Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

zobacz sobie takiego:

https://2018.cube.pl/2018/rowery/road/road-cyclocross/cross-race/cube-cross-race-pro-greynred-2018/

 

wchodzą opony 42 mm

 

i można go kupić za 5120 pln

https://skiteam.pl/rowery/9789-rower-cube-188200-cross-race-pro.html

Edytowane przez john.doe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błyskawiczny - Marin Gestalt X11 2019 ? Rondo Ruut ? Orbea Terra z ramą alu ?

Edytowane przez ecipeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

To co tak szumnie klasyfikują jako gravel idealnie się wpisuje w moje potrzeby. Tak przynajmniej mi się wydaje. Wygodna pozycja ale mimo wszystko baranek. Opony 35-38, tak żebym mógł wycisnąć więcej na szosie ale nie walczył o życie na miejskiej ścieżce rowerowej i leśnej.

 

No wydaje, bo endurance ( czyli szosa po nowemu, tak Pro Tour jechany jest na endurance prócz oczywiście czasówek) to są kanapy w porównaniu z typowymi zwartymi agresywnymi ramami szosowymi. Szybkie opony CX nawet 33 spokojnie zdadzą tu egzamin, tylko trzeba już będzie generować trochę więcej  w porónaniu z szosowymi, którymi spokojnie przejadę po szutrze, a to może mieć znaczenie dla niewytrenowanej osoby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Diverge E5 Elite i jest super na asfalcie jak i na single tracku.

Ten Sport będzie tylko lepszy.

 

Ten sport dałem trochę na wyrost. Bardziej bym się skłaniał ku dverge e5 comp. Nawet kolorystycznie mi się podoba model na 2019.

 

Znalazłem jeszcze taką alternatywę. Też mam dilera i serwis na miejscu. Jest sporo dobrych opinii. Nie pasuje mi tylko korba.

 

http://www.fujibikes.com/usa/bikes/road/adventure-and-touring/jari/jari-1-3

 

EDYCJA:

Wersja 2018 tu mam rozbieżne informacje. Albo 46/30 albo 48/32. Ta druga mi pasuje.

wersja 2019 sram

Edytowane przez Błyskawiczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam aluminiową Emondę na 105. Każdy rower będzie lekko przepłacony, ale ten model ma najlepiej wyważone rozsądek/emocje.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co teraz taki pociąg do tych graveli, to ja nie wiem :)

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najmniejszego sensu by to u mnie nie miało .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najmniejszego sensu by to u mnie nie miało .

Gt na sprzedaz szosa na sprzedaz .... I wtedy tylko gravel :):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W terenie bym sobie nie mógł na tyle pozwolić co na GT .

Co do szosy, to pewnie wiele wolniej by nie było . Pod warunkiem napędu 2na x .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłem sobie na tą Orbee. Zielona bardzo ładna. Wiem, że kolorem i wyglądem się nie jeździ ale dla mnie ten aspekt jest również istotny. Musi mi się rower podobać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic... Do wiosny jeszcze trochę czasu. Czytam, szukam, porównuje te geometrie ale nic mądrzejszy nie jestem. Tym gravelem scotta miałem okazję pojeździć dlatego wrzuciłem go do porównania. Jakoś zachwytu nie poczułem. Na pewno nie jak za tą cenę. Do lasu mam już 29". Ciągnie mnie na szosę ale nie chcę typowej szosówki. To co tak szumnie klasyfikują jako gravel idealnie się wpisuje w moje potrzeby. Tak przynajmniej mi się wydaje. Wygodna pozycja ale mimo wszystko baranek. Opony 35-38, tak żebym mógł wycisnąć więcej na szosie ale nie walczył o życie na miejskiej ścieżce rowerowej i leśnej. Właściwie to żeby rama wytrzymała. Nie muszę mieć ultegry, sramów i innych dupereli. W miarę dobre tarczówki, widelec carbonowy, sztywne ośki mile widziane, linki prowadzone wewnątrz ramy. I tyle albo aż tyle.

Te BTwiny oglądałem i są interesujące ale jakoś mnie odpychają.

 

Ps. Uparłem się na te ośki bo mam w fullu. Bardzo mi to odpowiada. Często zdarza mi się zabierać rower w Polskę autem.

 

Przepraszam za przynudzanie i z góry dzięki za wszystkie opinie.

Przecież Ty już jasno wiesz czego potrzebujesz - gravela.

Teraz tylko szukasz usprawiedliwienia zakupu a następnie tego, że

Po zakupie nie będzie efektu wow!

 

d*pa po sezonie przyzwyczai się o rozterkach z wydaną kasą zdążysz zapomnieć i tak se będziesz jeździł dojrzewając do jednej z dwóch myśli:

 

- to był strzał w 10 i rower należy zostawić na długie lata

- trzeba sprzedać tą życiową porażkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że chcę gravela już wiem :-). Bardziej rozchodzi się o to drugie czyli finalny komentarz. Gravel gravelowi nie równy jak widać. Cały ambaras w tym żeby wybrać odpowiedni model i nie utopić za dużo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa blaty w orbeii. Fajny kolorek .

Fajniejsza @ecipeci niż twoja .

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajniejsza @ecipeci niż twoja .

 

całe szczęście że mam całkowicie odmienne zdanie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kręcone było :)

 

oraz old school pełną gębą w wydaniu Basków :) ( Pan pierwszy z lewej - mój faworyt ;) )

 

Błyskawiczny - co do Orbei to konkretnie ten model fajny :

 

https://www.orbea.com/pl-pl/rowery/szosowe/terra/cat/terra-h30-d-19

 

Właśnie dokładnie ten oglądałem. Trochę tylko egzotyczny. Nikłe szanse na to  zeby się przysiąść. O próbnej jeździe pewnie mogę zapomnieć. Plus, że drugiego takiego nie spotkam. 50% rowerów w moim mieście to Btwiny. Scotta, gianta, treka, specjala, fuji i krossa mam na miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do gravela - dzisiaj był plan na asfalty i zrobienie nieco km ale w ostatniej chwili zgadałem się z kumplem i wyszła jazda po drogach przeoranych przy wycince drzew w lesie

IMG_20181101_131202%20-2.jpgIMG_20181101_125343.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na tych wertepach kumpel dawał mi fory ale ogólnie za każdym przejazdem jestem szybszy  :lol: przynajmniej na wprost bo w winklach jakoś nie mam ochoty szarżować. na asfalcie wiadomo  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cieszy cieszy, irytuje trochę też  :P  tylko nie wiem jeszcze czy słychać pressfita czy iso-speed ale coś strzela 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest nawet zabawne że kupuje się rower w cenie 10 letniego samochodu z Niemiec i w nowym rowerze strzela już przed upływem 200km a w tym samochodzie często nic nie strzeli jeszcze przez kolejne 20000km...

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.