Darecki 396 #9251 Napisano 18 Stycznia 2014 Piękny 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Burns 4489 #9252 Napisano 20 Stycznia 2014 a jak z widocznością do tyłu i tylne boki ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
parigot 1 #9253 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) a jak z widocznością do tyłu i tylne boki ? Z widocznosciana na boki i do tylu nie mam wiekszego problemu w tym aucie dzieki duzym lusterkom bocznym. Tylnia szyba jest mala, ale ja jej praktycznie nie uzywam przy cofaniu - lusterka i czujniki parkowania mi wystarczaja. Chociaz na pewno trzeba sie przyzwyczaic do mniejszej powierzchni szyb jak w innych samochodach i poteznej maski z przodu ktora mi najbardziej przeszkadza przy prowadzeniu tego auta. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez parigot 0 Parisien - tête de chien! - Parigot - tête de veau! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9254 Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Jeździł ktoś z Was Seatem Ibizą IV generacji ( wersja normalna nie sport ) tym do teraz produkowanym ?Interesują mnie głównie wrażenia odnośnie zawieszenia i jego wytrzymałości na "naszych" drogach. Edytowane 8 Lutego 2014 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2404 #9255 Napisano 8 Lutego 2014 Wersję 5d ma moja pracownica, podwoziła mnie ostatnio.Tak twardego zawieszenia to ja nie miałem nawet w BMW e-60 z M-pakietem...A co do trwałości, to nic nie powiem, bo ma go od dwóch miesięcy.Z zewnątrz ładne, ale w środku takie plastikowe. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9256 Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Pewnie jakie miała felgi nie pamiętasz...ale tak jak myślałem flaki wytrzęsie na naszych dziurach. Edytowane 8 Lutego 2014 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2404 #9257 Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Ja kupiłem pół roku temu żonie 208-kę po gruntownych testach na dziurawych drogach.Ja chciałem dla niej Polo, ale żona się uparła, że nie będzie jeździć taczką. Ale teraz przekonywałbym ją do Yarisa hybrydowego. EDIT: Felgi ma jakieś podstawowe, to prosta wersja z słabym silnikiem Edytowane 8 Lutego 2014 przez Tommaso 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9258 Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Ja kupiłem pół roku temu żonie 208-kę po gruntownych testach na dziurawych drogach.Ja chciałem dla niej Polo, ale żona się uparła, że nie będzie jeździć taczką. Ale teraz przekonywałbym ją do Yarisa hybrydowego. 208 ładne z przodu z tyłu mi się nie podoba. Ale faktycznie zawieszenie chwalą. kręciłem się wokół 301 ale troche martwi mnie brak testów zderzeniowych.Moje Polo już długo nie pociągnie a używane auta jak sobie podsumowałem wyniosły mnie drożej niż jakbym kupił nowe :/ . Połowę mojego Polo już wymieniłem a nadal mnie zaskakuje na niekorzyść...ostatnio podczas jazdy rozłączyło napęd :/ Każde władowane pieniądze w starego trupa bolą podwójnie. 2001r a nawet ABS Niemcy nie montowali w standardzie Edytowane 8 Lutego 2014 przez QuadrifoglioVerde 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2404 #9259 Napisano 8 Lutego 2014 Weź sobie teraz coś bez VATu, zawsze to spora oszczędność.208-ka jest komfortowa, ale zawieszenie ma głośne, cały czas coś się tłucze.Za to wyposażenie pierwsza klasa - bluetooth, audio streaming, dwustrefowa klimatyzacja. I to za mniej niż 50 tys.Tylko ten silnik 1.2. Miał mało palić, a jak ja nim jeżdżę to nie schodzi poniżej 9l. A u żony 6,5-7, nie wiem co jest grane... