Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

To nie plastik tylko jakiś magiczny carbon, za to się płaci w Magurze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze warte zauważenia jest to że przy jeździe w lesie dajmy na to ze średnia prędkością Ok 20km/h odbieramy tłumienie samej gumy. Ciśnienie w oponie bez dętki to takiego rodzaju rebound z amortyzatora. Nie można mieć opon nabitych na kamień bo rower skacze jak głupi i wyrywa z rąk kierownice ba zjazdach i przeszkodach (rebound na króliczka zgodnie z nomenklaturą rock shoxa) tak samo jak zbyt niskie ciśnienie powoduje upośledzone powracanie opony do stanu pierwotnego co powoduje efekt pływania opony po obręczy i dobijanie do przeszkód (rebound na żółwia).

Omg probuje rozszyfrowac o co chodzi...

Szybkie pytanie - ile kosztuje nowa laga foxa 40 z kashimą?

Google mowi, ze spokojnie za mnie moj niz 200e znajdzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa znalazłem, kashima niby 250 ojro, zwykła laga 180 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak :D

A co to za narzędzie z Twojego poprzedniego zdjęcia? To w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazywają to klucz do filtrów i tak ten nazwali w Liroyu chociaż akurat ten to bardziej jest kluczem paskowym do rur i tak powinien się nazywać (bo nawet obrazki pokazują rury i syfony),

 

zwał jak zwał, a że kosztował jedyne 19,90zł to może nazywać się kluczem do słoików (poważnie i tak go czasem nazywają),

 

tym razem to patent z filmiku SRAM a namiary na klucz podał kolega @sbsqad za co dziękuję,

 

a do czego potrzebuję ten klucz lub gumowe rękawiczki ? do odkręcenia puszki dampera w zależności jak mocno będzie trzymała, celem dołożenia tokena bo raczej muszę...

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omg probuje rozszyfrowac o co chodzi...

 

Google mowi, ze spokojnie za mnie moj niz 200e znajdzie...

Za szybko myślę za wolno piszę :)

aa znalazłem, kashima niby 250 ojro, zwykła laga 180

To pewnie w dystrybucji nie będzie taniej. Ostatnio lagi do 34 bez kaszimy tylko w czarnej anodzie wycenione miałem na Ok 1150zl w detalu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak mi poniszczyli górne lagi w Lyriku 15x100 to górne lagi z koroną oczywiście oryginalne 1900zł (praktycznie rzecz ujmując za trzy rurki) cały nowy amor wtedy 2900 - podobnie jak w zegarku z racji proporcji ceny wymiana porysowanej koperty też nieopłacalna bo często wyceniona na 70% ceny całego nowego zegarka ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za szybko myślę za wolno piszę :)

 

To pewnie w dystrybucji nie będzie taniej. Ostatnio lagi do 34 bez kaszimy tylko w czarnej anodzie wycenione miałem na Ok 1150zl w detalu.

ale rozumiem, że piszesz o 2 sztukach za 1150zł. Ja mam 34 na czarnej ladze, drogie te fanty 

 

żeby rozkręcić damper - bez tego klucza raczej nie pójdzie, przynajmniej u mnie się nie dało ale może mam za słaby uścisk w dłoniach  :P

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Fox, ale w RS jednopoziomowych nie przewiduje wymiany samych lag w oryginale, mimo, że się da. Korona, sterówka i lagi to jeden element serwisowy. Co innego w dwupółkach typu boxxer, gdzie wymienia się same rury zwane lagami!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisałem Ci już kiedyś, że kumpel miał w foxie 32 wymienianą sterówkę i na nowo prasowane lagi bo miały luz - foxa ma bez kashimy, miał możliwość założyć nowe lagi (na 99% aftermarket ale pytanie czy fox zwykłe lagi robi sam czy zamawia u podwykonawcy) ale jego są bez rys więc je tylko wstawili na nowo. Wiadomo, że wszystko się da, pytanie czy się opłaca ( nie nam klientom czy Wichowi, który to robił a Foxowi jako producentowi  ;) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RS wymienia cały pakiet bo tak jest pewniej w 99% przypadków. Drogo ci policzyli lagi górne do lyrika. Teraz to nie jest takie drogie.

Sterówki z reguły daje się wymieniać same ale poza producentem jest firm jak na lekarstwo. W PL może jedna? Góra dwie? Ale czy jeszcze to robią?

Zresztą to też nie taki prosty temat :) tak jak wymiana ślizgów w dolnych lagach. Niby luz i spoko ale roboty na pół dnia :) żeby dobrze osadzić aby nie rysowały góry itp.

 

Co do Foxa 34 tak jest to cała góra, dwie lagi korona i starówka za tą kasę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie gdzie można kupić taka kiere za normalne pieniądze

 

6d743197d0287c6emed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maleństwo.

 

Mam film. Ale muszę obrobić4f5843bbc1e8c895ddcbefb3cc461add.jpg

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie tubeless to przedewszystkim lepsza praca samej opony i jej lepsze właściwości tłumienia drgań tak jak opona w samochodzie. Tam nie obniżamy ciśnienia do 1 lub 1,5 dla lepszej trakcji.

Mleko to tylko środek mający zapobiec ewentualnym nieszczelnościom na rantach lub podczas małych przebić. Zawsze trzeba mieć dętkę.

Burns czy drogie? Cieżko powiedzieć, zestaw startowy ( taśmy, zawory, mleko) faktycznie jest drogi ale późniejsza eksploatacja wychodzi chyba taniej, ale to tez zależy jaki masz sezon z przemijaniem dętek :)

Są opony i opony.

Na przykładzie szosowych.

Miałem do testów typowe opony bezdętkowe i pod dętkę. Wybieram zwykłe pod dętkę, bo są modele, które lepiej kleją i lepiej się zachowują. wagowo tak samo, są opony i opony, aczkolwiek nowe szosowe Pro One mają tu przewagę, ale na koszt znowu żywotności i podatności na uszkodzenia..

 

 Ten 1.0 bar dla dętki jest niewskazany bo dętka za bardzo pracuje w oponie - zaczyna trzeć, wydziela się temperatura, może się przetrzeć etc. Na dętkach nie powinno się schodzić do takich wartości

Bo dochodzi niebezpieczeństwo dobicia i tylko dlatego, natomiast co do reszty to spokojna Twoja rozczochrana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raz na 150 stron o damperach warto przypomnieć że są forumowicze którzy jeżdżą też bez damperów :)

 

post-68064-0-54930100-1582982059_thumb.jpg

 

post-68064-0-45350000-1582982161_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest czołówka na alli aby doświetlić drogę na zjazdach w lesie i wogole przydatna sprawa

 

 

#Aliexpress 153,14 zł 13%OFF | Bright camping 12V 35W HID reflektor 55W lampa wędkarska lampa czołowa 75W reflektor 100W polowanie reflektor głowy światło ksenonowe reflektor

https://a.aliexpress.com/_B0PORV

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Zrobiłem dziś krótką przejażdżkę, ale nie ubrałem się ciepło i szybko wróciłem :) jednak przejażdżka była przyjemna :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Zrobiłem dziś krótką przejażdżkę, ale nie ubrałem się ciepło i szybko wróciłem :) jednak przejażdżka była przyjemna :)

Chyba jedyny który jeździ :o

Reszta snuje opowieści z mchu i paproci o jakiś mlekach w oponach, sztycach i takich tam :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.