Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mi wciąż podoba się najbardziej E90 LCI i jest to mechanicznie dopracowany samochód (szczególnie 335i/d)

Osobiście nie pchalbym się w G20 w tym momencie - za około 18 miesięcy jak poprawią parę razy software jak najbardziej.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z kolegami, sam przerobiłem kilka chorób wieku dziecięcego. Przez przynajmniej pierwszy rok produkcji trzeba sobie odpuścić nowy model.

Poprzednia generacja 3 to też świetne auto, silnik w miarę sprawdzony, skrzynia bardzo dobra. A dodatkowo ma plus w postaci analogowych liczników, a to już do samochodów nie wróci...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie aż tak szybko się nie zestarzeje, ale będzie później tańsze niż obecna generacja.

Może jestem nieobiektywny bo bardzo mi się podoba obecny model i szczerze go rozważam jako następne auto.

Na prawdę aż takie problemy nastręczają nowe modele? Teraz mam a4 b9 z początku produkcji i w sumie nic złego się nie dzieje.

Tak jak pisałem pewnie będę zmieniał na początku przyszłego roku, wiec 18 miesięcy nie poczekam :/

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bawarki to bezpieczne wozy, wujek szrot cały i zdrowy :lol:

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie aż tak szybko się nie zestarzeje, ale będzie później tańsze niż obecna generacja.

Może jestem nieobiektywny bo bardzo mi się podoba obecny model i szczerze go rozważam jako następne auto.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Zapewne f30 będzie tańszy od rok młodszego g20, ale największy spadek wartości zaliczasz po wyjeździe z salonu. Zależy po ilu latach sprzedajesz, z jakim przebiegiem i stanie, a najważniejsze jaką wersję i czy ma dobre opinie. Duzej różnicy w salonie np. kilka dych nie odzyskasz na giełdzie. Najlepiej cenę trzymają wersje powszechnie uznawane za najmniej problematyczne w eksploatacji.

 

Moje zdanie: W przypadku bmw lifting czasami psuje niezawodność.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie. :)

Ciotka chce kupić sobie zabawkę dla emerytki ;):D

Dziś byliśmy i oglądaliśmy i chwile pojeździliśmy szczególnie ja :D

BMW 228m Cabrio

I tu pytanie do bardziej obcykanych czy warto? Za i przeciw jeśli jest coś takiego.

Powiem szczerze, ze pocieszne autko fajnie się zbiera i uważam ze jak dla kobiety 67plus jest ok. Może za szybkie troche. :P


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nikt nic nie wie o podwójnie doładowane jednostce BMW?


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nikt nic nie wie

 

 

pracuje w bmw i cos tam wiem  ;)  po prostu pytaj o co konkretnie chodzi

btw teraz nie ma 228 tylko 230 jezeli chodzi o nowe

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chyba bym nie kupił "ciotce-emerytce" BMW. No, chyba, że była wokalistką grupy heavy metalowej (przed emeryturą). :D;)

Jak to mówią marzenia trzeba spełniać a jednym z nich jest BMW cabrio! :D

A że 228?

Takie się trafiło z 2015 z przebiegiem 30tys.

Także tak w miarę świeże auto.

pracuje w bmw i cos tam wiem ;) po prostu pytaj o co konkretnie chodzi

btw teraz nie ma 228 tylko 230 jezeli chodzi o nowe

 

Chodzi mi bardziej o jednostkę napędowa z podwójnym turbo?!

Czy jest ok czy raczej unikać takich silników jak np. Audi tfsi!

Edytowane przez szwed

Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 o jednostkę napędowa z podwójnym turbo?

 

silnik n20b20 jest dosc ryzykowny (delikatnie mowiac) przy dluzszym uzytkowaniu

przy kupnie trzeba sprawdzic rozrzad i pompe oleju niezaleznie od przebiegu

szybko sie polapali w problemach i wprowadzili 330i - to chyba czytelna sugestia

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik n20b20 jest dosc ryzykowny (delikatnie mowiac) przy dluzszym uzytkowaniu

przy kupnie trzeba sprawdzic rozrzad i pompe oleju niezaleznie od przebiegu

szybko sie polapali w problemach i wprowadzili 330i - to chyba czytelna sugestia

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

O i o coś takiego mi chodziło!

Trochę jej pomagam w wyborze i szukaniu.

Nie chciał bym wprowadzić ja na tak zwaną mine.

Czyli, żeby podjechać do BMW i żeby to sprawdzili?!

Ona prawie nie jeździ samochodem roczne przebiegi to około 2/3tys nie więcej.


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto trzeba bezwzglednie przeswietlic, jak nie aso to znajdziesz taka firme na polskim bmw-klub

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

auto trzeba bezwzglednie przeswietlic, jak nie aso to znajdziesz taka firme na polskim bmw-klub

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Bardzo dziękuje za pomoc!

Już szukamy dalej.

Poczytałem o tej jednostce i nie chcę narażać Cioci na ból głowy na starość! ;):D


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pracuje w bmw i cos tam wiem ;) po prostu pytaj o co konkretnie chodzi

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Jeśli mogę skorzystać...

 

Jakie są różnice między późnym dieselem n47, a następca b47? Czy aktualna 2.0 do to też b47, ile zmian przechodzil ten silnik, od premiery?

 

Czy wzrost awaryjności silników bmw po 2005 to efekt zamierzony (ksiegowi), czy błędy inzynieringu? Np. Wadliwy napinacz i łańcuszek rozrządu, a przy tym zintegrowane koło łańcuchowe z wałem korbowym.

 

Które silniki po 2008, r4 i r6, byś polecił jako bezpieczny wybór, wolne od wad konstrukcyjnych, wpadek, zdolne do przebiegów +300 tys km, tak do powiedzmy 500 tys, bez konieczności ingerencji w blok, głowice, panewki, droższy osprzęt? Rozrząd z pierwszego montazu chyba w żadnym tyle nie wytrzyma?

 

Oczywiście wszystko przy założeniu odpowiedniej eksploatacji/ serwisów, wg zaleceń bmw, trasa 60-70%, reszta miasto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak w skrocie

b47 ma poprawione prowadzenie rozrzadu, lepsze materialy, inna sekwencja spalania, usztywnione ozebrowanie i tym podobne pierdoly

przez to jest cichszy bo ograniczono wibracje, poza tym musieli dostac euro 6 wiec popracowali troche solidniej

wszystkie absolutnie wszystkie bledy w silnikach to efekt pospiechu i dazenia do wyrobienia absurdalnych norm eco kosztem trwalosci

zasada kupowania bmw jest bardzo prosta - jak najmniejszy przebieg bo auta sa cienko serwisowane

kupujesz i serwisujesz 2x czesciej niz dostajesz info z wyswietlacza i masz szanse na dlugie jezdzenie

mimo nagonki polecam nowego diesla r4, najbardziej popularny i najlepiej znany i w razie halo ogarniasz za normalna kase

auto nawet moze byc po niewielkiej stluczce byle nie zatopek! klienci nie zamykaja dachu troche popada i jest totalny cyrk w elektryce

 

tapatalk

verstuurd vanaf mijn iphone

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Które silniki po 2008, r4 i r6, byś polecił jako bezpieczny wybór, wolne od wad konstrukcyjnych, wpadek, zdolne do przebiegów +300 tys km, tak do powiedzmy 500 tys, bez konieczności ingerencji w blok, głowice, panewki, droższy osprzęt? Rozrząd z pierwszego montazu chyba w żadnym tyle nie wytrzyma?

 

Oczywiście wszystko przy założeniu odpowiedniej eksploatacji/ serwisów, wg zaleceń bmw, trasa 60-70%, reszta miasto.

 

N57d30a - silnik który zrobi 500kkm. Jedyny warunek skrócić o połowę interwały serwisowe

 

Nie wydaje mi się żeby we współczesnych konstrukcjach ktoś zakładał 300kkm. Poza tym obecnie concept validation idzie rownolegle z design validation albo przynajmniej częściowo się pokrywa. Z tego powodu wszystkie nowe edycje mają wady - szczególnie patrz Audi, Volvo i BMW albo Toyota. Chyba najlepiej ciągle ma się MB pod kątem problemów wieku młodzieńczego


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

A dodatkowo ma plus w postaci analogowych liczników, a to już do samochodów nie wróci...

Obyś nie miał racji.

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

N57d30a - silnik który zrobi 500kkm. Jedyny warunek skrócić o połowę interwały serwisowe

 

 

zasada kupowania bmw jest bardzo prosta - jak najmniejszy przebieg bo auta sa cienko serwisowane

kupujesz i serwisujesz 2x czesciej niz dostajesz info z wyswietlacza i masz szanse na dlugie jezdzenie

 

Dziękuję za wpisy, czyli kupno 5-7 letniej używki, z realnym przebiegiem ok 200 tyś to w zasadzie zawsze mina, bo większość serwisuje wg zaleceń producenta...

 

Ciekawy jestem jak się sprawdzi nowy MB 2.0 diesel w porównaniu do 2.1, który też z generacji na generację stawał się coraz bardziej problematyczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A miało być eko... Wyobrażacie sobie co zawierał dym z tego auta?

nie, co mógł zawierać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to eko auto  musi ekologicznie płonąć? To nic tylko z drewna robić. Tylko myślałem, że spłonięcie to incydent a auta to jeżdżenia nimi robią... ;)

Z drugiej strony znając ekoidiotów zza biurek nie zdziwi nowa norma "spalania" auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.