Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Miałem jakieś 4-5 lat temu przejażdżkę takim phaetonem z silnikiem V10 TDI - ruszanie i przyspieszanie oraz sama jazda tym samochodem to jak lot samolotem - wrażenia są nieziemskie - poza spalaniem 12-15 litrów  w trasie i około 18 w mieście według własciciela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne auto,niedocenione i przez to traci sporo na wartości.Druga sprawa to brend - to tylko VW ,co z tego,że wykonany nie gorżej niż audi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Środek 11 letniego "plastikowego" VW ;) 

 

P.S ja akurat nie siedzę w temacie offroad'u, ale mam grono znajomych którzy się tym pasjonują i nie słyszałem nigdy, żeby ktoś wymieniał jakiegoś innego SUV'a niż Touarega, żeby zapuścić się gdzieś na pagórki. 

post-37473-0-17704200-1409677782_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to doznania mieliśmy podobne - ja chwilę kierowałem sam i wtedy zapragnąłem taki mieć jednak ostudziło mnie spalanie - raczej szukam samochodów ekonomicznych ten do nich nie należy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To auto wykonane z porządnych materiałów..Wersja 3.0 tdi jest oszczędna(w miarę) ,w trybie mieszanym pali mi 12,5L ,w trasie 9 L

Edited by akism

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę, co robi masa samochodu.

U mnie ten sam silnik, też quattro i średnia z ostatnich 6 tys. km - 7,5 l/100 km

A nie jeżdżę w tempie żółwia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phaeton nie miał szans bo VW ma za mały czynnik prestiżu. Jak ktoś potrzebował dużej prestiżowej limuzyny to brał Audi A8, BMW 7 albo S-klasse. Przy tej cenie samochodu obiektywne parametry nie są jedynym kryterium wyboru, trochę jak z zegarkami ;).


1dFQTya.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phaeton to piękny samochód. Co prawda, dla większości osób to po prostu duży "pasek", ale wnętrze nie pozostawia wątpliwości jakiej klasy jest to pojazd. Biorąc pod uwagę, że tego VW w bardzo bogatej wersji wyposażenia można nabyć przy odrobinie szczęścia za 40 tyś, to ja nie widzę alternatywy...

 

phaeton_interior.jpg

Przy odrobinie szczęścia to i kupisz za 30. Tylko co z tego :) Weź to utrzymaj. Audi A8, czy BMW 7 też traci niewiele mniej> Tylko  też co z tego. Kupić za 5-10% wartości nowego i postawić pod domem nie sztuka. Ta klasa aut traci zdecydowanie najwięcej na wartości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Środek 11 letniego "plastikowego" VW ;)

 

P.S ja akurat nie siedzę w temacie offroad'u, ale mam grono znajomych którzy się tym pasjonują i nie słyszałem nigdy, żeby ktoś wymieniał jakiegoś innego SUV'a niż Touarega, żeby zapuścić się gdzieś na pagórki. 

Rozumiem, że to Twój?

Kurcze, może miałem zły dzień... ale miał twarde fotele i trzeszczące klawisze, nieprzyjemne w dotyku. Miał silnik 4.2 V8 dynamiczny i chyba najrozsądniejszy w tej klasie. Nie spodobał mi się po prostu a szkoda bo się byłem napaliłem. Co sądzicie o BMW E65?

Wiem, że do tego auta trzeba mieć odpowiednią "twarz", ale zawsze mi się podobało, czego troszkę się wstydzę. Kiedyś mój przyjaciel kupując 911-tkę na dojazdy do pracy (jest chirurgiem ortopedą) powiedział mi, że wie, że to auto dla podstarzałych alfonsów ale on zawsze chciał je mieć i już...

Edited by kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy odrobinie szczęścia to i kupisz za 30. Tylko co z tego :) Weź to utrzymaj. Audi A8, czy BMW 7 też traci niewiele mniej> Tylko  też co z tego. Kupić za 5-10% wartości nowego i postawić pod domem nie sztuka. Ta klasa aut traci zdecydowanie najwięcej na wartości.

