Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Co do silnika 1.6 200 km to fakt, że ma co robić w tym aucie. Masa to 1825 kg. Natomiast po wczorajszej lektzurze forum Espace do 1 w nocy, dałem sobie spokój. Zostaje przy Mondku. Samochody maja po 3 miesiące a ludzie nie nadązają z nimi do serwisu. Tu coś odpada, amory z tyłu siadają po 5 tys km itd, porażka. Tłumaczą sobie, że kupili auto premium za kasę średniaka i takie rzeczy mogą się zdarzać. To oczywiście gadanie bez sensu, muszą się jakoś pocieszać, bo dać za auto 160 tys i latać po serwisach to nieporozumienie. Fakt auto piękne, duże z dobrych materiałów ale na szczęście trafiłem na forum do działu usterki i ta lektura mnie skutecznie wyleczyła z tego auta. Także zostaję przy

ford-mondeo-kombi-3030-25148_v1.jpg

To Mondeo jest świetne z zewnątrz, niemniej w środku mnie troche rozczarowalo. Jakby mniejsze od poprzednika. Do tego w wersji którą ogladalem miedzy kokpitem czolowym a skrzynią biegów , tam gdzie normalnie jest miejsce na drobiazgi była... dziura z uchwytami jak w terenówce... Nie potrafię pojąć zamysłu projektanta. Tak jak miedzy poprzednimi wersjami nie mam wątpliwości i wybieram mondeo, tak w obecnych wersjach jednak chyba passat bardziej się przyłożył.

Niemniej ten segment ma ewidentny problem i bardzo ciężko cos wybrac.

Edytowane przez Greenwatch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydech czy syntezator w głośnikach? W BMW nie ma juz dobrze brzmiących układów wydechowych, przynajmniej nie dla tych słuchających z zewnątrz :)

No wiesz...ja na ten bełkot marketingowy się nie nabiorę. Wydech M Performance wierz mi jest męsko a jak do tego dodasz dźwięk R6 to myślę, że żaden fan motoryzacji nie przejdzie obojętnie. Przyjadę na spotkanie zegarkowe to posłuchasz Mikołaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz...ja na ten bełkot marketingowy się nie nabiorę. Wydech M Performance wierz mi jest męsko a jak do tego dodasz dźwięk R6 to myślę, że żaden fan motoryzacji nie przejdzie obojętnie. Przyjadę na spotkanie zegarkowe to posłuchasz Mikołaj :)

Nie chadzam gdzie mnie Admin nie chce :D

 

Ale chętnie się spotkam gdzieś na mieście na kawkę bo kończy mi leasing na Abartha i w lutym będę chciał coś zamawiać, coś z większą ilością drzwi. Myślałem o S3 w sedanie ale nie ma nigdzie do polatania na próbę. W lipcu bodajże mieli Sportback S3  i chwilkę się przekulałem. Silnik wystarczy ale hamulce tragedia. W ogóle montowanie pływających jednotłoków to porażka nawet z dużą tarczą i klockiem. Kilka dohamowań i pedał wiotczeje. Co innego pływająca tarcza i co najmniej 4 tłok. Wtedy nie trzeba wcale dużej tarczy by było skutecznie. Niemniej - w Audi nie ma nawet za dopłatą. można sobie później przeszczepić z RS3 :D

Z BMW ostatni jakie mi się naprawdę podobało to było 1M z lat 2010-2013 bodajże. Ale ich ceny używek są zabójcze!

No chyba, że poczekam na Gulię ;)

 

A tak na marginesie - ten syntezator idzie wyłączyć? Bo to przecież jest na pewno w Twoim BMW.

