Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze się okaże że uszkodzenie jest mechaniczne, z winy użytkownika, i przepraszać będzie trzeba ( jak ktoś potrafi ;) ), no i zapłacić za naprawę B)

Ciekaw jestem co było powodem awarii ^_^


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemawia do mnie to co napisał L6E.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Microbrand microbrandem, ale to przecież Włosi. Nie chcę nic ująć panom Morelli, ani ich obrazić w jakikolwiek sposób, ale południowcy mają chyba nieco inne podejście do pracy i czasu

LSE , jak pooglądam jeszcze trochę Twoich zdjęć, to będziesz musiał szykować jakąś dobrą promocję

 

Wysłane z mojego Galaxy A8 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiadając:

Po pierwsze - ja od kolegi L6E ANI RAZU z jego inicjatywy nie dostałem informacji jakie jest status naprawy - każdy email był odpowiedzią na mój mail z pytaniem i KAŻDA odpowiedź wyglądała następująco  -"zegarek wysłany, jak go dostanę z powrotem dam znać". Czyli mam prawo zakładać że jakbym się nie spytał to do tej pory nie dostałbym ani jednej informacji na temat statusu.

Po drugie  - ja rozumiem że jest to mała firma ale tym łatwiej jest małej fimie oszacować czas potrzebny na rozwiązanie sprawy - odpowiedź typu "zajmiemy się tym za dwa tygodnie więc zegarek powinien wrócić za 4 tygodnie +/-" jest jak najbardziej zrozumiała - absolutnie niezrozumiała jest cisza przez dwa miesiące i brak jakiekolwiek estymacji czasu naprawy.

Po trzecie - nie widać wszystkich dat konwersacji z załączonych screenów ale widać że MV odpowiedziało 14.03 - że ich serwisant pracuje nad tym - czyli rozumiem że pracuje od 3,5 tygodnia naprawiając ten zegarek i jeszcze go nie naprawił???? i MV od 3,5 tygodnia nie jest w stanie podać przewidywanej daty naprawy - wolne żarty.

 

Nadal podtrzymuje swoją opinie że podejście MV jest mocno nieprofesjonalne - nigdzie też nie widziałem informacji typu - "jesteśmy mikrobrandem wiec użytkowniku licz się z tym że reklamacje załatwiamy w czasie dwóch miesięcy" i może jestem dziwny ale oczekuje jakieś informacji o statusie naprawy - chociażby takiej jaką przykładowo podałem w pkt. 2 i tu uważam że wina leży po stronie zarówno MV jak i L6E

 

no więc  - nadal czekam na info.

 

@Master Yoda - a ta sugestia na jakiej podstawie??????

 

Szuler

Edytowane przez szuler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

....podstawie wieloletniego doświadczenia.

Wróci, będzie wiadomo, tymczasem proponuję zdjąć nogę z gazu :)

Edytowane przez Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem Szulera ale L6E pewnie też jest zły że to tak wyglada i nie ma na to wpływu. Gdyby mu makarony coś powiedziały to dałby znać .

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

L6E postąpił strasznie nieprofesjonalnie, bo powinien wciskać kit jak leci i kłamać w żywe oczy że 1)wada jest poważna, 2)trzeba sprowadzić części z Szwajcarii, 3)części muszą być dopiero wyprodukowane bo MV posiada unikatowe mechanizmy, części nie są dostępne od ręki, 4)obsuwa, bo Baselworld, ale jeden z właścicieli nie pojedzie na niego, bo specjalnie dla frienda z Polski naprawia zegarek, 5) Oj! części zatrzymali Karabinieri, bo myśleli, ze to do produkcji bomby, 6)obsuwa bo jest święto św. Marka Ewangelisty patrona Wenecji, itp. itp. et cetera, et cetera.

Klient miałby spokojne sumienie, że wokół jego zegarka krąży cały tabun ludzi. L6E zrobił błąd, że dzielił się z tobą informacjami jakie sam posiadał zamiast kłamać i klepać miłe, okrągłe słówka.Napisałbym jeszcze parę słów, ale wtedy musiałbym założyć nowe konto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Carrot: A proszę Cię bardzo. ;)

 

@Brzoza2: W skrócie: TAK. :)

 

@xMuss: Poddałem ewentualność takiej narracji temporalnej konsyderacji, jednak po ewaluacji progresu konwersacji, wyewoluowało w destynacji rezygnacji. ;)

 

56666837_10157319340147052_3188527928925


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny defekt w Seiko kupionym w Polsce. Zegar z gwarancja sprzedajacego nie producenta. Sklep uwinal siez napeawa w tydzien z wysylka. Nawet jakbydac 2 tyg na wysyki to kiediac na naprawe czy odpowiedz negatywna to maks. Toz Tisell z Korei to szybciej by zrobil.

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemawia do mnie to co napisał L6E.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatal

A do mnie niestety nie. Skoro L6E przyjął jako "przedstawiciel" firmy reklamację ( rozumiem ,że w takiej formie zostało to załatwione) to w/g mnie powinien zachować się profesjonalnie informująć klienta w określonym przez prawo-art561(5) K.C.  terminie o sposobie rozpatrzenia tejże reklamacji. No chyba ,że zostało to załatwione na zasadzie dobrej woli ( zegarek kupiony z innego niż przedstawicielstwo źródła) to wówczas , no cóż trzeba cierpliwie czekać. Za mało precyzyjne wyjaśnienia obu stron ,żeby coś więcej powiedzieć , a szkoda bo już niedługo będę klientem MV i nie chciałbym spotkać się z podobnego typu sytuacją (mam na myśli brak lub niepełną informację o statusie ewentualnej reklamacji).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do mnie niestety nie. Skoro L6E przyjął jako "przedstawiciel" firmy reklamację ( rozumiem ,że w takiej formie zostało to załatwione) to w/g mnie powinien zachować się profesjonalnie informująć klienta w określonym przez prawo-art561(5) K.C.  terminie o sposobie rozpatrzenia tejże reklamacji. No chyba ,że zostało to załatwione na zasadzie dobrej woli ( zegarek kupiony z innego niż przedstawicielstwo źródła) to wówczas , no cóż trzeba cierpliwie czekać. Za mało precyzyjne wyjaśnienia obu stron ,żeby coś więcej powiedzieć , a szkoda bo już niedługo będę klientem MV i nie chciałbym spotkać się z podobnego typu sytuacją (mam na myśli brak lub niepełną informację o statusie ewentualnej reklamacji).

 

A co mogę tu napisać bardziej precyzyjnie? Od samego niemal początku rozmów informowałem, że zegarek zostanie naprawiony lub, ewentualnie, wymieniony. Pomimo tego, że nie został zakupiony u mnie. Ale nie jestem wszechmocny i nie mogę sprawić, że zostanie to załatwione w ściśle określonym przez zgłaszającego reklamację terminie. Dowody na to, że tematu nie pozostawiłem samego sobie już pokazałem.

 

Informowałem też, że nie jestem ani pracownikiem, ani żadną filią/oddziałem firmy MV (ile razy trzeba powtarzać, że to dwuosobowa firemka, a nie SEIKO CORP. ;) ),tylko prowadzę własną, niezależną działalność. Zrobiłem/robię to, co mogę w zakresie moich możliwości. Sprawa na pewno znajdzie swój szczęśliwy finał - MV nigdy żadnej reklamacji, którą zgłosiłem, nie odrzucili.

 

I nie ma mowy o żadnym "braku informacji", czy zaniechaniu. Po prostu trzeba trochę poczekać. Ja też bym wolał, żeby to tyle nie trwało. Pisałem już wcześniej, jak to czasem bywa w mikrobrandzie - raz szybciej, raz wolniej. 

Edytowane przez Lincoln Six Echo

WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani słowa tu o wtopie z Nereide GMT? Nikt z kolegów nie zapisał się na KS?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani słowa tu o wtopie z Nereide GMT? Nikt z kolegów nie zapisał się na KS?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

a co się porobiło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No największa zmiana to Sellita SW330 elabore zamiast ETA 2893 top poza tym bransoletę oyster zmieniają na kolejny pasek skórzany, a termin to nie wiadomo kiedy ale jak piszą bracia Morelli „na pewno będziemy zadowoleni”

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No największa zmiana to Sellita SW330 elabore zamiast ETA 2893 top poza tym bransoletę oyster zmieniają na kolejny pasek skórzany, a termin to nie wiadomo kiedy ale jak piszą bracia Morelli „na pewno będziemy zadowoleni”

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

hmm, ale cos argumentowali? w sumie szkoda jednego i drugiego, cena rozumiem bez zmian:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No argumentowali - że chcą zrobić żebyśmy byli zadowoleni a na serio to zwalili całość na dostawców - że to co dostali nie spełniło ich wysokich oczekiwań więc muszą zmienić mechanizm, a bransoletę na dodatkowy pasek

