trollu 721 #13351 Napisano 5 Marca 2016 wybacz ale pytanie z tych "czy seiko to dobre zegarki" 1.9tdi opinię ma pancernego a na pewno mniej problematycznego niż 2.0tdi, jak te 170tys to ori przebieg to silnik powinien przeżyć budę . Co do golfa 5 to nie wiem, nigdy się nie interesowałem ale domyślam się że ruda powoli zaczyna je brać 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #13352 Napisano 5 Marca 2016 Mam taki motor w Touranie i jest nie do zaje.... itd. 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AdamB #13353 Napisano 5 Marca 2016 Przebieg jest orginalny i cena też chyba dobra bo okolo 20 tys pln. To będzie mój pierwszy samochód więc obaw i pytań mam dużo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #13354 Napisano 5 Marca 2016 Silnik i samochod dobry ale przed zakupem koniecznie odwiedz serwis. Przebieg dosc maly na tak leciwe auto i to w dieslu ) Vw nie maja problemow z ruda. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #13355 Napisano 5 Marca 2016 Chyba, że mielone 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5729 #13356 Napisano 5 Marca 2016 Panowie czy Golf 5 1.9 TDI 105 KM to dobry samochód (przebieg 170 tys km)? Czy któryś z użytkowników może ma ten model?Mam 19 TDi i 2.0 TDi 1.9 w Cordobie i od 7 lat nic a przebieg już 330 000 2.0 w Superbie i niestety już kilka drogawych awarii fajnie się jeździ ale jednak ma bolączki 2.0 odradzam a 1.9 w wersji 105 koni polecam bo to najbardziej żywotny silnikTe nowe 2.0 podobno sa dobre ale pada elektronika i osprzęt Sam już nie wiem co jest teraz dobre 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #13357 Napisano 5 Marca 2016 Ogólnie silnik i model polecany i trwały, ale odmian 1.9 TDI tylko 105 KM (różne kody silników) było sporo, niektóre niestety wadliwe. Czubek góry lodowej np. tu:http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=7582&start=210 Jaki kod silnika w twoim? Rok? DPF? co do przebieg auta/cena - to mało prawdopodobne, ale możliwe. Chyba, że mocno walony był w przeszłości. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13358 Napisano 6 Marca 2016 Vw nie maja problemow z ruda.yhy, dobre jeżeli chodzi o golfy to Mk2 ma grubą blachę i ruda ma co żreć, mk3 jeździłem 5 lat i wiem co nieco - blacha już cieńsza i podłoga się sypie że szkoda gadać, mk4 blachy od mk3 nie ma lepszej. mk5 niby jeszcze młode ale też widziałem popuchnięte, ostatnio nawet jednego z rudą na środku klapy bagażnika - czy coś tam było uderzone/grzebane nie wiem, wiem że z kilku metrów było widać placek wielkości dłoni napuchniętej farby. co do przebiegu to zdarzają się takie okazy - najlepszy przykład mam w rodzinie, A6 3.0TDI mojego wuja, auto ma już chyba z 10 lat i niecałe 90 tys nalotu 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #13359 Napisano 6 Marca 2016 (edytowane) Mk3 i mk4 to samochody, ktore maja juz ok. 20 lat < ... ale z tego co widze to chodzi tutaj o golfa 5. Golf 5 jest w ocynku wiec jesli lapie go ruda to moze wrozyc, ze mial jakas przygode. Edytowane 6 Marca 2016 przez overrange 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #13360 Napisano 6 Marca 2016 W moim padle mam silnik BLS, co do korozji to gniją te powypadkowe. 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13361 Napisano 6 Marca 2016 Mk3 i mk4 to samochody, ktore maja juz ok. 20 lat < ... ale z tego co widze to chodzi tutaj o golfa 5.Golf 5 jest w ocynku wiec jesli lapie go ruda to moze wrozyc, ze mial jakas przygode.między ostatnim wypustem mk4 a pierwszym mk5 różnicy chyba dużej nie ma ale jeżeli buda jest w ocynku to powinno być lepiej 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
