Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

 

I nie chodzi o drewno i bez drewna - choć w BMW bedzie to DREWNO,

 

Jasne ;) i jeszcze z jednego pnia, żeby słoje nie różniły się kształtem.

W zajączka też wierzysz... ;)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jasne ;) i jeszcze z jednego pnia, żeby słoje nie różniły się kształtem.

W zajączka też wierzysz... :P

Bartek. Jeśli w BMW czy Mercu jest kolor aluminium tnp na pasku zdobiącym deskę, to jest aluminium. W skodzie i markach popularnych to plastki lakierowany. "drewno" w superbie chyba widziałeś. Ale mozna pisać co sie chce. Na pewno Twója Octawia nie odbiega jakościa wykonanie i materiałami od Audi. Nie bo nie. Każda inn opinia to mit, bujda. Więcej płacą jelenie.

 

Detale wyposażenia wnętrza z programu BMW Individual pozwalają z kolei na wyraźne dostosowanie samochodu zgodnie z własnym gustem i potrzebami konkretnego użytkownika. Klient otrzymuje duży wybór elementów wykonanych z różnych gatunków drewna, różniących się kolorami oraz fakturą, dzięki czemu można je świetnie łączyć z różnymi dostępnymi wersjami tapicerki. Tylko dla porządku można wspomnieć, że drewno używane w programie BMW Individual jest zawsze najwyższej jakości i pochodzi z ekologicznych, odnawialnych plantacji.

 

Wprawdzie to bełkot marketingowy, z broszury BMW, tylko - jak sądzisz co powie klient który uwierzy w zajączka i po demontażu okaże się, że na "ekologiczych" plantacjach choduje sie lakierowany plastik tez dla Skody?

Można próbować skompromitować każda wypowiedź, ale widocznie BMW, które widziałeś miało na desce nalepki z allegro.

W najbardziej wypasionym Superbie mamy "drewno szlachetne" nazywane dla przekory przez Skodę dekorem Noblese imitującym drewno, lub Mirage imitującym metal.

Ale dla wielu to nie różnica.

 

edit

Znalazłem kolejnego łowce jeleni:

Drewno do BMW

I to z wiśni palstik. NAiwniaków z zajączki wierzących wysyp. ;):)

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek. Jeśli w BMW czy Mercu jest kolor aluminium tnp na pasku zdobiącym deskę, to jest aluminium.

 

Zgoda. Nie pisałem nigdzie, że nie.

 

W skodzie i markach popularnych to plastki lakierowany.

 

Nie zawsze.

 

"drewno" w superbie chyba widziałeś.

 

Widziałem też drewno w BMW.

I od 1-ki do 5-ki nie jest to na pewno drewno tylko taki sam plastik jak Skodzie - nie przeczę, że może lepiej wykonany. Ale koło drewna to nawet nie leżało.;)

 

Ale mozna pisać co sie chce.

 

Nie bądź taki samokrytyczny :P

 

Na pewno Twója Octawia nie odbiega jakościa wykonanie i materiałami od Audi.

 

Odbiega potwornie od Golfa z którym dzieli 3/4 podzespołów. A od Audi dzieli ją przepaść.

Niestety dla mnie (?) dzieli ją tez przepaść finansowa.

Bo gdy kupowałem auto to tak samo wyposażony Golf kosztował 15 tyś więc i miał mniejszy bagażnik.

Tyle.

 

Nie bo nie. Każda inn opinia to mit, bujda. Więcej płacą jelenie.

 

Osobiście (ale to moje zdanie) nie widzę powodu aby dopłacać do Audi mając to co oferuje Skoda.

Ale to jest moja opinia.

I nie zamierzam nikogo przekonywać.

To jest tylko i wyłącznie moja opinia.

No może Lewandka też.... ;)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit

Znalazłem kolejnego łowce jeleni:

Drewno do BMW

I to z wiśni palstik. NAiwniaków z zajączki wierzących wysyp. ;) ;)

 

Adi Skoda nie ma odpowiednika w stosunku do 7-demki więc wyłączyłem ją z porównania.

