Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
szwed

Sytuacja kolejkowa ROLEXa.

Recommended Posts

2 godziny temu, mario1971 napisał(-a):

Powolutku będą wprowadzać "manekiny" do witryn. Z tego co czytałem, parę butików Rolexa już otrzymało takowe próbniki.   

nie dziwie się że ktoś to zobaczył że to średnio wygląda.Wchodzi do salonu w Pradze,4 osoby bodajże stoją z obsługi a tam większość witryn szklanych pustych.Śmiech na sali.Jedynie co to możesz zobaczyć DJ jakieś drogie.

Na tej samej ulicy w Pradze jest sklep z drogimi zegarkami gdzie wchodzisz i wychodzisz z Panarei,Breitling itp

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, robol1 napisał(-a):

Na tej samej ulicy w Pradze jest sklep z drogimi zegarkami gdzie wchodzisz i wychodzisz z Panarei,Breitling itp

 

Jak ktoś będzie chciał sobie zrobić na złość, to faktycznie zamiast Roleksa kupi Brajtka lub Pama. :lol:  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może na złość nie zrobi ale słabo to wygląda. Wchodzisz chcesz coś przymierzyć, może zamówić a tutaj pustka. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oris, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, kornel91 napisał(-a):

Może na złość nie zrobi ale słabo to wygląda. Wchodzisz chcesz coś przymierzyć, może zamówić a tutaj pustka. 

Marcin, Roleks przypomina klientom epokę PRL-u. Kasa jest, towaru brak. Słabo to wygląda przy tak dużej rocznej produkcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym szaleństwie jest metoda. Firma nie zabiega o klienta  choć traktuje go z elegancją jak już przyjdzie do Salonu. Sprawia, że towar jest pożądany i klient dostaje to, czego pragnie - odrobinę luksusu. Na tę chwilę musi jednak poczekać, aby była wyjątkowa. To idealna strategia, bo to co oferują postrzegane jest również jako lokata :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, KRZYSIO napisał(-a):

W tym szaleństwie jest metoda. Firma nie zabiega o klienta  choć traktuje go z elegancją jak już przyjdzie do Salonu. Sprawia, że towar jest pożądany i klient dostaje to, czego pragnie - odrobinę luksusu. Na tę chwilę musi jednak poczekać, aby była wyjątkowa. To idealna strategia, bo to co oferują postrzegane jest również jako lokata :) 

No nie. Z tego co piszecie  Customer experience jest u nich jednym z najgorszych w branży. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może i sama firma Rolex na tej dziwnej sytuacji zarabia (sprzedaje wszystkie chodliwe modele na pniu) plus dodatkowo schodzą pewnie częściej te biżuteryjne, na które mniej klientów zwróciłoby uwagę gdyby w salonach dostępne były wszystkie modele. Niemniej, rozmawiałem ostatnio z kilkoma sprzedawcami w salonach i oni twierdzą że są sfrustrowani obecną sytuacją, bo ile razy można dziennie mówić "nie ma". Do tego, stali klienci zaczynają kupować inne, bardziej dostępne marki. To pewnie jest promil i wciąż "inwestorów" poszukujących szybkiego zarobku jest o wiele więcej, więc jest nieustający popyt i biznes się kręci.

Edited by beniowski

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest kolejny krok kreowania niedostępności i wyjątkowości - nie można kupić, potem nie można się zapisać, teraz nie można obejrzeć.
Jeszcze trochę i zejdą do podziemia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja rozumiem, że każdy ma prawo się tu wypłakać, tylko co to zmieni? :)

 

Jeff-Daniels-and-Jim-Carrey-Cry-and-Wipe-Their-Tears-With-Money-In-Dumb-and-Dumber.gif

Edited by mario1971

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, mario1971 napisał(-a):

Ja rozumiem, że każdy ma prawo się tu wypłakać, tylko co to zmieni? :)

 

Nic się nie zmieni, ale poczekaj aż cię najdzie ochota na kolejny model Rolexa, a AD ci odpowie że cię nie zapiszą, bo nie i już.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, beniowski napisał(-a):

Nic się nie zmieni, ale poczekaj aż cię najdzie ochota na kolejny model Rolexa, a AD ci odpowie że cię nie zapiszą, bo nie i już.

Eee tam, to nie koniec świata. Odwrócę się na pięcie i pójdę dalej przez życie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rolex to nie koniec swiata. Jesli ktos ma pieniadze i jest to jego jedyne marzenie, to kupi z rynku wtornego i tyle. Nie ma co plakac. Jest jak jest i tego nie zmienimy. To tylko towar luksusowy i zwyklemu smiertelnikowi do niczego niepotrzebny a jak ktos chce sobie podniesc prestiz wlasnej osoby, to wyzsza cena go nie zrazi 😉 Biadolic tylko moga tacy jak my pamietajacy inne czasy i bawiacy sie swoim hobby, ale w wiekszosci tacy jak my sa przynajmniej na cos dla siebie pozapisywani i tylko trzeba troche poczekac... zycie 😉

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, desmo napisał(-a):

No nie. Z tego co piszecie  Customer experience jest u nich jednym z najgorszych w branży. 

Chyba nie zrozumiałeś podsumowania. Napisałem na podstawie własnych doświadczeń. Mnie tam się podobała sama obsługa :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, KRZYSIO napisał(-a):

Chyba nie zrozumiałeś podsumowania. Napisałem na podstawie własnych doświadczeń. Mnie tam się podobała sama obsługa :) 

Chyba nie do końca rozumiesz pojęcie customer experience 😉 ...miękki dywan, wiedza merytoryczna ( o ile jest) ,kawa to mile dodatki ale mają znaczenie drugorzędowe gdy klient nie dostaje tego po co przyszedł - a to jest dzisiejsza rzeczywistość w większości przypadków.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.08.2021 o 15:39, dawid7 napisał(-a):

Dziękuje bardzo

W Bydgoszczy 

U Pani Ewy ;) ?

W dniu 15.08.2021 o 20:16, dawid7 napisał(-a):

Hehe dokładnie.Nie pytałem się w sumie czy mieli wcześniej kogoś kto był zainteresowany kupnem.

Odbierałem tam conajmniej kilka R, także nie pierwszy raz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ROLEX trzykrotnił swoją produkcje, to światowa sytuacja wcale by się nie zmieniła. 

 


EXPERTEM nie jestem. Ale trochę się znam. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja kolejkowa ulega stopniowej poprawie. Rolex dementuje pogłoski o niedoborach i zwiększa produkcję. Podstawowe potrzeby mieszkańców zostaną w końcu zaspokojone. 

A9AF5561-6172-4A4A-99D4-BA18BE879D62.jpeg

Edited by zorro

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, wieloryb napisał(-a):

Po takich zdjęciach autentycznie cieszę się, ze nie mam rolexa😏😏😏

Spoko, będzie więcej dla innych. 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już krążyło to zdjęcie po sieci - to bodajże z Instagrama jakiegoś meksykańskiego mafiosa; jakoś trzeba pokazać że biznes prosperuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem ostatnio w gablocie Kruka stalowy OP 34 silver do wzięcia od ręki. Zawsze te mniejsze były łatwo dostępne, czy rzeczywiście dostępność się poprawia ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, facecik napisał(-a):

To nie fotomontaż? Naprawdę komuś chciało się rozpinać te wszystkie bransolety?😆

Pewnie jest tak jak mówisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.