Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wg mnie V6 i tak już gada wystarczająco ładnie i mi by wystarczyło.

Ale ja mam R4 więc się nie znam 😘 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

V8 to V8. V6 to poprostu obciete V8 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, Trojin napisał(-a):

V8 to V8. V6 to poprostu obciete V8 😉

Gadacie głupoty V8 i V6 to obcięte V12😁😁😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie schodź  czasem poniżej V4 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

W jakim aucie? Jeśli 4.4 V8 w Volvo to uciekać daleko...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, łowca napisał(-a):

Nie schodź  czasem poniżej V4 😁

Zobacz ile Harley Davidson pociął 12stek 🤔🤔🤔a zapomniałem że były też 16stki 😁😁😁 z 16stki ucięli 12stke i już są dwa silniki 🤗🤗🤗

Cadillac V16 😁😁😁

1933-Cadillac-V-16-All-Weather-Phaeton-07.jpg

Edytowane przez TomcioMiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, TomcioMiki napisał(-a):

Zobacz ile Harley Davidson pociął 12stek 🤔🤔🤔a zapomniałem że były też 16stki 😁😁😁 z 16stki ucięli 12stke i już są dwa silniki 🤗🤗🤗

Cadillac V16 😁😁😁

1933-Cadillac-V-16-All-Weather-Phaeton-07.jpg

To tak nie działa...😁


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, kiniol napisał(-a):

To tak nie działa...😁

Wiem wiem 🤗🤗🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, TomcioMiki napisał(-a):

Wiem wiem 🤗🤗🤗

Ale lubię jak tak działa...dziś naprawiony dla kolegi...😉wiem, trochę dymu jest, ale wogóle nie gromił... 😜


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, łowca napisał(-a):

Nie schodź  czasem poniżej V4 😁

 

Ewentualnie można skleić dwa takie i będzie W8 do Passata B5 jak znalazł. 😄

 

https://www.auto-swiat.pl/testy/volkswagen-passat-w8-ognista-limuzyna-z-archiwum-auto-swiata/2y4j39g

Edytowane przez memento mori

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?
Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada)
 
Mam 4.4 V8 w G30 LCI i nie zamieniłbym na nic innego ;)

Wysłane z mojego NE2213 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

Zależy w czym, czy to coś aktualnego czy jakieś retro typu VW VR6 i E32/E39 540i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, kiniol napisał(-a):

W jakim aucie? Jeśli 4.4 V8 w Volvo to uciekać daleko...

Tak właśnie i dlatego rozum mówi 3.2, choć ten dźwięk V8 kusi :D

Jest jeszcze 3.7 V6 (mazda).

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

17 godzin temu, kiniol napisał(-a):

W jakim aucie? Jeśli 4.4 V8 w Volvo to uciekać daleko...

 

VR6 super silnik tylko żeby auto jakoś wyglądało to albo klasyka pokroju Corrado albo trzeba brać Artegę GT. A dźwięk VR wcale nie gorszy niż V8 ;)

ale z Volvo brałbym V8:P (lub R5T)

 

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.07.2023 o 11:28, trollu napisał(-a):

 

 

VR6 super silnik tylko żeby auto jakoś wyglądało to albo klasyka pokroju Corrado albo trzeba brać Artegę GT. A dźwięk VR wcale nie gorszy niż V8 ;)

ale z Volvo brałbym V8:P (lub R5T)

 

Jesłi mówisz o 4.4 V8 z Volvo XC90 to jest to wynalazek Yamahy, generalnie niepolecany...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytanie do czego to auto, jeśli daily to trzeba się zastanowić. Jeśli auto wekendowe - można zaryzykować 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.07.2023 o 15:27, tommly napisał(-a):

Mała sonda co byście wybrali: 3.2 V6 czy 4.4 V8?

Serce mówi 4.4 - brzmienie bajka, a rozum na to 3.2 (kosztowo lepiej to wypada) :D

 

Tomaszu,

Ten 3.2 V6 to pewnie Audi A6, a 4.4V8 to jakaś BMKa?

Jeżeli tak, to ta V6 FSI brzmiała dobrze. W moim 2.4 V6 dźwięk był fajny, natomiast mocy za mało. Ta v6 3.2 bardziej drapieżny dźwięk i znacznie lepiej z mocą, Natomiast to była świeża konstrukcja i też się rypały.

Z tymi 4.4 V8 w bmw to loteria i chyba mocno zależne od rocznika. W 2014/2015 chciałem kupić z tą pojemnością 7mkę(f01), ale coś mnie tknęło i wszedłem na forum BMW...

39 minut temu, kiniol napisał(-a):

Jesłi mówisz o 4.4 V8 z Volvo XC90 to jest to wynalazek Yamahy, generalnie niepolecany...

Ale ta ponad 300 konna konstrukcja to świetnie brzmiący silnik :)

Teraz w XC90 max 2 litry, a za chwile tylko elektryk... Jak można być takim eko terrorystą? ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4.4 w BMW trzeba przede wszystkim podzielić na M62 N/A i N63 BiT. Kiedyś na forach o M62 można było przeczytać, że problemy robią chłodzone cieczą alternatory, napinacze rozrządu, przepływki czy "gorące" termostaty. Jak przyszła era BiT to okazało się, że tamte problemy to drobne pierdółki :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Tomaszu,

Ten 3.2 V6 to pewnie Audi A6, a 4.4V8 to jakaś BMKa?

Jeżeli tak, to ta V6 FSI brzmiała dobrze. W moim 2.4 V6 dźwięk był fajny, natomiast mocy za mało. Ta v6 3.2 bardziej drapieżny dźwięk i znacznie lepiej z mocą, Natomiast to była świeża konstrukcja i też się rypały.

Z tymi 4.4 V8 w bmw to loteria i chyba mocno zależne od rocznika. W 2014/2015 chciałem kupić z tą pojemnością 7mkę(f01), ale coś mnie tknęło i wszedłem na forum BMW...

Ale ta ponad 300 konna konstrukcja to świetnie brzmiący silnik :)

Teraz w XC90 max 2 litry, a za chwile tylko elektryk... Jak można być takim eko terrorystą? ;)

Akurat Q5, ale tak, to ten sam silnik 3.2 FSI, co A6. Już się doedukowałem, poczytałem, pooglądałem na YouTube i zasięgnąłem informacji od kolegi, który prowadzi serwis, miał identyczne A6, również nie polecał: nagar, klapki, rozrząd i dokładnie: nie jedzie ;)

4.4 V8 miało być Volvo, ale na razie odpuszczę ten konkretny egzemplarz (słynny wałek z łożyskiem).

Kiedyś o mało co nie popełniłem tego samego błędu z 4.4 w RR, silnik ciekł ze wszystkich stron, również podpytałem u znajomego który serwisował mi Disco i stanowczo odradził ten motor (w X5 też występował).

 

 


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tommlywywiad to podstawa, bo się mozna w naprawy wpakować.

O tych 3.2 FSI opowiadał mi inżynier mechanik po profilu samochodowym, który był szefem serwisu w Skodzie, a później założył swój własny dobrze prosperujący biznes. Miał ogromną wiedzę, na temat całej grup VAG.

O Range Roverach nie mam wiedzy w ogóle, natomiast nowy Autobiography podoba mi się nieziemsko. Byly szef mojej Żony lubił się w RR, ale nie był skory do rozmów.

Kolegi śp. Ojciec kupił q5 w 2 litrowym dieslu bodajże, który żarł olej jak opętany.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

@tommlywywiad to podstawa, bo się mozna w naprawy wpakować.

O tych 3.2 FSI opowiadał mi inżynier mechanik po profilu samochodowym, który był szefem serwisu w Skodzie, a później założył swój własny dobrze prosperujący biznes. Miał ogromną wiedzę, na temat całej grup VAG.

O Range Roverach nie mam wiedzy w ogóle, natomiast nowy Autobiography podoba mi się nieziemsko. Byly szef mojej Żony lubił się w RR, ale nie był skory do rozmów.

Kolegi śp. Ojciec kupił q5 w 2 litrowym dieslu bodajże, który żarł olej jak opętany.

No i tu jest problem, bo kurczaki nie ma co wybrać z używek, a nowego z silnikiem od kosiarki jednak nie chcę.

Przymierzałem się też do Tiguana 2.0 TSI, ale tam ta sama historia z poborem oleju i łańcuchem rozrządu. Kolega mówił, żeby w ostateczności szukać 2.0 TFSI, ale chyba jednak się poddaję.

