Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Znajomy kilka dni temu odebrał nowego Speedmastera 321. Po oględzinach zegarka wyszedł taki bubel. 
Nie mam pojęcia gdzie to kupił, nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Poza zadrapaniem, dziwi mnie chropowatość farby na wskazówkach, widoczna najwyraźniej pobliżu środka tarczy. 
Co o tym myślicie?

IMG_9052.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 hours ago, Ex3v said:

Cześć. Znajomy kilka dni temu odebrał nowego Speedmastera 321. Po oględzinach zegarka wyszedł taki bubel. 
Nie mam pojęcia gdzie to kupił, nie dostałem jeszcze odpowiedzi. Poza zadrapaniem, dziwi mnie chropowatość farby na wskazówkach, widoczna najwyraźniej pobliżu środka tarczy. 
Co o tym myślicie?

 

"Faktura" wskazówek jest ok, zadrapania już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka właśnie jest współczesna omega, a do tego w salonie stwoerdza ze z 30cm nie widzą i wszystko jest w granicy tolerancji.

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, bober5264 napisał(-a):

Taka właśnie jest współczesna omega, a do tego w salonie stwoerdza ze z 30cm nie widzą i wszystko jest w granicy tolerancji.

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 


Serio? Nie spotkałem się z takim zachowaniem, ale być może „świat poszedł do przodu” od czasu, kiedy ostatnio kupowałem zegarek w salonie.

 

W takiej sytuacji radzę wymagać od salonu pisemnego oświadczenia, że salon odmawia przyjęcia reklamacji, z podaniem powodu odmowy i czytelnym podpisem osoby odpowiedzialnej za tę decyzję. 
 

Wracając do Omegi na zdjęciu, wskazówka wygląda tak, jakby uszkodzenie powłoki luminescencyjnej powstało zanim farba zdążyła dobrze wyschnąć. Ewidentnie do reklamacji.

 


- ireo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamacja bez dwóch zdań. Nie wyobrażam sobie odmowy w takim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 hours ago, bober5264 said:

Taka właśnie jest współczesna omega, a do tego w salonie stwoerdza ze z 30cm nie widzą i wszystko jest w granicy tolerancji.

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Nie kojarzę takiego wątku. Co więcej, w Butiku nawet jak takie coś by się zdarzyło, to biorą to na klatę i ogarniają. 

Edytowane przez tts

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanie do osób które kupowały Omegę z 2025 roku- czy rzeczywiście karta Master Chronometer nie jest już dołączana i komplet dokumentów to karta gwarancyjna i instrukcja? Chodzi o zegarki od 2025 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dostałem 3 karty i instrukcje.

Wysłane z mojego 23127PN0CG przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też dostałem trzy karty - master chronometer, inetrnational warranty i pictograms. Do tego instrukcja i książeczka z historią moonwatcha 

Edytowane przez Wojtas79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do swojego NTTD też dostałem 3 karty. Zakup z drugiej połowy września br.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 9.11.2025 o 16:33, MocnyFull napisał(-a):

6247402ed37bcc2bf00487784b17ecc7.jpg
Hej. Co sądzicie o tym modelu? Może się podobać? Wpadł mi w oko ale ogólnie chciałem podpytać jakie są Wasze opinie o nim…

 

W dniu 9.11.2025 o 17:18, mario1971 napisał(-a):

Brzydki jak sen o poniedziałku. 

 

W dniu 9.11.2025 o 17:33, tts napisał(-a):

 

W dniu 9.11.2025 o 18:00, Dorian06 napisał(-a):

Qpa po jagodach. 

Ale to nie mnie ma się podobać. 

 

W dniu 9.11.2025 o 18:06, Mirosuaw napisał(-a):

Znudzi się jeszcze szybciej niż się spodobał.

 

W dniu 10.11.2025 o 08:43, Miszkolc napisał(-a):

Ccc, jak za dyche to bierz emoji6.png

 

Ja bym się tak nie pastwił nad tą Omegą. Na zdjęciu jest zapięta za nisko i wydaje mi się za duża (to chyba 41 mm, wolałbym 38) ale poza tym to interesujący zegarek, który może się podobać. Jeśli ktoś lubi takie zestawienie kolorów, to wybór wśród zegarków tej klasy nie jest duży. Przydymiona na czarno tarcza robi bardzo dobre wrażenie i chyba nigdy jeszcze nie widziałem tak ładnie wkomponowanej daty, jest to naprawdę dobrze przemyślane i wykonane. W tym modelu, poza wielkością koperty, mam tylko wątpliwości co do nadmiaru czerni, bo moim zdaniem tarcza wygląda jeszcze lepiej w zestawieniu z normalną stalową lunetą. To kwestia gustu, ale ogólnie ten zegarek to wcale nie jest zły wybór i na pewno będzie zwracał uwagę na nadgarstku. 

 


- ireo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie kojarzę takiego wątku. Co więcej, w Butiku nawet jak takie coś by się zdarzyło, to biorą to na klatę i ogarniają. 
Kilka mies temu znajomy zauwazyl ze w jego nowym moonie nakladane logo jest pekniete, skonczylo soe dokladnie tak jak opisalem wyzej

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, bober5264 napisał(-a):

Kilka mies temu znajomy zauwazyl ze w jego nowym moonie nakladane logo jest pekniete, skonczylo soe dokladnie tak jak opisalem wyzej

 

Ten "salon" powinien sprzedawać salceson a nie zegarki. Proponuję zastosować procedurę którą opisałem, niech potwierdzą na piśmie że nie przyjmują reklamacji. Gwarantuję, że w tym "salonie" takie żądanie wzbudzi panikę i będzie trudno znaleźć kogoś, kto się pod tym podpisze. Ale muszą, bo nabywca będzie potrzebował materialnej podstawy do odwołania się od decyzji sprzedawcy.  Jeśli kolega zachował dowód sprzedaży, to "salon" raczej nie ma szans. Nawet jeśli ponownie odmówią uznania reklamacji i będą się wykręcać od poświadczenia na piśmie, to jest jeszcze sporo możliwości: odwołanie się do centrali sieci sprzedaży (jeśli to "crook", to do Krakowa), do SG w Polsce, do centrali Omega SA w Bienne, do rzecznika praw konsumenta, trochę tego jest. Dodatkowe korzyści daje zakup kartą, można sprawdzić w banku. 

 

Według mnie, podstawą do złożenia reklamacji w tym przypadku powinna być rękojmia czyli odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne, wynikająca z ustawy, więc sprzedawca nie może się zwolnić, wyłączyć czy ograniczyć takiej odpowiedzialności. 

 


- ireo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 
Ten "salon" powinien sprzedawać salceson a nie zegarki. Proponuję zastosować procedurę którą opisałem, niech potwierdzą na piśmie że nie przyjmują reklamacji. Gwarantuję, że w tym "salonie" takie żądanie wzbudzi panikę i będzie trudno znaleźć kogoś, kto się pod tym podpisze. Ale muszą, bo nabywca będzie potrzebował materialnej podstawy do odwołania się od decyzji sprzedawcy.  Jeśli kolega zachował dowód sprzedaży, to "salon" raczej nie ma szans. Nawet jeśli ponownie odmówią uznania reklamacji i będą się wykręcać od poświadczenia na piśmie, to jest jeszcze sporo możliwości: odwołanie się do centrali sieci sprzedaży (jeśli to "crook", to do Krakowa), do SG w Polsce, do centrali Omega SA w Bienne, do rzecznika praw konsumenta, trochę tego jest. Dodatkowe korzyści daje zakup kartą, można sprawdzić w banku. 
 
Według mnie, podstawą do złożenia reklamacji w tym przypadku powinna być rękojmia czyli odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne, wynikająca z ustawy, więc sprzedawca nie może się zwolnić, wyłączyć czy ograniczyć takiej odpowiedzialności. 
 

Trzeba walczyć o swoje. Popieram
Używałem w Seamaster, teraz zamówiłem do Spidiego i dalej uważam że są dobre, Wristbuddys  robota
IMG_20251114_122213-01.thumb.jpeg.4909af3bcd577067afd8e87a9e5f3501.jpeg
 
 
955839333_IMG_20251114_121429(1).thumb.jpg.1355aae3e8960213ebc85fc3161c41ec.jpg
 
 
IMG_20251114_115925-02.thumb.jpg.be0ea80f513f9ff6cff4580c0ed8dd4a.jpg

Fajny pasek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Was próbował ubezpieczyć zegarek? Od zniszczenia/ zgubienia/kradzieży?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 hours ago, bober5264 said:

Kilka mies temu znajomy zauwazyl ze w jego nowym moonie nakladane logo jest pekniete, skonczylo soe dokladnie tak jak opisalem wyzej

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Czyli nowe przyszło... szkoda...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, ireo napisał(-a):

 

Ten "salon" powinien sprzedawać salceson a nie zegarki. Proponuję zastosować procedurę którą opisałem, niech potwierdzą na piśmie że nie przyjmują reklamacji. Gwarantuję, że w tym "salonie" takie żądanie wzbudzi panikę i będzie trudno znaleźć kogoś, kto się pod tym podpisze. Ale muszą, bo nabywca będzie potrzebował materialnej podstawy do odwołania się od decyzji sprzedawcy.  Jeśli kolega zachował dowód sprzedaży, to "salon" raczej nie ma szans. Nawet jeśli ponownie odmówią uznania reklamacji i będą się wykręcać od poświadczenia na piśmie, to jest jeszcze sporo możliwości: odwołanie się do centrali sieci sprzedaży (jeśli to "crook", to do Krakowa), do SG w Polsce, do centrali Omega SA w Bienne, do rzecznika praw konsumenta, trochę tego jest. Dodatkowe korzyści daje zakup kartą, można sprawdzić w banku. 

 

Według mnie, podstawą do złożenia reklamacji w tym przypadku powinna być rękojmia czyli odpowiedzialność sprzedawcy za wady fizyczne, wynikająca z ustawy, więc sprzedawca nie może się zwolnić, wyłączyć czy ograniczyć takiej odpowiedzialności. 

 


potwierdzam, w SG przećwiczone na Longinesie. Piszesz pisemko prawniczym bełkotem, powołujesz się na art dot. rękojmi z KC, w związku z odpowiednimi art w ustawie o prawach konsumenta, składasz, prosisz o potwierdzenie przyjęcia pisma i jest tak

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Wojtas79 napisał(-a):

Czy ktoś z Was próbował ubezpieczyć zegarek? Od zniszczenia/ zgubienia/kradzieży?

Nie, nie próbowałem, czyba szkoda zachodu, chyba że mówimy o Patku za milion złotych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, nav napisał(-a):

Nie, nie próbowałem, czyba szkoda zachodu, chyba że mówimy o Patku za milion złotych.

No nie wiem. Wystarczy byle wyjazd do Barcelony i ryzyko utraty zegarka w turystycznych częściach miasta jest już duże. 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.