Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Longines

Recommended Posts

Godzinę temu, proki1971 napisał(-a):

To 42mm czy mniejszy brat?

39mm. Bez daty, wskazówki całe z lumą to domena wersji mniejszej.


Małżeństwo i zegarki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, proki1971 napisał(-a):

To 42mm czy mniejszy brat?

 

1 godzinę temu, AK&AK napisał(-a):

39mm. Bez daty, wskazówki całe z lumą to domena wersji mniejszej.

Dokładnie. 42 dawno sprzedałem przez wielkość. Ten jest rozmiarowo idealny. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam problem z Longines Spirit chrono. Miałem lekko porysowaną kopertę więc dałem go do autoryzowanego serwisu na polerkę. Niestety gdy go odebrałem nie działa przycisk zmiany daty oraz co gorsza uszkodzili szkło ścierając w jednym miejscu antyrefleks. Nie mam zamiaru oddawać tego zegarka tam ponownie na reklamacje. Czy ktoś może orientuje się jaki może być koszt naprawy?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jak zasugerowano na forum napisałem do Longines. Odpowiedź poniżej, jest jakaś nadzieja.

——————
dziękujemy za wiadomość.

Xxx jest serwisem certyfikowany przez markę Longines. Oznacza to, że marka współpracuje z zewnętrznym zegarmistrzem. We Włoszech podobnie jak u nas istnieje jeden autoryzowany serwis i kilka serwisów z którymi prowadzimy współpracę. W takich wypadkach jeśli zewnętrzny serwis nie dopełni swoich obowiązków, autoryzowany serwis powinien służyć pomocą.
Za naprawę objętą gwarancją - czyli przeprowadzoną w zalecanym zakresie odpowiada centralny serwis marki w Italii.
Według naszej opinii zegarek powinien trafić do autoryzowanego centrum serwisowego w Italii.
Jednak gdyby chciał Pan dostarczyć zdjęcia, nr seryjny, skan paragonu możemy skontaktować się z centralą marki w Szwajcarii oraz serwisem w Italii. Po takiej konsultacji będziemy mogli ustalić, gdzie skierować Pana w celu naprawy zegarka.

Będziemy wdzięczni za kontakt. Zależy nam na zapewnieniu Panu jak najlepszej asysty i rozwiązaniu, które będzie dla Pana satysfakcjonujące.

Z poważaniem
Zespół Longines


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, papcio24 napisał(-a):


Jak zasugerowano na forum napisałem do Longines. Odpowiedź poniżej, jest jakaś nadzieja.

——————
dziękujemy za wiadomość.

Xxx jest serwisem certyfikowany przez markę Longines. Oznacza to, że marka współpracuje z zewnętrznym zegarmistrzem. We Włoszech podobnie jak u nas istnieje jeden autoryzowany serwis i kilka serwisów z którymi prowadzimy współpracę. W takich wypadkach jeśli zewnętrzny serwis nie dopełni swoich obowiązków, autoryzowany serwis powinien służyć pomocą.
Za naprawę objętą gwarancją - czyli przeprowadzoną w zalecanym zakresie odpowiada centralny serwis marki w Italii.
Według naszej opinii zegarek powinien trafić do autoryzowanego centrum serwisowego w Italii.
Jednak gdyby chciał Pan dostarczyć zdjęcia, nr seryjny, skan paragonu możemy skontaktować się z centralą marki w Szwajcarii oraz serwisem w Italii. Po takiej konsultacji będziemy mogli ustalić, gdzie skierować Pana w celu naprawy zegarka.

Będziemy wdzięczni za kontakt. Zależy nam na zapewnieniu Panu jak najlepszej asysty i rozwiązaniu, które będzie dla Pana satysfakcjonujące.

Z poważaniem
Zespół Longines


Sent from my iPhone using Tapatalk

no to jesteś w domu. Ja bym szedł w kierunku serwisu centralnego we Włoszech albo w Szwajcarii. 


quartz bandit

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Dnlaie napisał(-a):

Dokładnie... bo każdy nowy dzień, to kolejna kawa i zegarek Longines ;)

 

Masz ich tyle, że jak przed Świętami zakończysz cykl kawowy, to możesz potem porozwieszać zamiast bombek na choince 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, AK&AK napisał(-a):

IMG_20241210_112737.jpg


W pierwszej chwili pomyślałem, że nie znam marki „Pełna Stołowa”. Pewnie jakaś nowa.

 


- ireo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.