Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Rower to nie prom kosmiczny. Trzeba mieć naprawdę dużego pecha żeby rower zaliczył tak poważną awarię, co by go trzeba wysyłać do serwisu. Z duperelami można poradzić sobie na miejscu. Jak chcesz mieć serwis firmowy koło siebie to pozostaje Ci kupić Krossa, Gianta lub Meridę. No może jeszcze Romet i Kellys. Jeśli mieszkasz na zadupiu to inne marki odpadają. Jak kupowałem swojego Treka to w moim mieście nie było serwisu i założyłem, że w razie problemów znajdę sobie serwisanta. Teraz serwis mam ale nie korzystam, bo mechanika mają takiego sobie, więc wole oddać rower gdzie indziej. Taniej i lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze superior, gt, specjalized canondale i wiele innych.... ;)

Ja to co mogę ro serisuje sam. Oddaję jak zalicze jakąś konkretną glebę i rozwale coś, do czego nie mam sprzętu. Ostanio była to klamka hamulcowa

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Grand Canion AL.

Kupiony z drugiej ręki używany. Jedynie hample musiałem zmienić na SLX, bo fabryczne zaczęły się pocić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W rowerze najważniejsza jest rama. Resztę można dobierać jak sie chcę.

 

Co do caniona, to bardzo fajna marka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A oto i moja koza (na pierwszym planie :P Na drugim pozowała moja córcia).

Okazuje się, że jest to Kross. Według mnie części są w słabym stanie. Ale myślę, że do końca roku dociągnę. Najwyżej na początek sezonu coś pomyślę. Chyba, że doradzacie zmianę na nowy. Co o nic sądzicie. Jeździło mi się na nim super, dopóki nie usiadłem z dupskiem przed komputerem.

Przepraszam za słabe foty. 

 

20160821_132833.jpg

20160821_132852.jpg

20160821_133618.jpg

20160821_133858.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze masz Rose. I można je obejrzeć u nas :) Jak ci się coś z nim stanie musisz pakować i wysyłać. I czekasz parę tygodni na rower.

 

No jak jesteś z Wrocławia to możesz. ;)

 

Jeśli chodzi o marki to moim zdaniem obecnie wyróżnia się tylko jedna. Mimo mojej miłości od czasów szkolnych do Cannondale, to jednak rządzi Trek. Po pierwsze ma prawdziwą, sprawdzoną dożywotnią gwarancję. Nie to co się słyszy o jajach z uznaniem w Cannonach czy Specach. I po drugie ich ceny są całkiem normalne za to co oferują jak się porówna ze Specem czy innym BMC.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do dożywotniej gwarancji poszedłbym w stronę Orbey. Osobiście uważam że trek ma to coś w sobie ;) Przy Specu czy BMC płacimy za dobry marketing. 

Edited by ptakug

Share this post


Link to post
Share on other sites

GT ma również dożywotnią gwarancję, ale nie wiem jak w praktyce wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeździ ktoś po Tarnowie lub okolicach? Chętnie bym kogoś na " żywo " poznał ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koledzy czy ktoś z Was miał do czynienia z rowerami Canyon ? można to gdzieś w Polsce obejrzeć, przymierzyć ? :)

na ich stronie jest tylko sprzedaż wysyłkowa

 

kłopotliwe serwisowanie - czyli tylko w Niemczech, o to Ci chodzi ?

 

W mojej ocenie najbardziej problematyczną sprawą w przypadku Canyona jest dobór przy zakupie na odległość właściwego rozmiaru. Pomocny jest kalkulator na stronie ale to tylko pewna wskazówka. Koniecznie trzeba poczytać opinie na forach rowerowych dotyczące doboru optymalnej ramy względem siebie w odniesieniu do poszczególnych modeli rowerów. Opinii jest aż nadto. Warto poświęcić czas na przestudiowanie dostępnych w sieci doświadczeń osobistych użytkowników.

 

Co do serwisowania to wygląda sprawa tak, że na maila (zdjęcia + szczegółowy opis) ustalany jest sposób realizacji naprawy/serwisu i jeśli zapadnie konkluzja wysyłka roweru bądź jego komponentu (bo to też jest możliwe) to Canyon Polska przysyła kuriera po sprzęt, naprawia po czym odsyła tą samą drogą. Jedynym minusem jest ewentualny czas całej operacji, który zazwyczaj jest dłużysz niż wizyta osobista w serwisie, ale to zależy od konkretnej sytuacji bo sama przesyłka to ok dwa,trzy dni. 

Inną ewentualnością, z którą się spotkałem osobiście jest możliwość zwrotu poniesionych kosztów naprawy/serwisu wykonanego w rowerowym serwisie lokalnym. Przypadek taki musi być wcześniej ustalony i zaakceptowany przez Canyon Polska.

 

Co do samych rowerów to: konsekwentny dobór osprzętu, systemowe komponenty, przemyślane i sprytne konstrukcje ram oraz ich cechy użytkowe i budowy pozwalające na sensowną rozbudowę/modyfikację w przyszłości pozwalają na osiągnięcie bardzo dużego współczynnika zadowolenia z roweru. Zadowolenie z użytkowania roweru przewyższa wg mnie niedogodności związane ze sposobem zakupu i dystrybucji.         


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mojej ocenie najbardziej problematyczną sprawą w przypadku Canyona jest dobór przy zakupie na odległość właściwego rozmiaru. Pomocny jest kalkulator na stronie ale to tylko pewna wskazówka. Koniecznie trzeba poczytać opinie na forach rowerowych dotyczące doboru optymalnej ramy względem siebie w odniesieniu do poszczególnych modeli rowerów. Opinii jest aż nadto. Warto poświęcić czas na przestudiowanie dostępnych w sieci doświadczeń osobistych użytkowników.

 

Co do serwisowania to wygląda sprawa tak, że na maila (zdjęcia + szczegółowy opis) ustalany jest sposób realizacji naprawy/serwisu i jeśli zapadnie konkluzja wysyłka roweru bądź jego komponentu (bo to też jest możliwe) to Canyon Polska przysyła kuriera po sprzęt, naprawia po czym odsyła tą samą drogą. Jedynym minusem jest ewentualny czas całej operacji, który zazwyczaj jest dłużysz niż wizyta osobista w serwisie, ale to zależy od konkretnej sytuacji bo sama przesyłka to ok dwa,trzy dni. 

Inną ewentualnością, z którą się spotkałem osobiście jest możliwość zwrotu poniesionych kosztów naprawy/serwisu wykonanego w rowerowym serwisie lokalnym. Przypadek taki musi być wcześniej ustalony i zaakceptowany przez Canyon Polska.

 

Co do samych rowerów to: konsekwentny dobór osprzętu, systemowe komponenty, przemyślane i sprytne konstrukcje ram oraz ich cechy użytkowe i budowy pozwalające na sensowną rozbudowę/modyfikację w przyszłości pozwalają na osiągnięcie bardzo dużego współczynnika zadowolenia z roweru. Zadowolenie z użytkowania roweru przewyższa wg mnie niedogodności związane ze sposobem zakupu i dystrybucji.         

bardzo Ci dziękuję za obszerną i fachową odpowiedź :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

6E8BDEF7-8A24-42D5-AEFC-CA592788B4BE_zps

Zadowolony użytkownik Canyona ;-)

Z wyborem rozmiaru, tragedii nie ma. Geometria dostępna, wiedząc co się mniej więcej lubi spokojnie można dokonać wyboru. W lesie wolę zwrotność stąd rozmiar M (miejski Spec L dla porównania).

Odnośnie serwisu nie pomogę (5 lat już... (przynajmniej wydaje mi się, że 5) pełen spokój i zero problemów.

Edited by Keniutek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fatbike jest super na snieg, piach i grzaski teren lub jako drugi albo trzeci rower jako odskocznia do zabawy. Jesli myslisz aby go kupic i robic zwykle xc to nie jest dobry pomysl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fatbike jest super na snieg, piach i grzaski teren lub jako drugi albo trzeci rower jako odskocznia do zabawy. Jesli myslisz aby go kupic i robic zwykle xc to nie jest dobry pomysl

Jestem dopiero od tygodnia w temacie fatbike'a. Poczytałem różne opinie przez weekend i trochę ostygłem. Nie powiem, rower podoba mi się bardzo ale wiem już że do codziennego użytku i jako jedyny to on się nie nadaje przynajmniej w moim położeniu geograficznym. Szkoda żeby stał lub był rzadko używany. Na razie chyba zawieszam temat zakupowy. Poza tym mimo że utargowałem już jakiś tam rabat ze sprzedawca to wciąż uważam jego cenę z kosmiczną. Ehhh... sam nie wiem, miota mną jak przy zakupie zegarka ;)

Edited by mati7811

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz jeździć w terenia, to bierz rower na kołach 27,5 albo nawet 29 do tego opona 2,3 i uwierz mi, że idzie jak zwariowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-92504-0-18926700-1471968249_thumb.jpg

 

Melduję się jako posiadacz Treka 4300 (zdjęcie niestety z internetu - nie mam go przy sobie).
 
Ogólnie polecam, kupiłem jako używany i dosyć tanio, raczej nie oszczędzałem go (przez 3 lata codziennie - wiosna, lato, jesień, zima) jeździłem nim 5 kilometrów do szkoły, stał na zewnątrz przypięty i w sumie nigdy nie miałem z nim większych problemów. Aktualnie czeka go mały remont :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak chcesz jeździć w terenia, to bierz rower na kołach 27,5 albo nawet 29 do tego opona 2,3 i uwierz mi, że idzie jak zwariowane.

 

Mam Krosa na 27,5 a fatbike miał być jako drugi  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

attachicon.giftrek4300.jpg

 

Melduję się jako posiadacz Treka 4300 (zdjęcie niestety z internetu - nie mam go przy sobie).

 

Ogólnie polecam, kupiłem jako używany i dosyć tanio, raczej nie oszczędzałem go (przez 3 lata codziennie - wiosna, lato, jesień, zima) jeździłem nim 5 kilometrów do szkoły, stał na zewnątrz przypięty i w sumie nigdy nie miałem z nim większych problemów. Aktualnie czeka go mały remont :)

To dlatego, że mój znajomy sprzedaje dobre rowery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam Krosa na 27,5 a fatbike miał być jako drugi  :D

 

Może coś pomiędzy, czyli 27,5+ lub ewentualnie 29+?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może coś pomiędzy, czyli 27,5+ lub ewentualnie 29+?

 

Dziękuje kolego za zaangażowanie ale nie interesuje mnie nic innego oprócz fatbike'a na dzień dzisiejszy. Generalnie nawet nie myślałem o zakupie roweru bo mój jest właściwie nowy ale po prostu natknąłem się przypadkiem w sklepie na pewien egzemplarz fata i najzwyczajniej w świecie się rozchorowałem. A z Krosa R3 na 27,5 jestem zadowolony i myślę że do mojego wzrostu jest to rozmiar optymalny.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha, ha,

Tak to już jest z fatem, że jak sie raz wsiądzie i zaskoczy to nie ma zmiłuj się. Też planowałem inny rower zanim ... no właśnie :)


"Miłownik dokładnego zegarka, to jest dobrego chronometru..."

pozdrowienia, Tomasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.