Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Paulus57 napisał(-a):

Tu kubeł zimnej wody. Obsługa jak w Motozbycie w PRL-u, kto stary ten pamięta a młodym polecam wyguglować, bo to podobno świadczy o nowoczesności. ;) 

Dwie osoby w salonie wykończonym po spartańsku. Jedna kompetentna (?) zajęta klientką, druga "portierowała". Po 15 minutach czekania na rozmowę, ten pierwszy stwierdził, że jedzie na jazdę próbną (sic!). Na moją uwagę, że powinien mnie uprzedzić po wejściu, wyglądał na zdziwionego. W końcu co za problem, poczekać z godzinkę na jego powrót? Zaproponował mi danie wydrukowanych katalogów, za co podziękowałem, bo wszystko jest na stronie firmy do ściągnięcia. Na koniec wykazał się minimalną inwencją, bo zaproponował bym przyjechał jutro :) i poprosił o telefon do mnie. Słabo to zachęca do zakupów. 

Jak dadzą ze 20 dychy rabatu, to może wybaczę i kupię. ;) Piąteczka i siódemka wyglądają konkretnie.

Jak nie będą miały hamulców z modeliny, w miarę optymalne zawieszenie i dobry układ kierowniczy to będzie chinoli na ulicach więcej niż ChinaTown.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, cordi7 napisał(-a):

Mnie zaskakuje niesamowita kompresja na rynku, kiedys Skoda byla najtansza ("simply clever"), pozniej sportowo pozycjonowany Seat i wreszcie najbardziej premium z nie-premium marek VW.

Teraz generalnie Skoda potrafi byc najdrozsza a wszystko zalezy jakie znizki akurat producent zarzadzi na dany okres - szukalem auta tesciom, spoznilem sie na promocje Taigo - bylo tansze od T-Crossa i Arony.

 

🤨

Skoda stwarzała zbyt dużą konkurencję dla VW i ten podniósł ceny Skody. Paradoks, że CEO stracił pracę bo dobrze ją wykonywał.

Cytat

The real reason for Jung's departure is that the Czech VW subsidiary is no longer performing the function it was meant to perform within the VW Group, which was to sell inexpensive, entry-level cars. Instead, Skoda models are increasingly competing directly with their sister autos from VW. Even worse, in some cases the Skoda models are winning out over their German counterparts.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tej tezy odnośnie VW i Skody, to jestem skłonny się zgodzić. Właśnie odebrałem najnowszą Skodę Superb. Poprzedni bardzo lubiłem. Był wygodny, praktyczny i świetnie wyposażony. Przez prawie 5 lat poza wymianą akumulatora w zasadzie nic się nie działo. Chyba tylko rozłączanie się Car Play bez widocznej przyczyny.
Nowy samochód jest o 1/3 droższy niż poprzedni. Wyposażenie standardowe wyraźnie uboższe. Jakość materiałów na pewno nie lepsza. Jakość montażu gorsza (już jestem umówiony na poprawki). Przybyło tylko „systemów bezpieczeństwa”, które trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu. Jeden z nich zresztą już usiłował mnie zabić na drodze . Ta zmiana na nowy model, to spore rozczarowanie.
Coś więcej napiszę jak będę przy komputerze. Na telefonie nie pisze się zbyt wygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

Co do tej tezy odnośnie VW i Skody, to jestem skłonny się zgodzić. Właśnie odebrałem najnowszą Skodę Superb. Poprzedni bardzo lubiłem. Był wygodny, praktyczny i świetnie wyposażony. Przez prawie 5 lat poza wymianą akumulatora w zasadzie nic się nie działo. Chyba tylko rozłączanie się Car Play bez widocznej przyczyny.
Nowy samochód jest o 1/3 droższy niż poprzedni. Wyposażenie standardowe wyraźnie uboższe. Jakość materiałów na pewno nie lepsza. Jakość montażu gorsza (już jestem umówiony na poprawki). Przybyło tylko „systemów bezpieczeństwa”, które trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu. Jeden z nich zresztą już usiłował mnie zabić na drodze emoji23.png. Ta zmiana na nowy model, to spore rozczarowanie.
Coś więcej napiszę jak będę przy komputerze. Na telefonie nie pisze się zbyt wygodnie.

