Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A patrzyłeś na Volvo V50 po lifcie? W budżecie poniżej 30 koła, znajdziesz coś z 2011/2012 roku. Wewnątrz diablo wygodne, ja mam przedliftowe z 2005 roku i nie mam nawet grama rdzy na budzie. Zawieszenie z Focusa/Mazdy3 więc nie zbankrutujesz tutaj. Dalej (przynajmniej wg mnie) fajnie wygląda i się prowadzi. Ogólnie przez ostatnie 7 lat jak mam to auto u siebie, wydałem na nie może 5000 zł i wliczam w to już wymianę rozrządu, żarówki do ksenonów itd. Mega wdzięczne auto, tylko mimo, że kombi, wcale nie ma dużo miejsca wewnątrz. Bardziej 2+2 w podróż niż 2+3. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To powtórzę jeszcze raz, zobacz renault laguna iii. W tych pieniadzach moze znajdziesz 6-7 letnie auto.

 

www.auto-swiat.pl%2Fuzywane%2Fco-warto-kupic%2Fuzywane-renault-laguna-iii-zasluguje-na-lepsza-opinie%2F6zr3eb2&psig=AOvVaw2F_A8bEKnCqJW6SrhWCtNm&ust=1552007051333256

Dziękuję za Renault. Mam teraz Megane i co chwile awarie pierdół w postaci elektryki czy czujników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za Renault. Mam teraz Megane i co chwile awarie pierdół w postaci elektryki czy czujników.

ale masz świadomość, że Dacia to właśnie konstrukcje Renault ? ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście jak i silnik. Niemniej mniej w niej elektroniki niz w takiej Lagunie, a poza tym zawsze nowszy rocznik to nowszy. Ale i tak zarzuciłem pomysł Dacii, 73 KM to śmiech na sali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny z Mazdą CX-9. Wygodne na maksa i w miarę żwawe auto, super wygląda. Szkoda, że w Europie nie ma i same ulepy zza wielkiej wody. No i mówicie, że rdzewieją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za Renault. Mam teraz Megane i co chwile awarie pierdół w postaci elektryki czy czujników.

Megan ii miał tak samo złe opinie, jak Laguna ii. Dlatego nie pisałem o ii, tylko o iii, bo to zupełnie inna jakość. Potwierdziło to kilka testów, m.in. długodystansowy (100tys. km) w AŚ.

A dacia ma też silniki - 90KM i 115 KM. I jedzie zaskakująco dobrze jak na tak śmieszne moce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bravo w tym budżecie osiągalne. Silnik Tjet 1.4 120KM chwalony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja np. nie rozumiem jak można świadomie mówić niezorientowanemu nabywcy że auto nie miało wypadku jak miało albo cofać licznik i kłamać że auto ma mniejszy przebieg. Przecież to zwykle i ordynarnie klastwo i oszustwo..

...

Mnie zdarzyło się kupić na naszym bazarku zegarki w podobnych "okolicznościach". :( A miały być 8,5/10. :lol:

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bravo w tym budżecie osiągalne. Silnik Tjet 1.4 120KM chwalony.

 

W Bravo to ja z 193 cm nie mogę zająć wygodnie miejsca z przodu nie mówiąc już o dzieciach aby umieścić z tyłu (sprawdzałem ostatnio).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Bravo jest problem z malymi dziecmi z tyłu. Gdy juz im nóżki podrosną jest lepiej, oto chodzi, że kolanka muszą byc na krawędzi siedzenia, to wtedy nie są wysunięte bucikami w siedzenie przednie. Wzrost nie taki problem, gorzej z włoskością pozycji za kierownicą, auto dla ludzi o krotkich nogach w stosunku do reszty ciała. Ja w swoim bravo notoeycznie nie widzialem gornej czesci zegarów. Ale generalnie żałuję, że sprzedałem bo lubilem je wdzieczne auto. Mialem wolnossaka 1,4 wiec nie bylo szybkie ale w policji mamy 1,9 dizle to zasowaja, mimo ze strasznie zaniedbane, ale zaskakujaco wytrzymałe.

