Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

W poniedziałek zamówiłem, dziś już jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio dokonało żywota moje siodełko. W ciągu paru tygodni popękało w kilku miejscach...

Natrafiłem na dosyć ciekawą stronę ze skórzanymi w całkiem niezłych cenach.

Mają też inne popierdółki ze skóry i nie tylko rowerowe. Jakby co, polecam. W ciągu 2 dni zakup otrzymałem.

Na pierwszy rzut oka jakość przyzwoita.

 

https://www.gusti-leder.pl/rower/rower/siodelka/?p=2

Edytowane przez Kuklik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, satanic napisał(-a):

W poniedziałek zamówiłem, dziś już jest.

przez stronę pl czy de ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, arturlep napisał(-a):

przez stronę pl czy de ?

Przez pl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i stało się, zdycham na każdym podjeździe... Nowy rower (cały) wraz z fragmentem żony.

 

514293326_Zrzutekranu2023-06-16o20_02_16.thumb.png.c9f4b3223adcc3f32eca59fdc51ad218.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mała ustawka z kumplem z podstawówki 😜

IMG_20230618_161400.jpg

IMG_20230618_163106.jpg

IMG_20230618_162951.jpg

IMG_20230618_125640.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj Śląsk i Małopolska, piękna trasa.

IMG20230618113029.jpg

IMG20230618130358.jpg

IMG20230618133621.jpg

IMG20230618163422.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

I fajne ciuchy, jak widzę 😉

Dzięki.

Ciężka rozmiarowo sprawa, na szczęście odwiedziłem biuro-fabrykę  i udało się coś tam dobrać 😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 WAŻNE PRZECZYTAJ!

 W dniu 1.06.2023 o 10:51, Eugeniusz Szwed napisał(-a):

 Kwiecień był rekordowy - przypominam - ponad 5 tys zł z Waszych wpłat ! 🙂    W maju już tak pięknie nie było - z wpłat uzbierało się tylko 1,5 tys zł czyli około 30 % tego co w kwietniu. 

 

Zobaczymy co przyniesie czerwiec 😜

 

Razem użytkujemy - razem utrzymujemy !

"bo nasze forum na to zasługuje"

 

 

Nasze wpłaty w czerwcu 2023r. 

 

100,00 zł - to moja wpłata na dobry początek 

 

105,00 zł 

220,00 zł

230,00 zł

280,00 zł

290,00 zł

475,00 zł

595,00 zł

 

(stan na  19 - 06 - 2023r.)

 

/ w kwietniu z wpłat wpłynęło ponad 5 tys zł ! W maju tylko 1,45 tys zł /   

 

:) Bardzo, proszę o wpłaty :)

( to już prawie koniec miesiąca, dlatego jeszcze bardziej proszę o wpłaty )

 

 

Stowarzyszenie KMZiZ

00-427 Warszawa

ul. Dmochowskiego 4/2

 

Santander Bank Polska S.A.

Nr rachunku:   61 1090 1870 0000 0001 1236  5368

z dopiskiem:  na KMZiZ co miesiąc  lub darowizna na klub

 

22 godziny temu, Eugeniusz Szwed napisał(-a):

Na naszym forum wszyscy dobrze się "bawią", ale jeśli miesiąc w miesiąc nie będzie od Was, wpłat na poziomie kwietnia, to zabawa się niestety skończy.  Jak wiecie ostatni weekend to Lublin i dwudniowa konferencja /spotkanie w Lublinie w LCK. Impreza wielowymiarowa z wykładami i spotkaniami z bardzo ciekawymi ludźmi. Ja byłem w środku tego wydarzenia więc moja ocena nie jest obiektywna, ale na bazie tego co widziałem i czego doświadczyłem,  wiem że niewiele się zmieniło - jest bardzo mała grupa klubowiczów którzy chcą coś zrobić  i ogromna rzesza tych którzy chętnie korzystają z pracy i wysiłku innych. Jednak, to nie będzie trwało wieki, bo w końcu komuś się znudzi bezinteresowne działanie na rzecz ogółu. 

 

Razem użytkujemy - razem utrzymujemy !

Wrzucam ponownie tam gdzie poczytność tematu jest spora.

Większość zapewne zagląda do tego "niezwykle ciekawego" wątku o wpłatach rzadko lub w ogóle.

Przepraszam za spam, ale to wyższa konieczność.

Kwiecień był rekordowy, nie sądzę abyśmy go przebili, ale starajmy się zbliżyć. Każda wpłata na wagę złota.

Pozdrawiam

Łukasz


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu ktoś "to" ogarnął pod rower MTB (motocykle, skutery miały takie rozwiązania od lat). To może być przełom w historii eMTB, duzi gracze jak Shimano, Bosch, Yamaha będą musieli pracować nad czymś podobnym. Sama wizja braku serwisowania i wymiany komponentów (łańcuch, kaseta, przerzutka) sprawi, że wielu ludzi się tym zainteresuje. Pytemie, jak bardzo odjechana będzie cena (przynajmniej dopóki nie ma żadnej konkurencji) 😉

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Keniutek napisał(-a):

W końcu ktoś "to" ogarnął pod rower MTB (motocykle, skutery miały takie rozwiązania od lat). To może być przełom w historii eMTB, duzi gracze jak Shimano, Bosch, Yamaha będą musieli pracować nad czymś podobnym. Sama wizja braku serwisowania i wymiany komponentów (łańcuch, kaseta, przerzutka) sprawi, że wielu ludzi się tym zainteresuje. Pytemie, jak bardzo odjechana będzie cena (przynajmniej dopóki nie ma żadnej konkurencji) 😉

 

 

Jak to jest z tymi centralnymi silnikami, jeśli chodzi o standard mocowania do ramy? Wydaje mi się , że każde rozwiązanie np. centralny od Bosch czy Shimano, więc również i pinion wymaga specjalnej konstrukcji ramy. Producent będzie musiał postawić na konkretne rozwiązanie juz na etapie konstrukcji i wyboru dostawcy komponentów. 

Jeśli się mylę wyprowadź mnie z błędu. 

 

Jaki jest rynek na e-mtb za +30 kpln, bo pinion się przecież ceni? 

 

Rozwiązanie piniona, bez silnika, znane od lat, jest niszowe i taki sam los wróżę nowej e-przekładni. Ludzie się jakoś tym nie zainteresowali - brakiem łańcucha i serwisu ;)

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z mocowaniem do ramy jest jak mówisz (... chyba). Co do tego czy takie rozwiązanie się przyjmie, myślę że tym razem, tak. Brose ma już swój odpowiednik, Okawa także. Yamaha i Bosch są na ostatniej prostej. eMTB zabija kasetę i łańcuch, także w dłuższej perspektywie, kasa się zwróci. 
Odnośnie sprzedaży droższych elektryków, schodzą jak świeże bułki z piekarni (przynajmniej u mnie w salonach Treka i Speca).

Edycja: właśnie trwają targi Eurobike. Recenzenci i eksperci są (przynajmniej narazie) pod wielkim wrażeniem MGU Piniona.

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprzedają się ale jak długo? Pandemia wybiła rynek rowerowy w kosmos ale shimano już rok temu oficjalnie stwierdziło, że krzywa sprzedaży sią wypłaszcza, rynek zaczął się nasycać. Dzisiaj żyjemy w czasie pandemiczno-wojennego kryzysu. Janek z "Dirt it more" jakiś czas temu nagrał materiał o tym, że fabryki w chinach właśnie się zwijają bo magazyny pełne i nie mają po co produkować. Elektryk 2 lata temu kosztował worek pieniędzy ale ludzie brali rower w kredo bo wszystko się kręciło. Dzisiaj za taki sam rower trzeba dorzucić drugi worek pieniędzy a że wszystko dookoła jest drogie jak nie powiem co - rower schodzi na drugi plan bo to nie towar pierwszej potrzeby. W USA czy Szwajcarii - ok, przejdzie ale u nas najpierw trzeba przeliczyć z dolara/euro na złotówkę i dla wielu ludzi za cenę kasety XX Eagle można kupić cały rower. Z drugiej strony - najbogatsi dalej mają hajs bo kto inny kupuje Madonkę skonfigurowaną na  140k zł - i do nich trafi napęd piniona. Ale żeby zobaczyć go w rowerze za 20k - słabo to widzę. Nie śledzę teraz cen ale jakiś czas temu rzuciłem okiem na "mojego" Fuela Ex - odkąd ja kupiłem swojego minęło 5 lat i doszło 80% do ceny. A silnika dalej nie ma. Rama dalej alu. Napęd i zawias to dalej dobra średnia półka a nie top. Myślę, że ten napęd jeśli trafi do wielkich graczy to pewnie wyląduje w półce cenowej topowych wersji wyposażenia. W takim treku - nie tak daleko do 100kzł. Cena serwisu - zwykły zjadacz chleba i niedzielny wycieczkowiec nie zabija napędu w ciągu 2 wycieczek - co za tym idzie nie wymienia napędu kilka razy w roku. Jak sobie policzy teoretyczną amortyzację tego napędu to pewnie wyjdzie że pinion zwróci się po pół miliona km ;) a z ludźmi zakręconymi na bardziej ambitnym jeżdżeniu - cały czas chyba są 2 obozy - tych co lubią elektryki i tych co na nie plują bo masa itd. Ja dla mnie to technologiczne małe dzieło sztuki ale wątpię żeby zawojowali świat i nagle każdy przesiadł się na skrzynię biegów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, trollu napisał(-a):

sprzedają się ale jak długo? Pandemia wybiła rynek rowerowy w kosmos ale shimano już rok temu oficjalnie stwierdziło, że krzywa sprzedaży sią wypłaszcza, rynek zaczął się nasycać. Dzisiaj żyjemy w czasie pandemiczno-wojennego kryzysu. Janek z "Dirt it more" jakiś czas temu nagrał materiał o tym, że fabryki w chinach właśnie się zwijają bo magazyny pełne i nie mają po co produkować. Elektryk 2 lata temu kosztował worek pieniędzy ale ludzie brali rower w kredo bo wszystko się kręciło. Dzisiaj za taki sam rower trzeba dorzucić drugi worek pieniędzy a że wszystko dookoła jest drogie jak nie powiem co - rower schodzi na drugi plan bo to nie towar pierwszej potrzeby. W USA czy Szwajcarii - ok, przejdzie ale u nas najpierw trzeba przeliczyć z dolara/euro na złotówkę i dla wielu ludzi za cenę kasety XX Eagle można kupić cały rower. Z drugiej strony - najbogatsi dalej mają hajs bo kto inny kupuje Madonkę skonfigurowaną na  140k zł - i do nich trafi napęd piniona. Ale żeby zobaczyć go w rowerze za 20k - słabo to widzę. Nie śledzę teraz cen ale jakiś czas temu rzuciłem okiem na "mojego" Fuela Ex - odkąd ja kupiłem swojego minęło 5 lat i doszło 80% do ceny. A silnika dalej nie ma. Rama dalej alu. Napęd i zawias to dalej dobra średnia półka a nie top. Myślę, że ten napęd jeśli trafi do wielkich graczy to pewnie wyląduje w półce cenowej topowych wersji wyposażenia. W takim treku - nie tak daleko do 100kzł. Cena serwisu - zwykły zjadacz chleba i niedzielny wycieczkowiec nie zabija napędu w ciągu 2 wycieczek - co za tym idzie nie wymienia napędu kilka razy w roku. Jak sobie policzy teoretyczną amortyzację tego napędu to pewnie wyjdzie że pinion zwróci się po pół miliona km ;) a z ludźmi zakręconymi na bardziej ambitnym jeżdżeniu - cały czas chyba są 2 obozy - tych co lubią elektryki i tych co na nie plują bo masa itd. Ja dla mnie to technologiczne małe dzieło sztuki ale wątpię żeby zawojowali świat i nagle każdy przesiadł się na skrzynię biegów

Mam nadzieję, że już się osrali. Przeszacowali z cenami, nie zbadali maksymalnego poziomu nasycenia runku, który chyba osiąg pułap. Co teraz ? Postarzanie? To już zrobili drastycznie skracając żywotność elementów kilka lat temu. Można bardziej ? Rowerzysty na zagrożenie dla życia nie mogą narazić. Gwarancję 2-5 lat też powinien wytrzymać. Jak Kowalki wyda 40k, raz się przejedzie to drugi raz nie kupi nawet jak będzie mu się kasa wylewać. I co teraz ? Pozostaje kombinowanie przy elektrykach, aż po 10 latach stanieją jak wszystko. Ktoś pamięta jeszcze cenę notebooka 486 w połowie lat 90 ?

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak wprowadzali korby HAMMERSCHMIDT to też miala być rewolucja a kto teraz pamieta ten wynalazek :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prognozują, że w takich Stanach (myślę, że dla większości dużych graczy jest to główny rynek zbytu, plus bogata część Europy), rynek ebików wyprzedzi rowery tradycyjne już w 2027. Czy się to nam podoba czy nie, elektryki zostaną z nami na stałe. Mało tego, przyjdzie czas, że zwykłe rowery to będą do kupienia w Makro, Auchan i ewentualnie Decathlonie.

Co do cen to odpłynęli już dawnoooo. Ale im droższe (w granicach rozsądku) tym lepiej się sprzedaje🤪

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pinion jak dla mnie pozamiatał.

Czego w/g mnie potrzebują. Dwóch rzeczy:

- żeby wydajność prądowa całego systemu była taka sama lub większa jak konkurencji.

- żeby cena całego napędu ew. całego roweru była taka sama jak w typowych konfiguracjach u konkurencji w rowerach elektrycznych z tradycyjną przerzutką i kasetą.

Strzelam, gdybym miał w kieszeni luźne 60k i powyższe warunki będą spełnione wiadomo, że wybiorę Piniona, ale jak do swojego rozwiązana doliczą kolejne 30k czyli 90k za całość to przynajmniej dla mnie będą odpływami w niszę rynku, jako szabanasty gracz z tyłu 10ciu...

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plotki mówią, że powinno być drożej o 1500-2000$ względem "normalnego" silnika elektrycznego. Jak odliczysz koszt kasety, przerzutki, "trigerów" to może być niewiele drożej. Takie Di2 czy Etap najtańsze w sumie nie są ;)

Osobiście, ciekawi mnie, jaki to będzie stawiało opór przy rozładowanej baterii (jeżeli jak we wcześniejszych generacjach silników Boscha, to podziękuję). Zastanawia też zasięg na takiej samej baterii względem tradycyjnych silników (choć myślę, że tu wyniki powinny być podobne).

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, pietrek117 napisał(-a):

Przygoda życia.

 

Na pewno,

Gratuluję!

Filmik też fajny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.