Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Koreańczycy robią coraz lepsze auta ale nie mogą zmienić wizerunku tanich, badziewnych aut dla staruszków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba21
dołączalny napęd na 4 koła

 

 

...minus naped na 4 kola :shock: :shock: :shock:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

miałem na myśli, że wolałbym stały napęd 4x4 choć teraz myślę, że takie rozwiązanie nie byłoby sensowne dla kogoś kto prawie w ogóle nie opuszcza miasta :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba21
miałem na myśli, że wolałbym stały napęd 4x4 choć teraz myślę, że takie rozwiązanie nie byłoby sensowne dla kogoś kto prawie w ogóle nie opuszcza miasta :D

 

 

ahha no to teraz sie rozumiemy....jest w Polsce Toyota Kluger?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

nie ma jej w ofercie toyota polska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba21

Jedno co Amerykanie dobrze robia to so niestety bomby :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość panikuj

4412ddcd04417.jpg

 

Test na preferencje:

 

który styl jest wam bliższy?

 

w lewym narożniku, niebieskie spodenki - Ford Capri mk III 2,8 v6. w czarnych spodenkach Nissan 200sx s13 1,8 turbo na beznadziejnych felgach ;)

 

oba należą do znajomego.

ale zazdroszczę tylko jednego :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kuba21

Musi byc Nissan ..ale po zmianie kol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co za pytanie w ogóle... oczywiście że Capri !!! Szczegolnie z tym silnikiem 8)

 

jakby tam obok stał 300 ZX z trzema literami pod maską, to by się można zastanawiać... ale tak to jest wyjatkowo nierówne starcie ;)


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale zazdroszczę tylko jednego :twisted:

 

Ja tez - tylko Capri... prawdziwe, sportowe coupe z lat 80 ubieglego wieku...

200SX jest plastikowy, mdly i zasadniczo ma problemy z trwaloscia turbosprezarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

capri to syf - znajomy miał i nie mógł nigdzie dojechać bez przymusowego pitstopu - auto ciągle się psuło :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
capri to syf - znajomy miał i nie mógł nigdzie dojechać bez przymusowego pitstopu - auto ciągle się psuło :?

 

Na szczescie w pewnym wieku wyrasta sie z wyciagania uogolnien na podstawie jednego przypadku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

myślisz, że coś tak starego może być niezawodne? fizyki się nie oszuka - guma wietrzeje, stal rdzewieje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tsuki :evil:

Ty się odczep, jak nie ma plastiku i elektroniki to auto może być wieczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
myślisz, że coś tak starego może być niezawodne? fizyki się nie oszuka - guma wietrzeje, stal rdzewieje...

 

Guma parcieje a nie wietrzeje.

Co do stali i calej reszty - auta produkowane przed epoka projektowania przez ksiegowych i przy pomocy technologii CAD/CAM sa zdecydowanie solidniejsze - mowie o materialach i tzw. "mysli inzynierskiej".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ostatnie naprawdę solidnie zbudowanie i niezawodne auta zjechały z taśmy 10-15 lat temu. Teraz już się takich aut ani części nie projektuje, bo to nie jest interes. I nie ma tu chyba wpływu ani marka, ani kraj pochodzenia, dzisiaj absolwenci szkół biznesu na całym świecie myślą tak samo i nie ma mniejsca na solidną technikę ani pasję.

 

Podobno Mercedes ma zamiar wrócić do engineeringu i jakości z lat 70-80.

 

Słowem, obecnie produkowane auta to w większości kwarce z ładnym opakowaniem, na szczęście jeszcze trochę mechaników jest na rynku :wink:


_________
Klaudiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrov@

Poza tym wszystkim jeśli np nowe turbo do SX-a będzie kosztowalo 40% ceny auta a regeneracja troszke mniej to ja bym go już sprzedawał,a Capri bym ratował.

Dlaczego ludzie kupują zamęczone Omegi w cenie nowych Casio?

Duch,duch moi drodzy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrov@

To się spiesz bo za kilka lat ceny 123 coupe zaczna rosnąć,a zadbany egzemplarz będzie trudno zdobyć.

Piękny wóz.

Smaczek w postaci braku ramek i słupka,gdyby jeszcze taki z pełną elektryką lub rzadkośc -cabrio.Ach rozmarzylem się...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.