Edytowane przez albiNOS 01

Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 godziny z Mazdą CX-9. Wygodne na maksa i w miarę żwawe auto, super wygląda. Szkoda, że w Europie nie ma i same ulepy zza wielkiej wody. No i mówicie, że rdzewieją.

Też się czaiłem na CX-9, ewentualnie CX-7, ale właśnie przez korozje dałem sobie spokój.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie korozja Mazd przyszła z tego forum:

- Mazda 626 - użytkowana od 1997 do 2001 - ani kropki korozji

- Mazda CX5 - użytkowana od 2018 (żona) wciąż - ani kropki korozji

Może mi ktoś to wyjaśnić proszę.

 

Wzywany do tablicy jest Tomasso proszę :-) przez kilka lat miał MX5 - czy była tam jakaś korozja ?

Co nie oznacza ze Mazda ma całą listę innych wad ;-)

Tzn ma ją ale to inny topic niż korozja


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korodują w dużej mierze te auta, które są powypadkowe...

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Korodują w dużej mierze te auta, które są powypadkowe...

 

Dla mnie korozja Mazd przyszła z tego forum:

 

Niestety ale nie, jest to opinia potwierdzona przez kilka warsztatów w których pytałem przed zakupem czy warto ... W Mazdach nie ma ocynku i to jest cały wic.

Wszystko można ogarnąć, mechanikę, elektrykę, ale jak ruda się już pojawi, to po aucie. Tym bardziej patrząc po cenach usług blacharsko-lakierniczych, to gra nie warta świeczki. Miałem już chrupka VW T4 i Kia Sorento i nie były to auta powypadkowe, ot po prostu te typy tak mają.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U znajomych: Mazda mx5 z 1999r  przywieziona z  Hamburga - nie ma rdzy, a to już stare auto, 6 z salonu - mocno skorodowane tylne nadkola już po kilku latach, 323 z 1999r - to w zasadzie złom już - nadkola przednie i tylne  zjedzone całkiem (wszystkie bezwypadkowe na 100%).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie korozja Mazd przyszła z tego forum:

- Mazda 626 - użytkowana od 1997 do 2001 - ani kropki korozji

- Mazda CX5 - użytkowana od 2018 (żona) wciąż - ani kropki korozji

Może mi ktoś to wyjaśnić proszę.

 

Wzywany do tablicy jest Tomasso proszę :-) przez kilka lat miał MX5 - czy była tam jakaś korozja ?

Co nie oznacza ze Mazda ma całą listę innych wad ;-)

Tzn ma ją ale to inny topic niż korozja

 

 

Miałem dwie Mazdy MX-5 - NCFL i ND. Pierwszą sprzedałem gdy miała 5 lat, drugą, gdy miała 2 lata. Korozji brak, ale ja tych aut używałem tylko sezonowo, od początku listopada do końca marca stała w suchym, ogrzewanym garażu.

Natomiast na forum miłośników MX-5 był wałkowany temat zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia w nowych ND - ostatecznie okazało się, że Mazda nie wykonuje takiego zabezpieczenia, MX-5 jest jedynym modelem, w którym tego nie robi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie korozja Mazd przyszła z tego forum:

- Mazda 626 - użytkowana od 1997 do 2001 - ani kropki korozji

- Mazda CX5 - użytkowana od 2018 (żona) wciąż - ani kropki korozji

Może mi ktoś to wyjaśnić proszę.

 

Są różne modele i różnie to potem wychodzi. Kiedyś rdzewiały np. 6-tki i zapewne nie bez przyczyny było to, że w tamtym czasie Mazda współpracowała z Fordem  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa 3 w czarnym kolorze jest imo najbrzydsza :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowa 3 w czarnym kolorze jest imo najbrzydsza :P

Akurat stały tylko dwie czarne.

I jak wrażenia?

Ogólnie pozytywne.

Mocno zabudowana od strony kierowcy. Materiałowo wewnątrz jak passat w highline ( może nawet Passat lepiej )

Dla większych kierowców może być ciasno.

Na jazdę próbna trzeba się umówić i zobaczyć jak to jedzie.

Diesel 150 km w automacie ma kosztować od ok 175 000 pln.


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.