YouAreNext 14 #13362 Napisano 6 Marca 2016 Tylko ze golf to straszna nuda, a ten silnik to straszny muł. Przemysl temat lepiej 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13363 Napisano 6 Marca 2016 a co tu jest do przemyślenia? Jak ktoś szuka niewytłuczonego samochodu do jazdy z pkt A do B to taki golf jak najbardziej pasuje. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GooseKat #13364 Napisano 6 Marca 2016 Mialem golfa V, silnik 1.9 115KM. Wczesniej bylem bardzo uprzedzony do tych samochodow ze wzgledu na pewien typ kierowcow, ktorzy uwielbiaja te samochody. Samochod swoja bezawaryjnoscia i kultura jazdy przekonal mnie do siebie. Silnik jest naprawde pancerny, jednak jak kazdy diesel nie lubi jazdy wokol komina.Jezeli w jakims miejscu pojawia sie rdza to znaczy,ze byla jakas przygoda. Wysłane z Galaxy S6 za pomocą Tapatalk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13365 Napisano 6 Marca 2016 o DSG słyszałem raczej średnie opinie, przynajmniej o tych w mocniejszych samochodach gdzie się trochę depta po gazie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #13366 Napisano 6 Marca 2016 (edytowane) Mam w tym piekielnym zestawie również skrzynię DSG i złego słowa nie mogą powiedzieć. Trzeba tylko regularnie wymieniać olej z filtrem. Od przebiegu ok. 80.000 słychać dwumasę, teraz jest 180.000 i dalej ją słychać Edytowane 6 Marca 2016 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13367 Napisano 6 Marca 2016 Od przebiegu ok. 80.000 słychać dwumasę, teraz jest 180.000 i dalej ją słychać jak Ci się zrobi takie kuku to daj znać, kumpel ogarnia spawanie tych wynalazków VW 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość AdamB #13368 Napisano 6 Marca 2016 Jednak zrezygnowałem bo był problem z turbiną. Teraz będe polował na Civica w benzynie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #13369 Napisano 6 Marca 2016 (edytowane) jak Ci się zrobi takie kuku to daj znać, kumpel ogarnia spawanie tych wynalazków VW Jak mi zrobi kuku, to paskudztwo na części sprzedam, na pewno nie będę tego g... naprawiał. Edytowane 8 Marca 2016 przez DawPi Nie cytujemy zdjęć. 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13370 Napisano 6 Marca 2016 Jednak zrezygnowałem bo był problem z turbiną.w sensie? regeneracja turbo to w sumie normalna kolej rzeczy. Jak ktoś naprawiał turbo przed nami to istnieje duże prawdopodobieństwo, że po zakupie będzie spokój na dłuższy czas 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepepatryk 11982 #13371 Napisano 6 Marca 2016 Będąc na spacerze z psiakiem wypatrzyliśmy takie cudeńko Edizione Masarati 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikołaj N 388 #13372 Napisano 7 Marca 2016 (edytowane) Będąc na spacerze z psiakiem wypatrzyliśmy takie cudeńko Edizione Masarati Moje serce pękło. Kilka miesięcy szukałem tej wersji ale żaden z tych do sprzedania nie kosztował mniej niż 120tys... Wolalbym jednak tributo ferrari Zostaw mu kartkenode mnie że odkupie Edytowane 8 Marca 2016 przez DawPi Nie cytujemy zdjęć. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 721 #13373 Napisano 7 Marca 2016 120 tys? matko i córko... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xaime 57 #13374 Napisano 7 Marca 2016 yhy, dobre jeżeli chodzi o golfy to Mk2 ma grubą blachę i ruda ma co żreć, mk3 jeździłem 5 lat i wiem co nieco - blacha już cieńsza i podłoga się sypie że szkoda gadać, mk4 blachy od mk3 nie ma lepszej. mk5 niby jeszcze młode ale też widziałem popuchnięte, ostatnio nawet jednego z rudą na środku klapy bagażnika - czy coś tam było uderzone/grzebane nie wiem, wiem że z kilku metrów było widać placek wielkości dłoni napuchniętej farby. co do przebiegu to zdarzają się takie okazy - najlepszy przykład mam w rodzinie, A6 3.0TDI mojego wuja, auto ma już chyba z 10 lat i niecałe 90 tys nalotu Tutaj się nie zgodzę co do mk3 jeździłem przez 7 lat i sprzedałem jako 19 letnie auto, poza pęcherzykiem pod ramką tablicy rejestracyjnej blacha jak dzwoń. Fakt, że samochód nigdy nie był rozbity ani malowany. Większość przypadków rdzy zwłaszcza w nowszych samochodach oznacza jakąś naprawę blacharską i nie ma się co łudzić nawet najlepszy blacharz nie złoży tak samochodu jak fabryka. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepepatryk 11982 #13375 Napisano 8 Marca 2016 Moje serce pękło. Kilka miesięcy szukałem tej wersji ale żaden z tych do sprzedania nie kosztował mniej niż 120tys... Wolalbym jednak tributo ferrari Zostaw mu kartkenode mnie że odkupie Widziałem jednego tutaj na ichnim portalu samochodowym, cena; 40tys € 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach