Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

alleck

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1285
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3858 Guru zegarmistrzostwa

O alleck

  • Urodziny 04/01/1977

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

5060 wyświetleń profilu
  1. No widzisz to ja jestem z tych dziwnych/głupich/frajerów (wybierz dla Ciebie wlasciwe) którzy nie analizują dróg którymi nie jeżdżą , ale trzymają się ograniczeń które ktoś ustawił bo zakładam, że może dzieje się tam coś czego ja nie wiem, kombajn kończący w nocy pracę (bo przecież to pole), pasące się swobodnie krowy które mogą wyjść na drogę (bo przecież to pole). A jak ktoś jedzie wolno przede mną to nie wyprzedzam, bo może wie coś więcej czego ja nie wiem, zakręt ostry(??) (jakoś nigdy przez ponad 30 lat jak mam prawo jazdy i jeżdżę nikt mi drogi specjalnie nie blokował). Zawsze możesz też zgłosić z pomocą kolegi prawnika wniosek o usankcjonowanie przekroczenia prędkości kiedy system TPMS zgłosi obniżenie ciśnienia:) Nie wiem czemu miał służyć ten post? Przekroczyłeś prędkość, dostałeś mandat, zabrali PJ, jak to mawiał jeden z moich wykładowców "czeba być męcizną". Kup bilet na MPK i czekaj aż zwrócą. Dla mnie EOT.
  2. Bardzo "lubię" czytać te analizy post factum jak się już przytuli mandacik Ciekawe, że ta refleksja nie przychodzi wcześniej. Jakoś żaden z kolegów tych co to "szybko i bezpiecznie między polami" wcześniej nie pokazał pisma do zarządcy drogi z uzasadnieniem zmiany oznakowania
  3. alleck

    Klub użytkowników GARMIN

    Jeśli pracujesz jako dekarz w słonecznej Italii to może i nie będziesz dotykał ładowarki Ale jeśli pracujesz w biurze, w Polsce, w nasze "słoneczne" lata to nie ma żadnych szans na to żeby nie ładować zegarka. Dla mnie to bardziej gadżet niż realne ładowanie. P.S. 11 lipca zdjąłem zegarek z ładowarki, dzisiaj ma 20%. Codziennie po kilka różnych aktywności na świeżym powietrzu, mam obawę czy dociągnie do końca tygodnia.
  4. alleck

    Klub użytkowników GARMIN

    Miałem Instinct 2X Solar, mam Enduro 3. W obu przypadkach nie odczuwałem, że mam jakieś ładowanie solarne. Instincta ładowałem jakoś raz na miesiąc Enduro ładuje co około 3 tygodnie. Zegarek nie odbiera żadnych powiadomień z telefonu, raz na jakiś czas uruchamiam aktywności. Nie widzę żadnych szans, żeby zapomnieć o kablu i ładowarce.
  5. alleck

    Klub użytkowników GARMIN

    Taka gumka też daje radę i reka oddycha. Idealna na lato. A i z zegarkiem się dogaduje.
  6. Tak z ciekawości ile sobie policzyli za serwis? P.S. zakładam że to tylko przegląd, a nie awaria.
  7. Już nie. Skończyła się na początku roku. Ja bym dodatkowe wymiany oleju robił poza ASO. Kup u nich korek, możesz też filtr oleju i nikt nie dojdzie tego, że sam zmieniałeś.
  8. Wymieniałem 2 tygodnie temu poza ASO. Olej kupiłem samemu - Eurol Syntence FS 0w-30 6litrów. Cena na allegro prawie 300 złotych. Filtr oleju 50, korek 15, wymiana 350. Czyli razem około 700. (W ramach tej wymiany wymieniali tez filtr powietrza, nie wiem ile odliczyc za to? 50?) Przepaści cenowej raczej nie ma, jeśli ASO powiedziało 800 i to cena za części i robociznę.
  9. Pamiętam, że miałem możliwość przymierzyć tę Twoją 45.5. I wspomnienie mam takie, że była to straszna patelnia:) ja ostatnio rzadko nosze mechanika, ale jak już noszę to przypasowały mi te mniejsze. DJ, Montblanc. A tej 39 i tak się obawiam, ze względu na grubość.
  10. Szkoda, ze nie ta mniejsza. Tę mniejszą bym chętnie przymierzył. Ta 43.5 to swoje waży:)
  11. Żeby było jakieś urozmaicenie to wkleję fotkę z archiwum. Niestety od ponad 2 lat noszę zegarki mechaniczne bardzo okazjonalnie. Garmin przykleił się do ręki i nie chce odkleić. Inna sprawa, że "miłość" do zegarków u mnie się wypaliła
  12. Najlepiej to będzie oddać do - "watchesspa Damian Pietrzyk".
  13. alleck

    Klub użytkowników GARMIN

    Taka nowość, nie nowość, bo juz ze 2 miesiące u mnie, ale zupełnie nie mam czasu na forum. Instinct poszedł do ludzi. Zamiana na Enduro.
  14. To szary struś robiony specjalnie pod ten zegarek. Szary jak kolor jednej z tarcz chronografu, niebieskie przeszycie jak gruba tarcza i czerwone przeszycie jak wskazówka chrono
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.