Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Otoz to. Nie ma obowiązku przerejestrowania auta. Trzeba tylko zawiadomić starostę ( wydziału komunikacji)  w terminie  nieprzekraczającym 30 dni o nabyciu lub zbyciu pojazdu.

Tak samo jak nie ma obowiązku ubezpieczać auta na siebie, gdy OC poprzedniego właściciela jest nadal ważne.

 

 

Pomijam, ze nie zarejestrujesz auta jak nie ma przeglądu.

Co jest bzdurą.


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błagam cie, nie powielaj pierdoł pismaków.  :angry: 

97 KW nie ma nic wspólnego z administracją. Nie można go interpretować rozszerzająco.  :mellow: 

 

zastosowanie ma Art. 78. 2.

 

Zbierasz punkty na bazar?  ;) 

 

 

Kolega linkuje po prostu. Taka robota. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękna, śmiem twierdzić ze najładniejszy samochód w segmencie. Niemcy są daleko w tyle

Prezentuje się rewelacyjnie .

W AR czerwony kolor jest jak najbardziej wskazany , przy innych auto traci .

post-410-0-70576100-1518011528_thumb.jpg


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piękna, śmiem twierdzić ze najładniejszy samochód w segmencie. Niemcy są daleko w tyle

Dobrze prawisz.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawi mnie dlaczego Gulia i Stelvio (mimo, ze sa to naprawdę piekne auta) tak slabo sprzedaja sie? Nawet solidne rabaty nie pomagaja. Czyzby stereotyp Alfy tak duzy mialby wplyw na decyzje zakupowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie zachwycił wygląd z zewnątrz a wewnątrz ostudził kokpit. Ekran był niedopasowany i już w salonie porysowany. Każde przetarcie, nawet delikatną szmatką wydaje się do niszczyć. Brak spójności w designie wnętrza i włoska frywolność w podejściu do spasowania i ogólnie jakości wykonania.

Jednak mimo to, gdybym rok wcześniej nie kupił auta Giulia była by w gronie faworytów. Nadal robi wrażenie. Miła odmiana od taboretów na kołach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym był w sytuacji zakupy auta tego segmentu nie miałbym oporu przed zakupem alfy. Prawie cała konkurencja zeszła z jakością, a alfa w porównaniu z konkurencja jest piękna, wyróżnia się i ma się wrażenie, ze obcuje się z historia włoskiej motoryzacji, a nie tylko środkiem transportu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krzysiek, chyba przyznasz, że nagrzewanie tyłu, przez odpalanie nawiewu na nogi ciężko nazwać tylnymi nawiewami. Można sobie "jakoś" poradzić, owszem. Ale fakt jest faktem, że auto na odparowanie przedniej szyby lepiej działa jak mu się "pomoże", a fizycznie na tył nawiewu nie ma ani jednego, można sobie pomóc nawiewem na nogi.

Dziś zajrzałem co jest pod fotelami i tak: pod fotelami są dysze nawiewu, które działają jak na panelu jest ustawiony nawiew na nogi lub nogi/góra. Nie wiem czy w trybie automatycznym sterownik tam coś puszcza (nie wiem gdzie są czujniki temperatury climatronica. Więc nie jest tak źle jak to tu pisano. Nie jest też to zbyt dobre jak na tą klasę samochodu - konkurencja np. Passat ma climatronic trzystrefowy w standardzie. Za to dzięki temu jest olbrzymi schowek pod podłokietnikiem.

Coś za coś ale i cenowo też że auta mocno się różnią.

Edited by Krzysiek16

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Kiedyś trzeba było umieć jeździć aby wpuszczono Cię na drogę dzisiaj jeździ każdy,

Kiedyś, czyli niby kiedy?

Zanim pchnęli egzaminy do miast wojewódzkich, to w większości miast zdanie egzaminu praktycznego polegało na przejechaniu kilkuset metrów jakąś losową drogą. A jak było ruszanie pod górę z ręcznym to już egzaminator był uważany za kosę...

 

 

Wysłane z mojego Mi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gulia, Stelvio czy Stinger ceny mają porównywalne do niemieckiej konkurencji i to jest ich wada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia i Stelvio się nie wypowiem, bo to nie moja bajka.

Ale Stinger GT za 235 tys. ma taką samą wielkość, moc, osiągi i wyposażenie jak Audi S5 Sportback za ok. 390 tys. 

Dla mnie to nie jest tyle samo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulia i Stelvio się nie wypowiem, bo to nie moja bajka.

Ale Stinger GT za 235 tys. ma taką samą wielkość, moc, osiągi i wyposażenie jak Audi S5 Sportback za ok. 390 tys. 

Dla mnie to nie jest tyle samo...

Z Gulia i Stelvio jest podobnie.

Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Tomek...... Kię do Audi porównujesz? Segment chyba ten sam, ale od kiedy Kia jest premium? Jej konkurent to Mondeo czy Insignia a nie A5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli kogoś poniesie ulanska fantazja to może zaplacic za S5 500 tys ( czy za Vitare 120 tys).

 

Porównajcie sobie ceny doładowanych benz 2.0. Kilkunascie tys zł oszczędności w tej klasie aut ma drugorzędne znaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Tomek...... Kię do Audi porównujesz? Segment chyba ten sam, ale od kiedy Kia jest premium? Jej konkurent to Mondeo czy Insignia a nie A5.

 

Ja tylko odpowiedziałem na tekst przedmówcy.

 

Jechałem Stingerem GT, mam Audi. Uwierz mi, nie ma wstydu, chociaż to samo to oczywiście nie jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nie wstydu nie ma. Też miałem okazję Stingerem. Daje radę.pod względem prowadzenia, osiągów i wykończenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli idzie o prowadzenie i osiągi to bezwzględnie daje radę. Wykończenie już dość mocno się różni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Tomek...... Kię do Audi porównujesz? Segment chyba ten sam, ale od kiedy Kia jest premium? Jej konkurent to Mondeo czy Insignia a nie A5.

 

W Mondeo chyba ciezko o silnik o mocy 365KM, 4x4 i bogate wyposazenie. Aspiracja tego auta jest konkurowanie z A7 i nie ma co patrzec przez pryzmat innych modeli Kii. Stinger to inna bajka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko się cieszyć, ze mamy tak szeroki wachlarz aut do wyboru w zależności od: potrzeb, gustu i możliwości finansowych. Dyskusja nad wyższością jednego nad drugim nie ma sensu. Każdy znajdzie w swojej marce chociażby jedna zaletę względem siebie, która przeważy nad zakupem danej marki. Doceniam audi za osiągnięcia technologiczne ale gulia dla mnie ma to coś i mając do wydania 400 na auto tego typu brałbym alfę :) ale to nie znaczy, ze moja decyzja byłaby słuszna lecz to jednak moja decyzja za moje pieniądze do wożenia mojej d*py w moim stylu bo tak można nazwać tego typu auto. Je kupuje się dla kaprysu, a nie z rozsądku ;)

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli idzie o prowadzenie i osiągi to bezwzględnie daje radę. Wykończenie już dość mocno się różni.

No do Audi na pewno, ale do konkurentów ze swojej "wagi" jak Avensis, Mondeo itp to jest dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.