Zwłaszcza podczas jazdy 😆 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jestem w szoku , wizualnie wygląda bardzo dobrze , jakość materiałów wręcz obłędna patrząc na cenę podobnego wnętrza u konkurentów , tam gdzie ma być miękko i komfortowo w kabinie , jest , nowoczesne systemy wspomagające jazdy za worek kasy u konkurentów , dosłownie wszystko on board np. dostęp komfortowy , kamery 360 , adaptacyjny tempomat , ładowanie indukcyjne na dwa telefony, AA ..itd

zwróciło mi uwagę kilka elementów które pokazują że na to auto nie oszczędzano, np. podświetlenie lusterka do makijażu kierowcy i pasażera w trzech odcieniach - żeby dopasować do odcienia makijażu - wręcz luksusowa opcja - , podwójne szyby akustyczne z przodu , system audio Sony , elektrycznie otwierana klapa bagażnika , dużo smaczków w designie zewnętrznym , elektryczne fotele , szyberdach.... do tego gwarancja 150tyś km lub 7 lat na wszystko , miejsce produkcji Hiszpania  , i to wszystko za 130 tyś zł WOW! ciekawy jestem jak to auto faktycznie jeździ , czy ktoś próbował  ?

20240702_164827.jpg

20240702_164654.jpg

20240702_164603.jpg

20240702_164459.jpg

20240702_164130.jpg

20240702_164104.jpg

20240702_164048.jpg

Edytowane przez Krakus1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Krakus1 napisał(-a):

no jestem w szoku , wizualnie wygląda bardzo dobrze , jakość materiałów wręcz obłędna patrząc na cenę podobnego wnętrza u konkurentów , tam gdzie ma być miękko i komfortowo w kabinie , jest , nowoczesne systemy wspomagające jazdy za worek kasy u konkurentów , dosłownie wszystko on board np. dostęp komfortowy , kamery 360 , adaptacyjny tempomat , ładowanie indukcyjne na dwa telefony, AA ..itd

zwróciło mi uwagę kilka elementów które pokazują że na to auto nie oszczędzano, np. podświetlenie lusterka do makijażu kierowcy i pasażera w trzech odcieniach - żeby dopasować do odcienia makijażu - wręcz luksusowa opcja - , podwójne szyby akustyczne z przodu , system audio Sony , elektrycznie otwierana klapa bagażnika , dużo smaczków w designie zewnętrznym , elektryczne fotele , szyberdach.... do tego gwarancja 150tyś km lub 7 lat na wszystko , miejsce produkcji Hiszpania  , i to wszystko za 130 tyś zł WOW! ciekawy jestem jak to auto faktycznie jeździ , czy ktoś próbował  ?

Kuśwa, aż sam się przelecę po chińskich salonach :D Zachęciłeś.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też narobiłeś smaka
Tylko ja jestem jakiś spaczony i chyba bym nie przebolał chińskiego auta, może to jakieś kompleksy o których nie wiem?

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

Co do tej tezy odnośnie VW i Skody, to jestem skłonny się zgodzić. Właśnie odebrałem najnowszą Skodę Superb. Poprzedni bardzo lubiłem. Był wygodny, praktyczny i świetnie wyposażony. Przez prawie 5 lat poza wymianą akumulatora w zasadzie nic się nie działo. Chyba tylko rozłączanie się Car Play bez widocznej przyczyny.
Nowy samochód jest o 1/3 droższy niż poprzedni. Wyposażenie standardowe wyraźnie uboższe. Jakość materiałów na pewno nie lepsza. Jakość montażu gorsza (już jestem umówiony na poprawki). Przybyło tylko „systemów bezpieczeństwa”, które trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu. Jeden z nich zresztą już usiłował mnie zabić na drodze emoji23.png. Ta zmiana na nowy model, to spore rozczarowanie.
Coś więcej napiszę jak będę przy komputerze. Na telefonie nie pisze się zbyt wygodnie.

 

Czytałem zbieżne z Twoją opinie, np. na www.autocentrum.pl, podobnie o Octaviach.