Porównujmy coś co jest mierzalne.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek w 5 też jest drewno, dokładnie okleina drewniana. Nie wiem jak w 3 i 1. W Skodzie, żadnej, drewna niema. No chyba, że sam założysz. Ja miałem drewniane listewki w Ładzie bo sie tapicerka drzwi odklejała. ;)

 

Odbiega potwornie od Golfa z którym dzieli 3/4 podzespołów. A od Audi dzieli ją przepaść.

Niestety dla mnie (?) dzieli ją tez przepaść finansowa.

Bo gdy kupowałem auto to tak samo wyposażony Golf kosztował 15 tyś więc i miał mniejszy bagażnik.

Tyle.

I to jest sedno. Wygląda, na to, że chyba o innych sprawach rozmawiamy. Jeden z kolegów pytał o jakie różnice chodzi. Inny czemu płacimy więcej. Podaje jakie. Ale to właśnie wpływa na cenę. Jeśli komuś wystarczą udające luksus plastiki - to ok. Jeśli komuś to nie pasuje, to musi kupic auto innej klasy i więcej zapłacic, za te różnice w jakości wykończenia, uzytych materiałach etc. Dlatego Superb to nie Audi, Rozmiarami może równać się z A6. Tylko rozmiarami.(abstrachuję od osiagów)

Mnie też nie stać na auto jakie teraz było by optymalne w odniesieniu do moich wymagań, więc mam takie, które jest optymalne do portfela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek w 5 też jest drewno, dokładnie okleina drewniana. Nie wiem jak w 3 i 1. W Skodzie, żadnej, drewna niema. No chyba, że sam założysz. Ja miałem drewniane listewki w Ładzie bo sie tapicerka drzwi odklejała. ;)

 

 

I to jest sedno. Wygląda, na to, że chyba o innych sprawach rozmawiamy. Jeden z kolegów pytał o jakie różnice chodzi. Inny czemu płacimy więcej. Podaje jakie. Ale to właśnie wpływa na cenę. Jeśli komuś wystarczą udające luksus plastiki - to ok. Jeśli komuś to nie pasuje, to musi kupic auto innej klasy i więcej zapłacic, za te różnice w jakości wykończenia, uzytych materiałach etc. Dlatego Superb to nie Audi, Rozmiarami może równać się z A6. Tylko rozmiarami.(abstrachuję od osiagów)

Mnie też nie stać na auto jakie teraz było by optymalne w odniesieniu do moich wymagań, więc mam takie, które jest optymalne do portfela.

 

Dla uzupełnienia pisałem o Golfie IV i Octavi I

Przy V i II różnica jest mniejsza.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I to jest sedno. Wygląda, na to, że chyba o innych sprawach rozmawiamy. Jeden z kolegów pytał o jakie różnice chodzi.

 

Adi, ja nie twierdzę, że różnic nie ma. Oczywiście, że są. Właśnie ze względu na te różnice nigdy nie marzyłem o zakupie skody, chociaż technicznie i użytkowo to przyzwoite auta. Ja chciałem tylko, żeby swoje opinie popierać konkretami, bo stwierdzenie "wyższa jakość" tak naprawdę niewiele mówi.


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
post-970-0-62235700-1331337124.jpg Edytowane przez TomASH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba żartujesz B):) ???

Ma w obu od początku.

 

Moze za slabo szarpie :):D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dyskutujemy od plastikowym drewnie, prestizu, itd... Co Panowie powiedza na wnetrze topowego Lexusa LS600h - ladne drewienko, a zegareczek? B)

 

post-245-0-80970700-1331337129.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No. wspaniały B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy? Tzn. od kiedy w ogóle VW jest prestiżową marką?

Nawet nazwa marki temu zaprzecza... ("samochód dla pospólstwa").

Nie napisałem że jest prestiżową a jedynie bardziej prestiżową od Skody.

I tak też pozycjonowany jest w firmie matce czyli Vw.

Świadczy o tym wiele modeli jak Touareg,Phaeton w klasach w których Skoda w ogóle nie bierze udziału.

Nazwa marki"samochód dla ludu" nie ma tu znaczenia w obecnej sytuacji.A jeśli nawet troszkę ma dla"kupującego"to Vw robi wszystko aby to zmienić.

