Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

wybacz ale pytanie z tych "czy seiko to dobre zegarki"  ;)  1.9tdi opinię ma pancernego a na pewno mniej problematycznego niż 2.0tdi, jak te 170tys to ori przebieg to silnik powinien przeżyć budę ;) . Co do golfa 5 to nie wiem, nigdy się nie interesowałem ale domyślam się że ruda powoli zaczyna je brać  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki motor w Touranie i jest nie do zaje.... itd.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AdamB

Przebieg jest orginalny i cena też chyba dobra bo okolo 20 tys pln. To będzie mój pierwszy samochód więc obaw i pytań mam dużo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik i samochod dobry ale przed zakupem koniecznie odwiedz serwis. Przebieg dosc maly na tak leciwe auto i to w dieslu :))

 

Vw nie maja problemow z ruda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba, że mielone :P


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy Golf 5 1.9 TDI 105 KM to dobry samochód (przebieg 170 tys km)? Czy któryś z użytkowników może ma ten model?

Mam 19 TDi   i  2.0 TDi   

1.9 w Cordobie i od 7 lat nic a przebieg już 330 000 

2.0 w Superbie i niestety już kilka drogawych awarii  :( fajnie się jeździ ale jednak ma bolączki 

2.0 odradzam a 1.9 w wersji 105 koni polecam bo to najbardziej żywotny silnik

Te nowe 2.0  podobno sa dobre ale pada elektronika i osprzęt 

Sam już nie wiem co jest teraz dobre 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie silnik i model polecany i trwały, ale odmian 1.9 TDI tylko 105 KM (różne kody silników) było sporo, niektóre niestety wadliwe. 

Czubek góry lodowej np. tu:

http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?t=7582&start=210

 

Jaki kod silnika w twoim? Rok? DPF?

 

co do przebieg auta/cena - to mało prawdopodobne, ale możliwe. Chyba, że mocno walony był w przeszłości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vw nie maja problemow z ruda.

yhy, dobre  ;)  jeżeli chodzi o golfy to Mk2 ma grubą blachę i ruda ma co żreć, mk3 jeździłem 5 lat i wiem co nieco - blacha już cieńsza i podłoga się sypie że szkoda gadać, mk4 blachy od mk3 nie ma lepszej. mk5 niby jeszcze młode ale też widziałem popuchnięte, ostatnio nawet jednego z rudą na środku klapy bagażnika - czy coś tam było uderzone/grzebane nie wiem, wiem że z kilku metrów było widać placek wielkości dłoni napuchniętej farby.

 

co do przebiegu to zdarzają się takie okazy - najlepszy przykład mam w rodzinie, A6 3.0TDI mojego wuja, auto ma już chyba z 10 lat i niecałe 90 tys nalotu ;)  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mk3 i mk4 to samochody, ktore maja juz ok. 20 lat < ... ale z tego co widze to chodzi tutaj o golfa 5.

Golf 5 jest w ocynku wiec jesli lapie go ruda to moze wrozyc, ze mial jakas przygode.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim padle mam silnik BLS, co do korozji to gniją te powypadkowe.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mk3 i mk4 to samochody, ktore maja juz ok. 20 lat < ... ale z tego co widze to chodzi tutaj o golfa 5.

Golf 5 jest w ocynku wiec jesli lapie go ruda to moze wrozyc, ze mial jakas przygode.

między ostatnim wypustem mk4 a pierwszym mk5 różnicy chyba dużej nie ma :)  ale jeżeli buda jest w ocynku to powinno być lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze golf to straszna nuda, a ten silnik to straszny muł. Przemysl temat lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co tu jest do przemyślenia? Jak ktoś szuka niewytłuczonego samochodu do jazdy z pkt A do B to taki golf jak najbardziej pasuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GooseKat

Mialem golfa V, silnik 1.9 115KM. Wczesniej bylem bardzo uprzedzony do tych samochodow ze wzgledu na pewien typ kierowcow, ktorzy uwielbiaja te samochody. Samochod swoja bezawaryjnoscia i kultura jazdy przekonal mnie do siebie. Silnik jest naprawde pancerny, jednak jak kazdy diesel nie lubi jazdy wokol komina.

Jezeli w jakims miejscu pojawia sie rdza to znaczy,ze byla jakas przygoda.

 

Wysłane z Galaxy S6 za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o DSG słyszałem raczej średnie opinie, przynajmniej o tych w mocniejszych samochodach gdzie się trochę depta po gazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam w tym piekielnym zestawie również skrzynię DSG i złego słowa nie mogą powiedzieć. Trzeba tylko regularnie wymieniać olej z filtrem.

 Od przebiegu ok. 80.000 słychać dwumasę, teraz jest 180.000 i dalej ją słychać :P

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 Od przebiegu ok. 80.000 słychać dwumasę, teraz jest 180.000 i dalej ją słychać :P

jak Ci się zrobi takie kuku to daj znać, kumpel ogarnia spawanie tych wynalazków VW  :lol:

12801152_1031801503542549_21764255942709

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AdamB

Jednak zrezygnowałem bo był problem z turbiną. Teraz będe polował na Civica w benzynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak Ci się zrobi takie kuku to daj znać, kumpel ogarnia spawanie tych wynalazków VW  :lol:

 

Jak mi zrobi kuku, to paskudztwo na części sprzedam, na pewno nie będę tego g... naprawiał. 

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednak zrezygnowałem bo był problem z turbiną.

w sensie? regeneracja turbo to w sumie normalna kolej rzeczy. Jak ktoś naprawiał turbo przed nami to istnieje duże prawdopodobieństwo, że po zakupie będzie spokój na dłuższy czas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będąc na spacerze z psiakiem wypatrzyliśmy takie cudeńko Edizione Masarati

 

 

Moje serce pękło. Kilka miesięcy szukałem tej wersji ale żaden z tych do sprzedania nie kosztował mniej niż 120tys... Wolalbym jednak tributo ferrari :) Zostaw mu kartkenode mnie że odkupie ;)

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

yhy, dobre  ;)  jeżeli chodzi o golfy to Mk2 ma grubą blachę i ruda ma co żreć, mk3 jeździłem 5 lat i wiem co nieco - blacha już cieńsza i podłoga się sypie że szkoda gadać, mk4 blachy od mk3 nie ma lepszej. mk5 niby jeszcze młode ale też widziałem popuchnięte, ostatnio nawet jednego z rudą na środku klapy bagażnika - czy coś tam było uderzone/grzebane nie wiem, wiem że z kilku metrów było widać placek wielkości dłoni napuchniętej farby.

 

co do przebiegu to zdarzają się takie okazy - najlepszy przykład mam w rodzinie, A6 3.0TDI mojego wuja, auto ma już chyba z 10 lat i niecałe 90 tys nalotu ;)  

Tutaj się nie zgodzę co do mk3 jeździłem przez 7 lat i sprzedałem jako 19 letnie auto, poza pęcherzykiem pod ramką tablicy rejestracyjnej blacha jak dzwoń. Fakt, że samochód nigdy nie był rozbity ani malowany. Większość przypadków rdzy zwłaszcza w nowszych samochodach oznacza jakąś naprawę blacharską i nie ma się co łudzić nawet najlepszy blacharz nie złoży tak samochodu jak fabryka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje serce pękło. Kilka miesięcy szukałem tej wersji ale żaden z tych do sprzedania nie kosztował mniej niż 120tys... Wolalbym jednak tributo ferrari :) Zostaw mu kartkenode mnie że odkupie ;)

Widziałem jednego tutaj na ichnim portalu samochodowym, cena; 40tys €

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.