Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Hahaha prawdę mówiąc jakiś czas później dostałem tę furę i bardzo miło nawet wspominam - do momentu, aż nałapałem przez przegnite podwozie wody i miałem jezioro pod nogami ach japońska myśl motoryzacyjna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Primera P10, rocznik 1995 - super haczbek

 

To może przy okazji pokaże mojego drugiego przedstawiciela nordyckiej myśli motoryzacyjnej

post-97650-1574161868,5182_thumb.jpg

 

PS

Kto z kolegów jest za zamazywaniem tablic, a kto ma to w nosie ?

Edytowane przez Szyszkops

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to w nosie wink.png

 

Ale zamazywałem :D

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za. Teraz jako, ze znam Twoje numery będę Cię podświadomie wypatrywał na mieście

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Primera P10, rocznik 1995 - super haczbek

 

To może przy okazji pokaże mojego drugiego przedstawiciela nordyckiej myśli motoryzacyjnej

attachicon.gifIMG_6926.jpg

 

PS

Kto z kolegów jest za zamazywaniem tablic, a kto ma to w nosie ?

Kolejny piękny viking

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskaznika poziomu paliwo to moze nie być, ale kontrolka rezerwy to nawet w seicento była :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny piękny viking

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Dziękuje w imieniu małego saaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może przy okazji pokaże mojego drugiego przedstawiciela nordyckiej myśli motoryzacyjnej

 

PS

Kto z kolegów jest za zamazywaniem tablic, a kto ma to w nosie ?

Piękny Saabik.

A niektórzy to nawet przyklejają sobie na tył plakietki Czasoholików i mają to w nosie :D

 

Wskaznika poziomu paliwo to moze nie być, ale kontrolka rezerwy to nawet w seicento była :D.

No i niestety tu Cię rozczaruję, bo są auta bez kontrolki rezerwy.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na delegacji we Wloszech i wypozyczylem sobie nową A klasę.

 

Kierownica - dotykowe kwadraciki do sterowania ekranami to jakaś żenada. Operujac tempomatem co chwila zmieniałem to co mi pokazywaly zegary, bo wystarczy to lekko musnac.

 

Touch pad - niezbyt fajne dla mnie rozwiazanie, mało wygodne i dokładne.

 

Siedzenia - bardzo wygodne, wszystko podparte jak trzeba.

 

Gra tak sobie ale jest podstawowe nagłośnienie.

 

Ten szeroki tablet z zegarami i systemem multimedialnym jakoś nie dla mnie.

 

Mam diesla a180 - tragedia jak ten silnik chodzi. Dodaje na tempomacoe 5km, a on zaczyna buczec jak bym kickdown depnal i ciagnal go do 200 km/h

 

Na razie zrobiłem jakieś 500km i stwierdzam, że takie 'promy kosmiczne' z taką ilością światełek itd. To zdecydowanie nie dla mnie. Przynamniej jeszcze nie teraz. Jeden z tych przykładów gdzie starsza generacja podoba mi się bardziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Primera P10, rocznik 1995 - super haczbek

 

To może przy okazji pokaże mojego drugiego przedstawiciela nordyckiej myśli motoryzacyjnej

attachicon.gifIMG_6926.jpg

 

PS

Kto z kolegów jest za zamazywaniem tablic, a kto ma to w nosie ?

A to jest chyba Astra, nie?


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie Calibra ;)

 

 

Saab jest spoko.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Szyszkops

Fajna SAABina! Kolor mi się mega podoba. Moja Żona mówi, że chyba się starzeje/dojrzewam, że takie kolory mnie kręcą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha... Powiem szczerze, że Saab 9-5 po 2010 roku, jest na prawdę świetnie wyglądającym autem, zawsze bardzo mnie się podobał. To samo tyczy się 9-3... serio... Ale problem nastąpił gdy się do 9-5 przymierzyłem. Za mały... szkoda... :(

Miałem kiedyś takie coś i bardzo mile wspominam... 99 GL

DSC_1953-940x636.jpg

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha... Powiem szczerze, że Saab 9-5 po 2010 roku, jest na prawdę świetnie wyglądającym autem, zawsze bardzo mnie się podobał. To samo tyczy się 9-3... serio... Ale problem nastąpił gdy się do 9-5 przymierzyłem. Za mały... szkoda... :(

Miałem kiedyś takie coś i bardzo mile wspominam... 99 GL

 

Saab 99 piękne auto co się z nim stało?

 

9-5 NG za mały? To czym teraz jeździsz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie zrobiłem jakieś 500km i stwierdzam, że takie 'promy kosmiczne' z taką ilością światełek itd. To zdecydowanie nie dla mnie. Przynamniej jeszcze nie teraz. Jeden z tych przykładów gdzie starsza generacja podoba mi się bardziej.

 

No i m.in. dlatego - chociaż nie był to czynnik decydujący - wziąłem GLA, w którym jest nowocześnie, ale bez tego "kosmicznego oczopląsu", jak np. w nowym CLA, czy A. :)


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Podziwiam spokój właściciela. Jak miałem corolle ts'a przy dynamicznej jeździe wciągała 0,5l na 1000km oleju to się irytowałem. Tu auto wciąga 1-1,5l na 500km, a po remoncie 1-1.5l na 1500km :ph34r:


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że z początkiem 2020 zmienia się prawo związane związane z rejestracjami samochodów. O ile aktualnie nie mają instrumentów i podstaw, aby karać za nieprzerejestrowane samochody, to po nowym roku ma to się zmienić. Wniosek - jak mają możliwość karania, to pewnie posypią się kary. Jeżeli nie chcecie dać się oskubać, to proponuje coś z tym zrobić.

Zezłomować, sprzedać, przerejestrować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha... Powiem szczerze, że Saab 9-5 po 2010 roku, jest na prawdę świetnie wyglądającym autem, zawsze bardzo mnie się podobał. To samo tyczy się 9-3... serio... Ale problem nastąpił gdy się do 9-5 przymierzyłem. Za mały... szkoda... :(

Miałem kiedyś takie coś i bardzo mile wspominam... 99 GL

Piękny płaskonos z tego 99!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Honda Accord I był równiez w wersji hatchback. 

 

Pamiętajcie, że z początkiem 2020 zmienia się prawo związane związane z rejestracjami samochodów. O ile aktualnie nie mają instrumentów i podstaw, aby karać za nieprzerejestrowane samochody, to po nowym roku ma to się zmienić. Wniosek - jak mają możliwość karania, to pewnie posypią się kary. Jeżeli nie chcecie dać się oskubać, to proponuje coś z tym zrobić.

Zezłomować, sprzedać, przerejestrować.

Dla nowych nabytków,  prawo nie działa wstecz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak wg.PN jest uważana za nową.

Znam przypadek ( z biurka obok), kolega zakupił Nokiany tak, jak ja.(ze sklepu(magazynu)

 Założył i zaczęły się problemy.

Miał dwie sztuki z jednego roku, a dwie o rok starsza.Założyli je "jak leci" i ... miał problemy z układem kierowniczym...

Sprawdzał, robił w ASO awanturę itp. a potem okazało się , że te dwuletnie były krzywe i zniszczone krawędzie.- nie dały się wyważyć.... Sprzedawca nie chciał uznać wymiany, bo "starsze" i  może kolega zamienił?

 

Nie twierdzę, że w nowych nie może być przypadku złej gumy , ale korowody...

Wiem auto służbowe, pieniążki za opony też nie jego, ale permamentne wizyty w ASO a potem dochodzenie się ze sprzedawcami to strata czasu i nerwów...

 

 

Miałem to samo kiedys z Uniroyalem.

Od tej pory tylko lokalnie kupuje.

 

 

No to raczej będzie wadą przy 19"


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też oglądałem ten "test" RS5 i śmiech na sali. O tych FSI od dawna wiedziałem, że nie trzymają mocy i zatykają się - to nie jest wina (bezpośrednia) wtrysku bezpośredniego tylko źle zaprojektowanej odmy - TFSI też mają wtrysk bezpośredni a się nie zatykają. Ale co do pobierania oleju - takie czasy a ten silnik jest chyba apogeum Audi. Ja w swoim BMW mam silnik N52. Też jest znany z palenia oleju z winy wadliwych tłoków i często wypracowanych uszczelniaczy zaworowych. Jak je kupiłem paliło właśnie ok 1L na 500km? Silnik został rozebrany, wymienione pierścienie i wiadomo - wszystkie uszczelniacze. Zobaczymy jak będzie to wyglądać po większym przebiegu ale na razie - zrobione chyba 3tys km i brak oznak spalania oleju. Nawet jeśli wyjdzie, że zużyłby 1L/10tys km to byłoby wszystko w normie ale w takim wypadku już komputer zauważyłby niższy stan oleju w silniku. Przebieg - dobija właśnie do 200tys. Dla porównania - poprzednie 2.8 w e46 miało 370kkm nalotu kiedy je sprzedawałem i nie brało oleju nic. Pomijam jeśli na bagnecie spadło o 1/5 zakresu, tyle miał prawo.

  

1L/1000km - pamiętam jak kiedyś na forach można było wyczytać (poza zaletami) o wadach S62 z BMW e39 M5 - padające przepływomierze i - głównie w modelach przedlifotywych - spalanie oleju. 3L/10tys o ile pamiętam - takie wartości potrafili notować użytkownicy. Jazda torowa - 1L/1000km ale wtedy nikogo nie dziwi spalanie oleju. Po lifcie zostały poprawione pierścienie i spalanie spadło do/poniżej 1L/10tys km. Na torze - dalej 1L/1000km. To były lata 1998-2003. A dzisiaj - widać wyżej w filmie. To audi ma na pewno ubite pierścienie tylko każdy wie jakie wtedy wychodzą koszty i to jedyne ratuje właściciela, że zaakceptował "po naprawie" 1L/1000km chociaż ja bym nie nazwał tego silnika naprawionym. Ciekawe jak katy, u mnie co jakiś czas wywala check i błąd sprawności katalizatorów - olej w spalinach zrobił swoje. W tym Audi na pewno ma "wykasowane" drugie sondy bo nie wierzę, że komp by się nie buntował a przy takim poborze oleju katów już tam nie ma 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.