Pozycjonowanie na przyszłość jest jasne.Vw idzie jeszcze wyżej w luksus Skoda wchodzi na miejsce Vw,Audi ma konkurować z BMW czyli ma mieć charakter sportowy ekskluzywny,Seat walczyć będzie z Alfą i tego typu samochodami(śmielszy design,sportowe aspiracje,ale półka niżej niż Audi).A jak wyjdzie to się okaże.Jest to proces długi, żmudny,i chyba VW będzie miał trochę zakrętów żeby tego dokonać.

Na temat porównania Octavia=Audi A4 nie będę już nic więcej pisał,inni forumowicze dość jasno sprecyzowali że różnice są i zawsze będą istotne.Wprawdzie nie dla kogoś kto patrzy tylko czy są cztery koła,kierownica i pedały...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lexus jest znany z bardzo kiepskich jak na cenę wnętrz. Ale to chyba pokłosie tego że Lexusy głównie sprzedają w USA a tam mają inne pojęcie jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lexus jest znany z bardzo kiepskich jak na cenę wnętrz. Ale to chyba pokłosie tego że Lexusy głównie sprzedają w USA a tam mają inne pojęcie jakości.

 

Lexusa nie mialem ale paroma jechalem i jakos nie odstawaly od mercedcesa czy audi. Co do USA, to wlasnie tam sprzedaje sie najbogatsze opcje wyposarzenia, zreszta wystarczy spojrzec na lata 60' 70' by zobaczyc jak luxusowe byly auta w USA a jak biednie wyposarzone w europie, co zreszta zostalo do dzis. Jako ze smigam amerykanskimi samochodami od lat, to patrzac na europejskie wersje np Forda Focusa, czy Hondy Cyvic mam wrazenie ze w europie a napewno w PL pojecie jakosci jest zgola inne, nie wspomne o tym biednym wyposarzeniu standartowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie służyłem amerykanie mieli focusy w "swojej" wersji i jest to plastikowa tragedia, z kolei kolega sprowadził z USA accorda i jak czytam takie bzdury to śmiać mi się chce. Przecież te plastiki to ani wygląd ani jakość w porównaniu z "naszym" focusem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam gdzie służyłem amerykanie mieli focusy w "swojej" wersji i jest to plastikowa tragedia, z kolei kolega sprowadził z USA accorda i jak czytam takie bzdury to śmiać mi się chce. Przecież te plastiki to ani wygląd ani jakość w porównaniu z "naszym" focusem.

 

Wersje amerykańskie są na ogół bogato wyposażone (sławna klima, która w USA od zamierzchłych czasów jest w standardzie, a w naszym kraju dopiero od niedawna). Natomiast jakość używanych materiałów, montazu, spasowania elementów itp to już róznie...


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lexusa nie mialem ale paroma jechalem i jakos nie odstawaly od mercedcesa czy audi. Co do USA, to wlasnie tam sprzedaje sie najbogatsze opcje wyposarzenia, zreszta wystarczy spojrzec na lata 60' 70' by zobaczyc jak luxusowe byly auta w USA a jak biednie wyposarzone w europie, co zreszta zostalo do dzis. Jako ze smigam amerykanskimi samochodami od lat, to patrzac na europejskie wersje np Forda Focusa, czy Hondy Cyvic mam wrazenie ze w europie a napewno w PL pojecie jakosci jest zgola inne, nie wspomne o tym biednym wyposarzeniu standartowym.

 

Napisałem o jakości a nie wyposażeniu. Cadillac auto uznawane za amerykańską limuzynę ma plastiki we wnętrzu twarde jak pudełko po tiktakach...tak jest w zdecydowanej większości jeśli nie wszystkich amerykańskich autach. Lexusy mocno odstają od BMW czy Audi...owszem może wnętrze nie wygląda źle ale nie te materiały jakich oczekuje się od aut tego segmentu. W Europie już od jakiegoś czasu miękkie i dobre jakościowo plastiki są nawet w tanich kompaktach a nawet samochodach segmentu mini w USA można o tym pomarzyć...plastiki trzeszczące i połyskliwe najgorszego sortu. Te same co w koreańskich autach u nas 10 lat temu. Nie mówię tutaj o autach europejskich które są u nich sprzedawane tylko o ich rodzimym przemyśle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że koledzy bardzo zażarcie dyskutują o wyższości audi nad skodą. To i ja się wypowiem. Jak zwykle kontrowersyjnie B)

 

Otóż w polskiej rzeczywistości w większości wypadków skoda jest dużo lepszym samochodem niż audi. Dlaczego? Ano dlatego, że skoda jest z salonu, albo z salonu i po emerycie, a audi najczęściej jest z Gostynina, bo na audi z salonu ludzi nie stać.