 

Skodziarze, którzy przerabiali po kilka wozów poprzednich generacji, najmniej zadowoleni są z najnowszych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

no jestem w szoku , wizualnie wygląda bardzo dobrze , jakość materiałów wręcz obłędna patrząc na cenę podobnego wnętrza u konkurentów , tam gdzie ma być miękko i komfortowo w kabinie , jest , nowoczesne systemy wspomagające jazdy za worek kasy u konkurentów , dosłownie wszystko on board np. dostęp komfortowy , kamery 360 , adaptacyjny tempomat , ładowanie indukcyjne na dwa telefony, AA ..itd

zwróciło mi uwagę kilka elementów które pokazują że na to auto nie oszczędzano, np. podświetlenie lusterka do makijażu kierowcy i pasażera w trzech odcieniach - żeby dopasować do odcienia makijażu - wręcz luksusowa opcja - , podwójne szyby akustyczne z przodu , system audio Sony , elektrycznie otwierana klapa bagażnika , dużo smaczków w designie zewnętrznym , elektryczne fotele , szyberdach.... do tego gwarancja 150tyś km lub 7 lat na wszystko , miejsce produkcji Hiszpania  , i to wszystko za 130 tyś zł WOW! ciekawy jestem jak to auto faktycznie jeździ , czy ktoś próbował  ?

20240702_164827.jpg

20240702_164654.jpg

20240702_164603.jpg

Prawdopodobnie skorzystam z jazdy próbnej, ale piątki. Wydaje się ona optymalnym zakupem. Wygląd w podobnej stylistyce jak najwyższy model, ale trochę mniejsza, co nie znaczy, że mała. Absolutnie nie. Poza tym mały szczegół mają ten sam silnik a więc mniejszy, żwawszy. Trójka jeszcze mniejsza, ale wygląd raczej w stylu poprzedniej generacji Dacii, trochę nie mój gust. 

Nie wykluczam już jutro ponownej wizyty w salonie, oby tym razem był ktoś mający czas dla klienta. ;) 

16 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Kuśwa, aż sam się przelecę po chińskich salonach :D Zachęciłeś.

To Ty zacząłeś! :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

Co do tej tezy odnośnie VW i Skody, to jestem skłonny się zgodzić. Właśnie odebrałem najnowszą Skodę Superb. Poprzedni bardzo lubiłem. Był wygodny, praktyczny i świetnie wyposażony. Przez prawie 5 lat poza wymianą akumulatora w zasadzie nic się nie działo. Chyba tylko rozłączanie się Car Play bez widocznej przyczyny.
Nowy samochód jest o 1/3 droższy niż poprzedni. Wyposażenie standardowe wyraźnie uboższe. Jakość materiałów na pewno nie lepsza. Jakość montażu gorsza (już jestem umówiony na poprawki). Przybyło tylko „systemów bezpieczeństwa”, które trzeba wyłączać po każdym uruchomieniu. Jeden z nich zresztą już usiłował mnie zabić na drodze emoji23.png. Ta zmiana na nowy model, to spore rozczarowanie.
Coś więcej napiszę jak będę przy komputerze. Na telefonie nie pisze się zbyt wygodnie.

A jaki przebieg Robert tej poprzedniej i silnik 2 litry diesel 190kM?? 

1 godzinę temu, Paulus57 napisał(-a):

Prawdopodobnie skorzystam z jazdy próbnej, ale piątki. Wydaje się ona optymalnym zakupem. Wygląd w podobnej stylistyce jak najwyższy model, ale trochę mniejsza, co nie znaczy, że mała. Absolutnie nie. Poza tym mały szczegół mają ten sam silnik a więc mniejszy, żwawszy. Trójka jeszcze mniejsza, ale wygląd raczej w stylu poprzedniej generacji Dacii, trochę nie mój gust. 

Nie wykluczam już jutro ponownej wizyty w salonie, oby tym razem był ktoś mający czas dla klienta. ;) 

To Ty zacząłeś! :) 

A ta omoda ile wychodzi co chcesz ją sprawdzić?? 

Edytowane przez kornel91

Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Crafter Blue, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, kornel91 napisał(-a):

A jaki przebieg Robert tej poprzedniej i silnik 2 litry diesel 190kM?? 