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9260 Napisano 8 Lutego 2014 Małe silniki palą mało tylko jak zmienisz bieg na wyższy przy 2000obr . Jak chcesz dynamicznej jazdy to palą tyle co klasyczne 1.6. Durne to wszystko. Gdyby nie te normy ekologiczne...Takie auta chyba jak 208 itd nie podlegają pod zwolnienie z VAT ( za mały otwór tylnych drzwi? , tak tłumaczył mi Pan w salonie). Poza tym ja głównie wykorzystuję prywatnie. 208 zjada Polo w kwestii cena/jakość. Niemcy potrafią długo bardzo archaiczne rozwiązania opakowywać nowymi budami. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2404 #9261 Napisano 8 Lutego 2014 Ja to wiem, tak z buźką napisałem, u mnie 208ka ma ciężko, gaz cały czas w podłodze...Ale to fajne autko do miasta, wszędzie stanie i zawróci w miejscu, nie to co mój potwór 4,9 m.Dzieciaki na zajęcia dodatkowe z reguły wiozę pudełkiem. To że wykorzystujesz prywatnie w niczym nie przeszkadza, chyba aż takim patriotą podatkowym nie jesteś Żadnej ewidencji prowadzić nie musisz, przynajmniej na razie. Z małych to chyba tylko Fabia się łapie na homologację ciężarową 4-osobową. PozdrawiamTomek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9262 Napisano 8 Lutego 2014 Jeździł ktoś z Was Seatem Ibizą IV generacji ( wersja normalna nie sport ) tym do teraz produkowanym ?Interesują mnie głównie wrażenia odnośnie zawieszenia i jego wytrzymałości na "naszych" drogach. Marcin, ten samochód jest zawieszony na tym samym co Fabie, Polówki i tańsze golfy. Z tyłu bela skrętna, nie do zajechania, a z przodu dwa wahacze i mcpherson. Co tu ma się zepsuć? Jak wsadzisz tanie gumy na kielichach i tanie końcówki i tanie amory to sie wytłuką, jak dobre, to się wytłuką później. Jednak zawsze będzie to tanie w naprawie i to największa zaleta.Jak kupisz Ibizę to koniecznie taką z instrukcją do radia i klimy bo sterowanie w niej tymi elementami to porażka w dziedzinie logiki 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9263 Napisano 8 Lutego 2014 Podoba mi się ale chyba jednak nie kupię ze względu na twardość zawieszenia. Samo zawieszenie tak jak piszesz nie jest drogie w naprawach ale jego twardość powoduje po czasie poluzowanie wszystkich plastików wewnątrz i ich orkiestrę a tego już łatwo nie da się wyeliminować. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2404 #9264 Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) Mimo tej samej konstrukcji zawieszenia dużo zależy jeszcze od zestrojenia.Z grupy VW zawsze Seaty były najbardziej sportowe, a Skody najbardziej komfortowe.A na wrocławskich drogach to wszystko się wytłucze, ostatnio przydzwoniłem o jezdnię przednim zderzakiem na kostce przy Sky Tower, normalnie tor przeszkód... Edytowane 8 Lutego 2014 przez Tommaso 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9265 Napisano 8 Lutego 2014 A gdzie tam jest kostka? Ibiza jest miękka. Twardy to jest Leon Moja żona ma Altee FR i miękka jest jak na FR Aby nie bić piany o tym co dla każdego inaczej mierzalne, powiem tak: nie kupuj ibizy bo to małe pudło z plastikami jakości wiaderka od MOPa, albo kup ją, miej w d*pie plastiki i ciesz się niezłym prowadzeniem za śmieszne pieniądze (używki są tanie). Ja postawiłem kiedyś na te drugą opcję i Skody się pozbyłem a na życzenie żony wróciła ona do Altei 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2404 #9266 Napisano 8 Lutego 2014 Na Powstańców, jadąc od centrum. No, trochę przed Sky Tower. To jak Leon jest jeszcze twardszy to ja dziękuję, następny etap to wóz drabiniasty... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1663 #9267 Napisano 9 Lutego 2014 Na Powstańców, jadąc od centrum. No, trochę przed Sky Tower. To jak Leon jest jeszcze twardszy to ja dziękuję, następny etap to wóz drabiniasty...Tak, jest tam na prawym pasie duży dołek…niebezpieczne dziadostwo. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domurst 2 #9268 Napisano 9 Lutego 2014 A propos zawieszenia - ma/miał ktoś do czynienia z Alfą 147? Oprócz zawiechy interesują mnie ewentualne bolączki silniów 1,6 120km i opinie o skrzyniach Selespeed. Diesle mam ogarnięte bo jeżdżę Stilo z motorem identycznym z tymi, które występują w Alfach, ale myślę, że narzeczonej diesel do miasta i kręcenia się wokół własnego ogona chyba nie będzie potrzebny... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9269 Napisano 9 Lutego 2014 Zawieszenie bedzie padalo w alfie szybciej ale jest sprężyste. Silniki benzynowe twinspark niestety nie maja dobrych opini.... Dlatego fiat juz ich nie produkuje. Diesle natomiast sa nie do zajechania. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5729 #9270 Napisano 9 Lutego 2014 A gdzie tam jest kostka? Ibiza jest miękka. Twardy to jest Leon Moja żona ma Altee FR i miękka jest jak na FR Aby nie bić piany o tym co dla każdego inaczej mierzalne, powiem tak: nie kupuj ibizy bo to małe pudło z plastikami jakości wiaderka od MOPa, albo kup ją, miej w d*pie plastiki i ciesz się niezłym prowadzeniem za śmieszne pieniądze (używki są tanie). Ja postawiłem kiedyś na te drugą opcję i Skody się pozbyłem a na życzenie żony wróciła ona do Altei Miękki i bardzo wygodny a przy tym oszczędny to Skoda Superb 2.0TDI DPF - normalne zużycie przy dosyć dynamicznej jeżdzie to 5,5- 6.0 litra na 100km mój rekord jazdy oszczędnej to średnia 4.7litra na dystansie 75km w sumie jazda po górach - na autostradzie utrzymując 120- 130km/h pokazuje 4.5 litra a na nierównościach płyniesz - dwulitrowy silnik niby awaryjny mój ma ciutke ponad 200.000 i padł tylko sterownik ksenonów w jednym oku a zawieszenie jak na razie bez remontu a jest w stanie idealnym 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aty3 12 #9271 Napisano 9 Lutego 2014 1.6 i 2.0 ts sobie odpuść z benzyny w 147 jedyna warta rozważenia opcja to 1.8 ts ale występowało b.rzadko. Zależy ile chcesz wydać na auto ale rozważ bravo II. A zawieszenie w alfie jest tak samo trwałe jak każdy układ wielowahaczowy. Skrzynia selspeed- awaryjna i ciężka w serwisowaniu. 0 Cytryn i Gumiak naprawiają co kto nie umiał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9272 Napisano 9 Lutego 2014 Miękki i bardzo wygodny a przy tym oszczędny to Skoda Superb 2.0TDI DPF - normalne zużycie przy dosyć dynamicznej jeżdzie to 5,5- 6.0 litra na 100km mój rekord jazdy oszczędnej to średnia 4.7litra na dystansie 75km w sumie jazda po górach - na autostradzie utrzymując 120- 130km/h pokazuje 4.5 litra a na nierównościach płyniesz - dwulitrowy silnik niby awaryjny mój ma ciutke ponad 200.000 i padł tylko sterownik ksenonów w jednym oku a zawieszenie jak na razie bez remontu a jest w stanie idealnymAle kolego kompletnie nie wstrzeliłeś się w temat... Gdybyśmy dywagowali o autach pokroju Superba to może było by ok, ale pytanie dotyczyło Seata Ibizy... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #9273 Napisano 9 Lutego 2014 Zawieszenie bedzie padalo w alfie szybciej ale jest sprężyste. Silniki benzynowe twinspark niestety nie maja dobrych opini.... Dlatego fiat juz ich nie produkuje. Diesle natomiast sa nie do zajechania.Chyba 2,4 JTD ma inną opinię Coś mniej więcej jak 2,2 dci w Renault 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3883 #9274 Napisano 9 Lutego 2014 2,4 jtd czesciej ladowaly w ducato niz alfie 147. Pisalem o 1.9jtd. Znajomemu w 147 silnik benzynowy sie rozlecial po 20tys :-( 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5729 #9275 Napisano 9 Lutego 2014 Ale kolego kompletnie nie wstrzeliłeś się w temat... Gdybyśmy dywagowali o autach pokroju Superba to może było by ok, ale pytanie dotyczyło Seata Ibizy...OK SORRY JUŻ SPADAM 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach