Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

To nie sa moje subiektywne opinie - dokładnie takie same informacje znajdziesz w katalogach firm produkujących różne rowery, a nie tylko górale i szosowce, które w cenie do 2 tyś. to się co najwyżej nadają do gablotki, bo ani w tym w miasto ani w teren.

Z mojej strony EOT, bo nie mam zamiaru odpowiadać na chamskie zaczepki okraszone butą. Polecanie komuś czegoś o geometrii MTB w miasto i lekki teren to jak polecanie G-Shocka do smokingu lub repliki Rolexa z najtańszym w pełni plastikowym werkiem seiko..wiocha.

 Przyznaje że trzeba mieć odwagę  aby publikować tego typu  wyczytane tu teorie. Pomijając już wygodę na maratonach jak i  same prędkości to ciekaw jestem tylko na czym przejechałem od maja 4k km skoro mój rower stoi w gablotce? Idę zobaczyć czy on jeszcze tam stoi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

83s3.jpg

 

 

Takim pomykam, niestety nie mam zdjęcia rzeczywistego, jedyna różnica to szary kolor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ma swoje zalety i wady. 29 cali nie jest lepsze od 26 i odwrotnie. To zależy od indywidualnych preferencji, jeżeli ktoś jeździ w terenie na ostro to lepszy będzie rower na 26 a jak ktoś przemierza np. tylko leśne ścieżki to lepszym wyborem będzie 29cali. Do tego dochodzą inne czynniki, więc najlepiej potestować przed zakupem. I tak jest prawie z każdym wyborem, bo to co dla jednego jest wadą dla drugiego może być zaletą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to jeszcze stare zdjęcie mojego maestro

UCeg0Q8.jpg?1


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Orient Star, Oris, Phoibos, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

83s3.jpg

 

 

Takim pomykam, niestety nie mam zdjęcia rzeczywistego, jedyna różnica to szary kolor.

Ostatnio kupiłęm rame cromo na złomie ze starego Hirozona . Amor w tym  nie jest jeszcze rozkraczony a i suport w dobrym stanie. zadowolony złożyłem z tego  zabijake do lasu. Ku mojemu zdziwieniu geometria jest jak na mnie elegancka tej ramki  a i zapiernicza  to na szerokich laczkach  po asfalcie jak szalone. Jedyne  powyżej 35km/h na twardym nogi mają młynek.

Wszystko ma swoje zalety i wady. 29 cali nie jest lepsze od 26 i odwrotnie. To zależy od indywidualnych preferencji, jeżeli ktoś jeździ w terenie na ostro to lepszy będzie rower na 26 a jak ktoś przemierza np. tylko leśne ścieżki to lepszym wyborem będzie 29cali. Do tego dochodzą inne czynniki, więc najlepiej potestować przed zakupem. I tak jest prawie z każdym wyborem, bo to co dla jednego jest wadą dla drugiego może być zaletą.

Jest dokładnie tak jak piszesz. Na ostro wybrałbym 26, bo się IMO lepiej zbiera , zaś na relax  po ubitym 29.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem tego typu dylematy najlepiej rozwiązuje cross  28 ( w większości przypadków ) .

Edytowane przez LMed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KTM 29"

9ee0.jpg


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i-giant-rincon-2011.jpg

Czas powoli schować do piwnicy bo już chyba w roku nie pojeżdżę.


ile by nie było to i tak jest za mało...
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zimna się nie boję, co jednoznacznie oznacza że  zamierzam dalej jeździć ile wlezie.  Rower na zimę przygotowany jest:

 

rower.JPG

 

Jedyne zaplotę mu koła na większe obręcze  co pociągnie za sobą  zmianę laczków. Do pierwszych śniegów równolegle ujeżdżane będą szosówki tak i na dystans jak i na czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jeździec wie czego chce to nie ma dylematów.

Problemem jest to, ze 90% rowerzystow nie wie czego chce;) a zakladajac, ze nie planuja nie wiadomo jakiej wyrypy i jazdy po bike parkach to 29er jest lepszym wyborem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest to, ze 90% rowerzystow nie wie czego chce;) a zakladajac, ze nie planuja nie wiadomo jakiej wyrypy i jazdy po bike parkach to 29er jest lepszym wyborem...

Problemów jest więcej ;) Choćby brak specjalistycznych sklepów, a jeśli już nawet są to nie udostępniają rowerów do testów (bo się zbrudzą, bo coś tam, bla bla bla).

Rowerzysta który zaczyna przygodę nie dowie się z BikeBoardu (z całym szacunkiem) jaki rower powinien kupić. 

Co do bikeparków to zależy. Znam np kilka single tracków w Czechach na których osobiście bałbym się jeździć z kierownicą szerszą niż 600-620 mm.

Oczywiście nie jestem wrogiem 29erów ale nie jest to rozwiązanie idealne.


Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest w PL kilku fajnych dystrybutorow;)... ale raczej marek hmm egzotycznych;), mozna sie z nimi umowic nawet na jazde testowa w gorach, a nie tylko na parkingu. Niestety sklepy stacjonarne kuleja pod tym wzgledem:( na "zachodzie" w co drugim sklepie stoi kilka rowerow, ktore mozna za drobna oplata wziac na jazde testowa...

 

Magazynu Bikeboard nie komentuje.

 

Chyba mam inne wyobrazenie o bike parkach niz Ty... dla mnie bike park to miejsce, gdzie(z reguly) jest wyciag;)

 

Nie jestem ani wrogiem, ani fanatykiem 29erow... posiadm rowery z kolami 26 i 29, ale do mniej ekstremalnego rowerowania 29er sprawdza sie lepiej, chociazby ze wzgledu na wiekszy komfort i lepsza przyczepnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cube Attention 2011 - sezon rozpoczęty :D

 

post-60176-0-28934000-1391959846_thumb.jpg

Edytowane przez qniczynka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne maszynki tu pokazujecie... :) Ja mam raczej zwyklaka tj. TREK'a 4300. Marzy mi się np. Kona Stinky, ale budżetu brak :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój dawny rower(gimnazjum): 

2nges9g.jpg

 

Pomysł na Single speed'a okazał się ostatecznie idiotyczny, bo choć nie było problemów z łańcuchem, to prawie wszędzie(lokalne tereny o zmiennej wysokości - w rodzinnym mieście jest trasa MTB - Czarnków) musiałem go podprowadzać, co z czasem zaczynało mnie wk*rwiać. 

Brak kasy na konkretne wyjazdy w góry i dalszą rozbudowę, zmusiły mnie do sprzedaży.

Wiem, wiem, siodło za 40zł, a sztyca za 300zł, młody byłem, głupi, szkoda słów :P

Co ciekawe firma Banshee gwarantowała 10lat "niezniszczalności", jednak ramy do lekkich nie należały/należą.

 

Teraz chętnie nieraz pośmigałbym na jakimś Karpielu albo Santa Cruzie. 

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jaaaa... do czego mial slyzyc ten rower, jesli mozna spytac?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rama przeznaczona jest do dirt'u, ewentualnie freeride, widelec do downhill'u, single speed nadaje się wyłącznie do dirt'u(po przekroczeniu 7000zł w inwestycji skończyła mi się kasa - byłem w gimnazjum, jak już pisałem, więc nie miałem więcej kasy na dobry napęd + dobry napinacz, bo to kolejny 1000zł, a ojciec postanowił, skoro uparłem się, że złoże go bez jego pomocy, to muszę się nauczyć konsekwencji w inwestowaniu swoich pieniędzy).

Mieliśmy trochę hopek porobionych w terenie, a dwa że jest trasa i teren przeznaczony do zawodowego MTB w okolicy + niewielka zarośnięta trawą skoczna narciarska u mnie w mieście, więc generalnie, prócz single speed'a wszystko jest w porządku, przy założeniu że miał służyć do dirtu i lekkiego downhill'u.

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.