Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
kkwpk

Formuła1

Recommended Posts

Myslalem o tym samym. I tak, oni faktycznie tak wolna jada. Grafiki wskazywaly ze w porywach 160 km/h. A zmiany bolidow... Smieszne. Mimo to wyscig ciekawy, nazwiska kierowcow przyciagaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żenujące to było. Zmiana samochodu w namiocie, really? Brak dźwięku. Prost za próbę zabójstwa, zamiast dożywotniego bana dostaje 10 grid penalty. Na szczęście jeżdżą wolniej niż niektórzy po Warszawie i przeżył. No i baby za kółkiem...


ChronoDB (aplikacja dla twoich zegarków): Windows, macOS, Android

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alain wyglądał na zażenowanego.

Rozumiem, że Nicolas miał parcie na wygraną w pierwszym wyscigu ale to już przesada.

Myślałem, że Heidfeld biegnie go pobić

Edited by Stierlitz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całą ta Formułą E i kierunek w jakim zmierza FIA  jest żenująca, a co do AP to wątpię, by był choć trochę zdziwiony zachowaniem syna - wszak niedaleko pada jabłko od jabłoni :wacko:

Tłumaczenie młodego Prosta po całym zdarzeniu pozostawiam bez komentarza :blink:


kupię doxę sub...zawsze i każdą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całą ta Formułą E i kierunek w jakim zmierza FIA  jest żenująca, a co do AP to wątpię, by był choć trochę zdziwiony zachowaniem syna - wszak niedaleko pada jabłko od jabłoni :wacko:

Tłumaczenie młodego Prosta po całym zdarzeniu pozostawiam bez komentarza :blink:

 

 A jak tłumaczył?

Jego wina jest ewidentna. Jak nie przepadam za szybkim Nickiem, to tu trochę go szkoda.

Hehe, też myślałem, że biegnie wklepać Prostowi, no ale mikry jest, mógł nie dać rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prost też nie duży ;) Moze dlatego kobiety jeżdżą w tych wyścigach - skoro te samochody są tak powolne to każdy kilogram ma znaczenie.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stronie formuły E piszą, że maksymalna moc w trybie wyścigowym to 200 koniaczy, max speed to 225 km/h, a przyspieszenie do setki 3 sec. Ciekawe w ile przyspiesza do 200 km/h, bo powyżej setki wyglądało, jakby to auto już nie mogło więcej.

 

Tymczasem czekamy na GP Singapuru. Czarny Adonis wygra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A miałem wczoraj złe przeczucia przed dzisiejszym deszczowym wyścigiem na Suzuce... :(

Oby Bianchi wrócił do zdrowia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyścigu jeszcze nie widziałem, ale słyszałem o tym wypadku. Oby chłopak dał radę.


rXQHFG4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się do tej pory zastanawiam jak Bianchi to do cholery zrobił. Mam nadzieje, że wyjdzie z tego cały i zdrowy. Póki co wiadomo tylko, że przeszedł operację i jest w stanie krytycznym. Jego wina czy splot okoliczności - nieważne. Oby tylko wrócił do zdrowia, nie musi na tor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutil twierdzi, że było tak ciemno, że nie było widać stojącej na torze wody, on w ten sposób wypadł na tym samym zakręcie i bardzo możliwe, że to samo spotkało Bianchiego. 

 

http://f1.dziel-pasje.pl/F1_news-18668-Zapadajacy_zmrok_mogl_przyczynic_sie_do_wypadku_Julesa.html

Edited by Bartosz 86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się do tej pory zastanawiam jak Bianchi to do cholery zrobił. Mam nadzieje, że wyjdzie z tego cały i zdrowy. Póki co wiadomo tylko, że przeszedł operację i jest w stanie krytycznym. Jego wina czy splot okoliczności - nieważne. Oby tylko wrócił do zdrowia, nie musi na tor.

 

Sutil wypadł, ściągnęli dźwig i gdy mieli lub podnosili bolid, nadjechał Bianchi i wjechał bokiem w dźwig. Z boku nie ma takiej ochrony ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałam wyścig, powtórki i materiały z YT, ale nadal nie wiem co on tam zrobił żeby taką akrobację wykonać. Że w wodę wjechał i go poniosło to nie ulega wątpliwością. W nocy go operowali jeszcze raz ;/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tam jest ewidentny bład sędziego torowego , na filmie widać jak macha zieloną flagą a to znaczy  ,że tor jest wolny wiec kierowcy jechali na maxa

powinna być żółta lub nawet dwie żółte bo warunki były b.kiepskie

Nawet po wypadku nadal macha zielona moze daltonista nie wiedział jaki kolor ma w reku

Edited by seiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zielona flaga była dopiero w sektorze, który zaczyna się tuż za miejscem wypadku,a na tym zakręcie były dwie żółte - inna sprawa że kierowcy pod żółtymi zwalniają tyle tylko, żeby na telemetrii było widać różnicę... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale tam jest ewidentny bład sędziego torowego , na filmie widać jak macha zieloną flagą a to znaczy  ,że tor jest wolny wiec kierowcy jechali na maxa

powinna być żółta lub nawet dwie żółte bo warunki były b.kiepskie

Nawet po wypadku nadal macha zielona moze daltonista nie wiedział jaki kolor ma w reku

 

Ta flaga jest już za miejscem kraksy Sutila (12 posterunek sędziowski).

Edited by Bartosz 86

Share this post


Link to post
Share on other sites

kraksa była na granicy sektorów i i żółta flaga powinna być i w 11 i w 12 wg mnie

a po za tym sa wyscigi sa wypadki

a na sliskim zawsze dzwony sa mocniejsze 

Edited by seiken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.