Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

57 minut temu, Bugs napisał(-a):

I nie trzeba Ferrari, Skoda wystarczy skoro tak idzie 😉

Mówisz Skoda?

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GPS z lat 70-tych. Przyznaję że nie kumam jak to mogło być przydatne, bo przecież wystarczyło skręcić na takiej trasie w bok do sklepu i system już głupiał. Pamiętam że jak byłem na studiach, to tramwaje tam gdzie studiowałem miały podobny system - nawinięta rolka rozwijała się w miarę tego jak tramwaj pokonywał trasę i w głośnikach męski głos oznajmiał jaki będzie następny przystanek. W przypadku tramwajów powinno to działać, bo trasy zawsze były te same, niemniej system dość szybko wycofano, bo wystarczyło że np. jesienią koła tramwaju zaczynały się ślizgać i system już głupiał i oznajmiał przystanki z dużym przyspieszeniem,

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko.Być może ktoś używał astrę j.Zastanawiam się jaki silnik benzynowy wybrać.1.4t czy 1.6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanko.Być może ktoś używał astrę j.Zastanawiam się jaki silnik benzynowy wybrać.1.4t czy 1.6.

Bierz mocniejszy silnik; to dość ciężkie auto i potrzebuje koników do sensowniej jazdy.
Ja używałem 1.7CDTI 125KM i było tylko znośnie; więc te 115KM z benzyny może być mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczyłem na trochę lepsze spalanie, autostrada średnio zatłoczona, prędkość przejazdowa 160km/h. Ostatnie 100km do Wawy to spory tłok, 120km/h na tempomacie.

ec8869f0bef44945af0dfaa959ce4b07.jpg


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobotę wycieczka do muzeum w Oławie przed którym spotkało się kilkanaście fbody, muzeum samo w sobie także warte odwiedzenia, pewnie wrócę tu ze swoim młodym pomęczyć go starociami z PRLu :)

 

 

1720425553389_copy_1600x1200.jpg

1720425553408_copy_1600x1200.jpg

1720425553447_copy_1600x1200.jpg

1720425777896_copy_1600x1200.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, mario1971 napisał(-a):

Liczyłem na trochę lepsze spalanie, autostrada średnio zatłoczona, prędkość przejazdowa 160km/h. Ostatnie 100km do Wawy to spory tłok, 120km/h na tempomacie.

ec8869f0bef44945af0dfaa959ce4b07.jpg

Masz w trybie individual. Ponadto samochód się jeszcze "układa".


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Masz w trybie individual. Ponadto samochód się jeszcze "układa".

I wyświetlacz w trybie RS, to ile ma palic? 😜

 

Tempomat, quattro dokładają swoje.

Oczywiście, że trochę spadnie, ale inny styl niż ekodrajwing to będzie już docelowo ok 7,2-7,5l. 

Edytowane przez Valygaar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Valygaar napisał(-a):

I wyświetlacz w trybie RS, to ile ma palic? 😜

 

Tempomat, quattro dokładają swoje.

Oczywiście, że trochę spadnie, ale inny styl niż ekodrajwing to będzie już docelowo ok 7,2-7,5l. T

Dokładnie, widzę, że nastawy sportowe.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i średnią 120 to dość szybko, musi swoje spalić;)

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i4 vs. Tesla 3. Ktoś miał podobne "dylematy"? Miał być SUV, miała być hybryda/benzyna ale przy przebiegach rzędu 10-15k km rocznie i dziennych tras do 100km, elektryk wydaje się wyborem wartym rozważenia...

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tesla chyba ciekawsza.

Co prawda obliczanie dostępnego zasięgu to w nich jakiś nieśmieszny żart ale multimedia i różne "ficzery" fajne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz tam silnik Mariusz, ale jak raz na próbę zrobiłem swoim S3 trasę Poznań-Konin (około 100km), jadąc autostradą 140, w trybie efficiency + skrzynia w normalnym trybie (u Ciebie widzę sport), dziabnął mi 7,2 litra. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Keniutek napisał(-a):

 ale przy przebiegach rzędu 10-15k km rocznie i dziennych tras do 100km

a może V8 ? 😉

różnica w cenie między i4 a Tesla3 jest dość znaczna , brałeś to pod uwagę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Ceteth napisał(-a):

Nie wiem jaki masz tam silnik Mariusz, ale jak raz na próbę zrobiłem swoim S3 trasę Poznań-Konin (około 100km), jadąc autostradą 140, w trybie efficiency + skrzynia w normalnym trybie (u Ciebie widzę sport), dziabnął mi 7,2 litra. 

2l 204KM


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Keniutek napisał(-a):

i4 vs. Tesla 3. Ktoś miał podobne "dylematy"? Miał być SUV, miała być hybryda/benzyna ale przy przebiegach rzędu 10-15k km rocznie i dziennych tras do 100km, elektryk wydaje się wyborem wartym rozważenia...

 

Przejedz sie najpierw ta Tesla. Ich najnowszy pomysl na kierunkowskazy jest dla mnie debilizmem do szescianu - i dyskwalifikuje to auto.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, cordi7 napisał(-a):

 

Przejedz sie najpierw ta Tesla. Ich najnowszy pomysl na kierunkowskazy jest dla mnie debilizmem do szescianu - i dyskwalifikuje to auto.

 

Dominik rozwiń, bo mnie zaciekawiłeś :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz mowie - po lifcie Model 3 stracil dzwignie kierunkowskazu - masz teraz dwa przyciski na lewym ramieniu kierownicy.

Efekt jest taki, ze proba wlaczenia kierunkowskazu przy np. zjezdzaniu z ronda jest dosc karkolomna, genialny wynalazek.

Kolejnym etapem bedzie trojkatna kierownica - a co tam, wazne zeby byc innym, sensu miec to nie musi.

 

2024 Tesla Model 3 Highland: Toyota Research Institute Autonomous Drive Demo

 

 

Edytowane przez cordi7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, cordi7 napisał(-a):

Juz mowie - po lifcie Model 3 stracil dzwignie kierunkowskazu - masz teraz dwa przyciski na lewym ramieniu kierownicy.

Efekt jest taki, ze proba wlaczenia kierunkowskazu przy np. zjezdzaniu z ronda jest dosc karkolomna, genialny wynalazek.

Kolejnym etapem bedzie trojkatna kierownica - a co tam, wazne zeby byc innym, sensu miec to nie musi.

 

2024 Tesla Model 3 Highland: Toyota Research Institute Autonomous Drive Demo

 

 

Genialne posunięcie. Może jeszcze bardziej ludziom zbrzydną elektryki. Brawo Tesla!


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lukasz, ja dziwie sie, ze takie pomysly sa dopuszczane do uzytku na drogach... 😕

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, cordi7 napisał(-a):

Lukasz, ja dziwie sie, ze takie pomysly sa dopuszczane do uzytku na drogach... 😕

 

 

Mnie już nic nie zaczyna dziwić :)

Ogólnie życzę Chinolom, aby dzięki rozsądnej polityce rozwalania UE od środka zdominowali rynek europejski.

Jak patrzę na projekt Italdesign Giugiaro, cenę oraz osiągi; to nie mam żadnych wątpliwości, kto ten wyścig już wygrał.

 

exterior free1.jpg

interior free`2.jpg

interior free`1.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

a może V8 ? 😉

różnica w cenie między i4 a Tesla3 jest dość znaczna , brałeś to pod uwagę?

BMW "z placu" do 300k bym chyba znalazł (o jakieś 30-40k drożej od Tesli). Zakup prywatny, żadnych odliczeń, to wiadomo, im taniej tym lepiej. Co do V8... to auto nie dla mnie, choć sam też pewnie bym się zwiesił i nie kupił. No a Panna to już samego dźwięku by się wystraszyła, także odpada.
Kierunkowskazy w Tesli niestety widziałem, dramat. Może jednak da się przyzwyczaić, a jak nie... to chińczyk już pewnie ma odpowiednie "akcesorium". No a jeżeli będzie BMW, to kieunkowskazy i tak nie będą używane, na jedno wyjdzie 🤭

Edytowane przez Keniutek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, cordi7 napisał(-a):

Lukasz, ja dziwie sie, ze takie pomysly sa dopuszczane do uzytku na drogach... 😕

 

 

Mogli chociaż zrobić kierownicę jak w niektórych Citroenach, gdzie ta centralna część (piasta?) jest nieruchoma. Co za debile.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, beniowski napisał(-a):

Mogli chociaż zrobić kierownicę jak w niektórych Citroenach, gdzie ta centralna część (piasta?) jest nieruchoma. Co za debile.

To też kiepskie rozwiązanie. Nie wiesz jak mocno, a nawet w którą stronę masz skręcone koła kiedy "środek" jest nieruchomy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Keniutek napisał(-a):

To też kiepskie rozwiązanie. Nie wiesz jak mocno, a nawet w którą stronę masz skręcone koła kiedy "środek" jest nieruchomy.


Wiesz - oceniasz po pozycji ramion.  Tylko środek jest nieruchomy.
 

IMG_3527.jpeg.2e45cebe3bb9d7f76e5dc38b1044d548.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.