Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Ja mam wrażenie, że Suzuki obecnie jeśli chodzi o wykończenie wnętrza pozostał daleko w tyle nawet za Toyota, Honda, a o mazdzie nie ma co wspominać... Kolega jeździ sx4 scross, to jest poziom golfa 4 w tym aspekcie...

A co do wymiarów crv nowej, to jest szersza jakos 2 cm od mojego hultaja, dam radę... Jutro w południe mam próbną jazdę rav4 w hybrydzie. Zobaczę, jak buczy te cvt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W aucie nie czuć przyspieszenia ale na ulicy jedzie całkiem przyjemnie :) miałem na dzień nx'a jednak ten dźwięk pracy silnika i obsługa audio jak na polke premium mogłaby być do przodu. Ale gdybym miał kupić to byłby to suv w pierwszej trójce tuż obok stelvio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitara sport dziwnie to brzmi ;)

Vitara sport może faktycznie dziwnie brzmi ale ostatnio miałem przyjemność zobaczyć SUVa ruszajacego ze światel. Wyglądało jakby samochód dostał kopa w zderzak. Niesamowite.

 

tak tylko dla ogarniecia sytuacji 

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazda nieprzerejestrowanym autem - jak długo można? Czy są jakieś ewentualne konsekwencje które mogą spotkać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irekm, gdyby w Polsce taka szkole utworzyli to wzrosła by liczba sprzedaż linek ręcznego do golfów ;)

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazda nieprzerejestrowanym autem - jak długo można? Czy są jakieś ewentualne konsekwencje które mogą spotkać?

Wedle prawa masz na to 30 dni, ale nie przewidziano zadnych konswekwencji za przekroczenie tego terminu. Jezdzij z umowa kupna sprzedazy zeby w razie kontroli miec kwit ze auto jest Twoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki ma dobre ceny wsrod japonskich marek. Vitara od 61.9 tys , dla porownania najtansza CX3 ( rowniez na stalowkach i manulana klima) od 68.5 tys. Dalej, za 68.9 tys Vitara już z automatyczną klimą, alufelgi 17, kamera cofania, podgrzewane fotele, przyciemniane szyby itd. Inny konkurent czyli HRV od 81.5 tys.  Dwa baki Vitary  wyjezdzone i spalanie z dystrybutora w jezdzie mieszanej 7 litrow benz. Nam pasuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa CR-V ma mieć premierę w Europie w tym roku.

 

Premiera to już była. Tylko w salonie Hondy nikt nie wie, kiedy trafi do sprzedaży. Najpewniej w grudniu... Coś chyba mają tyły z uruchomieniem produkcji w GB, bo wstępnie od wiosny miała być dostępna. 

Patrząc na filmy z USA - nowa CR-V wygląda na prawdę dobrze. Silnik 1,5 Turbo daje rady, no ale bez jazdy próbnej to tylko powielanie opinii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suzuki ma dobre ceny wsrod japonskich marek. Vitara od 61.9 tys , dla porownania najtansza CX3 ( rowniez na stalowkach i manulana klima) od 68.5 tys. Dalej, za 68.9 tys Vitara już z automatyczną klimą, alufelgi 17, kamera cofania, podgrzewane fotele, przyciemniane szyby itd. Inny konkurent czyli HRV od 81.5 tys.  Dwa baki Vitary  wyjezdzone i spalanie z dystrybutora w jezdzie mieszanej 7 litrow benz. Nam pasuje.

 

Ale ajk nie kupisz za 85tys to masz silnik 1.6 wolnossący 120km, który owszem jest dosyć oszczędny i bezawaryjny ale muł okropny. Jechałem taką wersją także, no nie...czasy się zmieniły dziś takie auta są zagrożeniem na drogach.

Gdyby ktoś w suzuki poszedł po rozum do głowy i oferował tego Boosterjeta 1.4 140km także w niższych specyfikacjach tak aby można było auto z tym silnikiem nabyć za 70tys to Vitara byłaby hitem rynkowym. Niestety poprzez durnowatą politykę Japończyków, podobną ma z resztą Subaru...te marki nigdy nie będą się dobrze sprzedawać w PL.

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdziłem chwilę tą Vitara z wolnossącym silnikiem 1,6 i tragedii nie ma. Owszem nie nadaję się to auto do dynamicznej jazdy, ale mojej teściowej spokojnie wystarczy do jazdy po mieście. W życiu bym nie zamienił tego silnika na wyżyłowane 1,4 boosterjet jeżeli miałbym w planie długie uzytkowanie tego samochodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ajk nie kupisz za 85tys to masz silnik 1.6 wolnossący 120km, który owszem jest dosyć oszczędny i bezawaryjny ale muł okropny. Jechałem taką wersją także, no nie...czasy się zmieniły dziś takie auta są zagrożeniem na drogach.

Gdyby ktoś w suzuki poszedł po rozum do głowy i oferował tego Boosterjeta 1.4 140km także w niższych specyfikacjach tak aby można było auto z tym silnikiem nabyć za 70tys to Vitara byłaby hitem rynkowym. Niestety poprzez durnowatą politykę Japończyków, podobną ma z resztą Subaru...te marki nigdy nie będą się dobrze sprzedawać w PL.

Bez przesady z tym zagrożeniem na drogach. Zagrożeniem to są kierowcy, co sobie nie radzą w określonych sytuacjach.

 

Nie bronię suzuki, bronię swojego pełnoletniego C180 z podtlenkiem LPG - stworzonego do dostojnej jazdy:P:D

 

 

Ale QV z tym zagrożeniem to wiem do czego pijesz. Pozwolę sobie być też trochę kontrowersyjny.. ostatnio był głośny wypadek z X5 i octavią na autobanie ( nie śledzę tego wątku - może już dyskusja była to z góryy sorki) - tam bezapelacyjnie wina kierowcy BMW, ale Pani z kamerką na lewym pasie zabierała się do wyprzedzania jak mucha w smole

Edited by denver47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżdziłem chwilę tą Vitara z wolnossącym silnikiem 1,6 i tragedii nie ma. Owszem nie nadaję się to auto do dynamicznej jazdy, ale mojej teściowej spokojnie wystarczy do jazdy po mieście. W życiu bym nie zamienił tego silnika na wyżyłowane 1,4 boosterjet jeżeli miałbym w planie długie uzytkowanie tego samochodu.

 

 

Wolnossacy japonski silnik ma swoich zwolennikow, tym bardziej, gdy planuje sie pojezdzic tym autem dobrych kilka lat . Jak wiemy, pojedzie żwawiej,  gdy będzie sie go krecic wyzej. Te silniki nie boją sie wysokich obrotów.

 

Poza tym przyspieszylem zakup, bo za kilka miesiecy zamiast wspomnianego R4 1.6 bedzie  R3 1.0.  Przejechałem sie tym R3 w Scrossie to  jeszcze na drugi dzień mi w uszach terkotało :D.

 

 

 

Bez przesady z tym zagrożeniem na drogach. Zagrożeniem to są kierowcy, co sobie nie radzą w określonych sytuacjach.

 

 

Otoż to, gdy nie potrafią ocenić odległości, bezgranicznie wierzą w elektroniczne systemy, wyprzedzają na trzeciego, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety wielu kierowców przesiadając się z turbo klekotów nie wie jak obchodzić się z silnikiem wolnossącym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

link do filmu, kopiuj/wklej  ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Camry 2018 nie kupuje sie dla hybrydy ale nie mowie ze sie mylisz :)


To forum na trzezwo jest nie do przyjecia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idąc tym tokiem rozumowania min 3/4 aut na drogach stwarza zagrożenie przez swoje osiągi. Czyli jakie jest min. dla bezpiecznego auta Twoim zdaniem? 300Nm? 150KM? 7s do setki? I wszystko poniżej nie powinno mieć homologacji?

 

Oj Marcin odpłynąłes i to bardzo daleko :-D

 

Zagrożenie to stwarzają kierujący na drogach i niesprawne auta, a nie przeciętne osiągi silnika.

 

Chodziło mi o zagrożenie dla kierowcy takiego pojazdu. Kiedyś trzeba było umieć jeździć aby wpuszczono Cię na drogę dzisiaj jeździ każdy, więc lepiej niech ma trochę tego momentu obrotowego aby bez redukcji do 3-jki bezpiecznie coś wyprzedzić. Blondyny i ....blondyny z genitaliami wyprzedzają na 5-tce i przy tak niechętnych operacjach lewarkiem z takim silnikiem może się to skończyć tragicznie. Ten silnik trzeba cały czas gonić po wysokich obrotach inaczej dynamika jest zerowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazda nieprzerejestrowanym autem - jak długo można? Czy są jakieś ewentualne konsekwencje które mogą spotkać?

 

Tak jak kolega wyżej napisał, miesiąc od podpisania umowy masz czas na załatwienie wszystkich formalności. Jeżeli czas zostanie przekroczony, policja w czasie kontroli może zabrać dowód rejestracyjny. Możliwa kara oscyluje do 3 tys zł.

Podobny termin na załatwienie formalności posiada także zbywca samochodu. Ma on tyle czasu aby powiadomić wydział komunikacji o sprzedaży auta. To dla niego ważne, bo ewentualne mandaty przychodzą właśnie na niego.

Tutaj https://wygodnie.pl/porady/przerejestrowanie-samochodu%E2%80%93co-trzeba-wiedziec masz to szerzej opisane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak kolega wyżej napisał, miesiąc od podpisania umowy masz czas na załatwienie wszystkich formalności. Jeżeli czas zostanie przekroczony, policja w czasie kontroli może zabrać dowód rejestracyjny. Możliwa kara oscyluje do 3 tys zł.

Podobny termin na załatwienie formalności posiada także zbywca samochodu. Ma on tyle czasu aby powiadomić wydział komunikacji o sprzedaży auta. To dla niego ważne, bo ewentualne mandaty przychodzą właśnie na niego.

Tutaj https://wygodnie.pl/porady/przerejestrowanie-samochodu–co-trzeba-wiedziec masz to szerzej opisane.

Błagam cie, nie powielaj pierdoł pismaków.  :angry: 

97 KW nie ma nic wspólnego z administracją. Nie można go interpretować rozszerzająco.  :mellow: 

 

zastosowanie ma Art. 78. 2.

 

Zbierasz punkty na bazar?  ;) 

 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Vitara z wolnossącym silnikiem 1,6

...

W życiu bym nie zamienił tego silnika na wyżyłowane 1,4 boosterjet jeżeli miałbym w planie długie uzytkowanie tego samochodu.

Jestem tego samego zdania.

Miałem ten silnik w SX4. Demon przyśpieszenia to nie był, ale napewno dłużej będzie działał.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błagam cie, nie powielaj pierdoł pismaków.  :angry: 

97 KW nie ma nic wspólnego z administracją. Nie można go interpretować rozszerzająco.  :mellow: 

 

zastosowanie ma Art. 78. 2.

;) 

 

 

Otoz to. Nie ma obowiązku przerejestrowania auta. Trzeba tylko zawiadomić starostę ( wydziału komunikacji)  w terminie  nieprzekraczającym 30 dni o nabyciu lub zbyciu pojazdu.

Tak samo jak nie ma obowiązku ubezpieczać auta na siebie, gdy OC poprzedniego właściciela jest nadal ważne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.