 

Myślę, że full wyposażony Phaeton kupiony za 40 już niewiele straci (rocznik 2005 jako nowy, w topowej wersji kosztował około 300 tysięcy), to raczej stabilny poziom cenowy przez najbliższe ±3 lata. Więc zakup takiego samochodu się po prostu opłaca - o ile ktoś faktycznie potrzebuje 6 garów i 4 lub 5 litrów pojemności i jest w stanie to utrzymać :)


Lubię małe zegarki…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można kupić z mniejszym silnikiem..Utrzymanie jest droższe,chočby serwis,samych płynów wchodzi min 2x więcej niż do mniejszych aut.Naprawy cóż. Silnik mam typowy,osprzęt też.Jedynie zawieszenie,podpora,skrzynia,to kosztuje ,ale ceny nie zabijają..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie..dzięki temu w drugim obiegu kupisz to auto za grosze..

pozostała trójka też kosztuje grosze, w porównaniu do nowych. 10 latek w pięknym stanie z przebiegiem 300 000 km, po wnętrzu prawie nie widać przebiegu kupisz za 10% wartości salonowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że full wyposażony Phaeton kupiony za 40 już niewiele straci (rocznik 2005 jako nowy, w topowej wersji kosztował około 300 tysięcy), to raczej stabilny poziom cenowy przez najbliższe ±3 lata. Więc zakup takiego samochodu się po prostu opłaca - o ile ktoś faktycznie potrzebuje 6 garów i 4 lub 5 litrów pojemności i jest w stanie to utrzymać :)

Osiem... osiem garów! To jest jazda i ten boski dźwięk... :wub:


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwa akumulatory i ogniwa w szyberdachu to odnośnie VW - mocno skomplikowany samochód jak na polskie warunki,

w tych pieniądzach jest jeszcze A8 w benzynie z rocznika 2003-2005 co wydaje mi się odrobinę sensowniejszą opcją...

Edited by Burns

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że full wyposażony Phaeton kupiony za 40 już niewiele straci (rocznik 2005 jako nowy, w topowej wersji kosztował około 300 tysięcy), to raczej stabilny poziom cenowy przez najbliższe ±3 lata. Więc zakup takiego samochodu się po prostu opłaca - o ile ktoś faktycznie potrzebuje 6 garów i 4 lub 5 litrów pojemności i jest w stanie to utrzymać :)

co masz na myśli pisząc topowy? Topowy W12 kosztował z dodatkami 600-700 000 zł. Teraz da sie kupić przyzwoity egzemplarz bez spinki za 40 000 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodziło o wersje wyposażeniową, ale nie pamiętam przy którym silniku. W12 to potwór... 


Lubię małe zegarki…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że to Twój?

Kurcze, może miałem zły dzień... ale miał twarde fotele i trzeszczące klawisze, nieprzyjemne w dotyku. Miał silnik 4.2 V8 dynamiczny i chyba najrozsądniejszy w tej klasie. Nie spodobał mi się po prostu a szkoda bo się byłem napaliłem. Co sądzicie o BMW E65?

Wiem, że do tego auta trzeba mieć odpowiednią "twarz", ale zawsze mi się podobało, czego troszkę się wstydzę. Kiedyś mój przyjaciel kupując 911-tkę na dojazdy do pracy (jest chirurgiem ortopedą) powiedział mi, że wie, że to auto dla podstarzałych alfonsów ale on zawsze chciał je mieć i już...

 

Tak mojego Ojczulka, ja preferuje starsze szwedy :) a najlepiej jakby to był SAAB  B)  :D

 

5.0 TDI V10, bardzo fajnie mruczy. Jeśli nie potrzebujesz 750Nm do ciągania np Boeinga 747, to zgadam się z @akisim'em żeby wybrać 3.0 TDI. 

 

Edited by pepepatryk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko przy 10-letnich luksusowych samochodach trzeba mieć dużo szczęścia przy wyborze egzemplarza.

Można trafić na sztukę, która będzie 3 lata jeździć bezawaryjnie, a można na studnie bez dna.

A w tego typu autach ciężko o niefirmowe odpowiedniki niektórych specyficznych części i koszty napraw mogą przekroczyć wartość samochodu...

Na pewno bezwypadkowy, serwisowany ze znanych (pierwszych) rąk to skarb z nieba w tej klasie aut. I znacząco podnosi prawdopodobieństwo bezawaryjności.

 

 

Akis - sprawdziłem, raptem 400 kg, aż się zdziwiłem...

Edited by Tommaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

twój waży 2t? Ja swojego Turka kupiłem jak miał 100 tys km,z polskiego salonu od kolegi,któremu zszedł z leasingu..Autko jak nowe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.