Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Malowanie pode mnie (Lakers), reszta... nie wiem. Ale egzo ma rację, że wizualnie tak sobie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kawał sprzętu Powiedz coś o nim.

Dziękuję :) Grand Canyon SLX 5.9, najniższy model karbonowy Canyona sprzed 3 lat (osprzęt XT/SLX, amor Reba, zdjęcie sprzed modyfikacji, teraz ma inne koła i 1-rzędową korbę, po modyfikacji waży ok. 11kg). Ścigam się na nim w maratonach mtb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie chciało mi się złazić z roweru żeby mu fotę zrobić ale jutro może będzie okazja  :P

 

A te Endurance dość powyciągane. Ja mam 183cm wzrostu i w canyonie pewnie brałbym M bo L byłoby za długie. W scocie L (56). Sam jeżdżę na ramie 58 w Treku.

co do wyboru - brałbym tego, który bardziej się podoba. Osprzęt ten sam - poza kołami ale tutaj wiedzy nie mam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Scott ze względu na możliwość przymiarki i serwisu na mcu (mówię jako posiadacz roweru Canyona) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Canyon moze byc w szybszym kolorze :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja może podrzucę drugą parkę do porównania. Bardzo ciekaw jestem jak wypadnie. Serwisy są oba na miejscu :-).

 

https://www.scott.pl/produkt/823/5018/Rower-Addict-Gravel-30/

 

vs

 

https://www.specialized.com/pl/pl/mens-diverge-sport/p/154625?color=227304-154625

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie żaden.

W tej cenie mam sprzęt na Ultegrze na kołach które zap..ją.

Ultra920CF jest pornomocni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dużo tych rowerów, stąd kłopot. Mocno bije się z myślami czy w ogóle jest sens iść w carbonową ramę ale gdybym rzucił niższy model scotta na alu vs diverge e5 comp to scotta dyskwalifikuje brak sztywnych osi w tej kasie.

 

EDIT:

Może jeszcze inaczej... Co w okolicach 7-8k jest warte kupna? 105 mi starczy, sztywne ośki muszą być. Fajnie gdyby piasty były na łożyskach maszynowych ale nie wiem czy osiągalne w tym budżecie.

Edytowane przez Błyskawiczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam Cię, że ten gravel Scotta, który wrzuciłeś, z wyścigową geometrią, nie będzie bardziej uniwersalny od tych szos endurance, do których też wchodzą opony 32-35.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za dużo tych rowerów, stąd kłopot. Mocno bije się z myślami czy w ogóle jest sens iść w carbonową ramę ale gdybym rzucił niższy model scotta na alu vs diverge e5 comp to scotta dyskwalifikuje brak sztywnych osi w tej kasie.

 

EDIT:

Może jeszcze inaczej... Co w okolicach 7-8k jest warte kupna? 105 mi starczy, sztywne ośki muszą być. Fajnie gdyby piasty były na łożyskach maszynowych ale nie wiem czy osiągalne w tym budżecie.

Mnie starcza dobre alu, samozamykacze i konkretne koła, reszta jest dla mnie małoistotna.

Uniwersalny -  trekking. Gravel to taki powiedzmy trekking z barankiem za którego się płaci bo... nowe wow!

Endurance - "szosa po nowemu" jak przyjmie przełaje to może być jako uniwersałka.

Sztywne osie - Są ramy i ramy, jak haki sa rozjechane, to z traczówkami na samozamykaczach mogą być jaja i to tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nic... Do wiosny jeszcze trochę czasu. Czytam, szukam, porównuje te geometrie ale nic mądrzejszy nie jestem. Tym gravelem scotta miałem okazję pojeździć dlatego wrzuciłem go do porównania. Jakoś zachwytu nie poczułem. Na pewno nie jak za tą cenę. Do lasu mam już 29". Ciągnie mnie na szosę ale nie chcę typowej szosówki. To co tak szumnie klasyfikują jako gravel idealnie się wpisuje w moje potrzeby. Tak przynajmniej mi się wydaje. Wygodna pozycja ale mimo wszystko baranek. Opony 35-38, tak żebym mógł wycisnąć więcej na szosie ale nie walczył o życie na miejskiej ścieżce rowerowej i leśnej. Właściwie to żeby rama wytrzymała. Nie muszę mieć ultegry, sramów i innych dupereli. W miarę dobre tarczówki, widelec carbonowy, sztywne ośki mile widziane, linki prowadzone wewnątrz ramy. I tyle albo aż tyle.

Te BTwiny oglądałem i są interesujące ale jakoś mnie odpychają.

 

Ps. Uparłem się na te ośki bo mam w fullu. Bardzo mi to odpowiada. Często zdarza mi się zabierać rower w Polskę autem.

 

Przepraszam za przynudzanie i z góry dzięki za wszystkie opinie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.