Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Co do sportu lepsze VW vs. gorsze VW:

 

Moze Seat Exeo? Poprzednia A4 w nowych szatach. W srodku to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako stary benzynowiec spytam, czy te wszystkie problemy z dieslami, o których tyle się słyszy to prawda? Czy ludzie marudzą, bo kupili samochód z cofniętym o 400 tysięcy licznikiem?

 

Może Mondeo TDDI/TDCI?

 

Praktycznie cały czas jeździłem benzynką, bo uwazałem, ze diesel jest świetny do traktora. Od paru lat jeżdżę turbodieslem. Przejechałem 190 tys. Problemy - zero. Usterki - zero. Dobry olej, dobre paliwo i parę prostych zasad eksploatacyjnych. Wymiana oleju - co 20000 zamiast 25000 zalecanych. Zuzycie oleju - zero.Polubiłem diesla, bo w normalnych warunkach jazdy doceniam jego elastycznosć. W ruchu miejskim jest bezcenny dzieki wysokiemu momentowi na wolnych obrotach. W tym roku ze względu na życiowe okoliczności nie dam rady zmienić, ale w przyszłym mam nadzieję. I bedzie to nastepny turbodiesel ;) Marka i pojemność te same. Mimo, ze do benzyny zywię wielki sentyment..


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Przyklad - BMW e60 520d, w ktorym przy przebiegu 40 tys km do wymiany (na szczescie gwarancyjnej) kwalifikuje sie turbosprezarka i pol ukladu recyrkulacji spalin).

 

 

No to musiał się ktoś postarać. Ale przeciez "nie ma takiej rury na swiecie, której nie mozna odetkac"... ;)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonowanie marek odgrywa niestety coraz większą rolę w świecie motoryzacji. Kiedyś płaciłeś więcej za rzeczywiste różnice, dzisiaj motoryzacja jest tak zglobalizowana, że dużą rolę odgrywają marketingowcy. Nie twierdzę, że Lepiej kupić Skodę niż BMW ale jeśli by porównać wszystkie części w obu autach i cenę to wyszło by, że BMW jednak nie powinno aż tyle kosztować. Wyprodukowanie samochodu czy to małego czy dużego kosztuje podobnie, dlatego nawet za małego pierdzibąka przychodzi nam zapłacić 30 tys podczas gdy o dwie klasy większy pojazd kosztuje 39tys. Koszt wdrożenia auta do produkcji kosztuje podobnie. Dlatego nie bardzo się opłaca kupować najmniejszych autek.

marcomartin niestety zgadzam się z tobą jeśli chodzi o pozycjonawanie marek , generalnie dzisiejsze samochody projektują księgowi wprowadzając oszczędności dla firmy , ale i niestety odczuwa się że te samochody są " obliczone na jakiś czas " gdzie przedtem audi mercedes to były samochody na lata nie do zdarcia walczące o renomę prestiż...

dziś już tak nie jest mają swoich klientów zwolenników miłośników marek i bazują na opinii z przed lat ...

 

jeśli chodzi o porównanie cen bmw i skody zgadzam się ale niestety nie w pełni bo w ten sposób moglibyśmy zanegować sens kupowania wszystkiego co droższe ? ale czy lepsze?

można wymieniać szereg przykładów zaczynając od zegarków idą przez wszystko co stworzyła cywilizacja....

 

ja myślę , że każdy powinien kupować samochodzik taki jak mu jest potrzebny , u nas jeszcze ten sposób myślenia się nie zakotwiczył ale myślę że z biegiem lat... tak jak jest w D ale niestety polski kierowca dostaje po dupsku kursem 1 do 4 gdyby było inaczej to skończyło by się to podniecanie samochodami w pl a tym samym kupowanie samochodów "pod sąsiada"


:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Tak sobie czytam, czytam i jakoś nie wierzę w to, co czytam. Audi = Skoda... No Panowie, przestańcie.. A może Bentley = Skoda (a dlaczego nie?).

