Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

[mention]mariusz9a [/mention] Mam teraz jakieś hotelowe wi-fi w Monachium. Ale w biurze (też Monachium) w ciągu dnia też działało w kratkę.

Mamy winowajcę - Niemcy blokują🤣🤣🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mariusz9a, coś faktycznie jest na rzeczy. Korzystam z heyah, która działa oczywiście na sieci t-mobile i w ostatnim czasie jest bardzo słabo. Objawy podobne. O ile forum jako tako jeszcze chodzi, tak ładowanie zdjęć częściej niż rzadziej to jest jakaś porażka. Na stacjonarnym internecie w domu jest wszystko ok. Traceroute zrobiony chwilę temu:

 

--- 24 paź 2024 17:16:47

--- Connection: LTE

Trace to zegarkiclub.pl

1 - 10.9.33.161 (––)
      Loss: 3/3 (100 %)
2 - 10.158.229.6 (––)
      Loss: 3/3 (100 %)
3 - 157.25.255.240 (PL)
      29   34   29   (ms)
      Avg: 30 ms     Loss: 0/3 (0 %)
4 - 80.156.162.170 (DE)
      35   44   45   (ms)
      Avg: 41 ms     Loss: 0/3 (0 %)
5 - 62.154.5.206 (DE)
      nyc-sb6-i.NYC.US.NET.DTAG.DE
      122   120   122   (ms)
      Avg: 121 ms     Loss: 0/3 (0 %)
6 - 80.156.160.213 (DE)
      Loss: 3/3 (100 %)
7 - 216.6.90.14 (US)
      if-ae-0-2.tcore3.njy-newark.as6453.net
      122   126   123   (ms)
      Avg: 123 ms     Loss: 0/3 (0 %)
8 - 66.198.70.2 (US)
      125   124   123   (ms)
      Avg: 124 ms     Loss: 0/3 (0 %)
9 - 162.158.61.117 (US)
      126   121   122   (ms)
      Avg: 123 ms     Loss: 0/3 (0 %)
10 - 188.114.96.3 (NL)
      141   135   127   (ms)
      Avg: 134 ms     Loss: 0/3 (0 %)
Edytowane przez Hoffhoffski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tragedia, strona się dluuuuugo otwiera , albo i wcale, a zdjęcia praktycznie nie ładują. T-Mobile

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też problemy, strona długo się otwiera, zdjecia nie ładują. T-Mobile

Edit- ten wpis umieszczam po raz trzeci, poprzednio się nie udało, cały czas stronę ładowało

IMG_6938.png

Edytowane przez proki1971

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dałem znać adminowi serwera - plus link do tego wątku. 
Czekamy. 


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź od admina:

Cytat

 

Operator T-Mobile od około kwietnia nie realizuje poprawnego routingu do usługi CloudFlare, z której forum korzysta w celu ograniczenia sztucznego ruchu i ochrony przed atakami. Osoby korzystające z łącz T-Mobile mogą więc mieć routing przez serwery CloudFlare w Newark w USA. T-Mobile nie zamieszcza oficjalnego stanowiska na temat przyczyny, osoby których dortyka problem powinny skontaktować się ze swoim operatorem w celu wyjaśnienia problemu.

Więcej informacji na: 

https://forum.rootnode.pl/topic/2546-usługi-firmy-cloudflarecom/?do=findComment&comment=21671
https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=24&t=134330

 

 


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Domyślałem się że to wina Tmobile. Ja już do nich wysyłałem zgłoszenie dużo wcześniej (czerwiec albo lipiec). Oczywiście zamknęli ze jest ok. Prędzej sieć zmienię - nie chce mi się już z nimi kopać. Jest to któryś już problem w ostatnim czasie (w tym roku) i zbywanie klienta. Już raz mnie przepraszali i nawet paczkę podarunkową dostałem na przeprosiny. Ale widzę, że i tak nic się w podejściu nie zmienia 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to, że sprawa jest znacznie bardziej rozległa i nie dotyczy jedynie T-Mobile Polska a całego Deutsche Telekom i powiązanymi z nimi operatorami. Na forum cloudflare można znaleźć wiele wątków odnoszących się do tego problemu, np.:

https://community.cloudflare.com/t/very-long-loading-times-or-page-not-accessible-at-all-with-telekom-germany/652905/

 

Kilka razy przewinęła się sugestia (w powyższym wątku również), że strony korzystające z darmowego planu cloudflare mają routing przez serwer w USA, natomiast plany PRO zostają z routingiem w Europie.

 

Nic dziwnego zatem, że kolega @Perpetuum Mobile również mógł mieć problemy z działaniem forum, korzystając z hotelowego WiFi w Monachium (przy założeniu, że hotelowy internet korzysta z infrastruktury DT).

 

@DawPi, w podanym przeze mnie wyżej wątku wspomniano o pewnym obejściu, dzięki któremu osoby "poszkodowane" (klienci DT i powiązanych operatorów) byłyby przekierowane na stronę z pominięciem proxy cloudflare. Czy w obecnej sytuacji zrobienie takiej reguły byłoby w ogóle zasadne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Hoffhoffski napisał(-a):

@DawPi, w podanym przeze mnie wyżej wątku wspomniano o pewnym obejściu, dzięki któremu osoby "poszkodowane" (klienci DT i powiązanych operatorów) byłyby przekierowane na stronę z pominięciem proxy cloudflare. Czy w obecnej sytuacji zrobienie takiej reguły byłoby w ogóle zasadne?

Cytat

If you’re willing to run your own DNS servers, - you can attempt to make such granularity happen together with a Business plan:

Partial (CNAME) setup · Cloudflare DNS docs

Obawiam się, że tego nie mamy. ;)


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@DawPi, w tym samym poście ale niżej gostek podał niby "prostsze" rozwiązanie z "dynamic redirect" w panelu cloudflare. Zrozumiałem (być może błędnie), że w tym drugim przypadku nie jest już wymagany "business plan".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim!

Po ostatnich dużych zmianach i naprawach chciałbym się upewnić, że forum działa już bez zarzutu dla każdego. Wiem, że były momenty, kiedy problemy z wydajnością i różne błędy mogły dawać się we znaki, ale teraz wszystko powinno być już stabilniejsze.

 

Chciałbym jednak zebrać od Was opinię – czy wszystko działa jak należy? Może są jeszcze jakieś drobne usterki, które zauważacie, albo coś, co przeszkadza w korzystaniu? Dajcie znać, jeśli coś wciąż „doskwiera” – jesteśmy tutaj, żeby to naprawić i zapewnić, że forum działa dla Was jak najlepiej.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, DawPi napisał(-a):

Hej wszystkim!

Po ostatnich dużych zmianach i naprawach chciałbym się upewnić, że forum działa już bez zarzutu dla każdego. Wiem, że były momenty, kiedy problemy z wydajnością i różne błędy mogły dawać się we znaki, ale teraz wszystko powinno być już stabilniejsze.

 

Chciałbym jednak zebrać od Was opinię – czy wszystko działa jak należy? Może są jeszcze jakieś drobne usterki, które zauważacie, albo coś, co przeszkadza w korzystaniu? Dajcie znać, jeśli coś wciąż „doskwiera” – jesteśmy tutaj, żeby to naprawić i zapewnić, że forum działa dla Was jak najlepiej.

U mnie wszystko działa elegancko, żadnych problemów. 

 

Ale jeśli miałbym na coś zwrócić uwagę, to na tę nieco niezgrabną informację na dole strony głównej: "Najwięcej użytkowników jednocześnie online w ciągu 24 godzin wyniosło 1097, ostatnio osiągnięto to 23 Października.". Można by to jakoś poprawniej i zgrabniej ująć? Np.: Najwięcej użytkowników online w okresie 24h: 1097 (23 października).

