Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

Vitara będzie za mała. Jest mniejsza od IX35, z najchętniej widziałbym coś ciut większego (ale nie tak dużego jak Kodiak czy Sorrento)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitara będzie za mała. Jest mniejsza od IX35, z najchętniej widziałbym coś ciut większego (ale nie tak dużego jak Kodiak czy Sorrento)

Stelvio


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekaw jestem jak obie te alfy w trwałości będą się zachowywać bo ciekawe. Już ta 280KM byłaby wystarczająca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitara będzie za mała. Jest mniejsza od IX35, z najchętniej widziałbym coś ciut większego (ale nie tak dużego jak Kodiak czy Sorrento)

Ponadto, jak z jazdy próbnej Vitarą wsiądziesz np. do Tiguana to jest szok i niedowierzanie. Przepaść goni przepaść, w prawie każdym aspekcie.

 

Jak zależy Tobie na niskich kosztach paliwa w mieście to hybryda lub gaz bez utraty gwarancji.

Jeżeli ma być oszczędnie na trasie to gaz lub diesel. Lub hybryda na gaz.

Edited by gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Stelvio wygląda zachęcająco. Muszę tylko przewertować cennik, bo coś mi się wydaję, że linkowana wersja za 159, będzie jednak sporo odbiegać od najwyszych wersji tiguana, mazdy czy rav4...

Dochodzi też z pewnością znacznie większa utrata wartości w porównaniu z wyżej wymienionymi... Ale przejechać się warto :)

 

Z chęcią przejechałbym się nową CR-V. W stanach dostępna od ponad roku, tylko coś nie mogą jej do Europy sprowadzić ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy tych wymiarach ( szerokości CR-V to 1856mm ) przemyśl zakup pod kątem miejsc parkingowych. W miastach coraz ciaśniej a miejsca są projektowane pod wymiary aut sprzed 30 lat.

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie prawda. Nawiew na tył znajduje się pod fotelami, szczególnie mocno działa jak ustawisz nawiew na nogi.  Od odparowania przedniej szyby jest, tak jak zauważyłeś ten przycisk który przekierowuje nawiew na nią i działa to skutecznie,

No i taki właśnie wymarzony przycisk znajduje się w nowym Avensis - pierwszy przycisk po lewej stronie nad panelem nawigacji.

 

Krzysiek, chyba przyznasz, że nagrzewanie tyłu, przez odpalanie nawiewu na nogi ciężko nazwać tylnymi nawiewami. Można sobie "jakoś" poradzić, owszem. Ale fakt jest faktem, że auto na odparowanie przedniej szyby lepiej działa jak mu się "pomoże", a fizycznie na tył nawiewu nie ma ani jednego, można sobie pomóc nawiewem na nogi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie tyłem nawiewu w starych polonezach już chyba były. Nawiewu jest wtedy jak jest kratka a toyota chyba ma to gdzieś. Rozwazalem rav4 i to był dość istotny argument.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitara vs Tiguan różnica w cenie kilkadziesiąt tysięcy złotych to i róznica w jakości oraz wielkości. Nie ma nic za darmo.

Propozycji jest wiele, każdy wybierze coś dla siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomijając kwestie wykończenia, miejsca itd to Vitara dużo dużo gorzej jeździ od Tiguana. Jeździłem obydwoma. Różnicę szczególnie widać na rondach, gdy Vitara traci stabilność i masz wrażenie, że ty mu kierownicą w jedną stronę a ona i tak chce jechać na wprost.

Tiguan prowadzi się jak klasyczny kompakt, osobówka a Vitara jak auto terenowe mimo, że nim nie jest.

No i nie polecam Tiguana z dieslem , jechałem takim 180km 4x4 i jechało to moim subiektywnym zdaniem gorzej niż z silnikiem benzynowym 1.5 150km 2x4 . Nie widzę zupełnie sensu pakowania się w tym przypadku w drogiego diesla dla spalanie mniejszego o 1-2L

 

Poza tym aby mieć Vitarę z dobrym silnikiem czyli 1.4 Boosterjet 140km to trzeba wybrać specyfikację najdroższą Sport a wtedy to auto kosztuje 85tys. A wciąż masz twarde ja kamień plastiki wszędzie i poczucie jazdy puszką. Za drogo ! w takim przypadku lepiej przemyśleć nowego Dustera bo jakość wykończenia będzie podobna a za ok 70tys wyjedziesz nawet dieslem z salonu.

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posiadając  i Fokusa i Vitare mam bezpośrednie porównanie. Mimo, ze jest róznica w prowadzeniu niskiego, zwartego kompakta, a podwyższonego crossovera to jednak przesadą jest stwierdzenie, ze Vitara po skrecie kierownicy chce jechać na wprost.

 

Vitara to segment B, Tiguan segment C. Vitara jest   krótsza o 30 cm i  ma mniejszy rozstaw osi o blisko 20 cm,  jest też węższa od Tiguana. To mówi samo za siebie, dłuższe, wieksze auto  jest bardziej komfortowe.

 

Co do cen. Vitare  mozna kupic juz od 61,9 tys i to nie jest golas, bo posiada el. szyby p, radio sterowane z kierownicy,  klimą man, zestaw glosnomowiacy, usb itd, itp  Wersja S to 85 tys,  z dużo bogatszym wyposażeniem i  lepszą jakością. 

 

Jesli chcesz porownać do Dustera to porownaj Vitare Comfort za 61,9, a nie mocniejszą, bogatszą  S za 85k ;).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam wrażenie, że Suzuki obecnie jeśli chodzi o wykończenie wnętrza pozostał daleko w tyle nawet za Toyota, Honda, a o mazdzie nie ma co wspominać... Kolega jeździ sx4 scross, to jest poziom golfa 4 w tym aspekcie...

A co do wymiarów crv nowej, to jest szersza jakos 2 cm od mojego hultaja, dam radę... Jutro w południe mam próbną jazdę rav4 w hybrydzie. Zobaczę, jak buczy te cvt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W aucie nie czuć przyspieszenia ale na ulicy jedzie całkiem przyjemnie :) miałem na dzień nx'a jednak ten dźwięk pracy silnika i obsługa audio jak na polke premium mogłaby być do przodu. Ale gdybym miał kupić to byłby to suv w pierwszej trójce tuż obok stelvio :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vitara sport dziwnie to brzmi ;)

Vitara sport może faktycznie dziwnie brzmi ale ostatnio miałem przyjemność zobaczyć SUVa ruszajacego ze światel. Wyglądało jakby samochód dostał kopa w zderzak. Niesamowite.

 

tak tylko dla ogarniecia sytuacji 

Edited by irekm

Beware the fury of a patient man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jazda nieprzerejestrowanym autem - jak długo można? Czy są jakieś ewentualne konsekwencje które mogą spotkać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irekm, gdyby w Polsce taka szkole utworzyli to wzrosła by liczba sprzedaż linek ręcznego do golfów ;)

Edited by overrange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.