 

A może porównanie z Porsche? Np. Octavia to takie Porsche tylko czteroosobowe i zestrojone idealnie na polskie drogi (ciekawe dlaczego nie na czeskie)?

 

Ostatnio jak wybierałem samochód i jeździłem Audi, to Pan, który mi go pokazywał powiedział: "Najgorszy klient to skodziarz - jemu się wydaje, że od dawna jeździ Audi, tylko zapłacił za niego mniej i nie rozumie dlaczego ma tyle dopłacić do nowej Skody z innym logo"

 

Zaskakuje mnie porównanie Octavii do A4. Może Superb to Bentley GT Continental w wersji czterodrzwiowej (ew. kombi)?

 

Po prostu marketing w grupie VW w Polsce sam się zjada. Jak przyjdzie się do salonu Skody to sprzedawca za wszelką cenę udowadnia, że to na pewno VW a od Audi rożni się kolorystyką wnętrz.

 

Skoda to takie sobie nudne autko z dieslem na pompo-wtryskiwaczach klekocze jak stary ursus. Przynajmniej nowoczesne diesle chodzą trochę lepiej (chociaż nigdy nie będę jeździł dieslem - Audi, Mercedes czy coś innego). Nawet diesle V6 telepią kierownicą i klekoczą. Lubię benzynowe silniki. Jakość spasowania jest daleka od tego, co w telewizji opowiadają. Nie ma nic wspólnego z Audi i tyle.

 

Właściciele Skody lubią się dowartościować - tylko dziwi mnie fakt niedostrzegania różnic na forum zegarkowym (np. IWC vs. Atlantic, Cetrtina, Tissot).

 

Muszę dodać, że jakoś nie jestem fanem aut z grupy Audi-VW ale zestawienie Skody z Audi jest nie na miejscu. Równie dobrze można ją porównać z Mercedesem, BMW, Volvo, Lexusem, Saabem itd..

 

J

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam kolejne chyba 5 czy 6 Audi i nie zgadzam się , że to to samo co skoda. Jak po swojej nowej czy starej A6 lub Phaetonie wsiadam do 2-3letniej Oktawii teścia to jak bym się cofał o 10 lat i 3 klasy niżej. najbardziej mnie rażą plastiki- całe morze twardego plastiku.

A nie wiem skąd marcomartin wziąłeś te informacje o twardości zawieszenia audi w stosunku do skody. Normalne modele audi nie S-ki mają na pewno zawieszenie lepsze od skód ale niekoniecznie dużo twardsze i mniej komfortowe.

Jeżeli chodzi o prestiż marki to nie wiem dla czego ale zawsze lepiej się czuję jadąc 8 letnim A6 niż 2 letnią Oktawią.

Jeżeli w firmie lub w rodzinie stoją wolne na placu te auta oba 1,9tdi i ktoś ( spośród 12 osób w różnym wieku 20-65lat) musi gdzieś pojechać to nigdy nie wybrał nikt sporo młodszej skody.


mark191

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale niektórzy ludzie zawsze będą twierdzić,że Skoda to tańsze Audi.Nie ma sensu tłumaczyć bo i tak się nie przekona.

Teraz jak Porsche należy do VW to się okaże,że też nie jest lepsze od Volkswagena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może porównanie z Porsche? Np. Octavia to takie Porsche tylko czteroosobowe i zestrojone idealnie na polskie drogi (ciekawe dlaczego nie na czeskie)?

Zaskakuje mnie porównanie Octavii do A4. Może Superb to Bentley GT Continental w wersji czterodrzwiowej (ew. kombi)?

Właściciele Skody lubią się dowartościować - tylko dziwi mnie fakt niedostrzegania różnic na forum zegarkowym (np. IWC vs. Atlantic, Cetrtina, Tissot).

Muszę dodać, że jakoś nie jestem fanem aut z grupy Audi-VW ale zestawienie Skody z Audi jest nie na miejscu. Równie dobrze można ją porównać z Mercedesem, BMW, Volvo, Lexusem, Saabem itd..

 

"Właściciele Skody lubią się dowartościować" - przeprowadziles jakies badania na ten temat? Jakiego modelu Skody najbardziej? ;)

 

Z Porsche nie mozna porownywac, bo Octavia w polskich warunkach to auto zdecydowanie szybsze niz Porsche (za wyjatkiem modelu Cayenne).

 

Z Bentleyem jestes blisko - nie Superb tylko Phaeton. Porownanie z zegarkami jest jak najbardziej na miejscu - mozesz kupic ten sam szwajcarski mechanizm automatyczny w obudowie za 2000 zl i za 20000 zl. Pod wzgledem mechaniczno-funkcjonalnym bedzie to nadal ten sam mechanizm, pod wzgledem prestizowo-estetycznym - nie.

 

Zestawienie Audi / VW / Skody i Seata jest jak najbardziej na miejscu, gdyz wiekszosc modeli sprzedawanych pod tymi markami ma zamontowane dokladnie te same elementy w roznych konfiguracjach. Vide nawigacja RNS-E montowana w A6 poprzedniej generacji i Lamborghini Gallardo. Myslisz, ze w serwisie Lambo bedzie kosztowala tyle samo, co w serwisie Audi? Myslisz, ze w Lambo gra lepiej?

 

Co do porownania Skody z Lexusem, polski Top Gear zrobil to w 2009 roku i... wyszlo dosc kiepsko dla 2x drozszego Lexusa.

 

Mam kolejne chyba 5 czy 6 Audi i nie zgadzam się , że to to samo co skoda. Jak po swojej nowej czy starej A6 lub Phaetonie wsiadam do 2-3letniej Oktawii teścia to jak bym się cofał o 10 lat i 3 klasy niżej.

 

Mark - nie widzisz przypadkiem roznicy klasy miedzy A6 i Octavia? Moze sprobuj porownac A4/Passat/Golf vs. Octavia? Bo ja tez widze spore roznice miedzy Mercedesem CL i Fiatem Bravo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma co uważać..po prostu jest bardziej prestiżowy.Taka prawda.

 

Od kiedy? Tzn. od kiedy w ogóle VW jest prestiżową marką?

Nawet nazwa marki temu zaprzecza... ("samochód dla pospólstwa").

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Właściciele Skody lubią się dowartościować" - przeprowadziles jakies badania na ten temat? Jakiego modelu Skody najbardziej? ;)

 

 

 

Lewandek ma niestety rację.

I co byście nie mówili unifikacja części jest.

Mówię to jako właściciel Skody który chce cię dowartościować;)

 

I tak jak ktoś napisał Skody nie kupuje się z miłości (choć przyznam, że Yeti mi się strasznie podoba)

a z rozsądku.

Dla mnie osobiście jest to kwestia tylki i wyłącznie pieniedzy które posiadamy.

Jeżeli stać Cię na Audi kup Audi, stać Cię na MB kup MB.

 

Nie można zaprzeczyć, że bardzo dużo części od płyty podłogowej zaczynając, poprez silnik i duzo elementów wyposażenia jest te same.

Porównanie Skody np.: Octavii a A4 IMO nie ma sensu jako modeli - bo to inna klasa, inne zawieszenia itd.

Ale jako aut które można kupić za określoną cenę już tak. Skoda jest tańsza, równie przyzwoicie wykonana, ale ma tyle samo miejsca w środku, przeważnie większy bagaznik, tańszy serwis i nikt nie chce jej kraść.

 

Uważam, ze każdy powinien wypracować jakiś zespół cech który mu odpowiada.

Jedne ma pieniądze i woli wsiąść w Audi bo puszcza pawia na Skodę a inny przeliczy kasę i stwierdzi, że do przewiezienia d... z A-B nie musi mieć nowego A6.

Gdybym miał pieniądze to i tak kupiłbym Skodę, bo jakość Audi nie jest aż o tyle większa od Skody aby wyrównywała "nadpłatę", znaczek mi nie potrzebny i nie muszę się (przepraszam za wyrażenie - zabrzmi to może zbyt prosto) dowartościować.

VJ7750 możesz kupić w O&W za 3 tyś i w Speedmasterze za 9 tyś.

Czy Omega jest 3 razy lepiej wykonana od O&W?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

na motoryzacji zjadłem zęby więc zabiorę krótko głos. Skoda nigdy nie będzie Audi, MB czy czym BMW - koniec kropka. Jakość wykończenia jest inna itp itd. Nie oszukujmy się - jest to marka tańsza. ALE SKodami też jeździłem - ostatnio kupiliśmy ponad 80 szt do firmy. MIałem na jazdach próbnych Octavią w wersji w zasadzie podstawowej (1,9 tdi), Yeti oraz SuperB'a w w wersji topej (platinium, 3.6 l, 4x4, automat) - byłem miło zaskoczony. Octavia w klasie kompakt rozkłada aurisa, focusa na łopatki (teraz wyjdzie astra IV z która pewnie trochę powalczy). SuperB naprawde pozamiatał. Jakość gorsza niż audi, Vw itp. ALE za cene 122 tys (po jakiś rabatach) wersja full, silnik ja napsiałem, bixenon skrętny, rolety, podgrzewane fotele tylnej kanapy. Auta brałem z salonu multimarkowego. Właściciel (Pan Zimny z Łodzi) powiedział, że ludzie, którzy jeździli wcześniej passkiem przesiadają się na superBy które za tą samą cenę oferują dużo więcej. Dla mnie bardzo udane auto ale do jakości marek premium mu troszkę brakuje - coś za coś. Nie chce tylko żebyście wieszali psy na Skodzie - nie jest to zła marka. Napewno gro ludzi kupuje kilkuletnie Skody i uważa, ze mają prestiżowe limuzyny - to jest śmieszne. Ale gro ludzi kupuje je jako nowe z salony świadomie porównując je z innym pojazdami tej samej klasy. Odnośnie jeszcze aut klasy premium - poruszam się sporo po warszawskich ulicach, po Łodzi i często jeżdżę do Szwajcarii. W Polsce posiadacze lepszych aut mają się za króli życia i ulicy. Jazda bez kierunków, chamskie zajeżdżanie drogi, wyprzedzanie na trzeciego. Strasznie mnie to drażni. Dlatego od czasów młodości trzymam w garażu samochód który nazywam "niszczycielem bananów". Honda Civic. 2000 rok. Hatchback. 1,6 Vti Turbo (głupota wieku młodzieńczego ale poszło w to tyle kasy, że szkoda mi sprzedawać). Moc w zależności od aktualnego zestrojenia waha się w przedziale 360-420 HP. Przy masie 1050kg zapewnia to skuteczną broń na drogowych cwaniaczków. W wakacje wyprowadzam czasem na spacer jade sobie i czekam aż ktoś będzie chciał pojechać prosto z pasa do skrętu w prawo itp ;) Czasem można wyskoczyć na tor w Poznaniu czy Kielcach. Polecam też Ułęż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bananów". Honda Civic. 2000 rok. Hatchback. 1,6 Vti Turbo (głupota wieku młodzieńczego ale poszło w to tyle kasy, że szkoda mi sprzedawać). Moc w zależności od aktualnego zestrojenia waha się w przedziale 360-420 HP.

 

Z B16A2 zrobiłeś 420 HP ?

Pokaż wykres proszę.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z B16A2 zrobiłeś 420 HP ?

Pokaż wykres proszę.

 

 

w domu wrzucę. Dół B18C4. Tuleje darton, o kuciźnie nie musze pisać skoro orientujesz się w temacie ;) Główka seria, wałek ssący od B16B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto w całości składane w rodzimym Piasecznie. Właściciel też jeździ CVC 6 generacji z silnikiem H22 Turbo. Moc ponad 550KM - wykres jest w necie więc zaraz znajdę. tutaj, krotki film na którym widać jak to się odpycha ;)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto w całości składane w rodzimym Piasecznie. Właściciel też jeździ CVC 6 generacji z silnikiem H22 Turbo. Moc ponad 550KM - wykres jest w necie więc zaraz znajdę. tutaj, krotki film na którym widać jak to się odpycha ;)

 

 

Od 110 do 200 poniżej 2 sekund? ;)


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uaaa, 5 litrów benzyna, to musi nieźle jeździć. Nie chce mi sie sprawdzać, ale tam jest cos koło 400KM. Jeździłem ostatnio z tym motorem w modelu 550i. Taka spokojna limuzyna dla prezesa ;)

 

Uczciwie powiem, ze nie bylo specjalnie jak tego wykorzystac bo za szybko przyspieszal ;) wciskalem gaz do polowy i ... juz a po miescie to troche lipa bo wiekszosc korkow. Piekny dzwiek silnika - takie przyjemne bulgotanie. Koni - 408.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 110 do 200 poniżej 2 sekund? :P

 

Kapcia mu zerwało. Dlatego prędkościomierz oszalał.;)

Odpycha się full konkret. ;)

Edytowane przez Lawnowerman

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cc8f60d7648d5744.jpg

 

to macie wykres białego misia. Na wiosnę atak na ponad 600 HP w tej chwili układ paliwowy jest problemem. Dwie pompy paliwowe z Lancera nie dają rady, aftermarketowe Walbro też nie. Będzie jakiś wynalazek od hamburgerów. Auto nei ma trakcji przy tak dużej mocy na przedniej osi. Na torze jak wszystko złapię temperaturę ok 7 sek do 200.

 

Jest jeszcze jeden filmik ale ostrzegam, że pasażer przeklina - jak kogoś drażni może oglądać bez dźwięku.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Uix5SOkXSmc

 

Moja auto jest od tego sporo wolniejsze. Moc prawie 200 koni mniejsza o moment obrotowy nie ten. U mnie jest ok. 14 sek do 200.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kapcia mu zerwało. Dlatego prędkościomierz oszalał.;)

Odpycha się full konkret. ;)

 

A jak ktoś kupił Veyrona, to dopiero sobie w brodę pluje...

Zdaje się że na PS są podobne przyspieszenia, ale ja nie próbowałem


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

na motoryzacji zjadłem zęby więc zabiorę krótko głos. Skoda nigdy nie będzie Audi, MB czy czym BMW - koniec kropka. Jakość wykończenia jest inna itp itd. Nie oszukujmy się - jest to marka tańsza. ALE SKodami też jeździłem - ostatnio kupiliśmy ponad 80 szt do firmy. MIałem na jazdach próbnych Octavią w wersji w zasadzie podstawowej (1,9 tdi), Yeti oraz SuperB'a w w wersji topej (platinium, 3.6 l, 4x4, automat) - byłem miło zaskoczony. Octavia w klasie kompakt rozkłada aurisa, focusa na łopatki (teraz wyjdzie astra IV z która pewnie trochę powalczy). SuperB naprawde pozamiatał. Jakość gorsza niż audi, Vw itp. ALE za cene 122 tys (po jakiś rabatach) wersja full, silnik ja napsiałem, bixenon skrętny, rolety, podgrzewane fotele tylnej kanapy. Auta brałem z salonu multimarkowego.

 

Trudno sie z tą opinią nie zgodzić. Różnicę w jakości moim zdaniem widać.

Uszczypliwie jednak dodam - nie SuperB, a Superb. Zauważyłem, że wiele osób mówi Skoda Super B. To błąd - po prostu Superb. Nie jeżdżę Seuper B, tylko Superbem, Octavią, Fabią. To nie jakiśś model B w wersji Super, czy Rapi D, Favori T, tylko Superb jak Rapid, Favorit czy Spartak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno sie z tą opinią nie zgodzić. Różnicę w jakości moim zdaniem widać.

 

Wielu Kolegów pisze o widocznych róznicach w jakości i nikt nie podaje konkretnych przykładów.

Np fotele skórzane z wentylacją są lepsze niż welurowe bez wentylancji. Wykończenia z naturalnego drewna są szlachetniejsze od twardych plastików itd. To byłyby konkrety. Takie bym chetnie przeczytał od tych, którzy jeździli jednym i drugim


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja, tak jak pisalem, jezdzilem i jednym i drugim. Do tego trzecim i czwartym tez ;) Audi A4 B6/B7 Avant vs Octavia II Combi

- skoda - dziadowski kawał gumy służacy do zamykania klapy - audi przetloczenie w plastiku klapy

- skoda - recznie wlaczane podgrzewanie lusterek - audi - automagicznie

- skoda - "patyk" do podpierania maski - audi amortyzatorki gazowe

- audi - "selftest" na komputerze przy uruchomieniu silnika - skoda brak (prawdopodobnie nie dotyczy to wyzszych modeli Octavii z innym "FISem")

- skoda - Octavia II przed liftem ma kierownice regulowana tylko w 1 plaszczyznie - Audi nie jestem pewien - ale chyba w 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze. Ale czego oczekujesz? Jedni widzą różnice w jakości Pióra Hero za 10 zł vs nawet niedrogi model parkera, dla innych sa takie same. Jedni widzą krzywy indeks na tarczy, dla innych to nieistotny mankament. Jedni widza tani, marnej jakości plastik na konsoli auta, dla inych to niemal to samo. Tylko skoro nie widzisz różnicy to nie ma sensu o to pytać. W razie potrzeby wybierzesz to samo tylko taniej.

I nie chodzi o drewno i bez drewna - choć w BMW bedzie to DREWNO, a w Skodzie wyjatkowo tandetna plastikowa imitacja drewna, jakiej bym sie w aucie wstydził - i wybrałbym wersje "uboższą" Skody bez tego ekskluzywnego inaczej dodatku. Tworzywo deski rozdzielczej jest pod względem wyglądu, dotyku, a nawet zapachu inne w Audi czy Skodzie. Nawet wykładziny podłogowe sa zupełnie inne. Materiały tapicerskie, elementy plastikowe (np konkretnie konsolka sterująca szybami w Suerbie) spójrz jak wyglądają. I jako nowe i szczególnie po kilku latach podobnej eksploatacji. Można iść w zaparte, że nie ma różnic. Ja uważam, że jednak są i to dość istotne. Tak pomiędzy markami popularnymi a premium, jak i modelami poszczególnych klas w obrębie jednej marki. Zewnętrznie podobne radio w Superbie szwagra gra nędznie w porównaniu do audio w A6 z roku 2001. I tu i tu fabryczne. A6 niemal golas, a Superb w wersji na moment zakupu niemal najwyższej.

Niestety na codzien używam aut popularnych. Vectra, Scenic, Megane, Passat, Superb. Żałuję, że póki co nie mogę Audi, BMW, Mercedes bo ja różnicę widzę, odczuwam i chętnie bym dopłacił, ciesząc się, że warto.

 

Edit

Zszedłem na parking pod firmę - jeden pracownik ma Octawię. Nawet skóra na kierownicy jest obiektywnie i w dotyku i w wyglądzie sporo poniżej tej w Audi. Obok stoi kilkuletnie A4.

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
- skoda - Octavia II przed liftem ma kierownice regulowana tylko w 1 plaszczyznie

 

Chyba żartujesz ;) ;) ???

Ma w obu od początku.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.