twoja z 326KM i pneumatyka sprawuje sie jeszcze lepiej.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wygląda środek po 120k km

 

9dca5e2dcc88e63f38560c535f4b91f5.jpg0015aee6b4eab83fa5a2f18031af2d8a.jpgcc6959a4ab01d7238eb8f83eacb2d91c.jpg5e0b001aff0b3e676e4c52bcbcf9ddf8.jpg

 

Jutro dla porównania pokaże skórzane fotele Fordzie po 40k km i jednym roku

 

Fotel pasażera który jest w 90%czasu nie używany

 

530f0462636ac59d4a817527a3217892.jpg

 

Już raz był na gwarancji wymieniony

 

Sent from my E6653 using Tapatalk

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wyglada ze nie musze sie martwic o swoje fotele przez dlugi jeszcze czas  :)

 

A ta skóra w Fordzie to zart normalny. 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Irku masz piękny samochód z pięknie zachowanym wnętrzem :)

 

Ta w fordzie faktycznie szału nie robi ale patrząc ja cenę samochodu to różnica w cenie musi skądś wynikać.

 

Czyli jednak skóra w lexusie nie jest słabej jakości jak ktoś tu pisał :)

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki, z obydwoch samochodow jestem bardzo zadowolony,  no moze jednak bardziej z GS :)

Natomiast F150 jest to samochod praynoszacy fordowi najwieksze zyski,  biorac pod uwage ile te samochody moga kosztowac to kurna moglby sie Ford postarac o jakość wykonczenia wnetrza.  Mój Lariat ma"  sticker " $ 75k za wersje limited trzeba zaplacic jeszcze z $6k extra 

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@overrange - pięknie masz utrzymaną tą skórę. Znajomy ma Lexusa RX z jasną skórą i jego fotel po 60 tys. km jest granatowy, za bardzo lubi jeansy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje :). Teraz jest świeżo po wizycie u detailera wiec tez jest odświeżona ale i przed wizyta u detailera nie miała żadnych przebarwień itp itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ dziadkowe te Lexusy stylistycznie. Niezawodność natomiast to realna pokusa.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.