 

I naprawdę miękkość plastików i kształt kufra nie ma tu znaczenia


Budziki zamordowały miliardy snów. Dlaczego więc chodzą bezkarnie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo na audi z salonu ludzi nie stać.

A to juz zalezy, których ludzi. Jednych stać, innych nie.

Natomiast jesli chodzi o wykończenie - piecioletnia skóra ciagle jest skórą i jest lepsza niż nowe coś na siedzeniach skody B) Mój kolega kupił w ubiegłym roku nową octavię. Użytkowo wszystko ok. Na dobrą sprawę nie ma się czego czepić. Ale ja jednak wolę siedziec na moim wysłuzonym fotelu, niż na tym nowym skodowskim.


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sorry - dubel

Edytowane przez chronofil

Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałem że jest prestiżową a jedynie bardziej prestiżową od Skody.

I tak też pozycjonowany jest w firmie matce czyli Vw.

Świadczy o tym wiele modeli jak Touareg,Phaeton w klasach w których Skoda w ogóle nie bierze udziału.

 

Phaeton to akurat dobry przykład na potwierdzenie tego, że w przypadku tej marki trudno mówi o jakimkolwiek prestiżu.

Dlaczego tak mizernie się sprzedawał i nie osiągnął sukcesu? Dlatego, że to było/jest słabe auto? Nie - dlatego, że nazywał się VW Phaeton

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie tak łatwo wypozycjonować markę szczególnie w klasie luksusowej jeśli grało się półkę niżej.Nie zapominaj w jakiej klasie Phaeton szukał klienta.Więc można tu mówić o prestiżu.

Zresztą to dobre auto,a nie żadne słabe.Nie mów o czasie przeszłym gdyż Phaeton jest nadal produkowany.Troszkę mało wiesz o autach.Powodem jego słabej sprzedaży nie był tylko znaczek VW ale także zbyt nawet jak na tą klasę "zachowawczy" wygląd.To auto nie wyglądało z zewnątrz na tak drogie.

Takie są fakty.Dla Ciebie Skoda może być nawet bardziej prestiżowa od Lamborghini..przecież ma dłuższą historię.... B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To auto nie wyglądało z zewnątrz na tak drogie.

 

Glownie za sprawa znaczka na masce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Phaeton to akurat dobry przykład na potwierdzenie tego, że w przypadku tej marki trudno mówi o jakimkolwiek prestiżu.

Dlaczego tak mizernie się sprzedawał i nie osiągnął sukcesu? Dlatego, że to było/jest słabe auto? Nie - dlatego, że nazywał się VW Phaeton

Jeżdżę Phaetonem od 1,5 roku i muszę Ci powiedzieć, że prestiżu jak S-klasse , albo BMW 7 czy A8 nie ma ale właśnie między innymi dla tego go wybrałem - nie rzuca się w oczy, nie jest wyzywający a znaczna część ludzi myśli, że jeżdżę Paskiem . Komfort jazdy, wyposażenie nie odbiega od tamtych marek - natomiast cena szczególnie używanych bardzo atrakcyjna. Ja kupiłem 2 letniego okazyjnie i miałem nim pojeżdzić pare miesięcy ale nie mogę się z nim rozstać.Szczególnie teraz w taką zimę : 4x4 , pneumatyczne regulowane zawieszenie i amortyzatory i te materiały wykończeniowe w środku.


mark191

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie - Phaeton to swietne auto, taka Octavia klasy S B)

Chciaz pewnie zaraz sie dowiemy, ze wlasciciele Phaetonow lubią się dowartościować :D

 

Jest malo lanserski - sasiedzi nie przestaja sie odklaniac i szyba kierowcy nie jest brudna od parkingowych glonojadow, probujacych sie dowiedziec "ile ma na koncu licznika", do tego policjanci nie maja argumentu pt "panie ja na takie auto musialbym cale zycie pracowac".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.