Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Auto? :D

Tak auto :D


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie do straszaka kierowców doszedł pocisk, żonę w końcu namówiłem, żeby zaczęła jeździć ale dużego auta się obawiała, na szczęście udało się znaleźć fajne, małe miejskie autko. Ma wszystko co miało mieć: klima, poduchy i co jest fajnym bonusem, ma niewielki przebieg jak na swój wiek :)

 

1d5f84765bbecb57064048d228b8aa04.jpg

 

Co najważniejsze, żona zaczęła jeździć (po 15 latach przerwy) i idzie jej dobrze :D

 

Wymęczone z koparki


"A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać że XF to ciekawa opcja. Jeździłem jednym przez weekend i gdy ktoś nie jest zbytnio za muzyką w samochodzie ( w dość dobrej opcji nie było Bluetooth streaming czy mp3 tag display + przeciętny music system) to w cenie c -Class czy 3 series oferuje komfort i przestrzeń o klasę wyższa. Jest to jedna z opcji dla mnie na przyszłość. Dodatek jednak to koszty serwisu. Awaryjność większa lecz w klasie premium kupowanie samochodu bez rozserzonej gwarancji to IMHO głupota. Tak czy inaczej nowy dobrym opustem dealera jest ciekawą alernatywą od dominacji niemieckich aut

XF to bezpośredni konkurent Merca E czy BMW 5 i kosztuje podobnie do nich. Gdzie kupisz XF-a w cenie bmw 3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie do straszaka kierowców doszedł pocisk, żonę w końcu namówiłem, żeby zaczęła jeździć ale dużego auta się obawiała, na szczęście udało się znaleźć fajne, małe miejskie autko. Ma wszystko co miało mieć: klima, poduchy i co jest fajnym bonusem, ma niewielki przebieg jak na swój wiek :)

 

 

Co najważniejsze, żona zaczęła jeździć (po 15 latach przerwy) i idzie jej dobrze :D

 

Wymęczone z koparki

 

Moja kobieta od niedawna jeździ dokładnie tą samą generacją polówki i o ile auto nie jest może wyrafinowane technicznie to jestem pod wrażeniem trwałości i wyglądu tego auta które już ma sporo lat. Nawet po fotelach nie widać zmęczenia materiału :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

XF to bezpośredni konkurent Merca E czy BMW 5 i kosztuje podobnie do nich. Gdzie kupisz XF-a w cenie bmw 3?

2.2 d zaczyna sie od 39k Eur. Stoi kilka u mnie na placu. W tej samej cenie masz C220 (36k) lub 320d (do F30 tym razem nawet nie podchodzilem, przymierzalem sie w 2011 I juz wtedy byla gorsza od starego W204). Pisze o cenach w kontynentalnej Europie oraz o cenach bazowych modeli. Cena dobrze wyposazonej moze kosztowac 50% wiecej.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę sobie dobić postów, żeby co sprzedać kiedyś na tym forum.

Nie pojmuję, co za bzdury piszecie o wyrywaniu panienek na samochód,

Facet ma być pachnący, mieć wypastowane buty, nigdy nie nosić skarpet

do sandałów (zwłaszcza białych), kiedy założy odpowiedni do stroju zegarek, (żartobliwie).

Nie powinien być z domu bogaty, bo wtedy nie będzie rozgarnięty na tyle,

żeby potrafił zarobić na te wszystkie Panerai, Tudor, IWC itp. wynalazki :)

A jeśli już coś powie, s k o r o  m u s i, to nie powinnam wychodzić

w tym momencie do innego pomieszczenia.

Musi być znakomitym dodatkiem do rzeczy samej.

Ad rem, żeby było całkiem na temat:

Poniżej mój były "Nissan GTR" (Nazywany w domu Babowozem)

 

Babowoz%20GTR.jpg

 

I aktualnie nowe "Ferrari Rosso", jeszcze pachnące fabryką, bez ksywy.

Małe może być wielkie, w środku Harman-Karton/PowerBass, lubię metal :D

 

FerrariRosso.jpg

Edytowane przez Anka-Grzanka

Uzależniona, zbieram na Tudora... na diecie cud (jogurt+czoko-szok), rozrywka? dwie bułki i karmienie mew nad Wisłą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę sobie dobić postów, żeby co sprzedać kiedyś na tym forum.

