Peacemaker 0 #2276 Napisano 24 Grudnia 2007 Dobrze się składa, bo ja na wiosnę też planuję zakup E-39 Też rozważam 523 i 528, ale zadecyduje stan techniczny i wyposażenie. 525i było już po lifcie, czyli po 2000 roku. Myślisz o sprowadzeniu czy kupnie w Polsce? Myślę o sprowadzeniu lub kupnie auta, które dopiero wjechało do kraju.Ale raczej sprowadzę. Na alledrogo pełno szrotów. Przeglądam oferty i w sumie jest tylko jeden czy dwóch gości, którzy nie skąpią na zdjęciach i mają kilka modeli różnych marek w ofercie. W tym 2 lub 3 BMW (520i, 523i oraz jakić nowy model) Mam wrażeni, że auta po przekroczeniu granicy tracą nieco na wyposażeniu. Wystrzegam się modeli w jakikolwiek sposób "stjuningowanych". Celuję w oryginalne wyposażenie. Trochę ostatnio się zbiesiłem i zacząłem przyglądać się 520i. Mam nawet jedną upatrzoną. Ale, kurcze... 150KM w tej budzie to jednak może być nieco za mało do rozsądnej jazdy. pozdrawiam, Peacemaker. 0 Panerai Luminor PAM 112---Maurice Lacroix Pontos Day&Date---G-Shock's Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fixxxer1 76 #2277 Napisano 24 Grudnia 2007 Czasami jeżdżę E34 520i 150km - wg. mnie nie jest źle. Ona też lubi jak się jej czasami w garach przepali Piszę że nie jest źle bo nie jeździłem ani 523 ani 528 :? 528 ma najczęściej najlepsze wyposażenie, ale 520 też można ładne trafić. Ja codziennie przeglądam fora BMW i wczytuję się w temat, bo jeszcze trochę czasu mam Przydałby się dobry fachowiec od BMW, który mógłby pomóc przy kupnie autka, bo można trafić na studnię bez dna... Ale za to jak się kupi dobrze.... To miodzio..... :roll: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość tomekdominik #2278 Napisano 24 Grudnia 2007 Mój japoniec. Suzuki Swift 1.3 GTi Since in'89 Na ręce też skośnooki Seiko. Niestety nie poradziłem sobie z wklejeniem fotki 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darecki 396 #2279 Napisano 26 Grudnia 2007 Co panowie polecacie z klasy średniej za około 30-35 tyś zł ? Generalnie raczej benzyna, pojemność do 2 litrów, spory bagażnik i tak powiedzmy do 5-6 lat.Mam tą zagwozdke już od pewnego czasu i na razie celuje w Forda Mondeo 2003/2004 ale że chodzi za mną zmiana marki to jestem w kropce. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomASH 2130 #2280 Napisano 26 Grudnia 2007 A ja polecam Vectrę GTS 2.2 lub 2.2 diesel. Dobra cena za stosunkowomłody rocznik oraz pakowne wnętrze + bagażnik. Jak nie Opel to możeToyota Avensis. Ale to bardzo subiektywne typy... :wink: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #2281 Napisano 26 Grudnia 2007 Skoda Superb, Honda Accordeon, Mazda 6 i to chyba wszystko.Opel - to samo co Ford, tylny zawias.Generalnie teraz nie ma nieawaryjnych samochodów. Chyba, że Defender i G. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peacemaker 0 #2282 Napisano 26 Grudnia 2007 hehe, Darecki... jak to mówią... Ford, gówno wort Jeśli chodzi o Opla... jakieś dwa tygodnie temu mój znajomy sprzedawał GTS 3.2 V6 z 2003r. Przebieg autentyczny ~70tkm. Kupiona w salonie.Zdaje się, że poszedł za 32tys. Tanio. Teraz śmiga BMW M5 E60 :shock: 500KM :twisted: pozdro, P. 0 Panerai Luminor PAM 112---Maurice Lacroix Pontos Day&Date---G-Shock's Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darecki 396 #2283 Napisano 27 Grudnia 2007 3.2 litra to ciut za dużo a Vectra generalnie nie leży mi - teściowie mają toto z 2004 roku i jak dla mnie to porażka stylistyczna, bryła bewupa a środek to plastikowy koszmar. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomASH 2130 #2284 Napisano 27 Grudnia 2007 Vectra sedan to dla mnie również porażka stylistyczna... jednak GTS różnisię od niej. A co do plastików się nie zgodzę - inne samochody tej klasynie mają lepszych materiałów (jedynie Mondeo trochę odskakuje) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pcstud #2285 Napisano 27 Grudnia 2007 3.2 litra to ciut za dużo ale to na prawde swietny silnik, ja go bardzo polecam wbrew pozorom wcale duzo nie pali... jak sie go nie cisnie oczywiscie :wink: dla mnie nie ma nic lepszego do jazdy jak duza wolnossaca jednostka benzynowa, do diesli nigdy sie chyba nie przyzwyczaje (chociaz jezdze TD) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damiano 1 #2286 Napisano 27 Grudnia 2007 chcesz pan jezdzic, a nie dokladac?kup pan hunde... taka prawdaa i przy odsprzedazy sie nie traci zbyt duzo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokop 13 #2287 Napisano 27 Grudnia 2007 Z tymi samochodami to prawie jak z zegarkami. Motor kilka litrow to fajny bajer. Ale one z zalozenia powinny byc przyziemne. Mnie wystarcza Honda ze smiesznym silniczkiem 1,6. I tak mam do zaplacenia chyba ze 100 za szybka jazde :evil: 0 Ciesz się że nie szczekasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik 117 #2288 Napisano 10 Stycznia 2008 Co panowie polecacie z klasy średniej za około 30-35 tyś zł ? Generalnie raczej benzyna, pojemność do 2 litrów, spory bagażnik i tak powiedzmy do 5-6 lat.Mam tą zagwozdke już od pewnego czasu i na razie celuje w Forda Mondeo 2003/2004 ale że chodzi za mną zmiana marki to jestem w kropce. witam, jezeli temat aktualny to napisze cos i od siebie samochody segmentu D warte uwagi to wlasciwie tylko auta made in germany, japan ewentualnie sweden.samochody wloskie, angielskie, francuskie a przede wszystkim amerykanskie ustepuja wyzej wymienionym glownie jakoscia wykonania oraz sa zazwyczaj bardziej awaryjne.z pojazdow z niemiec oraz z japonii wykluczylbym vw passata oraz honde accord - nowsze modele sa jeszcze za drogie, natomiast starsze to konstrukcje pochodzace z polowy lat 90tych i troche juz odbiegaja od modeli, ktore weszly na rynek po 2000 roku.Moimi faworytami sa juz wczesniej wymienione:-ford mondeo-opel vectra-toyota avensissa to modele juz nowszej generacji, bezpieczne i bardzo dobre jakosciowoMondeo - chwalone za mala awaryjnosc i swietne wlasciwosci jezdne (ostatnimi czasy ford w tym krolowal), dodatkowo dobre jednostki napedowe oprocz wlasnie 2.0 benzyna - glosny i paliwozerny, ogolnie srednio udana jednostkaVectra - sam bede za jakis czas czail sie na ten samochod, wg jakiegos tam plebiscytu auto, z ktorego wlasciciele sa najbardziej zadowoleni. mala awaryjnosc, dobra jakosc wykonania, czesc diesli wg ekspertow nie nadaje sie do tuningu, ale o takich zboczeniach nie mowmy, bo ogolnie jednostkom napedowym ciezko jest cokolwiek zarzucic Avensis - poprostu Toyota, nic dodac, nic ujac, sama marka to gwarant dobrej jakosci i malej usterkowosci Do tego zestawu mozna spokojnie dorzucic mazde 6 badz jednego z moich ulubiencow - Volvo S60 - nie ma sensu sie rozpisywac, poprostu dobre samochody o bardzo ladnej sylwetce to tyle, powodzenia 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiob 231 #2289 Napisano 24 Stycznia 2008 Ech, zupełnie się nie znacie na samochodach. Ja wam polecę doskonały