Edytowane przez Jogi

Żyć to znaczy ryzykować. W przeciwnym razie, jesteś wyłącznie bierną bryłą przypadkowo zebranych molekuł, niesioną prądem Wszechświata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Jogi napisał(-a):

Ale jeśli miałbym na coś zwrócić uwagę, to na tę nieco niezgrabną informację na dole strony głównej: "Najwięcej użytkowników jednocześnie online w ciągu 24 godzin wyniosło 1097, ostatnio osiągnięto to 23 Października.". Można by to jakoś poprawniej i zgrabniej ująć? Np.: Najwięcej użytkowników online w okresie 24h: 1097 (23 października).

Mówisz masz.


intermedia - profesjonalne rozwiązania Invision Power Board

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To która wersja jest właściwa? W drugim wersie chodzi pewnie o max ilość w ciągu 24h z miesiąca. Tak się przynajmniej domyślam. 🤔

 

1077 Użytkowników było online w ciągu ostatnich 24 godzin.
Najwięcej użytkowników online w okresie 24h: 1097 (23 Października).

 

 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, mario1971 napisał(-a):

To która wersja jest właściwa? W drugim wersie chodzi pewnie o max ilość w ciągu 24h z miesiąca. Tak się przynajmniej domyślam. 🤔

 

1077 Użytkowników było online w ciągu ostatnich 24 godzin.
Najwięcej użytkowników online w okresie 24h: 1097 (23 Października).

 

 

W drugim wersie chodzi o pokazanie ilu najwięcej użytkowników było zalogowanych na dobę i w nawiasie informacja kiedy to było.

 

Edytowane przez Jogi

Żyć to znaczy ryzykować. W przeciwnym razie, jesteś wyłącznie bierną bryłą przypadkowo zebranych molekuł, niesioną prądem Wszechświata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, DawPi napisał(-a):

Hej wszystkim!

Po ostatnich dużych zmianach i naprawach chciałbym się upewnić, że forum działa już bez zarzutu dla każdego. Wiem, że były momenty, kiedy problemy z wydajnością i różne błędy mogły dawać się we znaki, ale teraz wszystko powinno być już stabilniejsze.

 

Chciałbym jednak zebrać od Was opinię – czy wszystko działa jak należy? Może są jeszcze jakieś drobne usterki, które zauważacie, albo coś, co przeszkadza w korzystaniu? Dajcie znać, jeśli coś wciąż „doskwiera” – jesteśmy tutaj, żeby to naprawić i zapewnić, że forum działa dla Was jak najlepiej.

 Jest OK, u mnie wróciło do normy 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej wszystkim!
Po ostatnich dużych zmianach i naprawach chciałbym się upewnić, że forum działa już bez zarzutu dla każdego. Wiem, że były momenty, kiedy problemy z wydajnością i różne błędy mogły dawać się we znaki, ale teraz wszystko powinno być już stabilniejsze.
 
Chciałbym jednak zebrać od Was opinię – czy wszystko działa jak należy? Może są jeszcze jakieś drobne usterki, które zauważacie, albo coś, co przeszkadza w korzystaniu? Dajcie znać, jeśli coś wciąż „doskwiera” – jesteśmy tutaj, żeby to naprawić i zapewnić, że forum działa dla Was jak najlepiej.

Robiliście coś z TT? Bo jakby się coś ruszyło.

I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kilku godzin bardzo powoli (lub wcale) ładują się zdjęcia z forumowego hostingu.


Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, DawPi napisał(-a):

Dziś też?

 

Nie, koło 23 się uspokoiło.


Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.10.2024 o 06:37, DawPi napisał(-a):

Dajcie znać, jeśli coś wciąż „doskwiera” – jesteśmy tutaj, żeby to naprawić i zapewnić, że forum działa dla Was jak najlepiej.

 

Dzięki za porządną robotę Dawid, ja też zdaje się padłem "ofiarą T-Mobile". Dopiero teraz trafiłem na ten wątek, wszystko już działa u mnie jak należy, a wcześniej była katastrofa przez wiele tygodni. Skokowo ładowanych grafik nie pamiętałem już od lat 90-tych 😂 Wróciły wspomnienia!

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.