A ta omoda ile wychodzi co chcesz ją sprawdzić?? 

Dopiero później spostrzegłem, że to inna marka, niż oglądałem. Sprawdzę, czy da się go w Łodzi obejrzeć a póki co poszperam w necie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Dopiero później spostrzegłem, że to inna marka, niż oglądałem. Sprawdzę, czy da się go w Łodzi obejrzeć a póki co poszperam w necie. 

Aha. Tak myślę, że oglądałeś tego beginga czy coś co Lincoln wrzucał krótką recenzję. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Crafter Blue, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kornel91 napisał(-a):

Aha. Tak myślę, że oglądałeś tego beginga czy coś co Lincoln wrzucał krótką recenzję. 

Była jakaś akcja serwisowa Omody a sprzedaż ma się rozpocząć w Polsce od 2025 roku. Raczej nie będę czekał. Po jeździe próbnej Beijingiem będę miał jakąś orientację co do jakości i przyjemności z jazdy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Paulus57 napisał(-a):

Dopiero później spostrzegłem, że to inna marka, niż oglądałem. Sprawdzę, czy da się go w Łodzi obejrzeć a póki co poszperam w necie. 

 

Po Twoim komentarzu pod Omodą odniosłem wrażenie, że właśnie coś nie do końca jeszcze ogarniasz tą chińską motoryzację, dlatego polecam ten artykuł na początek - rozszerza horyzonty - ile tego jest i daje podstawowy ogląd w sytuacji:

https://autogaleria.pl/chinskie-marki-motoryzacyjne-wlasciciele-pochodzenie

 

Na początek rozejrzyj się po ofercie BAIC (to właśnie odwiedziłeś), Omoda, czy MG. Nowy HS (obecny model to nr 1 w Polsce, jeśli chodzi o sprzedaż chińczyków) już niebawem, poniżej zajawka:

https://autogaleria.pl/mg-hs-2025-premiera-informacje

 

Jest już sporo testów pisanych i video tych aut. Oczywiście recenzenci punktują różne wady. Ja lubię kanał autowizja - w miarę krótko i konkretnie - Np. tutaj:

 

Podwyższone cła mają obciążyć auta elektryczne, z tego co się orientuję, spalinowe nie (póki co):

https://samar.pl/__/3/3.a/120966/Unia-Europejska-wprowadzi-c-a-na-samochody-elektryczne-z-Chin.html?12p.s=166892542.5&12p.a=120966&locale=pl_PL

MG pokazuje hipokryzję jak na dłoni:

https://samar.pl/__/3/3.a/120990/MG-Motor-Europe--o-wiadczenie-w-sprawie-ce--wyr-wnawczych.html?12p.s=166892542.5&12p.a=120990&locale=pl_PL

w podobnym kierunku zmierza USA:

https://samar.pl/__/3/3.a/120702/Biden-podnosi-c-a-na-chi-skie-towary--Najwi-kszy-skok-dotyczy-elektryk-w.html?12p.s=166892542.5&12p.a=120702&locale=pl_PL

 

Ale cła to osobny wątek, bo Ty rozważasz spalinówki.

Nie mniej jednak wszystkie auta podrożeją niebawem, bo wchodzą nowe regulacje w UE - m.in. zaostrzenie limitów CO2 i kary dla producentów (czytaj klientów) czy zwiększenie minimalnych "pakietów bezpieczeństwa"...

https://www.samar.pl/__/3/3.a/121072/3.sc/11/GSR2--auta-będą-bezpieczniejsze--ale-czy-droższe-.html?locale=pl_PL

 

3 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Była jakaś akcja serwisowa Omody a sprzedaż ma się rozpocząć w Polsce od 2025 roku. Raczej nie będę czekał. Po jeździe próbnej Beijingiem będę miał jakąś orientację co do jakości i przyjemności z jazdy. 

 

Gdzie czytałeś o akcji serwisowej i opóźnieniu w sprzedaży, która miała wystartować na przełomie maj / czerwiec 2024? 