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się da, ja słucham wydechu :)

Teraz wychodzi M2 może to jest opcja? Na M135i możesz wyrwać dobry rabat jeszcze. Jak coś to daj znać chętnie pomogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dżwięk to macie Koledzy tutaj, a nie w jakiś niemieckich padłach :);)

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zależy czy ktoś lubi dźwięk V8 z płaskim wałem, dla mnie krzyżowe brzmią lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy się da, ja słucham wydechu :)

 

Albo Ci się wydaje, że to wydech ;)  :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to zależy czy ktoś lubi dźwięk V8 z płaskim wałem, dla mnie krzyżowe brzmią lepiej ;)

Czy lepiej to kwestia gustu, na bank głębiej bulgoczą ale do sportowego auta bulgot mi nie pasuje. Abstrahuję tu od przykładu Quattroporte bo akurat ten samochód najlepiej mi brzmi w serii :) Wiele co do dźwięku zalezy od samego katalizatora, dolotu i wielu wielu innych...

Taką wypadkową dla mnie dźwięku idealnego jest Lexus LFA :)

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To prawda.

Ale nie ma się co dziwić. W końcu włoska technologia. :wub:


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy lepiej to kwestia gustu, na bank głębiej bulgoczą ale do sportowego auta bulgot mi nie pasuje. Abstrahuję tu od przykładu Quattroporte bo akurat ten samochód najlepiej mi brzmi w serii :) Wiele co do dźwięku zalezy od samego katalizatora, dolotu i wielu wielu innych...

Taką wypadkową dla mnie dźwięku idealnego jest Lexus LFA :)

czy bulgot nie pasuje w sportowym samochodzie, nie wiem :P  na pewno na myśl o jakiejś torówce to każdy ma od razu skojarzenia z obrotami jak w f1 chociaż Vette pokazuje że V8 może trząść fundamentami budynków i wygrywać LeMans B)

LFA to typowy wyjec, wielu nie lubi V10 ale mi się bardzo podoba chociaż w LFA nie czuć głębi dźwięku  :P  nie to co Carrera GT czy M5/M6 na akcesoryjnych wydechach. Z bardziej "pospolitych" V8 sportowy sound ma m3 e9x, zupełnie inaczej brzmi niż np 63 AMG

 

a co do włoskiej technologii - ciekawe jak z trzymaniem mocy przez te jednostki w Quatroporte, ferrari miało swego czasu jakąś zadymę z oszukiwaniem w danych odnośnie mocy ;)  Poza tym podobno strasznie elektronik się sypie w tych maseratti 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czterocylidrówki też się da :) Moje własne osobiste prawie Ferrari ;)

 

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G

 

a co do włoskiej technologii - ciekawe jak z trzymaniem mocy przez te jednostki w Quatroporte, ferrari miało swego czasu jakąś zadymę z oszukiwaniem w danych odnośnie mocy ;)  Poza tym podobno strasznie elektronik się sypie w tych maseratti 

 

 

 

I za to się je kocha ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Włosi robią najlepiej brzmiące auta i to nie podlega dyskusji. Maserati QP przechodzi w tym elemencie samego siebie, aż ciarki po ciele przechodzą.

Brzmi anwet lepiej niż Astony. Auto moje marzenie ^_^  . Te wszystkie Mercedesy AMG z milionem koni pod maską brzmią jak gruźlik przed śmiercią. To chrapanie, a z włoskich wydechów płynie symfonia!!

Edytowane przez QuadrifoglioVerde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4 gary też potrafią brzmieć, Abarth bardzo przyjemnie brzmi ;)  ja do 4 garów nie chciałbym już wracać ale sound np A45 AMG, boxera subaru czy 4 rotorowego wankla to jest coś  :lol:  słyszałem też lancera EVO 9 z podtrzymaniem turbo, masakra, szyby w oknach drżą na wolnych obrotach :rolleyes:

 

Włosi robią świetne wydechy ale zależy co kto lubi, jeden woli lekkie mruczenie kotka w domu a inny ryk tygrysa  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Trochę żenada z tym co zrobili z mapą, szczególnie po tym jak dostali linka do trasy na Google maps. Zdjęcia z jakimś opisem mogę gdzieś na forum wrzucić ale ja w miarę tu świeżak więc trochę nie wypada

Śmiało, wrzucaj.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czterocylidrówki też się da :) Moje własne osobiste prawie Ferrari ;)

 

To seryjny czy Akrapovic?