 

 

Sorry ale w dziale "po godzinach" mimo szczerych chęci nie nabijesz sobie postów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zamierzam zmienić samochód i biorę pod uwagę dwie opcje Albo BMW seri 3 E90 albo Audi A4 B7 z rocznika 2007. No i dzisiaj miałem okazje jeździć właśnie takim Audi A4 które zawsze mi się bardzo podobało zewnętrznie i było moim marzeniem. Wsiadłem do tego samochodu i pierwsze co jak zająłem pozycje za kierownicą to głębokie rozczarowanie ponieważ poczułem się tam bardzo znajomo a mianowicie tak samo jak w pasacie B5. Ruszyłem z miejsca i sie zastanawiam czy jadę passatem czy audi. No tym autem się jeździ w 90% tak samo jak passatem a mnie pasatem się źle jeździło. Cały czar tego audi które tak mi się podobało prysną. Seryjne fotele jak dla mnie bardzo niewygodne może te s-line były by lepsze. Może teraz niektórzy po mnie pojadą za to co napisze ale moim Focusem Mk2 jeździ się lepiej i wygodniej niż wspomnianym wyżej audi, bo ma lepiej wyprofilowane fotele i lepiej się trzyma drogi. Co do wyglądu i wykonania wnętrza naprawde Audi mi się podoba ale wyobrażałem sobie że jazda nim będzie adekwatna do tego jak wygląda. Niestety tak nie jest ponieważ jest taka jak passatem B5.

Teraz się rozglądam za jakimś BMW serii 3. Jeździłem E46 i naprawdę byłem pod wrażeniem jakości wykonania i tym jak auto jest wyważone i jak się prowadzi w zakrętach. Doskonale można sobie balansować w zakrętach pomiedzy nadsterownością a podsterownością. Tylko E46 już troche leciwe i znaleźć w dobrym stanie graniczy z cudem bo 99% to są gnioty, Dlatego szukam jakiegoś E90 w dobrym stanie mam nadzieje że nie rozczaruje mnie tak jak audi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.2 d zaczyna sie od 39k Eur. Stoi kilka u mnie na placu. W tej samej cenie masz C220 (36k) lub 320d (do F30 tym razem nawet nie podchodzilem, przymierzalem sie w 2011 I juz wtedy byla gorsza od starego W204). Pisze o cenach w kontynentalnej Europie oraz o cenach bazowych modeli. Cena dobrze wyposazonej moze kosztowac 50% wiecej.

Dokładnie tak , zejdzie z wymagań odnośnie silnika i wyposażenia XF-a a weźmie mocniejsza jednostkę w BMW 3-er , doposazy ja porządnie i na fakturze spokojnie może pojawić się z przodu cyfra 3 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja kobieta od niedawna jeździ dokładnie tą samą generacją polówki i o ile auto nie jest może wyrafinowane technicznie to jestem pod wrażeniem trwałości i wyglądu tego auta które już ma sporo lat. Nawet po fotelach nie widać zmęczenia materiału :)

 

Dokładnie tak, blachy super (jeżeli gniją, to znak, że samochód miał robione poprawki lakiernicze albo dzwona), fotele też, jedynie trochę skrzypi tapicerka ale to auto kilkunastoletnie więc nie ma się co dziwić. Rozbrajają mnie też ceny części :). IMO na miasto do toczenia się ideał (choć wolałbym tam mieć 1,4/100km albo 1,6/125km a nie 1,4/75km ale i tak daje radę)


"A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.2 d zaczyna sie od 39k Eur. Stoi kilka u mnie na placu. W tej samej cenie masz C220 (36k) lub 320d (do F30 tym razem nawet nie podchodzilem, przymierzalem sie w 2011 I juz wtedy byla gorsza od starego W204). Pisze o cenach w kontynentalnej Europie oraz o cenach bazowych modeli. Cena dobrze wyposazonej moze kosztowac 50% wiecej.

Czyli jednak drożej od C-klasse i serii 3. Tak jak pisałem bliżej w cenie do BMW 5 i E-klase. Coś mi właśnie nie grało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedynie trochę skrzypi tapicerka ale to auto kilkunastoletnie więc nie ma się co dziwić.

 

To prawda, ale jak na tamte lata i tej klasy samochód tapicerka jest naprawdę bardzo dobra. Jedyne co to uchwyty w drzwiach łuszczą się z jakiejś takiej plastikowej politury ale poza tym jest naprawdę ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak , zejdzie z wymagań odnośnie silnika i wyposażenia XF-a a weźmie mocniejsza jednostkę w BMW 3-er , doposazy ja porządnie i na fakturze spokojnie może pojawić się z przodu cyfra 3 ;)

Ja bym brał Jacka. Do mnie gada :)

Chociaż ja dzisiaj przymierzałem się do Touarega 5.0 TDI V10 i jest pod wrażeniem mocy. Już wiem, że dobrze szukam :)

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak , zejdzie z wymagań odnośnie silnika i wyposażenia XF-a a weźmie mocniejsza jednostkę w BMW 3-er , doposazy ja porządnie i na fakturze spokojnie może pojawić się z przodu cyfra 3 ;)

Jak by tak mówić to i zejdzie z wymagań odnośnie silnika i wyposażenia XF-a to i BMW 1kę będzie w stanie drożej skonfigurować. Nie zmienia to faktu, że podstawowa wersja XF kosztuje podobnie jak podstawowa seria 5 czy E-klasa, tyle, że standard wyposażenia jest wyzszy w Jaguarze.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę dwoma ponad 20 letnimi Hondami - Prelude i Legend coupe oraz Nissanem Terrano II.

post-74535-0-34369100-1410556431_thumb.jpg

post-74535-0-46928400-1410556438_thumb.jpg

post-74535-0-87655500-1410556441_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by tak mówić to i zejdzie z wymagań odnośnie silnika i wyposażenia XF-a to i BMW 1kę będzie w stanie drożej skonfigurować. Nie zmienia to faktu, że podstawowa wersja XF kosztuje podobnie jak podstawowa seria 5 czy E-klasa, tyle, że standard wyposażenia jest wyzszy w Jaguarze.

 

Standard wyposazenia jest niższy niz w MB (siedzenia, system muzyczny, odczucia w prowadzeniu komfort&spprtowy styl, systemy parkowania i hamowania). Dodatkowo koszty serwisu oraz ubezpieczenia spowodowaly ze kupilem kolejnego MB zamiast XF (C a nie E). Koszty serwisu XF (jak i sam samochod) jest nizszy tylko w UK. Do tej pory zaluje ze nie kupilem X-type gdy mieszkalem w UK (XF nie byl wtedy niedostępny). Koszty serwisu, ubezpieczenia jak i zakupu (10% rabatu + £2k fix rabat) czyniły ten samochód najtańszym w klasie. Cena próbuje strzelać w klasę pojazdu wyższego - w salonie na XF otrzymuje się rabat po przekroczeniu drzwi, W MB i BMW należy być stałym klientem żeby dostać bryloczek do kluczyka/foba...

Edytowane przez switch107

nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak , zejdzie z wymagań odnośnie silnika i wyposażenia XF-a a weźmie mocniejsza jednostkę w BMW 3-er , doposazy ja porządnie i na fakturze spokojnie może pojawić się z przodu cyfra 3 ;)

NIe jest tak żle :D  C350 CDI 4 matic 53k EUR. Najlepszy system na 4 koła, pełna opcja, 6,9 l/100km i do tego 5,9 s/100km/h, Rachunek w stanach średnich z 2 z przodu :D

Jeżeli jednak celujmy w M3 albo C63 to niestety trzeba się liczyć z 3 z przodu... :unsure: Ciągle to jednak świetne samochody nawet z 3 z przodu.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIe jest tak żle :D  C350 CDI 4 matic 53k EUR. Najlepszy system na 4 koła, pełna opcja, 6,9 l/100km i do tego 5,9 s/100km/h, Rachunek w stanach średnich z 2 z przodu :D

Jeżeli jednak celujmy w M3 albo C63 to niestety trzeba się liczyć z 3 z przodu... :unsure: Ciągle to jednak świetne samochody nawet z 3 z przodu.

Piszesz o cenach w Pl czy tam gdzie teraz mieszkasz bo to się deczko różni :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja napiszę tak. Wszyscy tu piszą, MB czy BMW ma lepsze wypisażenie, stosunek jakości do ceny itd. Nie mam nic do tych marek, ale czy nie warto czasami pominąć oklepane kanony i mieć autko trochę niszowe, bo na pewno Jaguar w naszym kraju taki właśnie jest. Będą ostatno na stacji podjechał gość właśnie takim nowym Jackiem i widziałem jak obok tankujący właściciel audi a7 patrzył z nieukrywaną ciekawością na Jacka. Oczywiście oba auta piękne i klasowe bez dwóch zdań, ale reakcja pana w audi bezcenna.  :D

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaguar, tak niektóre wyglądają ciekawie. Ale jak z awaryjnością i spadkiem wartości.

Jako alternatywę dla MB, Audi czy BMW można ewentualnie wskazać Lexusa.

 

 

Wysłane z Tapatalk przez A1457

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Standard wyposazenia jest niższy niz w MB (siedzenia, system muzyczny, odczucia w prowadzeniu komfort&spprtowy styl, systemy parkowania i hamowania). Dodatkowo koszty serwisu oraz ubezpieczenia spowodowaly ze kupilem kolejnego MB zamiast XF (C a nie E). Koszty serwisu XF (jak i sam samochod) jest nizszy tylko w UK. Do tej pory zaluje ze nie kupilem X-type gdy mieszkalem w UK (XF nie byl wtedy niedostępny). Koszty serwisu, ubezpieczenia jak i zakupu (10% rabatu + £2k fix rabat) czyniły ten samochód najtańszym w klasie. Cena próbuje strzelać w klasę pojazdu wyższego - w salonie na XF otrzymuje się rabat po przekroczeniu drzwi, W MB i BMW należy być stałym klientem żeby dostać bryloczek do kluczyka/foba...

XF w Niemczech sprzedaje się w ułamkowej ilości tego co MB czy BMW, stąd większa szansa na rabat. Co do jakości wnętrza XF-a to zrobił na mnie bdb wrażenie. Ładne zdjęcia można znaleźć tutaj:

http://www.autogaleria.pl/migas/jaguar-xf-3.0-sc-awd,193.html

 

 

X-Type to zupełnie inne auto - klasa niżej, na bazie mondeo. Widziałeś już jego następcę? Nowy mały Jaguar XE - konkurencja dla C-klasy i bmw 3 właśnie:

http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=6889

 

Co do oceny komfortu, jakości wnętrza i audio to każdy ma swoje zdanie. Tobie się podoba Merc widzę bezwzględnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NIe jest tak żle :D  C350 CDI 4 matic 53k EUR. Najlepszy system na 4 koła, pełna opcja, 6,9 l/100km i do tego 5,9 s/100km/h, Rachunek w stanach średnich z 2 z przodu :D

Jeżeli jednak celujmy w M3 albo C63 to niestety trzeba się liczyć z 3 z przodu... :unsure: Ciągle to jednak świetne samochody nawet z 3 z przodu.

 

za 53 k euro to już ładnie skonfigurowana wersja? Bo to chyba cena za golasa. Żeby mieć skórę, drewno, navi i dobre audio trzeba pewnie kolo 65 k E dać. Kuzyna kolega wyjechał z salonu Audi RS5 skonfigurowanym za ponad 700 000 zł (pakiet karbon, ceramiczne tarcze, karbonowe fotele itd.) Większość C63 podejrzewam, że nie wyjeżdża z salonu z 4,5 może 5 z przodu. Ładnie skonfigurowana 530d to 4- ka z przodu. W Niemczech w tej klasie aut będzie ok 15% taniej.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko potem jak coś się stanie to trzeba przez pół polski szukać warsztatu, a z BMW czy Audi można zajechać do każdego pana Mietka jeżeli do zrobienia jest pierdoła, a dobrego fachowca znajdziemy w każdym dużym mieście. Części pełno, nowe nie takie drogie i dużo dobrych zamienników, na allegro pełno używanych. Pytanie czy kupujemy auto dla siebie czy dla obcych ludzi żeby się oglądali na ulicy.

Te tanie części i Pan mietek skończyły się gdzieś na początku lat 2000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.