Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie wielu mnie wysmieje, ale obejrzyj 307 hdi 1,6.. a najlepiej przejedz sie. To imo bardzo niedoceniany samochod. Daje na prawde calkiem przyzwoity komfort, design w srodku ma zdecydowanie fajniejszy niz o2 czy vectra, a do tego jest bardzo przestronny. Na baku 60l zrobisz 900-1100km.Ma niestety jedna powazna wade- to francuz;)

Brawo ten Pan! Popieram, miałem, używałem, byłem bardzo zadowolony zarówno ze spalania jak i z kosztów utrzymania, 1,6 hdi to znana i sprawdzona jednostka, mało usterkowa, z tego co się orientuję. Miałem kombiaka, do miasta idealny samochód, w trasę troszkę mułowaty, ale zawsze dawał radę, a spalał troszkę więcej niż mój motocykl :P  


atlantic seahunter, certina ds spel, aerowatch les grandes classiques, steinhart marine black anchor, atlantic milano,  mondaine sport I date, cyma conquistador auto day date, hy moser, auguste reymond tytan, alpina startimer pilot, davosa argonautic ceramic lumis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Volvo V70  1,6 HDI 2009r sprzedałem go jak miał 205tys km na liczniku..Poza wycięciem DPF nic przy nim nie robiłem.To fajny silnik i super ekonomiczny,choć w V70 lepiej spisuje się 2,0 HDI ze względu na większą moc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo ten Pan! Popieram, miałem, używałem, byłem bardzo zadowolony zarówno ze spalania jak i z kosztów utrzymania, 1,6 hdi to znana i sprawdzona jednostka, mało usterkowa, z tego co się orientuję. Miałem kombiaka, do miasta idealny samochód, w trasę troszkę mułowaty, ale zawsze dawał radę, a spalał troszkę więcej niż mój motocykl :P  

Myślę, że mniej byłeś zadowolony przy sprzedaży ;). Strasznie tracą te auta na wartości. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz na każdym aucie się traci bez względu na markę..Czy miałem audi czy volvo czy forda -zawsze w plecy.Teraz mam VW i wiem,że tu też polegnę,takie czasy.Podaż przerasta popyt czego efektem jest taki stan rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że stracisz ale nie aż tak drastycznie jak w przypadku Francuza. Zobacz jak tanio możesz kupić świeże Renault albo Peugot czy tez Citroena.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

Teraz na każdym aucie się traci bez względu na markę..Czy miałem audi czy volvo czy forda -zawsze w plecy.Teraz mam VW i wiem,że tu też polegnę,takie czasy.Podaż przerasta popyt czego efektem jest taki stan rzeczy.

To calkowicie normalne, ze na zwyklych samochodach sie traci. Teraz i kiedys i w przyszlosci.  Z kazda minuta. Tylko w okresie PRLu bylo odwrotnie ale.....co tu komentowac ;)  Chcesz zarobic na aucie? Zainwestuj np. w  RR Silver Ghosta z poczatku XX wieku i schowaj w suchym garazu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

Pod warunkiem, że zamek w drzwiach działa a później sprzęgło.

:D  Nie badz takim ekstremista. Az tak zle to z nimi nie jest.

Francuskie HDI znajdziesz w Jaguarach S, XF, XJ albo LR Disco 3 i 4 a takze w Range Rover'ach. I zapewne jeszcze gdzies o czym nie wiem.

Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem Volvo V70  1,6 HDI 2009r sprzedałem go jak miał 205tys km na liczniku..Poza wycięciem DPF nic przy nim nie robiłem.To fajny silnik i super ekonomiczny,choć w V70 lepiej spisuje się 2,0 HDI ze względu na większą moc

a juz najlepszy 2.4 D5 - bardzo udany silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To calkowicie normalne, ze na zwyklych samochodach sie traci. Teraz i kiedys i w przyszlosci.  Z kazda minuta. Tylko w okresie PRLu bylo odwrotnie ale.....co tu komentowac ;)  Chcesz zarobic na aucie? Zainwestuj np. w  RR Silver Ghosta z poczatku XX wieku i schowaj w suchym garazu. 

Dobrze ceny trzymają klasyczne Merce, Porsche i wiele inny, nie trzeba RR za astronomiczną kwotę. Tanie auta w zakupie i w utrzymaniu (np. lanos z gazem za 3500) póki jeździ, jest opłacany i nie ma dzwona z roku na rok trzyma tak samo cene :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

To byl tylko jaskrawy przyklad. Mozna kupic Borewicza i ten juz tanial nie bedzie. Ale ile zarobisz na Borewiczu a ile na RR?  ;) Lanosa nie bede komentowal bo nie pasuje tu w ogole.

Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To byl tylko jaskrawy przyklad. Mozna kupic Borewicza i ten juz tanial nie bedzie. Ale ile zarobisz na Borewiczu a ile na RR?  ;) Lanosa nie bede komentowal bo nie pasuje tu w ogole.

z popularnych aut BMW E30 2,5 benzyna już praktycznie nie traci na wartości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

Tak? To potraktuj to jako inwestycje a zobaczysz  ;) Jeszcze troche czasu uplynie nim E30 zacznie byc poszukiwanym autem. Poki co jest ujezdzany po wsiach przez lokalnych ninja. Mam wrazenie, ze nie chodzi nam o to samo.

Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak? To potraktuj to jako inwestycje a zobaczysz  ;) Jeszcze troche czasu uplynie nim E30 zacznie byc poszukiwanym autem. Poki co jest ujezdzany po wsiach przez lokalnych ninja. Mam wrazenie, ze nie chodzi nam o to samo.

Mylisz się. Ujeżdzane to są ale E36 albo E46, poza tym najczęściej z 4-cyl silnikami. Ceny 325i i 325e w E30 systematycznie rosną. Takie sztuki można było kupić jeszcze z 5 lat temu za pół ceny. Na zachodzie są jeszcze droższe. Nie pogardziłbym takim ninjago:

http://allegro.pl/bmw-e30-325e-eta-waska-coupe-bbs-braz-szyb-rarytas-i4674020004.html

http://otomoto.pl/bmw-325-pilnie-sprzedam-C33931036.html

http://allegro.pl/bmw-325e-129km-e30-kolekcjonerska-1wl-szwajcaria-i4667412214.html

 

Jest wiele popularnych aut, które zyskują na wartości, nie mówiąc o wersjach specjalnych M, AMG itp. Ceny merców w124 w realnym bdb stanie również sukcesywnie rosną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

@StaryWilk masz racje e30 zwlaszcza na zachodzie sa bardzo drogie... za 325 w ladnym stanie trzeba dac conajmiej 3 tys euro...za tak zwanego zwyklaka.. za m/tech trzeba juz zaplacic slono

o m3 niema nawet co gadac bo to wydatek conajmiej 25k euro

 

@ramseyman to bardzo dobra inwestycja biorac pod uwage youngtaimery...wbrew pozorom te samochody sa bardzo poszuiwane w dobrym-orginalnym stanie...

nie duzo ich juz zostalo poniewaz sa to bardzo wymagajace samochody... 

 

E30 to najwspanialsze samochody patrzac pod katem prowadzenia i radochy jaka daja kierowcy..

ma kilka wad... ale kazdy samochod ma

by sie zakochac w tych samochodach wystarczy nimi pojezdzic przez chwile i na zawsze sie je zapamieta  :)

 

ps. a silnik m20b25 brzmi cudownie  :D

Edytowane przez Angelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

3 tys euro to rzeczywiscie bardzo drogie  :D tyle, ze jako sensowna inwestycja musza postac w suchym jeszcze ok 30 lat. Poza tym  zalezy co kto rozumie pod pojeciem inwestycji. Jezeli zysk rzedu 3-4 tys Euro po dwoch / trzech latach kogos satysfakcjonuje to jak najbardziej mozna przyjzec sie E30 jednak slowo inwestycja jakos nie pasuje do tego. To tylko moje zdanie  ;)

Jaka historie moga miec np E30?  To wazne dla kolekcjonerow.

 

Przyklad: RR SG '24

 

20110618094841.jpg

 

aetv828296301b.jpg

 

Auto robione na zamowienie. Egzemplarz niepowtarzalny, jedyny. Jedna wlascicielka, zalozycielka i wlascicielka teatru w NY ( nie pomne w tej chwili nazwy )

 

Nastepny:

 

of3e.jpg

 

Niby nic szczegolnego jako auto ale....nalezal do ksieznej Yorku, Sary Ferguson. Koszt zakupu porownywalny do E30 serii M. Jednak odsprzedaz  dzieki historii .... ;)

 

l3hy.jpg

 

dauv.jpg

Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

wiesz historia sie liczy sa modele e30 ktore maja historie wyscigowa i tez malo nie kosztuja...

zarobek rzedu 3 tys za kilka lat to malo... chyba nie... przynajmiej dla mnie

jesli znajdziesz zadbany model e30 to napewno nie stracisz... oczywiscie jesli bedziesz o nia dbal...

a ten jaguar bardzo fajne auto, ale jaguara trzeba lubic... naprawiac  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość romseyman

Szczerze mowiac nie spotkalem jeszcze osoby, ktora by sie zapytala o E30 nie ujmujac niczego temu autku. Kiedys  mialem takie 323 przez krotki czas.  Pewnie sa amatorzy ale nie mialem przyjemnosci dotad.  Musi minac nastepnych 20 lat dla tego modelu.  Natomiast amatorow naprawy Jaga rudej Sary jest wielu pomimo, ze jest wiekowo porownywalny z E30 i wcale nie szybszy od M3.

Edytowane przez romseyman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

323 na el wtrysku kiedys mechanicy bali sie to do reki wziasc ;)

moze masz racje z tym jaguarem... trzeba poprostu go lubic...

ja bardzo lubie e30 mam bardzo duzo wspomien z tym autkiem...

kiedys jak bedzie mnie stac wydac na klasyka ponad 100 tys zl to bedzie to m3 e30 lub 535csi czyli stare m5 e28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To calkowicie normalne, ze na zwyklych samochodach sie traci. Teraz i kiedys i w przyszlosci.  Z kazda minuta.

Udowodniłem Ci po prostu że nie zawsze tracisz na zwykłych samochodach, a Ty wyskakujesz z tematem w co lepiej zainwestować. Chyba porównywanie zwykłych samochodów do kolekcjonerskich perełek mija się z celem, tym bardziej należących do znanych osób? Oczywiście, że w większości przypadków im więcej zainwestujesz tym więcej masz szansę na tym zarobić. Nie ma w tym nic niezwykłego. Ciekawsze jest to właśnie, że są takie "zwykłe" samochody, nie starsze niż 30 lat, które zyskują z roku na rok na wartości. Inny przykład z pogranicza zwykły/ niezwykły. Jeszcze niedawno (5-10 lat temu) lancie deltę hf integrale w najpopularniejszej, nielimitowanej wersji  o mocy 170 paru KM, z lat 90 tych można było kupić w niezłym stanie za 15-20 000 zł, teraz bez 40 000 nawet nie podchodź. Wersje Grupowe w malowaniu Martini w stanie kolekcjonerskim osiągają kwoty >200 000 euro.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 tys euro to rzeczywiscie bardzo drogie  :D tyle, ze jako sensowna inwestycja musza postac w suchym jeszcze ok 30 lat. Poza tym  zalezy co kto rozumie pod pojeciem inwestycji. Jezeli zysk rzedu 3-4 tys Euro po dwoch / trzech latach kogos satysfakcjonuje to jak najbardziej mozna przyjzec sie E30 jednak slowo inwestycja jakos nie pasuje do tego. To tylko moje zdanie  ;)

Jaka historie moga miec np E30?  To wazne dla kolekcjonerow.

 

Przyklad: RR SG '24

 

20110618094841.jpg

 

aetv828296301b.jpg

 

Auto robione na zamowienie. Egzemplarz niepowtarzalny, jedyny. Jedna wlascicielka, zalozycielka i wlascicielka teatru w NY ( nie pomne w tej chwili nazwy )

 

Nastepny:

 

of3e.jpg

 

Niby nic szczegolnego jako auto ale....nalezal do ksieznej Yorku, Sary Ferguson. Koszt zakupu porownywalny do E30 serii M. Jednak odsprzedaz  dzieki historii .... ;)

 

l3hy.jpg

 

dauv.jpg

Piękna kolekcja!! 

Uzupełniona i wypełniona historią robi naprawdę duże wrażenie i budzi podziw. 

Edytowane przez dziadek

Każdy stary człowiek ma swoją historię i powód, dlaczego jest taki, a nie inny. Pomyśl o tym, zanim mnie osądzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Angelo

A mnie ciągnie w tą stronę:

bmw_m635_csi_06.jpg?itok=QVcdtBTY

 

M635CSI

super auto tez mi sie podoba  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.