meXy 351 #22226 Napisano 28 Września 2018 Mam niemal identyczną, tylko słabszy silnik. Gratuluję dobrego wyboru 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Parówkowy skrytożerca 429 #22227 Napisano 29 Września 2018 Znacznie lepszy wybor niz Golf, ktory objechal Uklad Sloneczny. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestaf 452 #22228 Napisano 29 Września 2018 Lestaf błagam.A myslisz, ze te wszystkie igły i perełki bez wkładu to ile mają? Nie kupuj auta jak polaczek Wśród ton złomu, raz na jakiś czas trafia się perełka jak ta. Większość to śmieci z Niemiec, z cofniętymi o 300k licznikami. Przy odrobinie cierpliwości można znaleźć coś fajnego i właśnie dlatego wybrzydzałem. Auto z Twojego linka też jest fajne, ale dużo droższe i daleko 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 695 #22229 Napisano 29 Września 2018 Jeździłem nowym Civikiem 1,5, miałem brać nawet, ale nie wypalił mi biznes i zrezygnowałem z zakupu. Fajne auto, bardzo wygodne i 182KM dają radę. Ja rozważałem tego niżej, spoko cena i wpasuje się w budżet, można pewnie coś jeszcze urwać. Sedan jest 100x ladniejszy niz hb. https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-1-5t-182km-mt-executive-2017-od-reki-z-lakierem-promocja-ID6B1miP.html Dobra podpowiedź. Civic się spodobał i jest w trio rozważanych: Passat tsi 150 KM, Tiguan tsi 150 KM i Honda Civic 1.5 182 KM.Każdy jest inny, ale każdy wydaje się dobrą ofertą w swojej klasie. W civicu jest trochę bieda z tymi poziomami wyposażenia. Najbogatsza wersja executive mieściła by się w budżecie (rocznik 2017), ale nie zachwyciła Ekoskóra , z kolei jeśli wybierzemy Elegance, to niewiele zyskamy cenowo (ale juz rocznik 2018), a tracimy reflektory led,kilka systemów bezpieczeństwa i pare pierdół niedostępnych nawet w opcji.Osiągi na papierze civica tez nie zachwycają - gorsze przyspieszenia niż passat ze 150 KM. Za 90 000 można mieć golfika highline, kombi, "full" opcja za 90 000 zł na firmę:https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-1-4-150-km-led-felgi-17-gotowy-do-dbioru-ID6Bbztm.html#198e7008d1 Za 99 900 passata comfort line + wiele dodatków, ledy głowne, navi itd, 2018:https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-150-km-comfortline-vw-staszak-duszniki-wlkp-ID6A4Knm.html#8c8da723d1 Wybór Hondy Elegance 1.5 182 KM, 2018, w metalicu i z kilkoma dodatkami za ok 96 000 nie wydaje się najrozsądniejszy. Szkoda, że nie moze być diesel i marki premium (z przyczyn "politycznych") - to wydaje mi sie super opcja. Z Pakietem serwisowym 5lat/ 100 000 km, troche ponad budżet, ale oferta wydaje się konkretna:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-150km-czujniki-parkowania-reflektory-led-automat-ID6zkP7a.html#69a9fe7233 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4626 #22230 Napisano 29 Września 2018 Trochę biedne to BMW ale aż 40% rabatu? Co ich tak ciśnie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 695 #22231 Napisano 29 Września 2018 Trochę biedne to BMW ale aż 40% rabatu? Co ich tak ciśnie?mi wychodzi z obliczeń 28%, za chwilę nowy model, auto raczej od ręki stojące na salonie i macane, więc coś za cos. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4626 #22232 Napisano 29 Września 2018 mi wychodzi z obliczeń 28%, za chwilę nowy model, auto raczej od ręki stojące na salonie i macane, więc coś za cos. Faktycznie 28 ale to i tak bardzo dużo, koledzy zamawiali teraz nowe X3 i nikt nie dostał więcej niż kilkanaście procent. Nowa 3er w salonach ma być chyba dopiero w przyszłym roku. Jak nie spadł z lawety to to jest fajna oferta, cena jak za 1. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 695 #22233 Napisano 29 Września 2018 (edytowane) A nie wiesz czy dopracowali ten silnik 2,0? B47 to przerobiony N47, czy nowa konstrukcja? Edytowane 29 Września 2018 przez StaryWilk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielony.m 2129 #22234 Napisano 29 Września 2018 Dobra podpowiedź. Civic się spodobał i jest w trio rozważanych: Passat tsi 150 KM, Tiguan tsi 150 KM i Honda Civic 1.5 182 KM.Każdy jest inny, ale każdy wydaje się dobrą ofertą w swojej klasie. W civicu jest trochę bieda z tymi poziomami wyposażenia. Najbogatsza wersja executive mieściła by się w budżecie (rocznik 2017), ale nie zachwyciła Ekoskóra , z kolei jeśli wybierzemy Elegance, to niewiele zyskamy cenowo (ale juz rocznik 2018), a tracimy reflektory led,kilka systemów bezpieczeństwa i pare pierdół niedostępnych nawet w opcji.Osiągi na papierze civica tez nie zachwycają - gorsze przyspieszenia niż passat ze 150 KM. Za 90 000 można mieć golfika highline, kombi, "full" opcja za 90 000 zł na firmę:https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-1-4-150-km-led-felgi-17-gotowy-do-dbioru-ID6Bbztm.html#198e7008d1 Za 99 900 passata comfort line + wiele dodatków, ledy głowne, navi itd, 2018:https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-passat-1-4-tsi-act-150-km-comfortline-vw-staszak-duszniki-wlkp-ID6A4Knm.html#8c8da723d1 Wybór Hondy Elegance 1.5 182 KM, 2018, w metalicu i z kilkoma dodatkami za ok 96 000 nie wydaje się najrozsądniejszy. Szkoda, że nie moze być diesel i marki premium (z przyczyn "politycznych") - to wydaje mi sie super opcja. Z Pakietem serwisowym 5lat/ 100 000 km, troche ponad budżet, ale oferta wydaje się konkretna:https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-318d-150km-czujniki-parkowania-reflektory-led-automat-ID6zkP7a.html#69a9fe7233 Ja z tych 3 na pewno brałbym kiwika, ale całą grupę VAG omijam szerokim łukiem więc... ;p 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4626 #22235 Napisano 29 Września 2018 A nie wiesz czy dopracowali ten silnik 2,0? B47 to przerobiony N47, czy nowa konstrukcja? Podobno N47 po marcu 2011 są już wolne od wad a najbardziej problematyczne z roczników 2007-2009. U mnie dwa auta z 2009r przejechały jedno 160tys drugie prawie 150 i w żadnym rozrząd się nie odezwał, silniki całkowicie bezawaryjne i bezobsługowe poza olejem i filtrami ( co 15tys ), jazda przyjemna a zużycie przyzwoite.B47 jest niby nowy, od 2014r ale bardzo podobny do starszego, na pewno poprawili dawne wady, silnik jest czystszy i oszczędniejszy. Teraz to już nie ma "pewnych" silników bo wszystko jest bardzo pokomplikowane i drogie w naprawach ale w BMW możesz wykupić przedłużoną gwarancję nawet do 5 lat. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 695 #22236 Napisano 30 Września 2018 Podobno N47 po marcu 2011 są już wolne od wad a najbardziej problematyczne z roczników 2007-2009. U mnie dwa auta z 2009r przejechały jedno 160tys drugie prawie 150 i w żadnym rozrząd się nie odezwał, silniki całkowicie bezawaryjne i bezobsługowe poza olejem i filtrami ( co 15tys ), jazda przyjemna a zużycie przyzwoite.B47 jest niby nowy, od 2014r ale bardzo podobny do starszego, na pewno poprawili dawne wady, silnik jest czystszy i oszczędniejszy. Teraz to już nie ma "pewnych" silników bo wszystko jest bardzo pokomplikowane i drogie w naprawach ale w BMW możesz wykupić przedłużoną gwarancję nawet do 5 lat.Mnie najbardziej interesuje jak one się sprawdzają przy przebiegach 150-400 tys km. To bardziej mój target, niż nówka z salonu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4626 #22237 Napisano 30 Września 2018 Mnie najbardziej interesuje jak one się sprawdzają przy przebiegach 150-400 tys km. To bardziej mój target, niż nówka z salonu. Tego niestety nie wiem, na pewno dużo zależy od eksploatacji - wymiany oleju częstsze niż sugeruje komputer, w N47 najwyższego ryzyka wymiana rozrządu, no i znajdź taki który naprawdę ma 150tys, nieprzypadkowo nie jest to wtedy najtańsza oferta ( wiem bo taki kupowałem i taki sprzedaję ) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #22238 Napisano 30 Września 2018 Za dekade czy dwie mechanicznie auta mogą jeszcze dac rade. Gorzej z tzw virtual cocpit czyli elektronicznymim zegarami, coraz czesciej dostępnymi. Jak z ekranami tv czy telefonów, nie są wieczne. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 351 #22239 Napisano 30 Września 2018 Błąd w rozumowaniu. Jak wchodziły na rynek wtryski bezpośrednie, ABS-y, komputery pokladowe, to też wszyscy lapali się za głowę co to będzie za 10 lat. Minęła epoka, a największym problemem nowoczesnych aut jest... rdza i spalanie oleju. 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #22240 Napisano 30 Września 2018 Jak wchodził wtrysk bezpośredniego to patrzono na niego z dystansem z uwagi na LPG. Długi czas nie było oferowanych instalacji do wtr bezp, a jak są to droższe niz ludzie byli przyzwyczajeni. Nie 2-3k za 4 cyl, a sporo wiecej np do fokusa ecoboosta 9k. Kto jeżdzi na PB, nie zamula stylem jazdy, nie narzeka.Najwiekszym problemem nowoczesnych aut jest elektronika, komunikaty serwisowe itd. Zwykła czynność czyli zmiana opon z czujnikami ciśnienia i trzeba było kodować bo kontrolki i pikanie. Sterowanie komp pokł przez panel dotykowy,wspomiany virtual cocpit nie bedzie wieczny tak jak nie są ekrany tv czy smartfonów ( to kłopot po latach ktoregoś z rzędu właściela). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Iron Bull 2 #22241 Napisano 30 Września 2018 Za dekade czy dwie mechanicznie auta mogą jeszcze dac rade. Gorzej z tzw virtual cocpit czyli elektronicznymim zegarami, coraz czesciej dostępnymi. Jak z ekranami tv czy telefonów, nie są wieczne.Mam już 3 samochód z takim i nie widzę problemu. Taki ekran wyprodukowany przez chińczyka tez majątku nie kosztuje. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meXy 351 #22242 Napisano 30 Września 2018 Elektronika to nie problem, tanieje z dnia na dzień. Głównym wrogiem użytkownika jest ekonomista, który dyktuje inżynierowi z czego ma zbudować samochód. 0 Co-Axial Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haker 13 #22243 Napisano 1 Października 2018 Błąd w rozumowaniu. Jak wchodziły na rynek wtryski bezpośrednie, ABS-y, komputery pokladowe, to też wszyscy lapali się za głowę co to będzie za 10 lat. Minęła epoka, a największym problemem nowoczesnych aut jest... rdza i spalanie oleju.Nie do końca. Full led w niektórych autach (np. Seat Leon) woła o pomste. Gorzej toto świeci niż zwykły, poczciwy halogen. Niby nowa technologia a daje ciała w porównaniu z xenonem (przeważnie). S7 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4626 #22244 Napisano 1 Października 2018 Nie do końca. Full led w niektórych autach (np. Seat Leon) woła o pomste. Gorzej toto świeci niż zwykły, poczciwy halogen.Niby nowa technologia a daje ciała w porównaniu z xenonem (przeważnie). S7 To jest wina ekoterrorystów przez których auta muszą palić tak mało i być tak "czyste" że już nie daje się tego zrobić kosztem jakości i trwałości bo z kolei dzięki kreatorom potrzeb są coraz cięższe. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv 2443 #22245 Napisano 1 Października 2018 Mnie wczoraj stówka stuknęła. Póki co wszystko działa jedyne problemy jakie miałem to właśnie z paskiem led cały reflektor poszedł do wymiany i z adblue czujnik nox i zbiornik, również do wymiany. Adblue o tyle upierdliwe, że elektronika zdecydowała, że mam jeszcze 1kkm na naprawę bo jak nie to nie uruchomię samochodu. Przy moich przebiegach to myśle do 150kkm dojadę do końca leasingu, więc liczę że nic się nie sypnie. O dziwo na razie nie wciąga oleju, a wymieniam jak producent przewidział... Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Pozdrawiam,Janek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bugs 4626 #22246 Napisano 1 Października 2018 Ale to diesel a problemy z braniem oleju miały w VAG benzyniaki o ile dobrze kojarzę 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #22247 Napisano 1 Października 2018 https://wiadomosci.wp.pl/polacy-doprowadzili-do-tragedii-na-slowacji-scigali-sie-porsche-i-ferrari-6301199120787073a Powiedzcie skąd to się bierze... Gdy się dorobią, z punktu tracą szacunek do wszystkiego i wszystkich... 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 695 #22248 Napisano 1 Października 2018 No i jest - już "wszystko" wiemy o nowej serii 3 (targi w Parużu lada dzień), rendery dziś:https://autogaleria.pl/nowosci/nowosci-i-premiery/2019-bmw-serii-3-g20-zdjecia-informacje-premiera/ Ale jeszcze ciekawszy news - podejście Amerykanów do EKO. W tańcu się nie pierniczą jak EKO świrnięci Lobby juropejskie, właśnie opublikowali najnowszy raport:https://autogaleria.pl/nowosci/producenci-i-rynek/wedlug-nhtsa-motoryzacja-nie-ma-wplywu-na-globalne-ocieplenie/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ecipeci 2905 #22249 Napisano 1 Października 2018 https://wiadomosci.wp.pl/polacy-doprowadzili-do-tragedii-na-slowacji-scigali-sie-porsche-i-ferrari-6301199120787073a Powiedzcie skąd to się bierze... Gdy się dorobią, z punktu tracą szacunek do wszystkiego i wszystkich...spora większość "dorobkiewiczów" w takich autach ma whiskas między uszami... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #22250 Napisano 1 Października 2018 Ale to diesel a problemy z braniem oleju miały w VAG benzyniaki o ile dobrze kojarzęDokładnie, benzyniaki https://magazynauto.interia.pl/porady/news-olejowy-problem-silnikow-1-8-i-2-0-tsi,nId,1864800 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach