Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 21.08.2025 o 17:03, zadra napisał(-a):

 

20250818_192710.jpg

Ciekawy egzemplarz


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na miejscu właściciela zamiast naklejać naklejki na felgi czas bym poświęcił na malowanie amortyzatorów.

Jeśli ktoś chce kupić trzeba wziąć pod uwagę że to mały blok silnika a i motocykl nie jest duży.

Ja mam 178 i kolan nie ma gdzie wygodnie ułożyć.

Wielkościowo zupełnie inny motocykl niż Breva 850/1100/1200. I silnik i gabaryty.

850 też ma duży blok ale jest krótszy skok tłoka. Miałem 5 sezonów. Spalanie fajne i motocykl ciekawy. Ceny modelu Breva są niewygórowane.

Nowe MG są piękne. Czekam aż potanieje V100. Może wcześniej Griso? V7? Griso trzymają cenę. Silniki jak w Brevach 850/1100. W swojej brevie (pod zamkiem) miałem tłumik z griso.

Jest wybór!

IMG_4108.JPG

Moto-Guzzi-V100-Mandello.jpg

6be7e-11_mg_griso-3.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
10 godzin temu, zadra napisał(-a):

Dzisiaj wystawiłem swoją hondzinę.

Ciekawym jaki będzie (czy w ogóle) odzew. 

Ja swoją Hondę w ciągu trzech tygodni wiosną sprzedałem. Myślałem że pójdzie szybciej, bo pierwszy właściciel, zadbana, bez żadnej szkody itd., ale oczywiście większość "zainteresowanych" chciała za pół ceny, aż w końcu znalazł się człowiek, który naoglądał się "igieł" z internetu, nie chciał składaka z zagranicy, przyjechał z zaprzyjaźnionym mechanikiem i minutę po oglądnięciu pakowali motocykl na przyczepę.

 

Co do Moto Guzzi:

 

17559323757402305224938918519999.jpg.70a7af7a5dab47d6ee1aad89bbd95df8.jpg

 

To było moje marzenie, V11 Le Mans, piękny motocykl.

Edytowane przez nav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Transport na weekendowe wędkowanie...

20250708_090147.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, sviety napisał(-a):

Transport na weekendowe wędkowanie...

20250708_090147.jpg

Fajny motocykl. Ale jak tu zabrać większą rybę do chaty 😉

Musiałbym dzwonić po szwagra.

Również czasami motkiem na ryby wyruszam. Na plecy biorę spinning razem z podbierakiem. Ale jeszcze mam 3 kufry. Do centrala idzie torba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Da radę, z drugiej strony mam pojemną torbę.

 

Ale "większa" to pojęcie względne u wędkarza  🤣

Edytowane przez sviety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, markali napisał(-a):

Fajny motocykl. Ale jak tu zabrać większą rybę do chaty 😉

 

Wystarczy w plecak załadować małą przenośną maszynkę do mięsa i już temat załatwiony.

Mała, duża, patroszona, czy nie, wymiarowa, czy za mała,  betka, płotka, ciernik, żaba i rak po maszynce wygłądają i smakują jak sielawa ;) 

 

8 godzin temu, markali napisał(-a):

Miałem 5 sezonów. Spalanie fajne i motocykl ciekawy

Własnie wczoraj na MG Poland czytałem Twoje wpisy o Breva - coś tam chyba o ładowaniu było..

 

Można zapytać ile taka(Twoja) Breva 1100 paliła na setkę? 

Widziałem zdjęcia liczników(średnie spalanie) MG z tym silnikiem i czasami 3,48litra pokazują - nie chce mi się wierzyć.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, zadra napisał(-a):

Wystarczy w plecak załadować małą przenośną maszynkę do mięsa i już temat załatwiony.

Mała, duża, patroszona, czy nie, wymiarowa, czy za mała,  betka, płotka, ciernik, żaba i rak po maszynce wygłądają i smakują jak sielawa ;) 

 

Własnie wczoraj na MG Poland czytałem Twoje wpisy o Breva - coś tam chyba o ładowaniu było..

 

Można zapytać ile taka(Twoja) Breva 1100 paliła na setkę? 

Widziałem zdjęcia liczników(średnie spalanie) MG z tym silnikiem i czasami 3,48litra pokazują - nie chce mi się wierzyć.. 

Miałem 850. Przy małej prędkości na wysokim biegu i lekkiej górki może...

Poniżej 4 l da się zejść. Ale zawsze tak ekonomicznie jechać się nie da więc to nie jest miarodajne. Z tego co pamiętam miałem 4,5 do 6,5 jak się odkręciło trochę.

Fajny art. o 850.

https://swiatmotocykli.pl/testy/szymon-dziawer/moto-guzzi-breva-850-wieksza-niz-myslisz/

Odnośnie elektroniki i prądu: jest jej trochę w dużych Brevach, te same Moto to Norge tylko z owiewkami. We wszystkich chyba te same zegary i silniki. Drobne różnice.

Asystent rozruchu, komputer, gdzieś tam po drodze gubi się prąd. Zrobiliśmy obejście takiego bypassa z przekaźnika bo rozrusznik czasami za mało prądu miał. Przycisk rozrusznika czy zespół przełącznika czyściliśmy i pomogło. Niektóre usterki naprawdę drobne ale trzeba kogoś kto siedzi w MG. Chcieli wymieniać Aku i rozrusznik....

Różne błędy wyskakiwały, np. cewka,.wtrysk. wszystko działało. Gdzieś po drodze coś...

Ładowanie pokazywał na wyświetlaczu mniejsze niż było. Włoska elektronika. Styki do poprawy po producencie. Tam jest inny klimat i to trzeba uwzględnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, zadra napisał(-a):

Wystarczy w plecak załadować małą przenośną maszynkę do mięsa i już temat załatwiony.

Aby na pewno 😁😁😁

sum1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TomcioMiki   na to jest polski MSS1 😁

lg0YK_please_creditpalette.fm-1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, łowca napisał(-a):

TomcioMiki   na to jest polski MSS1 😁

lg0YK_please_creditpalette.fm-1.jpg

😆😆😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, markali napisał(-a):

Miałem 850

Co zdecydowało o przesiadce "wstecznej" - teraz chyba coś 15/20lat starszego masz ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, zadra napisał(-a):

Co zdecydowało o przesiadce "wstecznej" - teraz chyba coś 15/20lat starszego masz ;) 

Właśnie takie różne drobiazgi z elektroniką i prądem. Można mieć awarię lub po prostu tylko brak stylu na diagnostyce. A żebym ja to wiedział z pewnością.

     Starszego gutka mam na gaźnikach, bez komputera. Jak coś nie tak to widzę, słyszę i czuję 😉 Zawsze chciałem mieć coś do pogrzebania. Lecz dalszych wyjazdów na nim nie wykluczam.

     Obecnie na dalsze wycieczki jeżdżę DL-em. Ale tu czuję się jak bym wsiadał do golfa np. Wygląd akceptowalny ale bez większej satysfakcji. 

     

     

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Szuterki i podmiejskie ścieżki zaliczone dziś:)

20250825_134515.jpg

20250825_134526.jpg

20250825_134453.jpg

20250825_134638.jpg

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja Yamaha i jakaś koparka ;)

 

20250825184912636.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to się dzisiaj ale wygrzałem 🥵🥵

20250826_133248.jpg

20250826_133152.jpg

20250826_125253.jpg

20250826_124355.jpg

Screenshot_20250826_155853_Weather Network.jpg

W dniu 23.08.2025 o 08:18, zadra napisał(-a):

Wystarczy w plecak załadować małą przenośną maszynkę do mięsa i już temat załatwiony.

Mała, duża, patroszona, czy nie, wymiarowa, czy za mała,  betka, płotka, ciernik, żaba i rak po maszynce wygłądają i smakują jak sielawa ;) 

 

Własnie wczoraj na MG Poland czytałem Twoje wpisy o Breva - coś tam chyba o ładowaniu było..

 

Można zapytać ile taka(Twoja) Breva 1100 paliła na setkę? 

Widziałem zdjęcia liczników(średnie spalanie) MG z tym silnikiem i czasami 3,48litra pokazują - nie chce mi się wierzyć.. 

Miałem przez kilka lat Griso 1100 które z tego co pamiętam ma krótsze przełożenie od Brevy1100. 

 

Dużo nim jeździłem w trasy i chyba nigdy nie zszedł poniżej 6L / 100km


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.08.2025 o 16:59, eye_lip napisał(-a):

Szuterki i podmiejskie ścieżki zaliczone dziś:)

20250825_134515.jpg

20250825_134526.jpg

20250825_134453.jpg

20250825_134638.jpg

Jak to zrobiłeś, że po szuterkach i gruntowych drogach motocykl wygląda jak z salonu?


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie kurzy i nie jest mega mokro to tak wygląda, inna sprawa że nie tak dawno był myty, a te moje jazdy to są zwykle skróty niż jakaś godzinna jazda po takich drogach.

 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jadę na parę dni na kamping do znajomych , miałem jechać na moto, ale już mi przeszło, po wczorajszym... 

 

Wrzesień w Kanadzie 🤷

Tak że wiecie rozumiecie, Unas nie tylko śnieg i lód 😂

 

Tak że motocykl zostanie w garażu, a taka fajna trasa tam jest 😣

Screenshot_20250827_174431_Weather Network.jpg


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem wymienić wizjer w kasku, bardzo szybko złapał rysy (spolerowałem, ale jest gorzej po polerce niż przed).

 

Kurka, ceny takie jak za cały nowy kask dla córki kupiony na wiosnę.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są jakieś chemie do reflektorów. Może tędy droga?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien o czym piszesz, ale u mnie wygląda jakby wizjer miał jakąś cieniutką powłokę, którą przetarłem przy zdejmowaniu rys i polerowaniu.

Od zewnątrz tego specjalnie nie widać, ale od środka jadąc cały czas jest "coś" na lewym oku - generalnie widać przez szybkę, ale po lewej "przeszkadza" w patrzeniu i trudniej się skupić.

Może jakieś lakierowanie bezbarwnym by pomogło, ale i tak jest duże ryzyko, że bez powodzenia, więc trzeba kupić tfe, tfe.. nową szybę.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, zadra napisał(-a):

nie jestem pewien o czym piszesz, ale u mnie wygląda jakby wizjer miał jakąś cieniutką powłokę, którą przetarłem przy zdejmowaniu rys i polerowaniu.

Od zewnątrz tego specjalnie nie widać, ale od środka jadąc cały czas jest "coś" na lewym oku - generalnie widać przez szybkę, ale po lewej "przeszkadza" w patrzeniu i trudniej się skupić.

Może jakieś lakierowanie bezbarwnym by pomogło, ale i tak jest duże ryzyko, że bez powodzenia, więc trzeba kupić tfe, tfe.. nową szybę.. 

Antifoga starłeś raczej. Są środki do odnowienia tej warstwy. Chociaż mi się nie udało, fizycznie porysowała się szybka i doooopa


TikTak TikTak - tylko 2 kalorie ;-)

MARIANEK :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antifrogg, to raczej od środka ale możesz mieć rację.

Zły jestem, bo kask z wyższej półki a wizjer słabiutki.

Poprzednio miałem budżetowca przez ponad 6 lat a wizjer do tej pory w stanie lepszym, niż "ten" po 2 sezonach.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie to lakier bezbarwny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.