switch107 375 #26426 Napisano 18 Września 2019 Mi wciąż podoba się najbardziej E90 LCI i jest to mechanicznie dopracowany samochód (szczególnie 335i/d) Osobiście nie pchalbym się w G20 w tym momencie - za około 18 miesięcy jak poprawią parę razy software jak najbardziej. 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #26427 Napisano 18 Września 2019 Zgadzam się z kolegami, sam przerobiłem kilka chorób wieku dziecięcego. Przez przynajmniej pierwszy rok produkcji trzeba sobie odpuścić nowy model.Poprzednia generacja 3 to też świetne auto, silnik w miarę sprawdzony, skrzynia bardzo dobra. A dodatkowo ma plus w postaci analogowych liczników, a to już do samochodów nie wróci... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2442 #26428 Napisano 18 Września 2019 Pewnie aż tak szybko się nie zestarzeje, ale będzie później tańsze niż obecna generacja. Może jestem nieobiektywny bo bardzo mi się podoba obecny model i szczerze go rozważam jako następne auto. Na prawdę aż takie problemy nastręczają nowe modele? Teraz mam a4 b9 z początku produkcji i w sumie nic złego się nie dzieje. Tak jak pisałem pewnie będę zmieniał na początku przyszłego roku, wiec 18 miesięcy nie poczekam :/ Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #26429 Napisano 18 Września 2019 Bawarki to bezpieczne wozy, wujek szrot cały i zdrowy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #26430 Napisano 19 Września 2019 (edytowane) Pewnie aż tak szybko się nie zestarzeje, ale będzie później tańsze niż obecna generacja. Może jestem nieobiektywny bo bardzo mi się podoba obecny model i szczerze go rozważam jako następne auto. Sent from my iPhone using TapatalkZapewne f30 będzie tańszy od rok młodszego g20, ale największy spadek wartości zaliczasz po wyjeździe z salonu. Zależy po ilu latach sprzedajesz, z jakim przebiegiem i stanie, a najważniejsze jaką wersję i czy ma dobre opinie. Duzej różnicy w salonie np. kilka dych nie odzyskasz na giełdzie. Najlepiej cenę trzymają wersje powszechnie uznawane za najmniej problematyczne w eksploatacji. Moje zdanie: W przypadku bmw lifting czasami psuje niezawodność. Edytowane 19 Września 2019 przez StaryWilk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #26431 Napisano 19 Września 2019 Ciekawostka... https://youtu.be/5bs7Id2z6kw 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed 1069 #26432 Napisano 19 Września 2019 Panowie mam pytanie. Ciotka chce kupić sobie zabawkę dla emerytki Dziś byliśmy i oglądaliśmy i chwile pojeździliśmy szczególnie ja BMW 228m Cabrio I tu pytanie do bardziej obcykanych czy warto? Za i przeciw jeśli jest coś takiego. Powiem szczerze, ze pocieszne autko fajnie się zbiera i uważam ze jak dla kobiety 67plus jest ok. Może za szybkie troche. 0 Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed 1069 #26433 Napisano 19 Września 2019 Czyli nikt nic nie wie o podwójnie doładowane jednostce BMW? 0 Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lincoln Six Echo 71180 #26434 Napisano 19 Września 2019 Ja chyba bym nie kupił "ciotce-emerytce" BMW. No, chyba, że była wokalistką grupy heavy metalowej (przed emeryturą). 0 WARTO POMAGAĆ: https://www.siepomaga.