Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
parigot

Klub Miłośników Zegarków Breitling

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 31.03.2024 o 09:16, dawm napisał(-a):

 

Nie miałem na szczęście żadnych problemów z zegarkami. Zakładam, że jeśli to jest marka premium ale kupiona w PL dystrybucji to z serwisem nie będzie problemu (choćby u AD). 

Nie piszę tu o jakieś niszowej manufakturze czy np. zegarkach z półki AP. Mój zasięg kwotowy (np. Omega) to jednak marki popularne. 

 

 

No to raczej błędne założenie. Większość zegarków in-house (Tudor, Breitling, OP), nawet kupionych w PL jest wysyłanych do Szwajcarii lub choćby do Niemiec i niestety "troszkę" to trwa czasowo ;) 

Te z kolei serwisowane w PL, często/czasami trafiają do rąk właścicieli, w "nieco" gorszym stanie niż były oddawane (rzeczona Omega).


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tommly napisał(-a):

No to raczej błędne założenie. Większość zegarków in-house (Tudor, Breitling, OP), nawet kupionych w PL jest wysyłanych do Szwajcarii lub choćby do Niemiec i niestety "troszkę" to trwa czasowo ;) 

Te z kolei serwisowane w PL, często/czasami trafiają do rąk właścicieli, w "nieco" gorszym stanie niż były oddawane (rzeczona Omega).

Nie rozumiem, to ma być argument przeciwko in-hous? Wysyłka zegarka przez AD do producenta vs naprawa w PL zegarków na ETAch?

Jeśli tak to chyba nie do końca rozumiem w czym przewaga ETY skoro twierdzisz, że serwis w PL to odbiór zegarka gorszego niż zegarek przekazany do serwisu.

Zresztą skąd założenie i z czego wynika, że często/czasami zegarek serwisowy w PL będzie wracał w groszym stanie? Co to znaczy często?

To Twoje doświadczenie czy zasłyszane anegdoty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, dawm napisał(-a):

Nie rozumiem, to ma być argument przeciwko in-hous? Wysyłka zegarka przez AD do producenta vs naprawa w PL zegarków na ETAch?

Jeśli tak to chyba nie do końca rozumiem w czym przewaga ETY skoro twierdzisz, że serwis w PL to odbiór zegarka gorszego niż zegarek przekazany do serwisu.

Zresztą skąd założenie i z czego wynika, że często/czasami zegarek serwisowy w PL będzie wracał w groszym stanie? Co to znaczy często?

To Twoje doświadczenie czy zasłyszane anegdoty?

Poszukaj, poczytaj chociażby w wątku Omegi, Tudora. 
Wysylka np. takiego Tudora przez AD (Kruk) do Szwajcarii to droga przez mękę i często min. 3 miesiące bez zegarka. 
Twoje pieniądze, Twój wybór, przecież nikt Cię do niczego nie zmusza, zapytałeś, dostałeś kilka informacji.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tommly napisał(-a):

Poszukaj, poczytaj chociażby w wątku Omegi, Tudora. 
Wysylka np. takiego Tudora przez AD (Kruk) do Szwajcarii to droga przez mękę i często min. 3 miesiące bez zegarka. 
Twoje pieniądze, Twój wybór, przecież nikt Cię do niczego nie zmusza, zapytałeś, dostałeś kilka informacji.

OK. Czyli to tylko zasłyszane historie a nie doświadczenie własne. Wszystko jasne. Dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, dawm napisał(-a):

OK. Czyli to tylko zasłyszane historie a nie doświadczenie własne. Wszystko jasne. Dzięki.

Wydaje mi się, że to jest właśnie najlepsza cecha forum - możliwość poznania takich historii od innych użytkowników, a nie bazowanie tylko na własnych doświadczeniach.

 

Mam wrażenie że Tobie zależy wyłącznie na upewnieniu się w słuszności swojej decyzji, że inhousy - samo dobro; ETA - w ogóle nie warto. Nie chcesz poznać argumentów wykraczających poza tę strefę komfortu, a jak je dostajesz, to prezentujesz jakiś dziwny rodzaj wyparcia i ich nie przyjmujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, meinard napisał(-a):

Wydaje mi się, że to jest właśnie najlepsza cecha forum - możliwość poznania takich historii od innych użytkowników, a nie bazowanie tylko na własnych doświadczeniach.