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, ale cos argumentowali? w sumie szkoda jednego i drugiego, cena rozumiem bez zmian:D

 

Wprawdzie KS to nie moja działka, ale z podanych przez MV publicznie informacji wynika między innymi, że:

 

1. zamieniono ETA 2893-2 na SELLITA SW-330-1 Elabore. ETA też miała być w wersji Elabore (jedynie na początku podawano, że Top Grade, ale szybko była korekta);

 

2. mechanizm SELLITY jest o ok. 20% droższy, prezentuje się bardzo ładnie i niczym nie ustępuje jakościowo Ecie;

 

3. bransoleta Oyster to miał być dodatkowy prezent, dostali od podwykonawcy wadliwy produkt, więc żeby nie przedłużać terminów, dodają zamiast niej ekstra pasek; mesh pozostaje w zestawie.

 

56599866_10218912080821184_3296296548236


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ani słowa tu o wtopie z Nereide GMT? Nikt z kolegów nie zapisał się na KS?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No ja się zapisałem. Status: "ma być na koniec miesiąca marca"  :( Co oznacza skrót KS ?

Edytowane przez gruby2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No argumentowali - że chcą zrobić żebyśmy byli zadowoleni a na serio to zwalili całość na dostawców - że to co dostali nie spełniło ich wysokich oczekiwań więc muszą zmienić mechanizm, a bransoletę na dodatkowy pasek

 

 

 

Może to nie brzmieć szczególnie dobrze, ale trzeba zdawać sobie sprawę, ze potknięcie silnego dostawcy może załatwić od ręki małego producenta. Dadzą ci partię mechanizmów niezgodnych ze specyfikacją, dla nich to ułamek produkcji, a na końcu linii dostaw skutkuje wstrzymaniem nowego modelu, a potencjalnie nawet upadkiem dobrze zapowiadającego się przedsiębiorstwa. Nawiasem mówiąc zetknąłem się z opinią, że w taki sposób Ford załatwił Andre Citroena. Do dziś zdaje się są spekulacje, czy w latach 30. Ford nie dostarczył umyślnie Citroenowi partii wadliwych podwozi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysyłka zegarków ma się rozpocząć już pod koniec przyszłego tygodnia. Z tego, co podaje MV, dostarczone ETY wykazywały przekraczające normy odchyły. Żeby więc nie czekać kupiono bezpośrednio od producenta mechanizm Sellita - na pewno nie ustępujący planowanej wcześniej Ecie. 


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za OT ale Ford...:)

W latach 30 dawał wszystkim członkom NSDAP zniżki na samochody, a Hitlerowi z własnej kiesy na urodziny wpłacał 50 tysięcy $.

No i dostał Order Orla Niemieckiego od Adolfa...


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za OT ale Ford... :)

W latach 30 dawał wszystkim członkom NSDAP zniżki na samochody, a Hitlerowi z własnej kiesy na urodziny wpłacał 50 tysięcy $.

No i dostał Order Orla Niemieckiego od Adolfa...

W latach 30-tych nikt nie przewidywał czym to się skończy... w przeciwieństwie do dzisiejszych czasów

Edytowane przez gruby2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Frozenn
      Witam. Zegarek w świetnym stanie, pełen zestaw sklepowy. Absolutnie żadnych śladów użytkowania (poza naturalną patyną oczywiście, dzięki której kopertę pokrywa unikalny, delikatny wzór - każdy patynuje nieco inaczej :)) Ode mnie forumowe 8,5-9/10, ciężko obiektywnie ocenić zegarek z takiego materiału, bo albo się jest jego zwolennikiem albo się go nienawidzi i unika. Brąz po prostu zaczyna pracować z odmiennym pH skóry po pierwszych kilku kontaktach. Osobiście nie traktuję patyny jako rys czy zużycia. Zresztą, drogi potencjalny kupcu, sam dokonaj swojej oceny.
       
      Zegarek świeżej produkcji i zakupu: 02/2025. Noszony na zmianę z innymi, uszanowany i użytkowany zgodnie ze sztuką. Marki Venezianico raczej przedstawiać nie trzeba. Świetny design, materiały, trwałość i sprawdzone mechanizmy. Ten tutaj, to akurat nie lada gratka dla fanów patyny i szwajcarskich automatów :))
       
      Trochę specyfikacji:
      - 42mm średnicy bez korony
      - 49mm L2L
      - około 13mm grubości
      - koperta, bezel, wkładka, korona z brązu 
      - szkło szafirowe, płaskie 
      - uszczelnienie 30 atmosfer
      - zakręcana, sygnowana korona
      - mechanizm Sellita SW200-1, automat
      - pięknie szlifowane, nakładane indeksy
      - szlifowany, zdobiony dekiel
      - gumowy, bardzo wygodny pasek
       
      Krótko o mechanizmie: znana i trwała konstrukcja Sellity, napędza większość zegarków w przedziale cenowym 2,5-9k zł, 26 kamieni, 4 cykle na sekundę czyli 28800 bph, wskazówka płynie miło dla oka. Mechanizm ma świetne osiągi, noszony na codzień spieszy się +1 sekundę na dobę, czasem +2, a czasem pójdzie równo bez odchyłki, uśredniając, robi +1. Świetny rezultat, bez mała jak chronometr Nie noszony, odpoczywa w rotomacie, mechanizm nie ma zastojów.
       
      W zestawie znajduje się wszystko to, co otrzymujemy w salonie przy zakupie nowego. Począwszy od pudełek, przez komplet dokumentów: karta cyfrowej instrukcji, dowód zakupu, certyfikat, mapa Wenecji, sklepowa zawieszka, wszystko ująłem na zdjęciach. Dodatkowo dorzucam dokupiony, brązowy pasek skórzany, nigdy nie używany. Fabryczna guma jest świetna!
       
      Obecnie cena nowego w tej konfiguracji waha się w granicach 4800 - 5200 złotych, w zależności od sprzedawcy i jego marży. Kwota jaka mnie interesuje za ten świetny sprzęcik to 3200 3100 2999 2600 złotych, do niewielkiej negocjacji. Stanowi to około 55% ceny nowego. Moim zdaniem warto, kupując tutaj masz bez mała nowy i uszanowany zegarek za 2/3 ceny Koszt paczkomatu po mojej stronie, odbiór własny oczywiście również jest możliwy. Ewentualnie zaproponuj inny sposób dostawy - dogadamy się. 
       
      Zapraszam do galerii poniżej oraz do rozmów.
      Pozdrawiam gorąco,
      Maciej.
       
      PS. Zdjęcia autentyczne, bez fotoszopowania i innych bajerów.






















    • Przez Perpetuum Mobile
      Na sprzedaż trafia Meccaniche Veneziane Redentore. Rozmiar unisex 36 mm. Zegarek kupiony na forumowym Bazarku kilka lat temu dla żony. Żona troszkę w nim pochodziła ale ostatecznie przesiadła się na kwarce Longinesa i zegarek od dłuższego czasu leży nieużywany. Ja nosiłem go potem przez jeden dzień i na męskim nadgarstku też się sprawdził. Zresztą kupiłem go od mężczyzny. To wersja jeszcze pod marką Meccaniche Veneziane (dzisiejsze Venezianico) z datownikiem, przeszklonym deklem i co najważniejsze ze szwajcarskim, ładnie zdobionym mechanizmem hi-beat STP 1-11 (klon ETA 2824). Wahnik z tego co mi wiadomo jest pozłacany. Szkiełko jest szafirowe. Pełen komplet z pudełkiem i z wszelkimi papierami. W komplecie oryginalna bransoleta mesh, oryginalny pasek skórzany (znoszony) oraz nowy pasek skórzany – chiński - dobrej jakości i z teleskopami quick-release.
      Zegarek jest po pełnym serwisie (dwa miesiące temu) w krakowskiej Kwestii Czasu, więc nie wymaga przez najbliższe lata żadnego wkładu finansowego. Według forumowej skali muszę dać 7 bo zegarek był otwierany i serwisowany. Tym niemniej jest w doskonałym stanie wizualnym i technicznym i w praktyce zasługuje na wyższą notę (8-9).
      Cena to 1500 1300 zł z kosztem wysyłki (kurier/paczkomat w kraju) po mojej stronie. Niżej już nie będzie. Niech się już lepiej kręci w rotomacie 😉.
      Zdjęcia z zeszłego roku, ale zegarek wygląda dokładnie tak samo, bo praktycznie nie był noszony. Załączam też kilka zdjęć z ostatniego serwisu.
       


       
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.