Wczoraj oglądałem CX-9 z silnikiem 3.7V6, bardzo fajne autko, jeździ się praktycznie jak osobówką, wcale nie czuć masy i wymiarów. Byłem skłonny ją kupić, bo to był bardzo młody rocznik, tylko trochę zaniedbany (hamulce tył, amorki tył, wszystkie uszczelki drzwiowe, lusterko kierowcy, lusterko wsteczne, lampa tył, itd...). Wyszła też przeszłość wypadkowa w bazie danych, choć nie była to duża szkoda, ale byłem zapewniany wcześniej, że żadnej szkody nie było.

No i sprzedający nie chciał nawet porozmawiać o cenie, a wręcz rzucił wyższą niż w ogłoszeniu, gdzie widniało jak byk DO NEGOCJACJI.

Ręce opadają.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, tommly napisał(-a):

No i tu jest problem, bo kurczaki nie ma co wybrać z używek, a nowego z silnikiem od kosiarki jednak nie chcę.

Przymierzałem się też do Tiguana 2.0 TSI, ale tam ta sama historia z poborem oleju i łańcuchem rozrządu. Kolega mówił, żeby w ostateczności szukać 2.0 TFSI, ale chyba jednak się poddaję.

Wczoraj oglądałem CX-9 z silnikiem 3.7V6, bardzo fajne autko, jeździ się praktycznie jak osobówką, wcale nie czuć masy i wymiarów. Byłem skłonny ją kupić, bo to był bardzo młody rocznik, tylko trochę zaniedbany (hamulce tył, amorki tył, wszystkie uszczelki drzwiowe, lusterko kierowcy, lusterko wsteczne, lampa tył, itd...). Wyszła też przeszłość wypadkowa w bazie danych, choć nie była to duża szkoda, ale byłem zapewniany wcześniej, że żadnej szkody nie było.

No i sprzedający nie chciał nawet porozmawiać o cenie, a wręcz rzucił wyższą niż w ogłoszeniu, gdzie widniało jak byk DO NEGOCJACJI.

Ręce opadają.

Muszę kolegę podpytać czy ma swojego Tiguana jeszcze na sprzedaż. Z tego co pamiętam to był 240 konny diesel w R Line. Ogólnie facet jest takim pedantem, że nie zdarzyło się w naszej ponad 10 letniej współpracy, aby podjechał kiedykolwiek brudnym samochodem. Zresztą zainspirowałem go mustangiem do zakupu swojego i tak go poprzerabiał, że robi mega furorę na drodze. Maniak :) 

A przykład z CX-9 utwierdza mnie w przekonaniu, że społeczeństwo trochę jednak chamieje.

Kolega, który ma transport ciężki kupił swojej żonie Mazdę 6 i wiem, że narzekał na lakier. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale problem był globalny.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Muszę kolegę podpytać czy ma swojego Tiguana jeszcze na sprzedaż. Z tego co pamiętam to był 240 konny diesel w R Line. Ogólnie facet jest takim pedantem, że nie zdarzyło się w naszej ponad 10 letniej współpracy, aby podjechał kiedykolwiek brudnym samochodem. Zresztą zainspirowałem go mustangiem do zakupu swojego i tak go poprzerabiał, że robi mega furorę na drodze. Maniak :) 

A przykład z CX-9 utwierdza mnie w przekonaniu, że społeczeństwo trochę jednak chamieje.

Kolega, który ma transport ciężki kupił swojej żonie Mazdę 6 i wiem, że narzekał na lakier. Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale problem był globalny.

Potwierdzam, choć nie wiem, czy nie był on już czasem polerowany, bo na większości elementów miał raptem 40 mikronów, gdzieś tam było 20, gdzie indziej 120, no a w miejscu uderzenia prawie 500.

Dzięki, ale szukam teraz wyłącznie benzyny, ze względu na plan wprowadzenia SCT we Wrocławiu. No a jak ma być benzyna, to najlepiej o dużej pojemności.

Edytowane przez tommly

..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, tommly napisał(-a):

Potwierdzam, choć nie wiem, czy nie był on już czasem polerowany, bo na większości elementów miał raptem 40 mikronów, gdzieś tam było 20, gdzie indziej 120, no a w miejscu uderzenia prawie 500.

Dzięki, ale szukam teraz wyłącznie benzyny, ze względu na plan wprowadzenia SCT we Wrocławiu. No a jak ma być benzyna, to najlepiej o dużej pojemności.

Zgadzam się z pojemnością. Mając dosyć spore pojemności stwierdzam, że takim 370Z lub Mustangiem na trasie schodziłem poniżej spalania silnika 1.2 PureTech w Żony Peugeocie.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.