Lawnowerman 927 #3951 Napisano 9 Lutego 2010 I nie chodzi o drewno i bez drewna - choć w BMW bedzie to DREWNO, Jasne i jeszcze z jednego pnia, żeby słoje nie różniły się kształtem.W zajączka też wierzysz... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #3952 Napisano 9 Lutego 2010 (edytowane) Jasne i jeszcze z jednego pnia, żeby słoje nie różniły się kształtem.W zajączka też wierzysz... Bartek. Jeśli w BMW czy Mercu jest kolor aluminium tnp na pasku zdobiącym deskę, to jest aluminium. W skodzie i markach popularnych to plastki lakierowany. "drewno" w superbie chyba widziałeś. Ale mozna pisać co sie chce. Na pewno Twója Octawia nie odbiega jakościa wykonanie i materiałami od Audi. Nie bo nie. Każda inn opinia to mit, bujda. Więcej płacą jelenie. Detale wyposażenia wnętrza z programu BMW Individual pozwalają z kolei na wyraźne dostosowanie samochodu zgodnie z własnym gustem i potrzebami konkretnego użytkownika. Klient otrzymuje duży wybór elementów wykonanych z różnych gatunków drewna, różniących się kolorami oraz fakturą, dzięki czemu można je świetnie łączyć z różnymi dostępnymi wersjami tapicerki. Tylko dla porządku można wspomnieć, że drewno używane w programie BMW Individual jest zawsze najwyższej jakości i pochodzi z ekologicznych, odnawialnych plantacji. Wprawdzie to bełkot marketingowy, z broszury BMW, tylko - jak sądzisz co powie klient który uwierzy w zajączka i po demontażu okaże się, że na "ekologiczych" plantacjach choduje sie lakierowany plastik tez dla Skody?Można próbować skompromitować każda wypowiedź, ale widocznie BMW, które widziałeś miało na desce nalepki z allegro.W najbardziej wypasionym Superbie mamy "drewno szlachetne" nazywane dla przekory przez Skodę dekorem Noblese imitującym drewno, lub Mirage imitującym metal. Ale dla wielu to nie różnica. edit Znalazłem kolejnego łowce jeleni:Drewno do BMWI to z wiśni palstik. NAiwniaków z zajączki wierzących wysyp. Edytowane 9 Lutego 2010 przez Adi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #3953 Napisano 9 Lutego 2010 Bartek. Jeśli w BMW czy Mercu jest kolor aluminium tnp na pasku zdobiącym deskę, to jest aluminium. Zgoda. Nie pisałem nigdzie, że nie. W skodzie i markach popularnych to plastki lakierowany. Nie zawsze. "drewno" w superbie chyba widziałeś. Widziałem też drewno w BMW.I od 1-ki do 5-ki nie jest to na pewno drewno tylko taki sam plastik jak Skodzie - nie przeczę, że może lepiej wykonany. Ale koło drewna to nawet nie leżało. Ale mozna pisać co sie chce. Nie bądź taki samokrytyczny Na pewno Twója Octawia nie odbiega jakościa wykonanie i materiałami od Audi. Odbiega potwornie od Golfa z którym dzieli 3/4 podzespołów. A od Audi dzieli ją przepaść.Niestety dla mnie (?) dzieli ją tez przepaść finansowa.Bo gdy kupowałem auto to tak samo wyposażony Golf kosztował 15 tyś więc i miał mniejszy bagażnik.Tyle. Nie bo nie. Każda inn opinia to mit, bujda. Więcej płacą jelenie. Osobiście (ale to moje zdanie) nie widzę powodu aby dopłacać do Audi mając to co oferuje Skoda.Ale to jest moja opinia.I nie zamierzam nikogo przekonywać.To jest tylko i wyłącznie moja opinia.No może Lewandka też.... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #3954 Napisano 9 Lutego 2010 edit Znalazłem kolejnego łowce jeleni:Drewno do BMWI to z wiśni palstik. NAiwniaków z zajączki wierzących wysyp. ;) Adi Skoda nie ma odpowiednika w stosunku do 7-demki więc wyłączyłem ją z porównania.Porównujmy coś co jest mierzalne. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #3955 Napisano 9 Lutego 2010 Bartek w 5 też jest drewno, dokładnie okleina drewniana. Nie wiem jak w 3 i 1. W Skodzie, żadnej, drewna niema. No chyba, że sam założysz. Ja miałem drewniane listewki w Ładzie bo sie tapicerka drzwi odklejała. Odbiega potwornie od Golfa z którym dzieli 3/4 podzespołów. A od Audi dzieli ją przepaść.Niestety dla mnie (?) dzieli ją tez przepaść finansowa.Bo gdy kupowałem auto to tak samo wyposażony Golf kosztował 15 tyś więc i miał mniejszy bagażnik.Tyle.I to jest sedno. Wygląda, na to, że chyba o innych sprawach rozmawiamy. Jeden z kolegów pytał o jakie różnice chodzi. Inny czemu płacimy więcej. Podaje jakie. Ale to właśnie wpływa na cenę. Jeśli komuś wystarczą udające luksus plastiki - to ok. Jeśli komuś to nie pasuje, to musi kupic auto innej klasy i więcej zapłacic, za te różnice w jakości wykończenia, uzytych materiałach etc. Dlatego Superb to nie Audi, Rozmiarami może równać się z A6. Tylko rozmiarami.(abstrachuję od osiagów)Mnie też nie stać na auto jakie teraz było by optymalne w odniesieniu do moich wymagań, więc mam takie, które jest optymalne do portfela. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #3956 Napisano 9 Lutego 2010 Bartek w 5 też jest drewno, dokładnie okleina drewniana. Nie wiem jak w 3 i 1. W Skodzie, żadnej, drewna niema. No chyba, że sam założysz. Ja miałem drewniane listewki w Ładzie bo sie tapicerka drzwi odklejała. I to jest sedno. Wygląda, na to, że chyba o innych sprawach rozmawiamy. Jeden z kolegów pytał o jakie różnice chodzi. Inny czemu płacimy więcej. Podaje jakie. Ale to właśnie wpływa na cenę. Jeśli komuś wystarczą udające luksus plastiki - to ok. Jeśli komuś to nie pasuje, to musi kupic auto innej klasy i więcej zapłacic, za te różnice w jakości wykończenia, uzytych materiałach etc. Dlatego Superb to nie Audi, Rozmiarami może równać się z A6. Tylko rozmiarami.(abstrachuję od osiagów)Mnie też nie stać na auto jakie teraz było by optymalne w odniesieniu do moich wymagań, więc mam takie, które jest optymalne do portfela. Dla uzupełnienia pisałem o Golfie IV i Octavi IPrzy V i II różnica jest mniejsza. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chronofil 133 #3957 Napisano 9 Lutego 2010 I to jest sedno. Wygląda, na to, że chyba o innych sprawach rozmawiamy. Jeden z kolegów pytał o jakie różnice chodzi. Adi, ja nie twierdzę, że różnic nie ma. Oczywiście, że są. Właśnie ze względu na te różnice nigdy nie marzyłem o zakupie skody, chociaż technicznie i użytkowo to przyzwoite auta. Ja chciałem tylko, żeby swoje opinie popierać konkretami, bo stwierdzenie "wyższa jakość" tak naprawdę niewiele mówi. 0 Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomASH 2167 #3958 Napisano 9 Lutego 2010 (edytowane) Edytowane 9 Lutego 2010 przez TomASH 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #3959 Napisano 9 Lutego 2010 Chyba żartujesz ???Ma w obu od początku. Moze za slabo szarpie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #3960 Napisano 9 Lutego 2010 Tak dyskutujemy od plastikowym drewnie, prestizu, itd... Co Panowie powiedza na wnetrze topowego Lexusa LS600h - ladne drewienko, a zegareczek? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4709 #3961 Napisano 9 Lutego 2010 No. wspaniały 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1380 0 #3962 Napisano 9 Lutego 2010 Od kiedy? Tzn. od kiedy w ogóle VW jest prestiżową marką?Nawet nazwa marki temu zaprzecza... ("samochód dla pospólstwa").Nie napisałem że jest prestiżową a jedynie bardziej prestiżową od Skody.I tak też pozycjonowany jest w firmie matce czyli Vw.Świadczy o tym wiele modeli jak Touareg,Phaeton w klasach w których Skoda w ogóle nie bierze udziału.Nazwa marki"samochód dla ludu" nie ma tu znaczenia w obecnej sytuacji.A jeśli nawet troszkę ma dla"kupującego"to Vw robi wszystko aby to zmienić.Pozycjonowanie na przyszłość jest jasne.Vw idzie jeszcze wyżej w luksus Skoda wchodzi na miejsce Vw,Audi ma konkurować z BMW czyli ma mieć charakter sportowy ekskluzywny,Seat walczyć będzie z Alfą i tego typu samochodami(śmielszy design,sportowe aspiracje,ale półka niżej niż Audi).A jak wyjdzie to się okaże.Jest to proces długi, żmudny,i chyba VW będzie miał trochę zakrętów żeby tego dokonać.Na temat porównania Octavia=Audi A4 nie będę już nic więcej pisał,inni forumowicze dość jasno sprecyzowali że różnice są i zawsze będą istotne.Wprawdzie nie dla kogoś kto patrzy tylko czy są cztery koła,kierownica i pedały... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3896 #3963 Napisano 9 Lutego 2010 lexus jest znany z bardzo kiepskich jak na cenę wnętrz. Ale to chyba pokłosie tego że Lexusy głównie sprzedają w USA a tam mają inne pojęcie jakości. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WMK 0 #3964 Napisano 9 Lutego 2010 lexus jest znany z bardzo kiepskich jak na cenę wnętrz. Ale to chyba pokłosie tego że Lexusy głównie sprzedają w USA a tam mają inne pojęcie jakości. Lexusa nie mialem ale paroma jechalem i jakos nie odstawaly od mercedcesa czy audi. Co do USA, to wlasnie tam sprzedaje sie najbogatsze opcje wyposarzenia, zreszta wystarczy spojrzec na lata 60' 70' by zobaczyc jak luxusowe byly auta w USA a jak biednie wyposarzone w europie, co zreszta zostalo do dzis. Jako ze smigam amerykanskimi samochodami od lat, to patrzac na europejskie wersje np Forda Focusa, czy Hondy Cyvic mam wrazenie ze w europie a napewno w PL pojecie jakosci jest zgola inne, nie wspomne o tym biednym wyposarzeniu standartowym. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darecki 396 #3965 Napisano 9 Lutego 2010 Tam gdzie służyłem amerykanie mieli focusy w "swojej" wersji i jest to plastikowa tragedia, z kolei kolega sprowadził z USA accorda i jak czytam takie bzdury to śmiać mi się chce. Przecież te plastiki to ani wygląd ani jakość w porównaniu z "naszym" focusem. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chronofil 133 #3966 Napisano 9 Lutego 2010 Tam gdzie służyłem amerykanie mieli focusy w "swojej" wersji i jest to plastikowa tragedia, z kolei kolega sprowadził z USA accorda i jak czytam takie bzdury to śmiać mi się chce. Przecież te plastiki to ani wygląd ani jakość w porównaniu z "naszym" focusem. Wersje amerykańskie są na ogół bogato wyposażone (sławna klima, która w USA od zamierzchłych czasów jest w standardzie, a w naszym kraju dopiero od niedawna). Natomiast jakość używanych materiałów, montazu, spasowania elementów itp to już róznie... 0 Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3896 #3967 Napisano 9 Lutego 2010 Lexusa nie mialem ale paroma jechalem i jakos nie odstawaly od mercedcesa czy audi. Co do USA, to wlasnie tam sprzedaje sie najbogatsze opcje wyposarzenia, zreszta wystarczy spojrzec na lata 60' 70' by zobaczyc jak luxusowe byly auta w USA a jak biednie wyposarzone w europie, co zreszta zostalo do dzis. Jako ze smigam amerykanskimi samochodami od lat, to patrzac na europejskie wersje np Forda Focusa, czy Hondy Cyvic mam wrazenie ze w europie a napewno w PL pojecie jakosci jest zgola inne, nie wspomne o tym biednym wyposarzeniu standartowym. Napisałem o jakości a nie wyposażeniu. Cadillac auto uznawane za amerykańską limuzynę ma plastiki we wnętrzu twarde jak pudełko po tiktakach...tak jest w zdecydowanej większości jeśli nie wszystkich amerykańskich autach. Lexusy mocno odstają od BMW czy Audi...owszem może wnętrze nie wygląda źle ale nie te materiały jakich oczekuje się od aut tego segmentu. W Europie już od jakiegoś czasu miękkie i dobre jakościowo plastiki są nawet w tanich kompaktach a nawet samochodach segmentu mini w USA można o tym pomarzyć...plastiki trzeszczące i połyskliwe najgorszego sortu. Te same co w koreańskich autach u nas 10 lat temu. Nie mówię tutaj o autach europejskich które są u nich sprzedawane tylko o ich rodzimym przemyśle. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karczochrulez 2 #3968 Napisano 9 Lutego 2010 Widzę, że koledzy bardzo zażarcie dyskutują o wyższości audi nad skodą. To i ja się wypowiem. Jak zwykle kontrowersyjnie Otóż w polskiej rzeczywistości w większości wypadków skoda jest dużo lepszym samochodem niż audi. Dlaczego? Ano dlatego, że skoda jest z salonu, albo z salonu i po emerycie, a audi najczęściej jest z Gostynina, bo na audi z salonu ludzi nie stać. I naprawdę miękkość plastików i kształt kufra nie ma tu znaczenia 0 Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chronofil 133 #3969 Napisano 9 Lutego 2010 bo na audi z salonu ludzi nie stać. A to juz zalezy, których ludzi. Jednych stać, innych nie.Natomiast jesli chodzi o wykończenie - piecioletnia skóra ciagle jest skórą i jest lepsza niż nowe coś na siedzeniach skody Mój kolega kupił w ubiegłym roku nową octavię. Użytkowo wszystko ok. Na dobrą sprawę nie ma się czego czepić. Ale ja jednak wolę siedziec na moim wysłuzonym fotelu, niż na tym nowym skodowskim. 0 Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chronofil 133 #3970 Napisano 9 Lutego 2010 (edytowane) sorry - dubel Edytowane 9 Lutego 2010 przez chronofil 0 Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Łukasz 1 #3971 Napisano 9 Lutego 2010 Nie napisałem że jest prestiżową a jedynie bardziej prestiżową od Skody.I tak też pozycjonowany jest w firmie matce czyli Vw.Świadczy o tym wiele modeli jak Touareg,Phaeton w klasach w których Skoda w ogóle nie bierze udziału. Phaeton to akurat dobry przykład na potwierdzenie tego, że w przypadku tej marki trudno mówi o jakimkolwiek prestiżu.Dlaczego tak mizernie się sprzedawał i nie osiągnął sukcesu? Dlatego, że to było/jest słabe auto? Nie - dlatego, że nazywał się VW Phaeton 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1380 0 #3972 Napisano 9 Lutego 2010 No nie tak łatwo wypozycjonować markę szczególnie w klasie luksusowej jeśli grało się półkę niżej.Nie zapominaj w jakiej klasie Phaeton szukał klienta.Więc można tu mówić o prestiżu.Zresztą to dobre auto,a nie żadne słabe.Nie mów o czasie przeszłym gdyż Phaeton jest nadal produkowany.Troszkę mało wiesz o autach.Powodem jego słabej sprzedaży nie był tylko znaczek VW ale także zbyt nawet jak na tą klasę "zachowawczy" wygląd.To auto nie wyglądało z zewnątrz na tak drogie.Takie są fakty.Dla Ciebie Skoda może być nawet bardziej prestiżowa od Lamborghini..przecież ma dłuższą historię.... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #3973 Napisano 9 Lutego 2010 To auto nie wyglądało z zewnątrz na tak drogie. Glownie za sprawa znaczka na masce... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark191 0 #3974 Napisano 9 Lutego 2010 Phaeton to akurat dobry przykład na potwierdzenie tego, że w przypadku tej marki trudno mówi o jakimkolwiek prestiżu.Dlaczego tak mizernie się sprzedawał i nie osiągnął sukcesu? Dlatego, że to było/jest słabe auto? Nie - dlatego, że nazywał się VW PhaetonJeżdżę Phaetonem od 1,5 roku i muszę Ci powiedzieć, że prestiżu jak S-klasse , albo BMW 7 czy A8 nie ma ale właśnie między innymi dla tego go wybrałem - nie rzuca się w oczy, nie jest wyzywający a znaczna część ludzi myśli, że jeżdżę Paskiem . Komfort jazdy, wyposażenie nie odbiega od tamtych marek - natomiast cena szczególnie używanych bardzo atrakcyjna. Ja kupiłem 2 letniego okazyjnie i miałem nim pojeżdzić pare miesięcy ale nie mogę się z nim rozstać.Szczególnie teraz w taką zimę : 4x4 , pneumatyczne regulowane zawieszenie i amortyzatory i te materiały wykończeniowe w środku. 0 mark191 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #3975 Napisano 9 Lutego 2010 Dokladnie - Phaeton to swietne auto, taka Octavia klasy S Chciaz pewnie zaraz sie dowiemy, ze wlasciciele Phaetonow lubią się dowartościować Jest malo lanserski - sasiedzi nie przestaja sie odklaniac i szyba kierowcy nie jest brudna od parkingowych glonojadow, probujacych sie dowiedziec "ile ma na koncu licznika", do tego policjanci nie maja argumentu pt "panie ja na takie auto musialbym cale zycie pracowac". 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach