Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość ATCmike

Pilot watch fanclub :)

Rekomendowane odpowiedzi

Niniejszym zgłaszam akces do klubu :)

 

Geckota K1 073/300

 

post-88077-0-19236000-1455813365_thumb.jpg

Edytowane przez Thomas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co to za zegarek?

.

Edytowane przez sapek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee... z takim wskazaniem na obrotomierzu to co najwyżej kołowanie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

eee... z takim wskazaniem na obrotomierzu to co najwyżej kołowanie ;)

Proby steru kierunku przed.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fajny artykuł, ale czuję niedosyt, krótki trochę, mało ilustracji traktujących o ewoluowaniu zegarków w czasie.

Edytowane przez Thomas666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artykul lekko slaby. Jak piszecie o odpornosci na pola itp. to tzreba bylo napisac o np. Damasko, jak piszecie o duzych koronkach do obslugi w rekawicach to mozna bylo pokazac Iwc Big pilota itd.

Piszecie o lindbergu a nie pokazujecie jego zegarka


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O, to, to. Kolega mod trafił w sedno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Cytuję:

Możliwość manipulowania urządzeniem


"Na ich zdejmowanie, ze względu na równoczesne operowanie innymi przyrządami, ale przede wszystkim ze względu na panujące w kabinie ekstremalnie niskie temperatury, pilot nie mógł sobie w żadnym wypadku pozwolić. Z tego powodu tradycyjne zegarki typu „Pilot” posiadają powiększoną i często specjalnie ukształtowaną koronkę naciągową. Także ze względu na niską temperaturę, czasomierz nie był noszony pod mankietem kombinezonu, ale był przypinany na jego rękawie.


Znane są nawet przypadki zakładania zegarka na udo nogi, co dodatkowo zapewniało możliwość jego obserwacji bez konieczności ruchów ręki. Z tego powodu zegarki lotników były wyposażane w niestandardowej długości paski."

 

Ten fragment dotyczy chyba B-Uhrów, a nie zegarków pilotów.

To jest niestety częsty również na naszym forum błąd, który moim zdaniem nie wystawia dobrego świadectwa fachowości autorów.

Chętnie zobaczyłbym dowody tego, o czym piszą autorzy - zdjęcia z epoki, artykuły itp.

Chyba, że chodzi o zegarki innych lotników, ale wyraźnie w tekście pojawia się odnośnik do pilotów.

 

Końcowy fragment - czytałem 3 razy, ale nie do końca zrozumiałem jego przesłanie.

Pytanie - na jakie to wymogi odnośnie zegarków lotniczych powołuje się autor? Słyszałem o TeStaFie, ale nie to chyba autor miał na myśli?

 

"W dzisiejszych czasach, zmieniły się warunki pilotażu a co za tym idzie wymagania dla zegarków lotniczych. Zmiany te, dla poszerzenia oferty czasomierzy i zadowolenia wybrednych konsumentów, którzy własne przekonania i wymogi stawiają ponad wieloletnią historię, wykorzystują praktycznie wszystkie firmy, produkując przykładowo zegarki wyposażone w jasne tarcze.

Z tych samych powodów niektóre modele zegarków lotniczych wykonywane są w kopertach z metalu szlachetnego i mogą być w sposób wyjątkowy dekorowane."

 

A, i flayback to się inaczej pisze :)

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Iko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do mnie jedzie coś takiego:

 

6039633351_1_zpsdxqvxlmt.jpeg

 

Co o tym myślicie?

Edytowane przez Testral

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslimy ze samolocik z tarczy i date mogliby sobie darowac


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data, owszem, zbędna i brzydko wchodząca na 3. Ale samolocik jest świetny.

Gorzej, że to tylko 42mm. i może słabo wyglądać, jak na pilota.

Edytowane przez Testral

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data masakruje tarczę tym wcinaniem się na 3. Koronka też mało pilotowa.

 

Skąd jest zdjęcie, bo pasek pęknięty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fotka jeszcze sprzedającego, pasek to najmniejszy problem, rzecz jasna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako miłośnik zegarków nie może mi w kolekcji zabraknąć klasycznego b-uhra, przeglądając oferty producentów, Laco i Stowa najbardziej trafia w mój gust. Zależy mi na firmach z historią,a powyższe spełniają te kryteria.Oczywiście rozmiar 55mm to za dużo dla mnie.Te 40- 42 mm będą w sam raz. Najbardziej podoba mi się z tarczą typu b i tylko takie biorę pod uwagę.

Pierwszy to stowa baumuster-B, drugi to Laco Leipzig. Stowa na eta 2824-2 top, laco na eta 2801.

Przeglądając mase zdjęc wydaje mi się że stowa jest lepiej wykonana.Nie mogę przekonać się do piaskowanej koperty laco.Poza tym werk jest lepiej zdobiony.Stowa używa et w wersji top a laco podstawowych.Nie wiem jak z ich dokładnością.

W tym zestawieniu który z nich jest lepszy?

post-33544-0-97013600-1458230559_thumb.jpg

post-33544-0-41298100-1458230575.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.