 

Jazda próbna Bejingiem 5 nie da Ci odpowiedzi jak jeżdżą pozostałe, jakie mają multimedia, w czym są lepsze, a w czym gorsze itd. Są to różne produkty, z różnych koncernów. To tak jakbyś miał przejechać się np. Fiatem i chciał mieć orientację co do jakości i przyjemności z jazdy włoską motoryzacją, albo np. Oplem i to samo odnośnie niemieckiej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem w Turcji i tu  Omoda 5 się zdarza  na ulicy.  Czarna  naprawdę jest piękna i  tak  sobie  myślę, że  europejskie  wozidła  przegrały już.  Tylko czekać, aż chinole wypuszczą  koleje  modele  pod  Europejczyka  - to pozostałe  marki skończą jak telewizory kineskopowe po wprowadzeniu płaskich 😁 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

no jestem w szoku , wizualnie wygląda bardzo dobrze , jakość materiałów wręcz obłędna patrząc na cenę podobnego wnętrza u konkurentów , tam gdzie ma być miękko i komfortowo w kabinie , jest , nowoczesne systemy wspomagające jazdy za worek kasy u konkurentów , dosłownie wszystko on board np. dostęp komfortowy , kamery 360 , adaptacyjny tempomat , ładowanie indukcyjne na dwa telefony, AA ..itd

zwróciło mi uwagę kilka elementów które pokazują że na to auto nie oszczędzano, np. podświetlenie lusterka do makijażu kierowcy i pasażera w trzech odcieniach - żeby dopasować do odcienia makijażu - wręcz luksusowa opcja - , podwójne szyby akustyczne z przodu , system audio Sony , elektrycznie otwierana klapa bagażnika , dużo smaczków w designie zewnętrznym , elektryczne fotele , szyberdach.... do tego gwarancja 150tyś km lub 7 lat na wszystko , miejsce produkcji Hiszpania  , i to wszystko za 130 tyś zł WOW! ciekawy jestem jak to auto faktycznie jeździ , czy ktoś próbował  ?

 

 

Mi to auto bardzo przypomina Nissana Kaszę - szczególnie profil, tył i wymiary. Na żywo też? 

spacer.png

spacer.png

 

Omoda 5 wymiary - długość: 4400 mm, rozstaw osi: 2630 mm, szerokość: 1830 mm, wysokość: 1590 mm. 

Kasza wymiary - długość: 4425 mm, rozstaw osi: 2666 mm, szerokość: 1838 mm, wysokość: 1635 mm. 

 

Choć Kaszę ostatnio mocno odświeżyli, chyba, tym razem na odwrót - żeby przód nissana był dodatkowo bardziej zbliżony do Omody 🤭

https://autogaleria.pl/nissan-qashqai-2024-test-opinia-czy-warto

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Po Twoim komentarzu pod Omodą odniosłem wrażenie, że właśnie coś nie do końca jeszcze ogarniasz tą chińską motoryzację, dlatego polecam ten artykuł na początek - rozszerza horyzonty - ile tego jest i daje podstawowy ogląd w sytuacji:

https://autogaleria.pl/chinskie-marki-motoryzacyjne-wlasciciele-pochodzenie

 

Na początek rozejrzyj się po ofercie BAIC (to właśnie odwiedziłeś), Omoda, czy MG. Nowy HS (obecny model to nr 1 w Polsce, jeśli chodzi o sprzedaż chińczyków) już niebawem, poniżej zajawka:

https://autogaleria.pl/mg-hs-2025-premiera-informacje

 

Jest już sporo testów pisanych i video tych aut. Oczywiście recenzenci punktują różne wady. Ja lubię kanał autowizja - w miarę krótko i konkretnie - Np. tutaj:

 

Podwyższone cła mają obciążyć auta elektryczne, z tego co się orientuję, spalinowe nie (póki co):

https://samar.pl/__/3/3.a/120966/Unia-Europejska-wprowadzi-c-a-na-samochody-elektryczne-z-Chin.html?12p.s=166892542.5&12p.a=120966&locale=pl_PL

MG pokazuje hipokryzję jak na dłoni:

https://samar.pl/__/3/3.a/120990/MG-Motor-Europe--o-wiadczenie-w-sprawie-ce--wyr-wnawczych.html?12p.s=166892542.5&12p.a=120990&locale=pl_PL

w podobnym kierunku zmierza USA:

https://samar.pl/__/3/3.a/120702/Biden-podnosi-c-a-na-chi-skie-towary--Najwi-kszy-skok-dotyczy-elektryk-w.html?12p.s=166892542.5&12p.a=120702&locale=pl_PL

 

Ale cła to osobny wątek, bo Ty rozważasz spalinówki.

Nie mniej jednak wszystkie auta podrożeją niebawem, bo wchodzą nowe regulacje w UE - m.in. zaostrzenie limitów CO2 i kary dla producentów (czytaj klientów) czy zwiększenie minimalnych "pakietów bezpieczeństwa"...

https://www.samar.pl/__/3/3.a/121072/3.sc/11/GSR2--auta-będą-bezpieczniejsze--ale-czy-droższe-.html?locale=pl_PL

 

 

Gdzie czytałeś o akcji serwisowej i opóźnieniu w sprzedaży, która miała wystartować na przełomie maj / czerwiec 2024? 

 

Jazda próbna Bejingiem 5 nie da Ci odpowiedzi jak jeżdżą pozostałe, jakie mają multimedia, w czym są lepsze, a w czym gorsze itd. Są to różne produkty, z różnych koncernów. To tak jakbyś miał przejechać się np. Fiatem i chciał mieć orientację co do jakości i przyjemności z jazdy włoską motoryzacją, albo np. Oplem i to samo odnośnie niemieckiej. 

Dzięki za linki, obejrzę jutro. Właściwie to do wczoraj nie myślałem o chińczykach jako realnej ofercie dla mnie. Słyszałem co nieco, ale za bardzo się na tym nie skupiałem. Jasne, że wrzucanie wszystkich firm do jednego worka nie ma sensu. 

Co do Omody, to był problem z tylna osią i Chińczycy serwisowali ten problem w maju. Kilkaset sztuk.

5 minut temu, Andrzej Wachowicz napisał(-a):

A ja czekam az Huawei zacznie produkowac i sprzedawac swoje samochody!

 

pozdrawiam

 

3 minuty temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Mi to auto bardzo przypomina Nissana Kaszę - szczególnie profil, tył i wymiary. Na żywo też? 

spacer.png

spacer.png

 

Omoda 5 wymiary - długość: 4400 mm, rozstaw osi: 2630 mm, szerokość: 1830 mm, wysokość: 1590 mm. 

Kasza wymiary - długość: 4425 mm, rozstaw osi: 2666 mm, szerokość: 1838 mm, wysokość: 1635 mm. 

 

Choć Kaszę ostatnio mocno odświeżyli, chyba, tym razem na odwrót - żeby przód nissana był dodatkowo bardziej zbliżony do Omody 🤭

https://autogaleria.pl/nissan-qashqai-2024-test-opinia-czy-warto

 

 

Trochę też Toyotę CH-R. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Andrzej Wachowicz napisał(-a):

A ja czekam az Huawei zacznie produkowac i sprzedawac swoje samochody!

 

pozdrawiam

i co wtedy planujesz? 

BTW - Huawei jest głównym udziałowcem koncernu HIMA, dostarczający technologię i "zza pleców" wypuszczający nowe modele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i znalazłem coś co chyba przesunie plan zakupowy o 2-3 miesiące. 

 

f6.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, kornel91 napisał(-a):

A jaki przebieg Robert tej poprzedniej i silnik 2 litry diesel 190kM?? 

 

Zrobiłem jakieś 110 tysięcy km w cztery i pół roku. Silnik 2.0 TDI 4x4 190 KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Mi to auto bardzo przypomina Nissana Kaszę - szczególnie profil, tył i wymiary. Na żywo też? 

spacer.png

 

 

 

 

 

to auto przypomina kilka aut na raz , pomysł grila z przodu trochę od MB z tymi diamencikami , tył bardziej bym powiedział nowe modele Lexusa  , a środek trochę BMW 5er G60 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

 

Zrobiłem jakieś 110 tysięcy km w cztery i pół roku. Silnik 2.0 TDI 4x4 190 KM.

 

 

No to jednak nic się nie powinno jeszcze wydarzyć. 

Czekam na Twoje opinie za jakiś czas bo ja też o tych starszych mam dobre zdanie. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Crafter Blue, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.