Edytowane przez Dorian06

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To seryjny czy Akrapovic?

Magenti Marelli SS500R2 "Bombardone 2.0" -  przelot ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czterocylidrówki też się da :) Moje własne osobiste prawie Ferrari ;)

 

 

 

Ładnie mruczy.

Ja zastanawiam się nad wymianą wydechu w Maździe MX-5, ale nie za bardzo wiem jak się do tego zabrać... 

Polecacie jakieś firmy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Miaty jest tego sporo Tomku. Jeżeli chciałbyś zrobić to porządnie to za jakieś 2-2,5 tys zrobisz cały cat back czyli układ wydechowy z zachowaniem katalizatora z kwasiaka i dopasowany do Twoich wymagań lub regulowany (ale to drożej). Polecam firmę MG Motorsport - naprawdę wysoka jakość i robią pod konkretny samochód - będzie pasował jak ulał a do tego jak zrobią mądrze to i trochę silnik się pobudzi :) A możesz też usunąć kata... ;) Tyle że wtedy program Cie nie minie bo trzeba będzie sondę wyłączyć. A jak już program byś miał robić to może warto go uturbić? :D W sumie +- 10 tys z robocizną i nie ma bata na twoją Miatę ;) Chyba że trafisz na jakiegoś Abartha :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obejrzę ofertę MG Motorsport jak uaktualnią stronę, ale na pewno katalizator zostanie. Mocy mi więcej nie trzeba, to nie jest samochód do ścigania.

Po zaturbieniu trzeba by wymienić sprzęgło, hamulce i zawias, a wtedy robi się sporo więcej niż 10 tys, a samochód jest praktycznie niesprzedawalny (poza grupą maniaków).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niee, można to zrobić tak by było odwracalne. Są zestawy P&P. Sprzęgło przy małym turbo zostaje. Hamulce - kwestia potrzeby bo nie wiem jakie masz teraz. Ja zmieniłem po wymianie turbo i po przekroczeniu 200 KM (patrz foto niżej), ale to warto zrobić nawet nie podnosząc mocy. Zawias też niekoniecznie. Ale masz rację - jeżeli nie chcesz się z nią wiązać to zrób tylko wydech a i tak fun factor wzrośnie - szczególnie ze zdjętym dachem.

 

WP_20151003_13_26_29_Pro.jpg

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło jest za słabe już przy 160 KM, wykończyłem je jednym wyjazdem w Alpy, za dużo hamowałem silnikiem :)

Zawias mam fabrycznie usportowiony - żółte amorki Bilsteina, więc na razie dałby radę, hamulce też.

Tylko, że do tego auta nie pasuje mi więcej mocy...

 

Przejadę się do chłopaków jak będę na Śląsku i pogadam. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło jest za słabe już przy 160 KM, wykończyłem je jednym wyjazdem w Alpy, za dużo hamowałem silnikiem :)

Zawias mam fabrycznie usportowiony - żółte amorki Bilsteina, więc na razie dałby radę, hamulce też.

Tylko, że do tego auta nie pasuje mi więcej mocy...

 

Przejadę się do chłopaków jak będę na Śląsku i pogadam. Dzięki.

Hamowanie jest dla cieniasów!!! :D Pamiętaj - prędkość nie zabija tylko własnie zbyt szybkie jej wytrącenie ;)  :lol:

 

A tak serio to w sumie pierwszy raz słyszę by hamowanie silnikiem wykończyło sprzęgło. Chyba że dozowałeś to jeszcze "półsprzęgłem"...?

 

A prace MG możesz też zobaczyć na Fejsbuku i YT. Jest nawet coś dla Bartka w miejsce syntezatora  ;)

 

Edytowane przez Mikołaj N

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.