Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Krystian

KALENDARZ KLUBOWY 2011

KALENDARZ KLUBOWY 2011  

67 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Koleżanki i Koledzy.

Jak wszyscy wiemy zbliża się koniec 2010 roku, a co za tym idzie rok 2011 tuż, tuż.

W związku z tym pewnie niejednej osobie przyda się kalendarz na przyszły rok :)

Nie wiem jak Wam, ale mnie strasznie obrzydły te wszystkie nudne kalendarze i dlatego po rozmowie z Darkiem postanowiliśmy ruszyć z projektem kalendarza klubowego.

Przyznam, że ruszamy trochę późno, ale jak to mówią "lepiej późno niż wcale" :)

Ma to wyglądać tak:

I ETAP

Ankieta, która znajduje się już w tym temacie ma pokazać ile osób jest zainteresowanych kalendarzem tradycyjnym, a ile jego wersją biurkową.

(Proszę o głosowanie tylko osoby zainteresowane zakupem kalendarza lub kalendarzy !)

Jeżeli ktoś chce więcej sztuk niż jedną z danego kalendarza proszę wpisać liczbę (najlepiej kolorową czcionką) w poście oraz oczywiście oddać głos w ankiecie.

Jeżeli tylko jedną, lub po jednej z każdego nie trzeba nic pisać tylko zaznaczyć odpowiednią opcję w ankiecie.

II ETAP

Nadsyłanie zdjęć zegarkowych autorstwa klubowiczów na adres kalendarz_kmziz@wp.pl w dużej rozdzielczości. Jakiej dokładnie napiszę w najbliższych dniach (czekamy na odpowiedź drukarni i do tego czasu prosimy o nie wysyłanie zdjęć)

Liczę na Was, że pomożecie w ten sposób w tworzeniu kalendarza :)

Proszę w tytule wiadomości wpisać swój nick.

Ważne: Autor zdjęć nadsyłając je na adres kalendarz_kmziz@wp.pl wyraża zgodę na nieodpłatne użycie ich w kalendarzu KMZiZ i oświadcza, że nie wnosi z tego tytułu żadnych roszczeń.

III ETAP

Po zakończeniu procesu nadsyłania zdjęć wystawię ankietę z nimi wszystkimi (jeżeli zdjęć będzie bardzo dużo w grę wchodzi pierwsze 60, ale to jeszcze może ulegnie zmianie).

a) Każdy klubowicz może nadesłać maksymalnie 5 zdjęć.

:) Zdjęcia zamieszczę w pełnej rozdzielczości (poprzez miniaturkę). Może nie będzie to najwygodniejszy sposób, ale nie widzę innej możliwości.

Jak wiadomo zdjęcia w kalendarzu będą duże i ocenianie ich na podstawie rozdzielczości 800x600 jest moim zdaniem nieporozumieniem.

Zdjęcie, które dobrze wygląda w rozdzielczości 800x600 niekoniecznie musi dobrze wyglądać w rozmiarze kalendarzowym.

IV ETAP

Po zakończeniu głosowania dwanaście zdjęć z największą liczbą głosów zostanie oddanych do drukarni w celu sporządzenia kalendarza :)

 

Ważne: Jeżeli w drukarni uznają, że jakieś zdjęcie ma mankamenty nie pozwalające na umieszczenie go w kalendarzu (raczej taka sytuacja nie nastąpi i sami to wyselekcjonujemy), wtedy na jego miejsce brane jest kolejne zdjęcie z największą liczbą głosów.

W przypadku, gdy dwa lub więcej zdjęć będzie ex aequo zajmowało 12 miejsce wtedy pozostawimy wybór grafikom z drukarni, które z nich najbardziej się nadaje do kalendarza (tak moim zdaniem będzie sprawiedliwie).

 

Od razu jak tylko będę miał odpowiedź drukarni odnośnie minimalnej wielkości zdjęć napiszę to w temacie i ruszamy z etapem drugim (zdjęcia w dużych rozdzielczościach można już szykować) :)

Wtedy też będę już znał przybliżone koszty oraz przybliżoną datę realizacji zamówienia.

Od razu zaznaczam, że prawdopodobnie będzie to styczeń, ale chyba te parę dni stycznia jakoś jeszcze przebolejemy bez kalendarza :)

 

Zdaję sobie sprawę, że niektórym będzie ciężko określić się, czy biorą kalendarze nie znając ich ceny, ale skoro nie jest to koszt kilku tysięcy euro pozwoliłem sobie jednak założyć ten wątek ponieważ czas nas troszkę goni.

Osoby, które chcą najpierw poznać koszt proszę o wstrzymanie się z udziałem w ankiecie do czasu podania tych danych przeze mnie lub przez Darka, aby u niknąć zamieszania.

 

Chciałbym dodać jeszcze mały smaczek, ale nad tym się jeszcze zastanawiam. Chodzi mi o to, aby pod konkretnym zegarkiem z danego miesiąca dodać jakąś bardzo krótką ciekawostkę na temat firmy go produkującej, ale nie wiem, czy to nie popsuje czytelności kalendarza i dlatego się waham. Jeżeli ta opcja przejdzie, również liczę na Waszą pomoc :)

 

Jako, że zostało mało czasu to rozpoczynamy etap pierwszy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko określić jaki się chce kalendarz w ciemno, nie znając żadnych szczegółów(szblon rozmiaru itp.). Lepiej by było najpierw wykonać etap 2 i kolejno 3->1->4.

Pozdr

 

e: ale oczywiście pomysł wykonania kalendarza jest świetny :)


Wszystko z czasem się zmienia

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko określić jaki się chce kalendarz w ciemno, nie znając żadnych szczegółów(szblon rozmiaru itp.). Lepiej by było najpierw wykonać etap 2 i kolejno 3->1->4.

Pozdr

 

e: ale oczywiście pomysł wykonania kalendarza jest świetny :)

 

Powiem tak. Po części Ciebie rozumiem, ale tak jak pisałem czas nagli, a ja podchodzę do tematu tak:

Wolę kupić kalendarz klubowy, z świetnymi zdjęciami zegarków wykonanymi przez klubowiczów niż kolejny z sztucznymi widokami i innymi pierdołami :)

Stąd mój pomysł.

Dokładne dane co do rozmiaru, kosztów itd. tak jak pisałem powyżej pojawią się na dniach.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem zainteresowany 1 szt. w tradycyjnej wersji. Rozumiem, że tradycyjny to taki, który ma 12 stron, każda na 1 miesiąc.

Biorę prawie w ciemno. Moim zdaniem pod zdjęciem wystarczy nazwa zegarka, oczywiście zdjęcie powinno zajmować większą część strony.


Pozdrawiam, Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biore taki i taki :)


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dla mnie tradycyjna wersja

 

Czy tematyka zdjęć: "zegarek + niekoniecznie ubrana Pani" jest mile widziana ?

tego wolałbym uniknąć.

Mam natomiast inną propozycję - może by tak dodać na każdej stronie dwie lub trzy miniaturki innych zegarków tej samej marki, co będzie na zdjęciu głównym (dużym)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja poproszę tradycyjny.

 

Czy tematyka zdjęć: "zegarek + niekoniecznie ubrana Pani" jest mile widziana ?

 

Raczej odpada :)

 

Mam natomiast inną propozycję - może by tak dodać na każdej stronie dwie lub trzy miniaturki innych zegarków tej samej marki, co będzie na zdjęciu głównym (dużym)?

Czytaj etapy, 2,3,4 :)

Takich zdjęć będzie 12 (przynajmniej na razie sobie tak to zaplanowałem) :)

Na pewno wyjdzie to trochę drożej niż jedno zdjęcie z kalendarzem całorocznym, ale ja podchodzę do tego tak, że jak trzeba coś zrobić to trzeba zrobić porządnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie sie podoba pomysł z krótką notaką,

czy to na temat modelu, firmy,

czy jakaś inna ciekawostka,

malutka czcionka niewiele zepsuje a bedzie to miało też malutki wydżwięk edukacyjny.

 

Może to dotyczyć np. tylko kalendaża ściennego.


Jedyne czego nie można zrobić, to nie można myśleć, że czegoś nie można zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden ścienny i 2, a nawet 3 biurkowe - warunek - kupię jeśli będą tylko 'gołe' zegarki lub zegarki z opisem bo panienki rozpraszają :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ETAP II

No to ruszamy :) Dostałem informację od Darka odnośnie kosztów

Przy formacie A2 dla kalendarza tradycyjnego koszt około 100 zł/szt.

Kalendarze na biurko: 210/140mm około 30 zł/szt.

Koszty są przybliżone bo wszystko zależy od ilości.

Proszę o nadsyłanie zdjęć w odpowiedniej rozdzielczości na adres kalendarz_klubowy@wp.pl (w tytule wiadomości oczywiście koniecznie musi być nick)

 

Ps. Przepraszam, że wszystko tak długo trwało, ale jak na złość osoba, która była odpowiedzialna za przygotowanie oferty się rozchorowała.

Ps. 2 Proszę o w miarę szybkie przesyłanie zdjęć ;) Jak tylko będziemy mieli odpowiednią ilość powiadomię wszystkich w tym wątku i założę ankietę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem zainteresowany jeżeli znajdzie się w nim zdjęcie mojego autorstwa ;):) :)


Andrzej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super sprawa z tym kalendarzem-ja piszę sie na biurkowy bo na ściane to akurat w tym roku mam z Gozo;) Pozdrawiam i czekam na realizacje:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę wszystkich o nadsyłanie zdjęć bo do tej pory jeszcze nic nie dotarło :) Zdjęcia może nadsyłać każdy, nawet jeżeli nie jest zainteresowany zakupem :)

Proszę o potwierdzenie wysyłki w wątku :)

 

Ps. Nick będzie widoczny na zdjęciu w kalendarzu :) Chyba, że ktoś ma nick "kaczadupa" albo coś w tym stylu, to zrobimy wtedy jakąś edycję ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mogę znaleźć tej rozdzielczości,

 

miałeś ją podać później, nie wiem czy ja ślepy jestem ,

czy tylko nieuważny :) ale jej nie widzę ;)


Jedyne czego nie można zrobić, to nie można myśleć, że czegoś nie można zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proszę o nadsyłanie zdjęć w odpowiedniej rozdzielczości ...

Psia krew, we wszystkich swoich zdjęciach zmniejszam rozmiar przed zarchiwizowaniem ;)

Ta odpowiednia rozdzielczość to co najmniej ile na ile?


Pozdrawiam, Mirek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaczadupa ;) totalnie mnie rozluzniles hehe


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam. Nie dostałem konkretnej odpowiedzi, ale zdjęcia robione na 4mpx powinny być ok.

Proszę o podpowiedź od kolegów, którzy z fotografią mają więcej wspólnego bo ja kompletnie się na tym nie znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety 100zł to dla mnie za dużo, jak na kalendarz, w związku z czym zmieniam wybór na wersję "biurkową". ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.