Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Artykuł był edytowany, wcześniej było napisane (pewnie niezgodnie z prawdą), że osiąga 1037 KM. Sam czytałem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1037 Nm ;).

 

 

 

Zastanawiam się czy kupić teraz coś na przetrzymanie na około 2 lata  np kilkuletniego Peugota 508 kombi chociaż znalezienie 3-4 latka w niezłym stanie graniczy z cudem i poczekać co rynek zaoferuje w niedługim czasie czy .. No właśnie co kupić.  

 

Do 50k szukałbym 508 czy Mondeo w dieslu ( ten sam silnik PSA/Ford i po programie pod 200KM i 400Nm). Nowe doładowane to VAG 2.0TSI, a nowe wolnossące to Mazda 6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten Challenger to dosc dynamiczny i zmienny samochod. Teraz ma juz w tym artykule 852 KM i 1043 Nm. Rzeczywiscie trudno za nim zdazyc :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy jestem co ten nowy Arteon pokaze. Wyglada znosnie. Auto podobno duze, przetronne, duzy bagaznik, duze możliwości konfiguracji. Choc z cena troche przesadzili... 205k zl za 280KM i to dopiero początek.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeep wypuscil  Grand Cherokee 0-100km/h około 3.5s.  Ciekawe kiedy ten silnik pojawi sie w jakims Fiacie, np 500 :)

 

Fiat 500 z V8 Ferrari :D.

post-95072-0-37687000-1492012223_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jajca, a ja sobie tylko zazartowalem :D

 

Teraz mnie tylko ciekawi jak odpowie GM, wygląda też że Ford będzie jednak musiał "uturbic " jakieś V8 bo 3.5l V6 brakuje pojemności żeby podjąć walkę na KM z FCA i GM


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GM już ma odpowiedz. Camaro The Exorcist 1000 KM i 1310Nm, wyzwanie rzucone Challengerowi SRT Demon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie około 2,5s do setki przy tylnym napędzie i silniku z przodu... Niewiarygodny wynik.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego? Przy tak dynamicznym przyspieszaniu i tak 99% mocy przenoszone jest przez tył, bo przód ma ochotę się wznieść. Cały sukces w doborze odpowiednio grubych slicków o klejącej się mieszance.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też pomyślałem, że to przez te semi slicki. Mimo wszystko poniżej pewnej granicy - i wydawało mi się, że jest to około 4s - ciężko jest schodzić przy napędzie na jedną oś. Hiob o tym pisał chyba w kontekście swojego M3.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobacz dane techniczne wszystkich Ferrari (poza FF i GT4 Lusso).

Najbardziej miarodajna będzie tu Berlinetta - 680 KM, normalne szosowe opony i 3,1s do setki. I to bez turbo!

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fiat 500 z V8 Ferrari :D.

To pic na wodę samochód koncepcyjny - nie ma takiego jeżdżącego 

Bez problemu konstruktorzy są w stanie wyprodukować samochód o mocy 3-4 5 tyś KM problem jest z przeniesieniem tej mocy na asfalt 

Można założyć silnik 2000KM do samochodu o masie 800 kg i co z tego ? nie wystartuje nawet bo będzie się kręcił jak bączek aż w końcu spadnie na dach 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pic na wodę samochód koncepcyjny - nie ma takiego jeżdżącego

Bez problemu konstruktorzy są w stanie wyprodukować samochód o mocy 3-4 5 tyś KM problem jest z przeniesieniem tej mocy na asfalt

Można założyć silnik 2000KM do samochodu o masie 800 kg i co z tego ? nie wystartuje nawet bo będzie się kręcił jak bączek aż w końcu spadnie na dach

Chyba sobie jaja robisz? A słyszeli o aerodynamice i o docisku? W samochodzi jest jeszcze skrzynia biegów a moc to nie tylko start do 100km/h. Ogólnie jest sporo aut które maja 2 i więcej tysięcy koni mechanicznych i jeżdżą. Ludzie robią takie potworki dla swoich zajawek. Jeżdżą, za***rdalaja i cieszą. Seryjnie nikt tego nie wypuści bo się nie opłaca aczkolwiek moce tych amerykańskich nowości są ogromne. I pomyśleć ze kilka lat wstecz był tylko Veyron za grube banki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko, może kogoś zainteresuje

 

10000KM

0-100km/h 0.3s

0-160km/h 0.8s

 

Top fuel dragster


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A człowiek w środku nie zemdleje w czasie przyspieszania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Docisk jest przy odpowiedniej prędkości przy niższych płetwa musiała by mieć 5 metrów kwadratowych

Samochody o mocach 2-3 4 a nawet 7 tyś KM jeżdżą po torach i tylko po prostej bo w zakrętach by się nie utrzymały - docisk mają przy 200-300 km/h ale z taką prędkością w zakręt nie wejdą, jeśli wejdą wolniej to docisku nie będzie i pójdzie w plener  - bardzo w tym pomagają komputery i systemy kontroli trakcji ale nie w osobówce z mocą 2-3 tyś KM - wykręcanie takich mocy jest bez sensu i nie sprawdza się bo człowiek istota ułomna nad tym nie zapanuje komputery coś tam pomogą ale też do pewnego stopnia.

W Veironie który ma 16 garów przy normalnej jeździe miejskiej 12 cylindrów się odłącza inaczej trudno by się nawet ruszało, moc też rośnie stopniowo i nie jest dostępna od samego początku itd... 


Tak tylko, może kogoś zainteresuje

10000KM
0-100km/h 0.3s
0-160km/h 0.8s

Top fuel dragster

One maja po kilka a nawet 14 sprzęgieł które stopniowo załączają się wraz ze wzrostem prędkości i mocy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka faktów 77dfda3afc39fb4f3c0e6b156cb6e1ad.jpgd22d6258a526e1e76341b23e6bfbe67f.jpgfe080acceadb5816785cfc85400f8b13.jpg6448bd2edd42f82e5a99e028d8b4fd85.jpg5d37f668cc5c27bf0cfd21c8168c3448.jpgf3a2a32f683536655deb67b4247992a9.jpg

 

Tomek, myślę że gościom daje trochę te przyspieszenie po palić

 

Sent from my E6653 using Tapatalk

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tej, to jest polskie forum...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakbym to przetłumaczył to już zupełnie nikt by tego nie zrozumiał :(


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to, że silnik Hemi jest za słaby do napędzenia sprężarki dragstara. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Spatz

Niestety wszystkie Toyoty co do joty wyglądają tragicznie. To pozostaje niezmienne od lat 80-tych. Aktualne pyski glonojada w każdym modelu okropne.

Mam dokładnie te samo wrażenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to, że silnik Hemi jest za słaby do napędzenia sprężarki dragstara. :)

Zuzycie paliwa też,  42L / s  :D


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mojemu tacie dzisiaj w Yeti 1,8tsi ujebalo rozrząd. 2011 rok, już niby po akcji serwisowej i z fabryki wyjechał z prawidłowym napinaczem, przebieg 70 tys. Skoda się oczywiście wypięła. Byłem pierwszym właścicielem auta i pierwsze co zrobiłem to byłem w szkodzie pytać o to czy ten silnik ma jeszcze wadę napinacza. Oczywiście na posmie nie mam potwierdzenia że bul niby Ok. Silnik dostał po d*pie ale jak bardzo jeszcze nie wiadomo. gowniane te motory ogólnie były. Pierścienie tak cienkie były że olej strugami lał się do mieszanki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdza się to co słyszę od dawna - samochody z VAG trzeba sprzedawać, gdy kończy się gwarancja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledze w multivanie 2.0 tdszajsi z przebiegiem 90000 prawdopodobnie pękła głowica. Podobno częsta sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.