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czujnik 582 #26435 Napisano 19 Września 2019 Czyli nikt nic nie wie pracuje w bmw i cos tam wiem po prostu pytaj o co konkretnie chodzibtw teraz nie ma 228 tylko 230 jezeli chodzi o nowe tapatalkverstuurd vanaf mijn iphone 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed 1069 #26436 Napisano 19 Września 2019 (edytowane) Ja chyba bym nie kupił "ciotce-emerytce" BMW. No, chyba, że była wokalistką grupy heavy metalowej (przed emeryturą). Jak to mówią marzenia trzeba spełniać a jednym z nich jest BMW cabrio! A że 228?Takie się trafiło z 2015 z przebiegiem 30tys.Także tak w miarę świeże auto.pracuje w bmw i cos tam wiem po prostu pytaj o co konkretnie chodzibtw teraz nie ma 228 tylko 230 jezeli chodzi o nowe Chodzi mi bardziej o jednostkę napędowa z podwójnym turbo?!Czy jest ok czy raczej unikać takich silników jak np. Audi tfsi! Edytowane 19 Września 2019 przez szwed 0 Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czujnik 582 #26437 Napisano 19 Września 2019 o jednostkę napędowa z podwójnym turbo? silnik n20b20 jest dosc ryzykowny (delikatnie mowiac) przy dluzszym uzytkowaniuprzy kupnie trzeba sprawdzic rozrzad i pompe oleju niezaleznie od przebieguszybko sie polapali w problemach i wprowadzili 330i - to chyba czytelna sugestia tapatalkverstuurd vanaf mijn iphone 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed 1069 #26438 Napisano 19 Września 2019 silnik n20b20 jest dosc ryzykowny (delikatnie mowiac) przy dluzszym uzytkowaniuprzy kupnie trzeba sprawdzic rozrzad i pompe oleju niezaleznie od przebieguszybko sie polapali w problemach i wprowadzili 330i - to chyba czytelna sugestia tapatalkverstuurd vanaf mijn iphoneO i o coś takiego mi chodziło!Trochę jej pomagam w wyborze i szukaniu.Nie chciał bym wprowadzić ja na tak zwaną mine.Czyli, żeby podjechać do BMW i żeby to sprawdzili?! Ona prawie nie jeździ samochodem roczne przebiegi to około 2/3tys nie więcej. 0 Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czujnik 582 #26439 Napisano 19 Września 2019 auto trzeba bezwzglednie przeswietlic, jak nie aso to znajdziesz taka firme na polskim bmw-klub tapatalkverstuurd vanaf mijn iphone 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szwed 1069 #26440 Napisano 19 Września 2019 auto trzeba bezwzglednie przeswietlic, jak nie aso to znajdziesz taka firme na polskim bmw-klub tapatalkverstuurd vanaf mijn iphoneBardzo dziękuje za pomoc!Już szukamy dalej.Poczytałem o tej jednostce i nie chcę narażać Cioci na ból głowy na starość! 0 Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11549 #26441 Napisano 20 Września 2019 Prawie nowe i8 do kupienia https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/hybrydowe-bmw-i8-doszczetnie-splonelo-pod-tczewem/c8pr3dj 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pankracy111 24 #26442 Napisano 20 Września 2019 A miało być eko... Wyobrażacie sobie co zawierał dym z tego auta? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #26443 Napisano 20 Września 2019 pracuje w bmw i cos tam wiem po prostu pytaj o co konkretnie chodzi tapatalkverstuurd vanaf mijn iphoneJeśli mogę skorzystać... Jakie są różnice między późnym dieselem n47, a następca b47? Czy aktualna 2.0 do to też b47, ile zmian przechodzil ten silnik, od premiery? Czy wzrost awaryjności silników bmw po 2005 to efekt zamierzony (ksiegowi), czy błędy inzynieringu? Np. Wadliwy napinacz i łańcuszek rozrządu, a przy tym zintegrowane koło łańcuchowe z wałem korbowym. Które silniki po 2008, r4 i r6, byś polecił jako bezpieczny wybór, wolne od wad konstrukcyjnych, wpadek, zdolne do przebiegów +300 tys km, tak do powiedzmy 500 tys, bez konieczności ingerencji w blok, głowice, panewki, droższy osprzęt? Rozrząd z pierwszego montazu chyba w żadnym tyle nie wytrzyma? Oczywiście wszystko przy założeniu odpowiedniej eksploatacji/ serwisów, wg zaleceń bmw, trasa 60-70%, reszta miasto. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czujnik 582 #26444 Napisano 20 Września 2019 tak w skrocieb47 ma poprawione prowadzenie rozrzadu, lepsze materialy, inna sekwencja spalania, usztywnione ozebrowanie i tym podobne pierdolyprzez to jest cichszy bo ograniczono wibracje, poza tym musieli dostac euro 6 wiec popracowali troche solidniejwszystkie absolutnie wszystkie bledy w silnikach to efekt pospiechu i dazenia do wyrobienia absurdalnych norm eco kosztem trwaloscizasada kupowania bmw jest bardzo prosta - jak najmniejszy przebieg bo auta sa cienko serwisowanekupujesz i serwisujesz 2x czesciej niz dostajesz info z wyswietlacza i masz szanse na dlugie jezdzeniemimo nagonki polecam nowego diesla r4, najbardziej popularny i najlepiej znany i w razie halo ogarniasz za normalna kaseauto nawet moze byc po niewielkiej stluczce byle nie zatopek! klienci nie zamykaja dachu troche popada i jest totalny cyrk w elektryce tapatalkverstuurd vanaf mijn iphone 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
switch107 375 #26445 Napisano 20 Września 2019 Które silniki po 2008, r4 i r6, byś polecił jako bezpieczny wybór, wolne od wad konstrukcyjnych, wpadek, zdolne do przebiegów +300 tys km, tak do powiedzmy 500 tys, bez konieczności ingerencji w blok, głowice, panewki, droższy osprzęt? Rozrząd z pierwszego montazu chyba w żadnym tyle nie wytrzyma? Oczywiście wszystko przy założeniu odpowiedniej eksploatacji/ serwisów, wg zaleceń bmw, trasa 60-70%, reszta miasto. N57d30a - silnik który zrobi 500kkm. Jedyny warunek skrócić o połowę interwały serwisowe Nie wydaje mi się żeby we współczesnych konstrukcjach ktoś zakładał 300kkm. Poza tym obecnie concept validation idzie rownolegle z design validation albo przynajmniej częściowo się pokrywa. Z tego powodu wszystkie nowe edycje mają wady - szczególnie patrz Audi, Volvo i BMW albo Toyota. Chyba najlepiej ciągle ma się MB pod kątem problemów wieku młodzieńczego 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41557 #26446 Napisano 21 Września 2019 ...A dodatkowo ma plus w postaci analogowych liczników, a to już do samochodów nie wróci...Obyś nie miał racji. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #26447 Napisano 21 Września 2019 N57d30a - silnik który zrobi 500kkm. Jedyny warunek skrócić o połowę interwały serwisowe zasada kupowania bmw jest bardzo prosta - jak najmniejszy przebieg bo auta sa cienko serwisowanekupujesz i serwisujesz 2x czesciej niz dostajesz info z wyswietlacza i masz szanse na dlugie jezdzenie Dziękuję za wpisy, czyli kupno 5-7 letniej używki, z realnym przebiegiem ok 200 tyś to w zasadzie zawsze mina, bo większość serwisuje wg zaleceń producenta... Ciekawy jestem jak się sprawdzi nowy MB 2.0 diesel w porównaniu do 2.1, który też z generacji na generację stawał się coraz bardziej problematyczny. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #26448 Napisano 21 Września 2019 Prawie nowe i8 do kupienia https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/hybrydowe-bmw-i8-doszczetnie-splonelo-pod-tczewem/c8pr3djA miało być eko... Wyobrażacie sobie co zawierał dym z tego auta?https://youtube.com/watch?v=w6QN3EHSjVs 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 718 #26449 Napisano 21 Września 2019 A miało być eko... Wyobrażacie sobie co zawierał dym z tego auta?nie, co mógł zawierać? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #26450 Napisano 21 Września 2019 A to eko auto musi ekologicznie płonąć? To nic tylko z drewna robić. Tylko myślałem, że spłonięcie to incydent a auta to jeżdżenia nimi robią... Z drugiej strony znając ekoidiotów zza biurek nie zdziwi nowa norma "spalania" auta. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach