Tommaso 2403 #12826 Napisano 8 Grudnia 2015 Hamowanie jest dla cieniasów!!! Pamiętaj - prędkość nie zabija tylko własnie zbyt szybkie jej wytrącenie A tak serio to w sumie pierwszy raz słyszę by hamowanie silnikiem wykończyło sprzęgło. Chyba że dozowałeś to jeszcze "półsprzęgłem"...? Tarcza była OK, nie wytrzymał docisk i ostatecznie okazało się, że jakieś łożysko nie dało rady. Ale przyjechałem do kraju, działało do końca (chociaż coraz głośniej) więc nie było tak źle. Oglądałem ich filmiki na Youtubie i chłopaki ogarniają temat. Podoba mi się GT86, jak skomponują mi coś podobnego, to będzie radocha. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12827 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) A wiesz, że to auto Bartka jest? Michała(właściciela MG) znam od 15 lat, robiłem u niego wszystkie auta. Świetny, rzetelny, piekielnie zdolny i skromny facet.Wydech tu był jeszcze nie przepalony a jechał w trybie Comfort. W trybie Sport otwierają się klapy w wydechu i jest dużo milej dla ucha (ale nie uciążliwie). Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Bartek79 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12828 Napisano 8 Grudnia 2015 A tak w podświadomości o tym pomyślałem To co tam wczesniej picowales o wydechu bmw m performance? cały robiłeś czy tylko koniec? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12829 Napisano 8 Grudnia 2015 Bartek, to wezmę od Ciebie kupon na 20% upustu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12830 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) Bo to jest M Performance (tu Michał nieco ściemnił). Dostałem go w gratisie od BMW i w sumie było to pierwsze auto które nie miało wydechu od Michała (nawet w dieslu mam od niego wydech ) natomiast byłem tam na wymianę końcówek bo te standardowe od tego układu wystawały 30cm poza zderzak i wyglądały jakbym sobie je dospawał Wymieniony jest końcowy, średnica układu była seryjnie dobra więc nie było potrzeby niczego ruszać.Teraz jest tak jak powinno być. Pamiętam jak pierwsze auto robił mi wspólnie z Tatą w małej szopie a teraz wielka firma z załogą 20 osób a sodówka do głowy nie uderzyła …Miłe to. Tomek - nie ma sprawy, będzie dobra cena Aha i na FB możesz oglądać ich projekty bo stronę to mogą uaktualnić i za rok. Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Bartek79 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12831 Napisano 8 Grudnia 2015 (edytowane) To sie drugi z wydechem po rabat zglosze Jeszcze nic u nie robiłem ale wiele wydechow od nich słyszałem i dużo dobrego słowa. W lutym jadę do trs decat i potem unitronic na program i na koniec MG żeby to jakos od downpipa do zderzaka ubrali Ps A nie wymienili Ci wkładu w wydechu? Edytowane 8 Grudnia 2015 przez Mikołaj N 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12832 Napisano 8 Grudnia 2015 To sie drugi z wydechem po rabat zglosze Jeszcze nic u nie robiłem ale wiele wydechow od nich słyszałem i dużo dobrego słowa. W lutym jadę do trs decat i potem unitronic na program i na koniec MG żeby to jakos od downpipa do zderzaka ubrali Ps A nie wymienili Ci wkładu w wydechu?Nic nie wymieniali. Jesteś pewny z tym Poniedziałkiem z Unitronic? Ze swojej strony polecam Doktora z Ecu-Performance lub Patryka (Compsport). Jeden i drugi ogarnęli mi rzeczy których nikt inny nie chciał się podjąć nawet. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #12833 Napisano 8 Grudnia 2015 Unirronik to taka przekora wobec Cinsoftu z mojej strony. Lubię Łukasza i jego rzeczowe podejscie do tematu. Jakos on jedyny potrafił zrobić w Abarcie 230 koni bez marudzenia że wtrysku za małe albo że trzeba większy cooler... Okazuje sie że wtrysku starczają i coolery tez a wystarczyło usunąć zwezki na rurach od seryjnych coolerow i juz turbo ma chlodniej. W Ecu ostatni mój kolega robił abarta na sondzie szerokopasmowej. Bardzo zadowolony choć to firma ktora nie ma zbyt dobrze jeszcze rozkminionyvh tjetów. Dlatego Unitronic A jak będzie nie tak to będzie poprawiać kto inny ale póki co niezadowolonych brak. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12834 Napisano 8 Grudnia 2015 Rozumiem. Rzeczywiście Doktor siedzi mocno w Porsche i GTR-ach bo to majętni klienci 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 55 #12835 Napisano 8 Grudnia 2015 To może i ja się skuszę na wydech do M5... :-) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartek79 1662 #12836 Napisano 8 Grudnia 2015 Jak byłem u niego to kończył wydech do M4. Tydzień czasu, kompletny od kolektora koszt +- 12tys. To co seryjnie jest w M4 to jakaś kpina, po odpaleniu brzmi jak mikser wysokoobrotowy... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 55 #12837 Napisano 8 Grudnia 2015 W M5 e39 jest prosty i sprawdzony sposób, dający taki efekt: https://youtu.be/DzGCg8mbB_c 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pechagto 1087 #12838 Napisano 8 Grudnia 2015 Jak dla mnie mój ex to poezja dźwięku ale każdemu nie dogodzisz, ja jak słyszę o imitowaniu dźwięków z głośników to mi się wszystkiego odechciewa 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyklista 0 #12839 Napisano 9 Grudnia 2015 Teraz większość samochodów jest głośniejsza przez tarcie opon niż dźwięk silnika 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #12840 Napisano 13 Grudnia 2015 Szukam jakiegos autka i zastanawiam sie nad E55 amg w210...Mial ktos, jezdzil?jak wrazenia, opinie... Warto czy nie? 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 55 #12841 Napisano 13 Grudnia 2015 Jeździ, dostępny tylko z automatem, gnije, jak każde 210. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12842 Napisano 13 Grudnia 2015 Oczywiście, że warto.Ale znalezienie niezajeżdżonego egzemplarza w dobrej cenie graniczy z cudem.Licz się ze spalaniem 20 w mieście, 13 na trasie, ale pewnie to dla Ciebie nie ma znaczenia, skoro chcesz kupić z tym silnikiem.Korozja to największy problem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #12843 Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Wlasnie ta korozja Ciezko znalesc, ale chyba warto poszukac...Znalazlem fajny egzeplarz, ale mi podkupili Do czego mozna porownac osiagi?bmw 545i e60, E500 w211? nigdy nie jechalem takim i jestem ciekaw @LewandekNie wyobrazam sobie MB, bez automatycznej skrzyni biegow Edytowane 13 Grudnia 2015 przez Angelo 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 55 #12844 Napisano 13 Grudnia 2015 Konkurował z e39 M5 i Jaguarem XJR. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #12845 Napisano 13 Grudnia 2015 Zacna konkurecja Obawiam sie jednak, ze konkureci byli ,,szybsi,, ? 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12846 Napisano 13 Grudnia 2015 E39 M5 sporo jeździłem i wolałbym E55. Połączenie skrzyni manualnej i 400 KM jest dobre na tor, ale nie do codziennej, płynnej jazdy. Jak dla mnie był zbyt narowisty. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #12847 Napisano 13 Grudnia 2015 Wlasnie m5 ma takie byc Nie miales wrazenia, ze jak na takie szybkie auto, troche nim ,,buja,,? 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2403 #12848 Napisano 13 Grudnia 2015 Nie, ale nie wiem, czy kuzyn nie grzebał w zawieszeniu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelo 26 #12849 Napisano 13 Grudnia 2015 ja mialem wrazenie, ze jest bardzo miekka, jak nie M. Ostatnio mialem okazje jezdzic E500 w211 i jestem pozytywnie zaskoczony.jedyne co mnie odstrasza, to ponoc wadliwe silniki, cewki itd. 0 Przyjaźń jest wszystkim. Przyjaźń to coś więcej niż talent. Więcej niż władza. Prawie się równa rodzinie. Nigdy o tym nie zapominaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #12850 Napisano 13 Grudnia 2015 (edytowane) stare V8 MB uchodzą za pancerne, problemy były ze skrzyniami, zawiasami, blachą. Cewki w M120 psuły krew a raczej ich cena Edytowane 13 Grudnia 2015 przez trollu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach