Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Jak będziesz dbał to pewnie wszystko będzie ok. W sieci jest już trochę aut z przebiegiem powyżej 200 wiec pewnie do 200 dojeździ bez większych problemów :) jesli tyle będziesz go trzymał ;).

 

Ponoć te silniki lubią częsta zmianę oleju.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prędzej Ci DSG padnie. Chociaż akurat przy niewielkim momencie benzyny kto wie, może i 200 kkm wytrzyma...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bardzo przyjemne auto. Zwróć uwagę na pewien praktyczny szczegół - drzwi osłaniają progi do samego dołu, wysiadając nie pobrudzisz sobie spodni o zabłocone progi. A w BMW X5 czy X3 tak nie jest.

Ale jest też jeden motyw w stylistyce Q5, który mnie trochę wkurza - atrapy końcówek wydechu. Tam w ogóle nic się nie wydostaje, to tylko plastikowe imitacje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat z Krotoskim mam nienajlepsze wspomnienia. Kiedy szukałem małego SUVa dla mamy, to brałem pod uwagę Q3. U nich wszystko "akurat się sprzedało" ale maja podobne 15% droższe... ;/ tempo odpowiedzi tez słabo, raczej takie olewanie na zasadzie "jak panie będziesz chciał kupić trzy sztuki to pogadamy poważnie". Ale mówię to tylko moje obserwacje. Dobre ceny i całkiem otwarte podejście miało Audi w Gdański i we Wrocławiu, nie wiem czy jest tam więcej niż jedno, w razie czego do odkopania.

 

(...)

Ale jest też jeden motyw w stylistyce Q5, który mnie trochę wkurza - atrapy końcówek wydechu. Tam w ogóle nic się nie wydostaje, to tylko plastikowe imitacje...

Jak ja bym szukał trochę dziury w całym ;) to wskazałbym identyczną grafikę virtual cockpit jak w Tiguanie (chyba, że nie dostrzegam istniejącej różnicy?).

A tak całkiem serio, to za cenę Q5 można mieć fajnie wyposażone X5. Schodzące, ale to spory kawał bardzo dobrego wozu, ja bym miał tu jednak wybrał Bawarczyków  :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko to już jest kawał auta. Ja szukam suva ale raczej wielkości q5 czy x3. A nie q7 albo x5. Jak dla mnie to za duże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i w X5 raczej tylko diesel wchodzi w grę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też wolę sprawdzony model. Ale rocznik będę chciał już 2018. Stąd pytania o dealerów i rabaty.

 

Zerknij na ofertę tego brokera ,  ma fajne rabaty na Q5 . Ja u niego brałem F10 i byłem jakieś 25k do przodu w stosunku do ofert dealerów . 

http://www.select-automotive.pl/AUDI/Q5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakiś broker w Niemczech chyba. Popatrzę. Co do X5 to naprawdę zbyt duże auto i cenowo jednak wcale nie tak super. No i diesel w moim przypadku odpada. Drake a jak z serwisowaniem w PL, nie ma problemu na gwarancji?

Może jest jakiś użytkownik q5 tfsi albo ktoś jest na kupnie, to będziemy wspólnie negocjować.....

Edytowane przez mandaryn44

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musialbys sie dokopac do jego warunkow gwarancyjnych i pochodzenia samochodu. Mialem samochod od brokera i wszystkie naprawy gwarancyjne byly realizowane w Polsce bez poblemu w autoryzowanych serwisach. Standardowa gwarancja producenta 2 lata bez limitu km. Wada ewentualnie jest to, ze taki samochod moze byc trudniej wciagnac np w program 5 lat gwarancji i 100 kkm itp. Oferowane przez sieci dealerskie.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponad 30%. Tylko, ze czekalem okolo 2 miesiecy. Od razu zaznacze, ze nie byl to ten broker, do ktorego link podal kolega Drake.

Jezeli nie interesuja Cie dodatkowe opony, dywaniki, jakis serwis gratis (ja akurat serwis dostalem od brokera :) ) i cala ta dodatkowa otoczka to warto zainteresowac sie oferta brokerow. Jest taniej i normalna gwarancja producenta jezeli jest to samochod na europejski rynek. To o tyle istotne, ze np. kolega na Toyote camry mial u tego samego brokera, tylko jego tzw rekojmie, a gwarancyjnie musialby samochod naprawiac w Stanach.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakiś broker w Niemczech chyba. Popatrzę. Co do X5 to naprawdę zbyt duże auto i cenowo jednak wcale nie tak super. No i diesel w moim przypadku odpada. Drake a jak z serwisowaniem w PL, nie ma problemu na gwarancji?

Może jest jakiś użytkownik q5 tfsi albo ktoś jest na kupnie, to będziemy wspólnie negocjować.....

 

To polski broker , jedno z biur mieści się w WWA . Broker jest tylko pośrednikiem , wyszukuje Ci najkorzystniejszą w danej chwili ofertę w EU na interesujący Ciebie model auta , czasami rabatowanie różni się nawet w przypadku wersji w obrębie tego samego modelu . Tak było w przypadku mojej F10 wyższe rabatowanie miała wersja RWD niż xDrive z tym samym silnikiem . Auta są zamawiane bezpośrednio w fabryce przez autoryzowanego europejskiego dealera  Audi czy BMW , obowiązuje na nie standardowa 2 -letnia fabryczna gwarancja honorowana w każdym kraju EU  , ja w Polsce po 2 latach przedłużyłem sobie o kolejne 2 ale z tego co wiem już takiej możliwości nie ma , BMW Polska wprowadziło ograniczenia w przedłużaniu pakietów gwarancyjnych i serwisowych . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie na chwile zmienię temat i zapytam o samochody dla przeciętnego kowalskiego. Przeglądam strony producentów i albo nie umiem szukać albo nie idzie kupić już nowego auta z poczciwym wolnossącym benzyniakiem 1,6 -2,0. Czyżby już zakończył się czas fajnych żywotnych silników i mamy do wyboru kosiarkę z turbiną albo V6 lub V8?

Edytowane przez ptaku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolnossące 1.6 tak na szybko: toyota auris, ford fokus, suzuki vitara ,a 2.0 to mazda 3 (inne mazdy również).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra jakaś, świat schodzi na psy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam.

Ale raczej w małej MX-5. W 6 czy CX-5 wybrałbym 2,5.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy Civic już doładowany , w i30 też zmiany doładowane 1.0 i 1.4. Vitara teraz patrzę z 1.6 do II kwartału'18, po lifcie znika 1.6 .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Xpovoc ja nie pisałem że chcę kupić na nowe auto mnie nie stać, tylko tak się zastanawiałem ze za parę lat nie będzie fajnych samochodów używanych bo będą same wysilone szroty których kupno będzie prawdziwą ruska ruletką. Swoją drogą ekoświry zrobiły wielka przysługę producentom bo takie wysilone autko po np 8 latach będzie pewnie takim szrotem że ludzie będą woleli brać kredyty na nowe niż kupić używany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś ludzie rozmawiali w stylu - a 300 000 to jeszcze dużo przejedzie, ten to i pół miliona zrobi etc. 

Dziś - może dotrwa do 200 000 ale prędzej to czy tamto pewnie padnie. I to mowa o autach premium. 

Żenujące się to robi. To nie jest postęp. Pojmuje i przyjmuje potrzebę ograniczania emisji szkodliwych substancji. Nad tym trzeba pracować, udoskonalać proces spalania, oczyszczania, masę aut zmniejszać. Jednak najłatwiej było zmniejszyć pojemność silnika i wysilić go do granic możliwości. Więc to zrobili. Dziś starsze modele BMW 3 to prawie klasyki. Youngtimery na pewno. Już wyobrażam sobie dzisiejsze 315 za 25 lat. Śmiech na sali......... Albo klekoty. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście, ze można kupić jeszcze używkę bądź nowe proste auto ale co sąsiad powie na nowa corollę czy fiata tipo. Lepiej mieć 10 letniego passata w dieslu od Niemca z symbolicznym przebiegiem "200kkm" za 30k niż fiata za 45k w kredycie ;).

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym Passatem to pojechałeś :) ale tak na serio to wole kupić 8 letnia benzynę wolnossącą za 15-18k (fokus, megane, astra, kia, hyundai) niż brać kredyt na 50-60k na podobne auto.

 

P.S. Passat TDI w Highline to już klasyk z pod remiz :)

Edytowane przez ptaku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.