 

Mam wrażenie że Tobie zależy wyłącznie na upewnieniu się w słuszności swojej decyzji, że inhousy - samo dobro; ETA - w ogóle nie warto. Nie chcesz poznać argumentów wykraczających poza tę strefę komfortu, a jak je dostajesz, to prezentujesz jakiś dziwny rodzaj wyparcia i ich nie przyjmujesz.

 

Ja nie napisałem nigdzie, że nie warto w ogóle kupować ETY.

Znam bardzo dobrze argumenty za i przeciw. Mam zegarki z ETA (modyfikacje) i z IN-HOUSE.

Uważam, natomiast, że ETA nie przedstawia wartości jaką niektórzy producenci każą sobie płacić za zegarek w nią wyposażony. Tylko tyle i aż tyle.

Kwestia serwisu jest dla mnie pomijalna w kontekście oczekiwania na niego (czas). 

Ale jeśli słyszę argument, że serwis w PL często oddaje zegarki w gorszej kondycji (argument przeciwko IN-HOUSE) to takie same szanse są w przypadku ETY prawda?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, dawm napisał(-a):

(...)

Uważam, natomiast, że ETA nie przedstawia wartości jaką niektórzy producenci każą sobie płacić za zegarek w nią wyposażony. Tylko tyle i aż tyle.

Ja tylko dodam, że dokładnie to samo można powiedzieć o wielu mechanizmach określanych jako inhouse. Nie przedstawiają one wartości jaką niektórzy producenci każą sobie płacić za zegarek w nie wyposażony. 

A jak ktoś koniecznie chce mieć pod deklem inhouse, to w Seiko zawsze ma... niezależnie, czy zegarek jest za kilka stówek, czy za kilkadziesiąt tysięcy ;).


Małżeństwo i zegarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój, kto bogatemu zabroni, wg mnie szkoda się udzielać.

7 godzin temu, dawm napisał(-a):

OK. Czyli to tylko zasłyszane historie a nie doświadczenie własne. Wszystko jasne. Dzięki.

Mi to w zupełności wystarczy.

Ale, jak to mówią: Polak mądry po szkodzie i lubi się uczyć na swoich błędach :D


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, sviety napisał(-a):

Powrót (3) do klubu ;) 

20240412_180000.jpg

👏 Ty. 

 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, zapytam w tym wątku bo to chyba najlepsze miejsce. Kolega ostatnio mi napisał, że Breitling zakończył produkcję modelu Aerospace , czy to prawda? Na stronie widzę jednak nową wersję z pomarańczowym kolorem tarczy, chyba to nie jest żadna limitka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy wypadły pozostałe ref. z oferty, ale faktycznie tylko pomarańczowa jest dostępna do zamówień. Z opisu wynika, że to specjalnie edition. Nawet jeśli wypadła z oferty to w sklepach pewnie jeszcze znajdziesz .

Gesendet von meinem SM-T875 mit Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 13.04.2024 o 09:24, sviety napisał(-a):

Powrót (3) do klubu ;) 

20240412_180000.jpg

Gratulacje, mam same dobre wspomnienia z Aerospace. Od kogo?


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej, zapytam w tym wątku bo to chyba najlepsze miejsce. Kolega ostatnio mi napisał, że Breitling zakończył produkcję modelu Aerospace , czy to prawda? Na stronie widzę jednak nową wersję z pomarańczowym kolorem tarczy, chyba to nie jest żadna limitka. 

Jeśli masz na myśli B70 Orbiter to jest to właśnie limitka 25 przelotu świata balonem. Ciekawy akcent na deklu - zdobiony jest kawałkiem tegoż balonu.
Jest to całkiem nowa konstrukcja, zatem jest wręcz pewne, iż niebawem pokażą wersje w kolorach „dla ludu” dostępne np. w Apart itp.

3d57b9d2db39417ff50791e227ccac55.png


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, tommly napisał(-a):

Gratulacje, mam same dobre wspomnienia z Aerospace. Od kogo?

Dzięki Tomku, od Joma ...mieli nówkę i szczęśliwie dotarła po jakichś 3 tygodniach.

Edytowane przez sviety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.