miejski samochód za marne 25 tysięcy złotych. Nie wiem co prawda ile trzeba by zapłacić temu Murzynowi co siedzi za kierownicą żeby Was woził, ale może znalazłby się jakiś zapaleniec, który by to zrobił za friko. Dla samej frajdy jeżdżenia Town Carem. :twisted: A już zupełnie serio, to co prawda na przykładzie jednego egzemplarza samochodu niewiele można powiedzieć o całej populacji, ale ja mam Mazdę 6 z pierwszego roku ich produkcji i mam z nią cały czas drobne i większe problemy. Jest to model niedostępny w Europie, V6 3 litry i pięciobiegowy automat i to właśnie ze skrzynią miałem najwięcej problemów, ale także z lampami, które lubią gasnąć i trzeba je huknąć pięścią, żeby się zapaliły, czy z zapachami wydzielanymi z układu wydechowego tego auta. Poza tym ostatnio (ma on już ponad 200 tys km) zaczął wydawać dźwięk podobny do dźwięku ślizgającego się paska klinowego, ale spowodowany jakimś przeciekiem w układzie podciśnieniowym i nikt nie jest w stanie go zlokalizować. Niby nic, ale denerwuje. Może te europejskie szóstki są lepszej jakości, może ja pechowo trafiłem, ale nie polecam Mazdy z pierwszego roku produkcji, czyli modelu 2003. Jednak jak europejskie egzemplarze, z manualną skrzynią i czterocylindrowymi silnikami nie mają takich problemów, to auto z pewnością jest godne polecenia. Niewielkie wymiary zewnętrzne, przestronne wnętrze, doskonałe właściwości trakcyjne, atrakcyjny wygląd są na pewno zaletami tego modelu. A jak ktoś się interesuje takimi troszkę większymi autkami, jak np. Freightliner, Peterbilt, czy Kenworth, zapraszam od czasu do czasu na swoje forum, z której skopiowałem zdjęcia tego Lincolna. Link w podpisie. Pozdrawiam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diesel 218 #2290 Napisano 25 Stycznia 2008 Pewnie już był.. ale wow :shock: :shock: :shock: Podobno kosztuje 8mln $http://pl.youtube.com/watch?v=DPgtcC9ftfUhttp://pl.youtube.com/watch?v=9wHTXR0zGFA 0 Andrzej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nick555 25 #2291 Napisano 25 Stycznia 2008 hiob nie wiedziałem że istnieje taka 6 z takim motorem... co do pisku, może Ci się rozrząd slizga po kółku napinającym To taki żart który mówie wszystkim i nikt w to nie wierzy. Ja właśnie kończe remont mojego Premacy 2.0 DiTD i tam wystąpiło coś takiego. Na szczęście samochód przeciwstawił się wcześniej i pasek nie zdążył sobie przeskoczyć , spalić stopić 0 FORZA Robert! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wieniek 0 #2292 Napisano 25 Stycznia 2008 Generalnie teraz nie ma nieawaryjnych samochodów. Chyba, że Defender i G. Hehe, no Defendera chyba nie można nazwać autkiem bezawaryjnym. Co do G classe to marzenie, tylko dość kosztowne (widziałem ostatnio jednego w okazyjnej cenie , używka z 2006 - 400k pln :-/ ) 0 Sikory złote pod mankietem odmierzają sekund bieg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
diesel 218 #2293 Napisano 25 Stycznia 2008 Co do G classe to marzenie, tylko dość kosztowne (widziałem ostatnio jednego w okazyjnej cenie , używka z 2006 - 400k pln :-/ ) Trochę przesadzasz z tą ceną..Mercedes-Benz G-Klasse von2006 bis2007 0 Andrzej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiob 231 #2294 Napisano 25 Stycznia 2008 hiob nie wiedziałem że istnieje taka 6 z takim motorem... co do pisku, może Ci się rozrząd slizga po kółku napinającym ... Prawdę mówiąc nie wiem, jak napędzany jest rozrząd w tym silniku. To jest trochę mocniejsza wersja Fordowskiego silnika, który był od lat używany m.in. w Taurusie. Tyle, że w Maździe ma on 220 KM, 20 więcej niż w Fordzie. Dźwięk brzmi ja ślizgający się pasek klinowy, ale jest niezależny od obrotów silnika, zawsze taki sam i trwa dobrą sekundę lub dwie po zatrzymaniu się silnika. Zanika jak zanika gwizd czajnika z gotującą się wodą po odstawieniu z kuchenki. Jednak nie jest to związane z układem chłodzenia auta, bo dźwięk zaczyna się natychmiast z momentem uruchomienia samochodu. A mówiąc o ślizgających się paskach, w moim Chryslerze zerwał się pasek rozrządu, ale na szczęście ten silnik (V6, 3,5 l) nie uderza tłokiem w otwarte zawory. Po odholowaniu do warsztatu naprawa polegała tylko na założeniu nowego paska, żadnych innych szkód nie było. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wieniek 0 #2295 Napisano 25 Stycznia 2008 Trochę przesadzasz z tą ceną.. To nie ja go sprzedaję więc nie ja przesadzam. Stał taki w BMG w Gdańsku na Elbląskiej (jak dla mnie cena też wydaje się z kosmosu, ale...) 0 Sikory złote pod mankietem odmierzają sekund bieg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JG 0 #2296 Napisano 25 Stycznia 2008 Noszę się z zamiarem kupna BMW E39 523i, 525i lub ekstremalnie 528i.Rocznik 1999, tak myślę. Tez sie nosilem, nosilem i kupilem Audi A4 1,9 TDi Ale na wiosne raczej przerzuce sie na E39 530d z konca produkcji. Bierz 528i - najlepsza, ekonomiczna benzyna do E39 - oczywiscie pozostaje jeszcze 540 i M5 - ale to juz inna bajka Hi, Hi,Pamiętam, jak rozmawialiśmy na ten temat.Ja też nie kupiłem BMW, ponieważ trafiłem na całkowicieodjechanego Saaba 9-5. Ma wpakowany tuning silnka. I tak z2,3 T (170KM) zrobiło się 230KM. Zapewniam, że zabawa jestzdecydowanie lepsza niż w 528i, czy 530i, a i spalanie maniespodziewanie niskie (szczególnie w mieście).Jakby ktoś chciał kupić dobrego Saaba, tozapraszam na saabklub.pl, tam pomogą, doradzą, pouczązupełnie jak Tutaj w sprawie zegarków.PozdrawiamJarek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nick555 25 #2297 Napisano 25 Stycznia 2008 hiob ta mazda nie jest zaturbiona? jeśli piszesz że dzwięk zanika chwilę po wyłączeniu wskazuje to na jakiś element który jest w ruch po zgaszeniu... jakiś wentylatorek może coś od klimy, albo pompa vaacum? 0 FORZA Robert! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2298 Napisano 26 Stycznia 2008 I tak z2,3 T (170KM) zrobiło się 230KM. Zapewniam, że zabawa jestzdecydowanie lepsza niż w 528i, czy 530i, a i spalanie maniespodziewanie niskie (szczególnie w mieście). Tu się nie zgodzę, bo napęd tył to jest tył.Po za tym podniecanie się doładowaną Vectrą to :wink: :wink: :wink: :wink: Teraz Saab to już nie Saab.... po za tym zdziwił byś się ile pali M5 (np.: w E34 ) w mieście [jak mało] 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomASH 2130 #2299 Napisano 26 Stycznia 2008 Może i Saab "to już nie to samo" ale w porównaniu do swych klasowychrywali jest baardzo dobrze usytuowany cenowo. Wychodzi zawsze kilkaa nawet kilkanaście tys. zł mniej :wink: No chyba że będzie sie go kategoryzowałow niższych klasach, co na pewno nie jest słuszne. M5 to smok i nic tegonie zmieni (chyba tylko super-diesel z doładowaniem w przyszłości!) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2300 Napisano 26 Stycznia 2008 M5 to smok i nic tegonie zmieni Widać, że nigdy nie siedziałeś nawet w M5 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach